Sivu 12 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415162262112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #221
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Atomisaattorit on "kertakäyttöisiä" ja niille ei ole takuuta jos niitä on käytetty. Se että se kuolee lyhyenkin käytön jälkeen ei kuulu takuun piiriin. Jos se ei olisi kertaakaan toiminut niin se olisi DOA tapaus eli rikki jo tehtaalta. Tuo ei ollut siis DOA, siksi ei takuuta. Onneksi näitä tulee hyvin harvoin.

    Ja eipä tuossa muuta tarvi kuin nypätä piikki ulos ja katsoa onko sukka valkoinen kuten käyttämättömissä on vai tummunut.

    Vituttais muakin. On kyllä hemmetin huonoa tuuria.

     
     
  2. #222

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    No kuitenkin laitoin vielä meiliä uudestaan ja saan jonkinlaisen korvauksen ymmärtääkseni?
    Hieno homma

    On this occasion we can offer you a credit note or replacement.


     
     
  3. #223

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanukas Näytä viesti
    No kuitenkin laitoin vielä meiliä uudestaan ja saan jonkinlaisen korvauksen ymmärtääkseni?
    Hieno homma

    On this occasion we can offer you a credit note or replacement.
    Hyvitys jonka voit käyttää seuraavan tilauksen yhteydessä, tai uusi rikkinäisen tilalle.

     
     
  4. #224

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    3 kertaa lähettänyt tuonne kamaa jo takaisin. Ego-t starter kit täysin susi, kaikki paitsi patruunat olivat sekundaa. Tuntuu että heidän akut ja atot ovat jostain b-luokan korista. Kiinasta ja suomesta tilatut osat ovat olleet paljon paremman oloisia ja toimineet moitteetta. Näissä on myös aina ollut teksti eGo-T joka ecigin tuotteista on puuttunut. Muutenkin osat ovat olleet hieman erillaisia metalli-osien ja akun napin suhteen. Ainut hyvä asia kaupassa on se että myyvät freedom smokea ja muita laatunesteitä. Suosittelen siis harkitsemaan kaksi kertaa ennen kuin tilaatte kaupasta muuta kuin nestettä.

     
     
  5. #225

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja John McClane Näytä viesti
    3 kertaa lähettänyt tuonne kamaa jo takaisin. Ego-t starter kit täysin susi, kaikki paitsi patruunat olivat sekundaa. Tuntuu että heidän akut ja atot ovat jostain b-luokan korista. Kiinasta ja suomesta tilatut osat ovat olleet paljon paremman oloisia ja toimineet moitteetta. Näissä on myös aina ollut teksti eGo-T joka ecigin tuotteista on puuttunut. Muutenkin osat ovat olleet hieman erillaisia metalli-osien ja akun napin suhteen. Ainut hyvä asia kaupassa on se että myyvät freedom smokea ja muita laatunesteitä. Suosittelen siis harkitsemaan kaksi kertaa ennen kuin tilaatte kaupasta muuta kuin nestettä.
    Itse olen tilannut 2kpl ego-t starter kittejä, ainut moite on jälkimmäisenä tulleen kitin toisen akun näppäinlukko joka ei toimi, sekä erikseen ostettu lr-atomisaattori jossa epäkurantit kierteet, siitä jo olenkin rahat saanut takaisin ja kyseinen tuote on poistettu myynnistä.

    Itse et kertonut yhdestäkään viasta laitteissa? Mikä niissä on ollut vikana? olenko siis saanut 2kpl starter kittejä, jotka ovat olleet täysi poikkeus laadun suhteen, kun ei ole mitään todellista vikaa ollut omissani? (paitsi ego-t tekstin puuttuminen )

    Mulla ei siis ole mitään moitittavaa ecig:n kamoista, voin hyvillä mielin suositella tekemään ostoksia kyseisessä kaupassa.
    Asiakaspalvelu on myös ollut ensiluokkaista.

     
     
  6. #226
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Itellä eGo kitissä mitää vikaa.. ja osat passannu aivan hyvi.. nii ja alkuperäisissä akuissa ei ollu tuota lukitusta mutta eipä sitä tekstissä sanottu olevankaan..... ainoa että ne akut otti damagea hajonnesta atosta.. molemmat toimii mutta nappi hirtti kiinni.. ja muutenki kaikki ecigin tavarat toiminee hyvi

     
     
  7. #227

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja John McClane Näytä viesti
    3 kertaa lähettänyt tuonne kamaa jo takaisin. Ego-t starter kit täysin susi, kaikki paitsi patruunat olivat sekundaa. Tuntuu että heidän akut ja atot ovat jostain b-luokan korista. Kiinasta ja suomesta tilatut osat ovat olleet paljon paremman oloisia ja toimineet moitteetta. Näissä on myös aina ollut teksti eGo-T joka ecigin tuotteista on puuttunut. Muutenkin osat ovat olleet hieman erillaisia metalli-osien ja akun napin suhteen. Ainut hyvä asia kaupassa on se että myyvät freedom smokea ja muita laatunesteitä. Suosittelen siis harkitsemaan kaksi kertaa ennen kuin tilaatte kaupasta muuta kuin nestettä.
    Itse tilasin ecig:ltä ego-t starter kitin, kun yritys oli vielä uusi. Silloin ainakin oma setti oli ihan aito Joyen Ego-t (akuissa, sekä atomisaattoreissa ego-t logot sekä 5 painalluksen turvatoiminto jolla akun saa päälle/pois)

    Nykyään tosiaan näyttää, että tuola myydään jotain halpaa kloonia samalla hintaa mitä itse maksoin toukokuussa aidosta ego-t:stä (oli silloin tarjouksessa). Akut näyttää tuossa nykyisessä setissä olevan tavallisen Ego:n klooni akkuja ilman turvatoimintoa ja atot nimettömiä halppiksia. (aidon ego-t akun tunnistaa kovamuovisesta napista, Ego-t logosta sekä atomisaattori pää on hopeinen aidossa) Suosittelen tilaamaan ainoastaan nesteita täältä. Asiakaspalvelu on tosiaan todella hyvä ecig:llä, sekä nesteet on laadukkaita.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  8. #228

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja John McClane Näytä viesti
    3 kertaa lähettänyt tuonne kamaa jo takaisin. Ego-t starter kit täysin susi, kaikki paitsi patruunat olivat sekundaa. Tuntuu että heidän akut ja atot ovat jostain b-luokan korista. Kiinasta ja suomesta tilatut osat ovat olleet paljon paremman oloisia ja toimineet moitteetta. Näissä on myös aina ollut teksti eGo-T joka ecigin tuotteista on puuttunut. Muutenkin osat ovat olleet hieman erillaisia metalli-osien ja akun napin suhteen. Ainut hyvä asia kaupassa on se että myyvät freedom smokea ja muita laatunesteitä. Suosittelen siis harkitsemaan kaksi kertaa ennen kuin tilaatte kaupasta muuta kuin nestettä.
    Itse tilasin ecig:ltä ego-t starter kitin, kun yritys oli vielä uusi. Silloin ainakin oma setti oli ihan aito Joyen Ego-t (akuissa, sekä atomisaattoreissa ego-t logot sekä 5 painalluksen turvatoiminto jolla akun saa päälle/pois)

    Nykyään tosiaan näyttää, että tuola myydään jotain halpaa kloonia samalla hintaa mitä itse maksoin toukokuussa aidosta ego-t:stä (oli silloin tarjouksessa). Akut näyttää tuossa nykyisessä setissä olevan tavallisen Ego:n klooni akkuja ilman turvatoimintoa ja atot nimettömiä halppiksia. (aidon ego-t akun tunnistaa kovamuovisesta napista, Ego-t logosta sekä atomisaattori pää on hopeinen aidossa) Suosittelen tilaamaan ainoastaan nesteita täältä. Asiakaspalvelu on tosiaan todella hyvä ecig:llä, sekä nesteet on laadukkaita.
    Juurikin näin.

     
     
  9. #229
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Hi all,


    Just to let you know we're running a competition to win an iPad 2:

    http://www.facebook.com/eCigWizard


    Thanks,

    Aaron

     
     
  10. #230
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Taidanpa osallistua tuohon kisaan. Lisätkää minut facebookkiin: https://www.facebook.com/SiB77 ja ja mitäs sitten piti tehdä... tuonne https://www.facebook.com/topic.php?u...6310&topic=146 sitten minun oikea nimi ja tietysti tuolta pitäs käydä tykkäämässä: https://www.facebook.com/eCigWizard. Eiköhän se siinä. Laitetaan iPad2 Suomeen perkele!

    Lisätään vielä että jos voitan niin ennen joulua lahjoitan sen eteenpäin jonkin sähkötupakka-aiheisen kisan merkeissä täällä foorumilla ilmaiseksi

     
     
  11. #231

    ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Itse tälläkin hetkellä iPadin kakkosversion ääressä olen, niin loistava vehje että annan jollekin toiselle ilon kokea sen sibelle voin tukeni antaa kunhan kotona olen.

     
     
  12. #232
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Prkleen fasebuukki... kaikki o aina facebookissa... Paitti minä

     
     
  13. #233

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Prkleen fasebuukki... kaikki o aina facebookissa... Paitti minä
    +1, enkä mee sinne (tosin en ole missään "sosiaalisessa" systeemissä)

     
     
  14. #234

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    +1, enkä mee sinne (tosin en ole missään "sosiaalisessa" systeemissä)
    There is no spoon

     
     
  15. #235

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Noin, Sib on nyt kisassa mukana. Ei kun onnea matkaan...

     
     
  16. #236
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Hi all,


    I would like your opinion. We may be able to offer a next day delivery option to Finland. It will obviously not be cheap but is this something people would be interested in?


    Thanks,

    Aaron

     
     
  17. #237

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Well, I can only speak for my behalf and ofcource it depends on the price, but with the cheapest form of delivery it only takes like 3-5 days, so i prolly ain't going to use the next day delivery. Of cource it's a really good option for ppl that have run out of juice/attys, so maybe there is something to it. It's a nice extra option but I personally won't prolly use it if it's over 6 quids.

     
     
  18. #238
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eCigWizard Näytä viesti
    Hi all,


    I would like your opinion. We may be able to offer a next day delivery option to Finland. It will obviously not be cheap but is this something people would be interested in?


    Thanks,

    Aaron
    In my opinion, that sounds great!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #239
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Quality products, tomorrow on yer doorstep!!! Sounds brilliant indeed!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #240

    ECigWizard sähkötupakkakauppa

    I'm already afraid that I might run out of juice before I have money for next order. If that happens, I need my delivery ASAP. If the option doesn't cause you guys extra trouble, it's simply good to have there.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •