Sivu 10 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #181
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja funny face Näytä viesti
    Mä en oo vieläkään saanu mun pakettia!!! Tilasin 26.7 ja edelleen odottelen Saankohan sitä koskaan...? Sinne meni n. 60e. Laitoin sähköpostia kauppaan.
    Hyvä, että otit yhteyttä, eiköhän tuo ratkea. Oisko niin, että joku tuote tilauksessa on loppu ja siks tilaus ei oo lähtenyt tulemaan?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #182

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja funny face Näytä viesti
    Mä en oo vieläkään saanu mun pakettia!!! Tilasin 26.7 ja edelleen odottelen Saankohan sitä koskaan...? Sinne meni n. 60e. Laitoin sähköpostia kauppaan.
    Hyvä, että otit yhteyttä, eiköhän tuo ratkea. Oisko niin, että joku tuote tilauksessa on loppu ja siks tilaus ei oo lähtenyt tulemaan?
    Toivottavasti ratkeaa.. Harmittaa aikas paljon. Noh ootellaan vastausta ??? Omilla sivuilla kyl luki että on lähetetty jne..

     
     
  3. #183
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Saattaahan se toki olla, että se pakettikin on lähtenyt minkä tahansa maan kautta kiertämään jonka takia kestää :-\
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #184
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja funny face Näytä viesti
    Mä en oo vieläkään saanu mun pakettia!!! Tilasin 26.7 ja edelleen odottelen
    Jos tilauksesta on kaksi viikkoa, niin turha vielä on repiä pelihousuja, sillä postin nopeus vaihtelee suuresti. Itselläni on mm. Briteistä samasta paikasta postitettu samana päivänä kaksi pakettia, toinen tuli viikkoa toista aikaisemmin

     
     
  5. #185
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    A very small percentage of our orders to Finland [around 2-3%] do often take another route, sometimes via France or Thailand, but do eventually end up at Finland maybe 3-4 weeks after the order date.

    If you want the safety net and are placing a large order it is always best to opt for the Tracked shipping option, then you can see exactly where the package is

     
     
  6. #186
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Awesome shop. Order placed 6.8 or 7.8.2011. Weekend anyway. Order shipped 8.8.2011. Order in my hand 11.8. Faster than Finland inside orders And awesome customer service too. In this time i ordered two packages and later i wanted combine them. This happened in this time!! I got two orders in one packet. I definitely recommend this shop to everyone

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eCigWizard Näytä viesti
    Hi,

    If you forgot to use your code just drop us an email and we will sort something out for your next order


    Thanks,

    Aaron
    See? Great customer service In finland you need fill some forms and maybe call some person and explain it to request points or this kind things afterwards. Here you need put little email or write in finnish forum and problem is solved

     
     
  7. #187

    Re: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Hey!

    Is it possible for you guys to get a hold of more US-juices. Perhaps more juices from FSUSA and in different bottle sizes, some of the juices seem only to be available in 10ml bottles. Also many FSUSA-juices are out of stock, any idea when u'll get them in stock again?

     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Re: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Hey!

    Is it possible for you guys to get a hold of more US-juices. Perhaps more juices from FSUSA and in different bottle sizes, some of the juices seem only to be available in 10ml bottles. Also many FSUSA-juices are out of stock, any idea when u'll get them in stock again?
    And FWIF I think many would be pleased with more Pink Spot flavors :
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #189
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tilasin paketin maanantai-iltana ja se ilmeisesti lähti tiistaina liikenteeseen. Tänään (torstaina) oli tipahtanut postiluukusta joten ehdottomasti positiivinen kokemus ekan tilauksen perusteella. Tavara oli mitä piti ja ainakin eka LR atomisoija oli ehjä, toista en ole kokeillut.

    Toimitusoptiona oli se ihan perus ilman seurantakoodia. Ainakin tämän perusteella voin suositella ko. kauppaa.

    Mutta kuten sanoin aikasemminkin niin toivottavasti jatkossa varastosaldot vähän kasvavat niin ei tarvitse etsiä muista kaupoista kun jotain pitää pikapikaa saada.

    Cheers ECigWizard! -PlasmaGsus

     
     
  10. #190
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    No niin. Käykäähän tutustumassa:

    Linkki: Ecigwizard suomenkielellä

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No niin. Käykäähän tutustumassa:

    Linkki: Ecigwizard suomenkielellä
    Excellent!

    ..eiku Loistavaa!
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  12. #192
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No niin. Käykäähän tutustumassa:

    Linkki: Ecigwizard suomenkielellä
    Hieno homma!

    Home nappi vois olla Koti niinkuin monessa suomenkielisessä kaupassa on käytetty. Muutenhan täysin suomenkielisellä sivulla se tarkoittaa hometta. Lisäksi tuo "oikein paljon tervetuloa" kuulostaa siltä miten ulkomaalaiset puhuu suomea. Tervetuloa voisi olla vakuuttavampi.

    Ei ole tarkoitus (todellakaan) nälviä vaan nämä tuli äkkiseltään mieleen palautteena jos tämä nyt edes on oikea paikka sitä antaa.

    Tosi hienoa, että saatiin tämä saitti suomeksi niin varmaan tulee enemmän tilailtua ihan kannatuksena.

     
     
  13. #193
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Olen napeista laittanut jo ajat sitten vinkin. Ne lisäilee vielä pitkään tonne tavaraa. Kyllä se siitä =)

     
     
  14. #194
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    mahtavaa Sibbi! tuntuupa oudolta olla ecigissä Suomeksi.

    Good job ECigWiz!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #195

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Jees, vihdoinkin! Onko nuo tuotekuvaukset myös tulossa suomenkieliseksi?

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Olin juuri sivuilla kun suomen kieli tuli. Etusivun kuva oli kans loistava. Monille vanhemmille joille olen sanonut että tonne tulee suomen kieli, ovat olleet siitä tyytyväisiä kun se englannin kieli ei hankaloita heidän tutustumista tähän asiaan vaan saa shoppailla suomen kielellä SiB77 suomenkieliseksi asiakaspalvelijaksi ecigwizardille!

     
     
  17. #197
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Kävin tänään tutkimassa ko kaupan valikoimaa ensimmäistä kertaa ja huomasin, että myyvät valitettavan paljon ei-oota. Jokaikinen neste, jota olisin halunnut tilata, oli loppu. Sivut ovat kyllä hyvin selkeät ja suomen kieli tekee niistä markkinoiden parhaat, mutta kauppaa ei synny jos ei ole mitä myydä.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  18. #198
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Jees, vihdoinkin! Onko nuo tuotekuvaukset myös tulossa suomenkieliseksi?
    Jeps. Ne on kaikki käännetty paitsi mitä nyt jokunen uus tuote tullut. Myös nappulat pitäisi vaihtua. Tyyliin kirjainmerkit - lisää suosikkeihin jne..

     
     
  19. #199

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Mahtavaa!!

    Itsekkin pari onkelmaa/virhettä raportoisin sib:lle
    Tuotteen lisätiedoissa kun ilmoitetaan tuotteen olevan loppu, niin siitä ilmoittava teksti on vähän hölmö
    Varastossamme on
    Tuotetta ei ole enää varastossa
    Toihan pitäs olla Saatavuus:

    Toi ":" on myös jäänyt pois tuosta


    Nyt on mukava lueskelle koko sivusto läpi, yleensä kun engl. kielisestä sivusta tulee luettua vain pakolliset asiat, kun ei tuo kielitaito ole niin hyvä, että lukisin paljonkin tekstiä kerralla.

     
     
  20. #200
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    En minä niitä voi muokata Kyllä ne korjaa noita ajallaan.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •