Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 135

Aihe: STALKER modi

  1. #101
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kivijärvi
    Viestit
    16

    Vs: STALKER modi

    Täältä yksi lähtiä kimppa tilaukseen

     
     
  2. #102
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: STALKER modi

    Ehkä sitä voisi ottaa jonkun putken...odotellaan kimppaa, mikä ilmestyy jos ilmestyy. Löytyyks noista kaikista malleista kuvia?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #103
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396

    Vs: STALKER modi

    Mä oon nyt tuon Garisanin kanssa höpötellyt jonnin verran ja kimppa onnistuu kyllä.. Tarkkaa maksimi määrää en ole saanut tiedusteltua, mutta viimeisin viesti jonka sain kertoessani, että muitakin kiinnostuneita täältä saattaisi löytyä oli "Quantity is not limited, Collect order, Discuss!"
    Kaveri on tulossa suomen puolelle käymään maaliskuun alku puolella ja jos jonkin näköinen järkevä kimppatilaus saadaan aikaiseksi, voin lähteä kaiffaria moikkaamaan ja hakemaan tuubit pois.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #104
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    60

    Vs: STALKER modi

    kimpassa kans

     
     
  5. #105
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    STALKER modi

    Pistäkääs se kimppa sit pystyyn :P

     
     
  6. #106
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: STALKER modi

    Kimppaa varten tarttis tietää melko tarkkaan lopulliset kulut (rahan siirto/kasvotusten maksu, postitus venäjältä/myyjä toimittaa suomeen, tulli? ym.) ja ainakin itse ennemmin näkisin, että joku foorumin konkareista lähtis tuota kimppaa vetämään. Ei millään pahalla wiitisiä kohtaan, mutta viimeaikasten ulkomaisten sähkötupakkaan liittyvien kusetusten ja kovin vähäisen foorumiaktiivisuuden pohjalta en välttämättä lähtis satoja tai jopa tuhansia euroja "nyypän" kautta kierrättämään.. :-\

    Jos ei muita kiinnosta, niin mä alan ottaa nimiä ylös ens viikolla (avaan oman ketjun sitä varten, ettei tämä täyty kaikesta roskasta) ja selvittelemään lopullisia hintoja noille aparaateille.

     
     
  7. #107
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396

    Vs: STALKER modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kimppaa varten tarttis tietää melko tarkkaan lopulliset kulut (rahan siirto/kasvotusten maksu, postitus venäjältä/myyjä toimittaa suomeen, tulli? ym.) ja ainakin itse ennemmin näkisin, että joku foorumin konkareista lähtis tuota kimppaa vetämään. Ei millään pahalla wiitisiä kohtaan, mutta viimeaikasten ulkomaisten sähkötupakkaan liittyvien kusetusten ja kovin vähäisen foorumiaktiivisuuden pohjalta en välttämättä lähtis satoja tai jopa tuhansia euroja "nyypän" kautta kierrättämään.. :-\

    Jos ei muita kiinnosta, niin mä alan ottaa nimiä ylös ens viikolla (avaan oman ketjun sitä varten, ettei tämä täyty kaikesta roskasta) ja selvittelemään lopullisia hintoja noille aparaateille.
    None taken
    Tiedän että foorumiaktiivisuuteni on ollut heikonlaista. Vaikkakin 2011 alkupuolelta asti olen näiden koneiden kanssa pelannut, on foorumi pullollaan minua näistä koneista paremmin tietäviä hemmoja. Kuseteta minua ei helposti, sen takaa jo yli kymmenen vuoden reppureissauskokemus ympäri muailmaa.
    Tarkoituksena oli tavata kaveri henkilökohtaisesti kun suomen puolelle tulee. Tämä alkoi hänen ehdotuksestaan ja epäluottamuksestaan oman maansa postijärjestelmään. Yhden koneen takia en 800kilsaa aja. Oikeastaan tämä rahapuoli olikin ainoa isompi probleema. Parastahan olisi lyödä euget lapaan tavattaessa, mutta tuskin euroja vastaanottaa.. Tähän ongelmaan kernaasti olisin ehdotuksia ottanut kyllä. Esim pädi mukaan ja kun tavara on ok, rahat lähtee sen jälkeen tms. Omat hippujani voin uhkapelata, mutten tosiaankaan muiden..
    Anyway.. Olen suuresti kiitollinen jos esim. charun ottaa tämän hoitaakseen. Helvetinmoinen homma ottaa kaverin engussianista selvää!
    Minun ainoa tarkoitukseni on saada käpellettäväkseni tämä modi. Eli aim in, älä vattalle.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  8. #108
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: STALKER modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Helvetinmoinen homma ottaa kaverin engussianista selvää!
    Jaa? Meikäläisen kokemuksesta varastohommissa venäläisten rekkakuskien kanssa kommunikoinnista on selkeesti ollu jotain hyötyä, kun mun mielestä Iigori solkkas oikeen hyvää enkkua. Yleensä kun noitten rekkapenojen sanavarasto koostu venäjästä, englannista, ruotsista, virosta, ym. puolen tusinasta muusta kielestä, mutta kaikki keskenään sekotettuna.

    Täältä nyt onneksi ei ole kuin 150 kilsaa Haminaan, jonne siis Garisan sanoi tulevansa putket postittamaan, joten kasvotusten kaupan hoitaminenkaan ei sinänsä ole mulle ongelma, mutta pitää nyt tosiaan selvittää myyjän kanssa nuo edellä mainitut asiat, että saadaan lopulliset hinnat selville.

     
     
  9. #109
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396

    Vs: STALKER modi

    Joo on sitä monta kertaa saanut melkoisesta mongerruksesta ottaa selvän.. Tää kaveri vaan tuntuu heittävän asian translateen ja copypastettaa viestiin. Hiukan menee välillä asia hukkaan
    Mutta tuo nyt on paljon fiksumpaakin kun punkkaat noin paljon lähempänä. Vaikka vironlahdella olevasta rengasliikkeestä puheli, mutta tulee viissii haminan kohdilta yli.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  10. #110
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: STALKER modi

    Nimimerkki wiitis on samassa yksikössä ja firmassa töissä kuin allekirjoittanut, joten luottamus on taattu. Ymmärrän kuitenkin vähäisten kirjoittelujen luovan epäaktiivista kuvaa, mutta kyllä jannu hommansa osaa. Toisaalta kimppojen parissa työskentelystä täytyy sanoa, että foorumilta löytyy hyvää kokemusta...ja ehkäpä vastaanottaja löytyisi lähempää kuin länsirannikolta.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #111
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: STALKER modi

    Meikäläinen asuu kivenheiton pääs itärajasta, ja niin asuu moni muuki höyryttelijä, ettei sillä. Tämä vaan FYI, minen tohori ruveta sähläämään teidän kaikkien rahojen kans.

    Edit. Ja mitä sitä ressaamahan, Charunhan sen tais luvata hoitaa jos on hoitaakseen. :-*
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #112

    Vs: STALKER modi

    Hinta kun on selvä niin voisin hyppää mukaan,eli kiinnostaa kovin ja olis jees kyl jos joku"vanhempi pelimies"homman hoitaa. Ei millään pahalla kenellekään,yritän ajatella järkevästi vaan. Ja venäläisten kanssa pelatessa pitää olla tiukkana,kusettavat jos pystyvät,vaikkei tää heppu varmaan,jos kerran maine menis..nim.venäläisten kanssa asioinut.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  13. #113

    Vs: STALKER modi

    Juu kyllä tännekkin tuollainen Stalkkeri varmaan kelepais.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #114

    Vs: STALKER modi

    Joo tänne myös, jos kimppa syntyy
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  15. #115
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: STALKER modi

    Ehdottamasti mukana jos kimppa järkätään.

     
     
  16. #116
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: STALKER modi

    Mukana mikäli kimppaa tulossa =)


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  17. #117
    Höyrykonkari Pinqu's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    127
    Jos tosiaankin 1700 ruubelilla irtoo tollanen 18650 putkikotelo niin olen mukana!
    ~SHOOP DA WHOOP~

     
     
  18. #118
    Juu messissä ollaan

     
     
  19. #119
    Höyryttelijä Jebukka's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    65
    Kyllä tännekin yksi putki lisää mahtuisi jo kimppaa joku lähtee vetämään...

     
     
  20. #120
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    60
    Mitä nyt äkkiä threadin selasin läpi niin näin moni on kiinnostunut:

    Lilari
    khaimera
    krib
    MiDaS
    Maki
    Hemuli73
    Rokuli
    outska
    pdz4
    IcedForce
    YsiärrÄ
    Jonkke69
    jarnok
    True Puffin
    wiitis
    Kurko
    savutonna
    Yakousei
    spirit222
    Oodi
    pdz4
    Pinqu
    Existance
    Jebukka

    Eli yht. 24

     
     
Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •