Sivu 17 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 384

Aihe: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

  1. #321

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    No OK. Hain kimppa-Oddyn postista. Hyvin pakattu, ja kaikin puolin näyttää kokonaiselta satsilta.

    Tämähän on valmiiksi kasattu! Oletteko purkaneet ja putsanneet jotenkin ennen käyttöä? Kun on valmiiksi laitettu kaikki, setuppi on paikallaan (en usko että tuo toimii kurlaamatta, on silika niin ohkainen, ja sen aukot wide open keramiikalle floodata!) ja kaikki.

    Miten olette toimineet?
    Mää testasin sen tehdas setupin niin että iskin litkut tankkiin ja ääntä kohden se maa johto oli itellä ainakin tehdassetupissa sen kiristysrenkaan alla. Hyvin pelas ihan sillä orkkissetupilla mutta kannattaa kirrailla romppeet jos on löysällä.

    Gusi on Paskaa

     
     
  2. #322
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Puhalsin nesteet pois ja putsasin EAmodin niin nyt tuli ekat höyrytkin. Elon merkkejä!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #323
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Jep tämä on hintaansa nähden erinomainen, miksi ostaa käyttöön orginaali kun tämä on näinkin hyvää työtä!
    On näissä kyllä vissi ero. Ihan erilaisia laitteita, vaikka apinoitu on. Se Nautilus varmaan täyttää allekirjoittaa tuon sun lauseen, mutta ei tämä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #324
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta


    Joo, toi tehdassetuppi on wide open keramiikkakupin aukoista, ja se tosiaan kurlaa kaiken sieltä ulos akkuliittimeen.

    Ei muuta kuin auki ja omaa kunnollista setuppia tekemään 3mm tuplasilikasta hopealangoilla. Ei tällä tee tomaattiakaan tämmöisenään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #325
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    2mm silica helpompi saada mahtumaan ja tekee tuplana päältä.
    Hyvin toimii molemmat. Alu-kikalla maadotettu niin ei tarvi vääntää renkaan alle maadotusta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #326
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Täytyy ihan tutkia ostoskuiteista, mitä toi mun silika on. Löysin vain yhden pussin, ja siinä lukee päällä 0.25.

    Lienee jossain vaiheessa mennyt kanthal-pussin kanssa sekaisin

    Sulta mä sain Odyn kanssa silikoita, mutta niihin en ole koskenut kun olen tota käyttänyt toistaiseksi.

    Näyttää, että se on Arizonalta ostettua 2,5mm silikaa. No sitä sitten, se tuntuikin passelilta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #327
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta


    Sain sen pakettiin, mutta oli vaikeuksia, joku otti maihin, ja vain tyhmänä ruuvailu autto. En nähnyt että mikä se oli. Kiristysruuvi kiriystyessään näyttäisi kuin se olisi jotenkin väärillä jengoilla! Sitten kun sen ruuvaa takasin auki, niin näyttää ylhäällä ollessaan olevan ihan OK jengalla. Perkeleen kiinalaiset jengat.

    Ja kurlaa. Ei musta kyllä saa silikavehkeiden ystävää halvoillakaan virityksillä. Eikä se aito Ody ole loppupeleissä paljonkaan kivempi. Kyllä se on se mesh, joka vie edelleen tätä äijää.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #328
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta


    Pikainen osien huuhtasu, paitsi setupin jätin silleen sisään. Pakkaus rasiaansa, ja Ö-mappiin.

    Virheettömän näköinen kimppatilaus-Oddy + Kirkas tankki + useita varakeramiikoita + tiivistesarjoja.

    Täysin paska, ei oo mun juttu. Pidän öö-mapissa, kunnes jotain outoa tapahtuu. Ody tilalle EAModiin ja povitaskuun, sekä ProVari+Somnium huulille.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #329

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Kerta vielä piti kokeilla ja maadoitus tälläkertaa v2 kikalla, makkarapussista paksu siivu ja keramiikan & keramiikan metallisen kehikon väliin. Tuntuu toimivan ihan hyvin, ei enää ohmit seilaa. Silti jotain ihme kontaktiongelmia vähän mutta hävisi kun kiristi apinan raivolla kaiken. Toimiihan tää parinkympin vehkeeksi mutta jää jälkeen euforiasta

     
     
  10. #330

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Mikä tarkoitus sillä imuputken yläpuolisella o-renkaalla on? Onhan se oikeassakin odyssä jos on se ggts basella eikä 510 joten kai sillä joku tarkoitus pitäisi olla, liiallisen nestesyötön avauksen estäminenkö?

    Tein kans foliotemput oddylle ja hyvin toimii.
    PK-Mods

    Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.

     
     
  11. #331

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Maltti on valttia tämän vempeleen kanssa, ilmeisesti sama kuin originaalin kanssa ettei kuitenkaan mikään kayfun-helppoustaoinen kapine.
    Jalippo tyyliin kun setupin vääntää niin videosta löytyy hyvät vinkit. Kun laittaa maadotuksen sinne kiristysrenkaan ja tiivisteen alle niin ei tarvi kiristää liian kireelle että menee hommat vinoon kun ei nuo odyt oon niin hyviä kierteiltään.

    Gusi on Paskaa

     
     
  12. #332
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    19

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Käsittääkseni se imuputken tiiviste estää liian aukaisun ja samaten yläcäpin avautumisen..

     
     
  13. #333
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    37

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Vakiosetupin kanssa ensin ongelmia, sitä tuttua kurlausta. Mukana tullut vaihtosetuppi sisään ja pussista tiiviste lukitusrenkaan alle ja nyt toimii hienosti! Ei kurlaa ei vuoda.

    Ohmien heittelyä tai maadoitusongelmia en ole huomannut, vamon nokassa tykittää hyvin. 2.1 näyttäis antavan.

    Kierteissä en ole huomannut ongelmia, tarkkana tietenkin saa olla noitten tiheiden kierteiden kanssa.

    Nämä siis day 1 kokemukset, katsotaan ilmeneekö ongelmia ajan kanssa.

     
     
  14. #334
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Hyvin tykittää orkkiksena tehdassetuppina, heitin pätkän 3 mm silicaa "makuwikiksi" tiivistämään kuppia. Jatkossa setupit niin, että 2,5 mm silicalla imulanka ja 3 mm silica makuwikiksi tiivistämään kupin urat.
    Hyvä on joo, mutta aikas lelumainen alkuperäiseen verrattuna. Halpa käyttövehje, mutta kyllä mä edelleen V2sta suosittelisin, jos perse kestää.
    Nautilius alkaa sitten olla jo hinnaltaan aikas arvokas väliinputooja, joka voi olla hitusen laadukkaampi, muttei kuitenkaan alkuperäinen.
    KGO & Twist

     
     
  15. #335
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jatkossa setupit niin, että 2,5 mm silicalla imulanka ja 3 mm silica makuwikiksi tiivistämään kupin urat.
    tää on varmaan hyvä, aloin eilen tekemään videota setupin teosta mutta se kaatui siihen etten saanutkaan tungettua tuota 3mm silicaa noihin keramiikan uriin. En tiedä sitten onko noissa keramiikoissa eroa, koska tuohon toiseen ODDYyn meni lähes ongelmissa tuo 3mm. Sen takia ihmettelinkin kun moni täällä kirosi ettei tuo paksumpi käy. vaihdoin sitten itsekin tuohon 2,5 paksuiseen ja ppääälle 3mm lanka ja hyvin toimii
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  16. #336
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Itsellä oli vaikeuksia saada edes 2,5mm silikaa sinne uriin, ja lopputuloksena toinen puoli rispautui ja katosi kokonaan! Aloin vihata silikan kanssa näpertämistä, vaikka syyllinen lienee tuo Oddy. Odyssa olen saanut setupit OK.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #337
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    19

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Juu. Ei onnistu kännykällä kuvan lisäys dropboxista ainakaan ilman tapatalkkia..

     
     
  18. #338
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Onkohan noissa urissa eroa? Itsellä niitä muutama varalle tuli, ja tönärillä tuossa mittailin niin kyllä presis samoja oli. Tuo 3mm silca meni uraan täällä oikein hienosti kierrän sitä lankaa piukempaan niin menee ohuemmaksi samalla ja tuohon uraan aukeaa piukasti, tuossa orkkis Odyssa se on vähän löysä, oliskos noissa lankoissa heittoa! Esmokelta ja Gurulta omat.
    Nyt muutaman setupin tuolla Sipin systeemillä tehnyt, ja hyvin pöhisee! Ja hyvin mahtuu kuppiin! Mitä porukat tarkoittaa ettei mahdu? Tupla Silcalla viellä tuon teen! Eikä meikäläisen vasuri ole ihan iskussa enää!
    Höyryt ei kyllä ole yhtä hyvät kuin aidolla, tuo tiukempi imu vastus osaltaan vaikuttaa varmaan.

     
     
  19. #339
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Nyt vasta tuli kokeiltua. Heivasin ensitöikseen valmis-setupin pois..
    Miinukset:
    Osat menevät tosi helposti väärille kierteille.
    Jostain vuotaa hieman silicalle, wickaa tosi hyvin nestesyöttö kiinni
    Liian pieni nestetilavuus.
    Plussat:
    (Minun tekemänä) parempi maku ja vain hieman heikompi höyry kuin kayfunissa.

    Setuppina 3mm gg silica, coilin kohdalla tuplana.

    Lopputulos: Tuskin tulee käytettyä tätä yhtä tankillista enempää

    Edit: Nesteenä VG

     
     
  20. #340

    Vs: Keskustelua Oddy-nimisestä Odysseus-tyylisestä atomisoijasta

    Meneeköhä originaalin odyn tiiviste toho pikku mutterin alle? Ku nää meinaa kusta täytön yhteydes vaikka avaa sen mutterin.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •