Sivu 47 / 151 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 374344454647484950515797147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 3017

Aihe: Liberty Flights UK kokemuksia

  1. #921

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Eli 9.11.2011 tehty tilaus ei ole vieläkään saapunut. Muutamien tiedustelujen jälkeen pahoittelivat ja lupasivat jopa lähettää paketin. Oli jäänyt tilaus käsittelemättä, kun joku litku uupui varastosta. Shipped lukee 11.1. tulleessa mailissa. Ei vieläkään perillä.

     
     
  2. #922

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Toinen tilaus, ja nappisuoritus taas kerran. Meinasin tosin jo huolestua kun meinasivat vanhat litkut loppua ennen uusien tuloa Noh, tästä viisastuneena eteenpäin!

     
     
  3. #923

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotinex Näytä viesti
    Eli 9.11.2011 tehty tilaus ei ole vieläkään saapunut. Muutamien tiedustelujen jälkeen pahoittelivat ja lupasivat jopa lähettää paketin. Oli jäänyt tilaus käsittelemättä, kun joku litku uupui varastosta. Shipped lukee 11.1. tulleessa mailissa. Ei vieläkään perillä.
    Wau, pahoittelemme suuresti asiaa. Laitatko minulle privana tai maililla tilauksesi yksityiskohdat, niin koitan selvitellä että missä mennään. Onhan osoitetietosi yms. varmasti oikein?

    -Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  4. #924

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Wau, pahoittelemme suuresti asiaa. Laitatko minulle privana tai maililla tilauksesi yksityiskohdat, niin koitan selvitellä että missä mennään. Onhan osoitetietosi yms. varmasti oikein?

    -Viljami
    Pistin tilausnumeron, tilausajankohdan ja milloin lähetty. Seurantakoodiahan ei minulle annettu. Ihmetyttää kyllä vähän , että joutuu kotimaisella palstalla tilauksiaan hoitelemaan. Aika erikoista säätöä sanoisin.

     
     
  5. #925
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Omalla kohdalla kyllä nopeaa toimintaa, puolen päivän aikaa tilasin ja viideltä tuli ilmoitus että paketti postitettu ja seurantakoodi viestissä mukana.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #926

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotinex Näytä viesti
    Pistin tilausnumeron, tilausajankohdan ja milloin lähetty. Seurantakoodiahan ei minulle annettu. Ihmetyttää kyllä vähän , että joutuu kotimaisella palstalla tilauksiaan hoitelemaan. Aika erikoista säätöä sanoisin.
    Laitoin viestiä eteenpäin, eli eiköhän asia järjesty. Ei sinun toki ole pakko hoidella tilauksia täällä, saa myös kirjoittaa mailia suoraan britteihin tai minun sähköpostiini

    -Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  7. #927

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Laitoin viestiä eteenpäin, eli eiköhän asia järjesty. Ei sinun toki ole pakko hoidella tilauksia täällä, saa myös kirjoittaa mailia suoraan britteihin tai minun sähköpostiini

    -Viljami
    Kiitosta vaan. Juu ei tarvitse hoidella , mutta oman arvion kokemuksistaan aina voi tehdä.

     
     
  8. #928

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Hello,

    Ajattelin nyt tilata vähä täyttöä tuolta LIbertystä, mutta onkos kukaan huomannu, ettäs ei taida enää olla ilmainen kuljetus?!? Ja nyt hinta(toimituskulut) ois sit sen 24puntaa... eli ei kauheen halpa enää ole?!?

     
     
  9. #929

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Kyllä mulle ainakin näytti ostoskorissa shipping 0£
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  10. #930

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Tolta se mulle näyttä


    Discount 20%
    Items $34.36
    Shipping $24.99
    Total $59.35

    Ja sit oli jotenki oudosti oma tiliki vissii hävinny, eikä löytyny sähköpostillakaa enää käyttäjää.. outoo. Mitenköhän mä oon nyt tyriny ton Shipping jutun sit...


    EDIT: Joo, ei tartte sanoo mitää!! olin vissii jenkkejen sivulla, huoamsin ku tos oli toi dollari merkki, kokeillaanpa uudestaan.

    EDIT 2: Elikkä siinä oli mokaukseni, mut nyt alko ärsyttää ku ei tuola taas löydy mitää nesteitä!

     
     
  11. #931

    E-nesteiden alkuperä

    Miltäköhän valmistajalta (ja mistä maasta) Liberty Flightsin e-nesteet ovat lähtöisin? Onko tietoa, miten nesteiden puhtautta, nikotiinimääriä ja yleensäkin laatua valvotaan?

    En ainakaan itse löytänyt LF:n sivustoilta tietoa näistä asioista... Nesteiden laatu lienee kuitenkin se tärkein asia höyrystimen terveysvaikutusten osalta.

     
     
  12. #932

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    XO = ENjuice (UK)
    Decadent Vapours = Decadent Vapours (UK)
    Vermillion River = Vermillion River (USA)
    Pink Spot Vapors = Pink Spot Vapors (USA)
    Original = Hangsen (Kiina)
    HS Premium = Hangsen (Kiina)

    Valmistajien laadunvalvonnasta on keskusteltu foorumilla enemmänkin. Kiinassa suurilla tehtailla on ainakin näyttävät kampanjat kyseisestä asiasta.

     
     
  13. #933
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    1

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Loisto paikka.. Muutaman kerran tilannut ja yks rikkinäinen ato. Ilmoitin sähköpostilla siittä ja laittovat heti uuden postissa tilalle. Erittäin hyvä asiakaspalvelu

     
     
  14. #934
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotinex
    Ihmetyttää kyllä vähän , että joutuu kotimaisella palstalla tilauksiaan hoitelemaan. Aika erikoista säätöä sanoisin.
    Heh, asiasta voidaan olla näköjään montaa mieltä. Minä taas henk.kohtaisesti kokisin niin, että tämä on Asiakaspalvelua.
    Ja joutuu sanan tilalle pistäisin ehdottomasti saa.


    E: Apua, en onnistu millään löytämään sitä seinään iskettävää laturia tuolta, USB-pätkän kyllä bongasin. Linkki? :-*

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  15. #935
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)


     
     
  16. #936
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja J.pee Näytä viesti
    No just tuota, kiitos!
    Olin tuollakin sivulla käynyt ainakin kahdesti, mutta maha pystyssä pöllöttävä laturi ei näyttänyt oikealta enkä pikkukuvaa ollut huomannu klikata siitä syystä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  17. #937

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Polgara Näytä viesti
    Heh, asiasta voidaan olla näköjään montaa mieltä. Minä taas henk.kohtaisesti kokisin niin, että tämä on Asiakaspalvelua.
    Ja joutuu sanan tilalle pistäisin ehdottomasti saa.
    Minusta aivan paskaa asiakaspalvelua , jos selitellään puuta heinää. Väittivät viimeksi ettei ole yhtä ainetta ja ovat odotelleet sen saamista ja muka LÄHETTÄNEET paketin. Ei seurantakoodia. Nyt ilmoitettiin tänään ,että uupuukin 3 ainetta, Että paketti lähetetään ensisijassa.
    Voi Viljami minun puolestani kertoa sinne Libertylle, että pitää tunkkinsa. Mä jaksa jonkun 45 egen takia vaivata enempää päätäni.
    + se , että muka hyvitetään libertyn accolle ne puuttuvat + 20 punnan aineet. Mitenköhän tämä hyvitys näkyy. kun ei ole mauinittu ja accossa ei mitään näy?

     
     
  18. #938
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    XO = ENjuice (UK)
    Decadent Vapours = Decadent Vapours (UK)
    Vermillion River = Vermillion River (USA)
    Pink Spot Vapors = Pink Spot Vapors (USA)
    Original = Hangsen (Kiina)
    HS Premium = Hangsen (Kiina)

    Valmistajien laadunvalvonnasta on keskusteltu foorumilla enemmänkin. Kiinassa suurilla tehtailla on ainakin näyttävät kampanjat kyseisestä asiasta.
    Kannattaa huomata, että valmistuttaja ja valmistaja on eri asioita. Tuotteessa, esim. televisiossa voi lukea "Made in Germany", vaikka se valmistetaan Kiinassa.

    Kiinasta suuri osa oikeasti.

     
     
  19. #939

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotinex Näytä viesti
    Minusta aivan paskaa asiakaspalvelua , jos selitellään puuta heinää. Väittivät viimeksi ettei ole yhtä ainetta ja ovat odotelleet sen saamista ja muka LÄHETTÄNEET paketin. Ei seurantakoodia. Nyt ilmoitettiin tänään ,että uupuukin 3 ainetta, Että paketti lähetetään ensisijassa.
    Voi Viljami minun puolestani kertoa sinne Libertylle, että pitää tunkkinsa. Mä jaksa jonkun 45 egen takia vaivata enempää päätäni.
    + se , että muka hyvitetään libertyn accolle ne puuttuvat + 20 punnan aineet. Mitenköhän tämä hyvitys näkyy. kun ei ole mauinittu ja accossa ei mitään näy?
    Nyt en aivan kärryillä ole. Siis pakettisi on lähetetty uudestaan, eikö niin? Store creditit pitäisi näkyä kun kirjaudut kauppaan omilla tunnuksillasi ja menet "My Account" osioon. Siellä lukee "Credit available XX.XX". Kerro toki, jos voin jotenkin vielä auttaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Kannattaa huomata, että valmistuttaja ja valmistaja on eri asioita. Tuotteessa, esim. televisiossa voi lukea "Made in Germany", vaikka se valmistetaan Kiinassa.

    Kiinasta suuri osa oikeasti.
    Voisin meilkein väittää, että kun puhutaan e-nesteistä niin valmistaja tekee aivan oikesti kyseiset nesteet, eikä niitä valmistuteta muualla. Nämä firmat ovat kuitenkin vain muutaman ihmisen firmoja, joissa yleensä vielä firman perustajat ovat ne jotka nesteet sekoittavat. Dekang taitaa olla ainut "oikeasti iso" nestevalmistaja, perässä ehkä FSUSA ja muutama muu. Väittäisin kuitenkin, että nesteet valmistetaan siellä missä niitä mainostetaan valmistettavan.

    -Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  20. #940
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia (Ilmainen toimitus!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Nyt en aivan kärryillä ole. Siis pakettisi on lähetetty uudestaan, eikö niin? Store creditit pitäisi näkyä kun kirjaudut kauppaan omilla tunnuksillasi ja menet "My Account" osioon. Siellä lukee "Credit available XX.XX". Kerro toki, jos voin jotenkin vielä auttaa.

    Voisin meilkein väittää, että kun puhutaan e-nesteistä niin valmistaja tekee aivan oikesti kyseiset nesteet, eikä niitä valmistuteta muualla. Nämä firmat ovat kuitenkin vain muutaman ihmisen firmoja, joissa yleensä vielä firman perustajat ovat ne jotka nesteet sekoittavat. Dekang taitaa olla ainut "oikeasti iso" nestevalmistaja, perässä ehkä FSUSA ja muutama muu. Väittäisin kuitenkin, että nesteet valmistetaan siellä missä niitä mainostetaan valmistettavan.

    -Viljami
    Nestepulloissa lukee Made in China. Ihan Libertyltä hankittuja ja Libertyn Logot yms.

    Itselleni kelpaa. Hyviä nesteitä.


     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •