Sivu 103 / 151 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3539399100101102103104105106107113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 3017

Aihe: Liberty Flights UK kokemuksia

  1. #2041

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    3.6.2012 tilatut kamat eivät vieläkään perillä. Mikäs nyt mättää? Onkohan Royal maililla jotain hämminkiä taas?

     
     
  2. #2042

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Ihme mussutusta täällä (pari sivua taaksepäin). Itse ainakin lueskelen tätä ketjua juuri sillä tarkoituksella, että näen kuinka nopeesti porukka tällä hetkellä pakettinsa saa; toimitusajoissa kun tuntuu tietyin aikavälein olevan eroja. Enkä nyt tarkoita kaupan syyksi asiaa vierittää, kun se on jo moneen kertaan täällä todettu, ettei toimittajalla ole osaa eikä arpaa viivästyksien kanssa. Mutta kyllä se on ihan hyödyllistä tietää, jos suurella osalla on olleet paketit viikon myöhässä, niin osaa sitten varautua ja hankkia niitä analogisia varalle.

     
     
  3. #2043
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    ^ No nimenomaan. Tämä ketjuhan on Hankkiminen-alafoorumissa, joten mielestäni kokemukset toimitusajoista sopivat erinomaisen hyvin tähän ketjuun.

    Ja mussutuksenkin uhalla: tilasin aikaisin perjantaiaamuna 15.6., toimitus samana päivänä ja paketti perillä tiistaina 19.6.!

     
     
  4. #2044

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    ^ No nimenomaan. Tämä ketjuhan on Hankkiminen-alafoorumissa, joten mielestäni kokemukset toimitusajoista sopivat erinomaisen hyvin tähän ketjuun.

    Ja mussutuksenkin uhalla: tilasin aikaisin perjantaiaamuna 15.6., toimitus samana päivänä ja paketti perillä tiistaina 19.6.!
    Itsekin tilasin perjantaina, tosin iltapäivällä ja vielä ei ole tullut. Ehkä huomenna *fingers crossed*

     
     
  5. #2045
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Toivottavasti tulee pian! Olen huomannut postinjakelussa olevan aina kesäisin kaikenlaista häikkää. Esimerkiksi väärään osoitteeseen jaettu posti lisääntyy ja ykkösluokan postikaan ei tule aina seuraavana päivänä. Kokemattomat kesähessut varmaan osittain syynä tähän.

     
     
  6. #2046

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannes84 Näytä viesti
    Ihme mussutusta täällä (pari sivua taaksepäin). Itse ainakin lueskelen tätä ketjua juuri sillä tarkoituksella, että näen kuinka nopeesti porukka tällä hetkellä pakettinsa saa; toimitusajoissa kun tuntuu tietyin aikavälein olevan eroja. Enkä nyt tarkoita kaupan syyksi asiaa vierittää, kun se on jo moneen kertaan täällä todettu, ettei toimittajalla ole osaa eikä arpaa viivästyksien kanssa. Mutta kyllä se on ihan hyödyllistä tietää, jos suurella osalla on olleet paketit viikon myöhässä, niin osaa sitten varautua ja hankkia niitä analogisia varalle.
    se, että ketjussa jossa on mahdollisuus kommunikoida toimittajan edustajankin kanssa, mourutaan ja spekuloidaan normaaleista toimitusajoista eestaas ja uudelleen ja uudelleen ennenkuin kokonaisaika on edes tiedossa, on minusta kollektiivisen ajan tuhlausta. ihan kivasti siellä on argumentoitu miksi näin, sinne voi mennä pari sivua taaksepäin lukemaan.

    mukavaa, että sullakin on mielipide. minusta se mielipide kylläkin sattuu olemaan väärä koita saada pystyyn uusi ketju "Liberty Flights röllöttely". sinne sopisi mainiosti nämäkin viitisen viimeisintä viestiä joita suurin osa tuskin olisi halunnut tulla tänne lukemaan

    toi blogi josta mainittiin aikaisemmin on muuten hyvä idea. pitää ottaa seurantaan

     
     
  7. #2047
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Jep, komppaan kyllä edellistä, jos tätä ketjua vähänkään viitsii lukea pystyy kyllä hahmottamaan pöllömpikin, kuljetusten vaatiman ajan, odottavan aika on pitkä tiedetään, niin se on itselläkkin mutta kaikki tilatut on perille löytäneet. Nyttenkin katsoin Provarin matkaa Itellan kuljettamana silmät ymmyrskäisinä kun kävi jo asuinpaikkakunnalla mutta oli väärin lajiteltu niin lähti takaisin Turkuun?
    Mutta minkäs teet???? Näin se vaan menee. Ehkä" missä viipyy ketju"olis paikallaan.
    Niin sais Viljamille rauhaa ja aikaa muihin kyselyihin. Kyllä sen pitäisi jokaisen ymmärtää jos shipped viesti on saapunut, silloin se on postin asia.

     
     
  8. #2048

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    ... Ehkä" missä viipyy ketju"olis paikallaan.
    Niin sais Viljamille rauhaa ja aikaa muihin kyselyihin. Kyllä sen pitäisi jokaisen ymmärtää jos shipped viesti on saapunut, silloin se on postin asia.
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=663.125 8)
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  9. #2049

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Ajhattelin kirjottaa tänne ensin jos sais suomenkielistä apuu. Tilasin 100ml TPA:n RY4 makua ja tavara on jotakin aivan muuta kuin mitä pitäisi. Jokin manteli- tai pähkinämaku. Voiko tästä saada hyvitystä vielä? Tilaus on parin viikon takainen.

     
     
  10. #2050
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    18

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Valitettavasti Royal Maililla tai Itellalla tuntuu aina ajoittain yhden tietyn erän toimittaminen kestävän harmillisen kauan. Olemme koittaneet asiaa selvittää molemmilta osapuolilta mutta kukaan ei vastuuta suostu ottamaan.
    Huh, mielenkiintoista. Ja ikävää toki kaikille osapuolille. Teiltä taisi vielä lähteä aika iso kasa tilauksia tuolloin 6.6, eikös silloin ollut juuri viimeinen päivä -15% alea, viikonloppu ja kuningattaren juhlapyhät... Onko "harmillisen kauan" sellainen aika, jonka pituudesta uskaltaisi aikaisempien kokemusten perusteella antaa minkäänlaista arviota?

    No, odotellaan.

     
     
  11. #2051

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Valopallo Näytä viesti
    Ajhattelin kirjottaa tänne ensin jos sais suomenkielistä apuu. Tilasin 100ml TPA:n RY4 makua ja tavara on jotakin aivan muuta kuin mitä pitäisi. Jokin manteli- tai pähkinämaku. Voiko tästä saada hyvitystä vielä? Tilaus on parin viikon takainen.
    Valitettavasti meillä on aika tiukka linja makujen ja nesteiden kanssa, jos se ei ole selvästi pilalla niin sitä tuskin korvataan. Makuasiat ovat niin subjektiivisia että on lähes mahdoton vetää täysin kohtuullisia rajoja korvaustoimiin. Koemme että tämä on lähinnä sitä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minttu Näytä viesti
    Huh, mielenkiintoista. Ja ikävää toki kaikille osapuolille. Teiltä taisi vielä lähteä aika iso kasa tilauksia tuolloin 6.6, eikös silloin ollut juuri viimeinen päivä -15% alea, viikonloppu ja kuningattaren juhlapyhät... Onko "harmillisen kauan" sellainen aika, jonka pituudesta uskaltaisi aikaisempien kokemusten perusteella antaa minkäänlaista arviota?

    No, odotellaan.
    Meillä on käytäntönä lähettää 16 arkipäivän kuluttua alkuperäisestä lähetyspäivästä paketti uudestaa, jos se ei ole vielä saapunut. Tuo "harmillisen kauan" tuntuu sattumalta olevan juuri hieman alle 16 arkipäivää, eli jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin lähipäivinä toivottavasti paketit ilmaantuvat.

    -Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  12. #2052

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Valitettavasti meillä on aika tiukka linja makujen ja nesteiden kanssa, jos se ei ole selvästi pilalla niin sitä tuskin korvataan. Makuasiat ovat niin subjektiivisia että on lähes mahdoton vetää täysin kohtuullisia rajoja korvaustoimiin. Koemme että tämä on lähinnä sitä.
    Niin ettekö suostu toteamaan itse ennen kuin päätätte olla vaihtamatta tuotetta oikeaan? Olen 100% varma että kyseessä on jokin toinen makuaine.

    EDIT: tai tuote on pilalla. Maku on eriväristäkin kuin koskaan aiemmin ja haisee laimennettunakin todella voimakkaasti vastenmieliselle. Tämä kellertää hapettuessaan/reagoidessaan nikotiinipohjan kanssa, kun taas aiemmat vastaavat ovat saaneet seistä useita viikkoja, ennen kuin ovat alkaneet punertaa käyttönesteen väriä.

     
     
  13. #2053

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Nyt tuli rivakasti paketti. 19. päivä tilaus ja juuri postipete soitteli ovikelloa, notta taas ois kilteille lapsille isompaa pakettia. Eli kaksi päivää briteistä napapiirille Aika huikea suoritus postilta ja LF:ltä, kun yleensä menee sen 5 päivää, joka sekin on varsin ok.

     
     
  14. #2054

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ammattimies Näytä viesti
    se, että ketjussa jossa on mahdollisuus kommunikoida toimittajan edustajankin kanssa, mourutaan ja spekuloidaan normaaleista toimitusajoista eestaas ja uudelleen ja uudelleen ennenkuin kokonaisaika on edes tiedossa, on minusta kollektiivisen ajan tuhlausta. ihan kivasti siellä on argumentoitu miksi näin, sinne voi mennä pari sivua taaksepäin lukemaan.

    mukavaa, että sullakin on mielipide. minusta se mielipide kylläkin sattuu olemaan väärä koita saada pystyyn uusi ketju "Liberty Flights röllöttely". sinne sopisi mainiosti nämäkin viitisen viimeisintä viestiä joita suurin osa tuskin olisi halunnut tulla tänne lukemaan

    toi blogi josta mainittiin aikaisemmin on muuten hyvä idea. pitää ottaa seurantaan
    Niin paitsi, että ei ole olemassakaan sellaista kuin "väärä" mielipide. Toiseksi tämä ketju on kokemuksille tilaamisesta, ja se sisältää myös toimitusajan ja kokemukset siitä. Ymmärrän kyllä, että se on ärsyttävää, jos joku on niin kärsimätön/ei ymmärrä että joskus niissä menee vähän kauemminkin, mutta ainakin itselleni on erittäin hyödyllistä lukea toimitusajoista ja viivästyksistä, jotta tiedän varautua. En ymmärrä miksi edes luet tätä ketjua, tai mikä sun pointtis on, jos sua ei edes kiinnosta koko aihe. Valittamisen vuoksi ilmeisesti....

     
     
  15. #2055

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Valopallo Näytä viesti
    Niin ettekö suostu toteamaan itse ennen kuin päätätte olla vaihtamatta tuotetta oikeaan? Olen 100% varma että kyseessä on jokin toinen makuaine.

    EDIT: tai tuote on pilalla. Maku on eriväristäkin kuin koskaan aiemmin ja haisee laimennettunakin todella voimakkaasti vastenmieliselle. Tämä kellertää hapettuessaan/reagoidessaan nikotiinipohjan kanssa, kun taas aiemmat vastaavat ovat saaneet seistä useita viikkoja, ennen kuin ovat alkaneet punertaa käyttönesteen väriä.
    Kuten varmasti ymmärrät, emme voi testata itse avatussa pullossa tulevaa nestettä. Mainitsemasi pähkinä -ja mantalimaut ovat melko tyypillistä RY4, varmaan suurin osa markkinoiden ryynäsistä sisältää eri määriä pähkinää. Myös nesteen tummuminen nikotiinilisäyksen johdosta on normaalia, nopeuteen vaikuttaa konsentraatio, lämpötila, sekoitus, lisäysjärjestys, valo, (paine) jne.
    Pahoittelen, mutta valitettavasti emme voi mitään asialle tehdä. Jos se minusta olisi kiinni niin saisit vaikka litran tiivistettä vaivannäöstäsi.

    -Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  16. #2056
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Minulle tulee ainakin LF:ltä nopeasti ja asiallisesti pakattuna. LF on myös harvoja firmoja josta saa puhdasta Vg:tä. Ainakin minun litkutilaukseni menee siihen osoitteen

     
     
  17. #2057
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Kuten varmasti ymmärrät, emme voi testata itse avatussa pullossa tulevaa nestettä. Mainitsemasi pähkinä -ja mantalimaut ovat melko tyypillistä RY4, varmaan suurin osa markkinoiden ryynäsistä sisältää eri määriä pähkinää. Myös nesteen tummuminen nikotiinilisäyksen johdosta on normaalia, nopeuteen vaikuttaa konsentraatio, lämpötila, sekoitus, lisäysjärjestys, valo, (paine) jne.
    Pahoittelen, mutta valitettavasti emme voi mitään asialle tehdä. Jos se minusta olisi kiinni niin saisit vaikka litran tiivistettä vaivannäöstäsi.

    -Viljami
    outo juttu minulla on aina takuu toiminut LF kautta. Ikävä tilanne, koska tilaan nesteeni LF kautta. Saa nähä mistä tulevaisuudessa tilaan nesteeni näitten hinnan nostojen ja posti maksujen noston sekä perävalo takuiden jälkeen. jotenkin ikävä tunne tullu tästä liikkeestä.
    kyllä mun mielestä Valopallon pitäisi saada uus pullo kun kerran paskaa on myyty. on toi 100 ml pullo kumminki sen verran arvokas

     
     
  18. #2058
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    outo juttu minulla on aina takuu toiminut LF kautta. Ikävä tilanne, koska tilaan nesteeni LF kautta. Saa nähä mistä tulevaisuudessa tilaan nesteeni näitten hinnan nostojen ja posti maksen noston sekä perävalo takuiden jälkeen. jotenkin ikävä tunne tullu tästä liikkeestä.
    kyllä mun mielestä Valopallon pitäisi saada uus pullo kun kerran paskaa on myyty. on toi 100 ml pullo kumminki sen verran arvokas
    Maku on sen verran subjektiivinen asia että jos neste maistuu "erille kuin aiemmin" niin siitä on vaikea alkaa kinaamaan. Ja tässähän käy usein niin että ensimmäiset maistelut jostain nesteestä maistuu eriltä kuin myöhemmät maistelut. Tähän vaikuttaa niin moni asia, kuten esim. oma tottuminen, laitteiden kunto, mitä olet höyrytellyt ennen sitä, kuun asento, yms. Ja, kuvaus "maistuu mantelille ja pähkinälle", näähän nyt sattuvat olemaan eri RY4.sten päämakuja..

     
     
  19. #2059
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Itse kanssa reklamoin em puljuun nesteen olevan laihaa, mautonta ja eri väristä kuin ennen. Vastaukseksi sain samat jupinat kuin mitä edelläkin on mainittu. Kumma juttu, kun muualta tilattu sama neste maistuu täydelliseltä.

    Itse joudun kyllä jatkossa tilamaan muualta, sen verran kalliita nuo nesteet on. Harmi, kun toimitukset kuitenkin toimi tosi hyvin.

     
     
  20. #2060
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Itse kanssa reklamoin em puljuun nesteen olevan laihaa, mautonta ja eri väristä kuin ennen. Vastaukseksi sain samat jupinat kuin mitä edelläkin on mainittu. Kumma juttu, kun muualta tilattu sama neste maistuu täydelliseltä.

    Itse joudun kyllä jatkossa tilamaan muualta, sen verran kalliita nuo nesteet on. Harmi, kun toimitukset kuitenkin toimi tosi hyvin.
    Ihme homma jos toi LF ajaa itsensä tollein alas, itekkin oon sieltä kaikki litkuni tilannut.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •