Sivu 14 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 485

Aihe: Genesis (gecigarette) kokemuksia

  1. #261

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Kun lähetätte meille sähköpostia, jos mahdollista niin mainitsettehan aina tilausnumeronne viestissä.

    He, jotka ovat lähettäneet minulle sähköpostia tänä aamuna, ettekä ole saaneet vielä vastausta niin lähettäisittekö s-postinne uudestaan tilausnumeronne kanssa tai laittakaa minulle YV, jotta voin ottaa teihin yhteyttä muulla tapaa, sillä muutamille henkilöille lähettämäni sähköpostiviestit palaavat jostain syystä aina takaisin minulle. Kiitoos!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Sincerely Shelley Pritchard Customer Service Genesis Friend - answered questions from the chat https://twitter.com/GenesisEsavuke

     
     
  2. #262

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Kaikki Genesiksen affiliate/yhteistyökumppanit kuulolle

    Genesis haluaa tarjota kaikille (halukkaille) ansaitsemanne tuoton pisteinä Genesis-tilillenne. Jos siis ette halua saada tuottoa PayPal-tilillenne, ottakaa yhteyttä support@gecigarette.com ja saatte seuraavan tuottonne pisteinä Genesis-tilillenne.

    Genesis pisteitä voi siis käyttää yhtenä maksutapana tuotteitamme tilatessanne ja maksaessanne ja niiden rahallinen arvo saattaa joskus tuplaantua tai jopa triplaantua. Arvo saattaa myös vaihdella meidän tarjoustemme mukaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Sincerely Shelley Pritchard Customer Service Genesis Friend - answered questions from the chat https://twitter.com/GenesisEsavuke

     
     
  3. #263
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    21. päivä tilaus tehty ja paketti kätösissä tänään 27. päivä. Erittäin hyvällä mielellä tästä suorituksesta.

     
     
  4. #264
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Onkohan genesikselle tulossa myyntiin tankkeja/tankkimallin atomisaattoreita tuohon 510 malliin??

     
     
  5. #265

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Olen genesiksestä tilaamassa sähkötupakan heti kun PayPaliin tulee rahat. Olen kattellut tuota mini2, onko kokemuksia kannattaako tuo tilata? Toinen vaihtoehto ois 510..kumpi kannattaa?

    Löytyykö myös kokemuksia tuosta cherry makusesta litkusta?

     
     
  6. #266
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Unohtakaa jo noi 510 ja muut pikkuhärpäkkeet.Ei niillä tee mitään ja kaikki jotka hankkineet aina siirtyneet isompiin.Eli joku eGo T vähintäin 1000mAh akulla heti alkuun.

     
     
  7. #267

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Kyllä se silti joillekin on kivempi tutustua näihin vekottimiin siten, että se on kuitenkin lähimpänä sitä tupakkaa muistuttavassa muodossa ... :P tästä syystä itsekin alotin tolla 510-paketilla. toki, nälkä kasvaa syödessä ja paremmilla laitteilla höyryttelykokemus on myöskin parempi, mutta itse olen ihan tyytyväinen 510-hankintaani valkosena, kyllä se satunnaisesti käytössä on vieläkin ja jos on kauhean tarkka siitä mitä kehtaa julkisesti kätösessään pitää niin onhan noi siihen myös ihan hyviä. Joillekin se ulkonäkökin merkkaa

     
     
  8. #268

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Minä taas ajattelin tuota pientä ja halpaa että jos oikean tupakan polton vois lopettaa tuon avulla Miten muuten tommonen sähkötupakka kestää -30 asteen pakkasia? Jos sisällä polttaa niin jääkö se höyry haisemaan? Missä muut poltatte tuota vekotinta?

     
     
  9. #269

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Mulla on kyllä ollut alusta asti "510 pikkuhärpäke" käytössä aina kun lähden ulos. Kaikkea muuta tietenkin hankittu siihen oheen mutta lyhyillä matkoilla ylivoimiasesti kätevin vehje.

     
     
  10. #270

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja antabus Näytä viesti
    Onkohan genesikselle tulossa myyntiin tankkeja/tankkimallin atomisaattoreita tuohon 510 malliin??
    Moi antabus,

    Meille ei ainakaan vielä näillä näkymin ole tulossa myyntiin tankkeja/tankkimalleja.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Sincerely Shelley Pritchard Customer Service Genesis Friend - answered questions from the chat https://twitter.com/GenesisEsavuke

     
     
  11. #271

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonnaap Näytä viesti
    Olen genesiksestä tilaamassa sähkötupakan heti kun PayPaliin tulee rahat. Olen kattellut tuota mini2, onko kokemuksia kannattaako tuo tilata? Toinen vaihtoehto ois 510..kumpi kannattaa?

    Löytyykö myös kokemuksia tuosta cherry makusesta litkusta?
    Heippa jonnaap,

    510 ja mini2 mallit ovat melko samankaltaisia. Ne on enemmänkin ihmisille, ketkä haluavat kokeilla e-savukkeita ja ovat ns. "sosiaalisia polttajia", eli polttavat noin 5-10 savuketta päivässä. Mini2 malli muistuttaa ulkonäöllisesti enemmän perinteistä savuketta kuin 510 malli. Jos poltat enemmän, suosittelemme ECHO-malliamme, sillä sen akunkesto on parempi. Echo-malleja tulee lisää viikon, parin sisään.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Sincerely Shelley Pritchard Customer Service Genesis Friend - answered questions from the chat https://twitter.com/GenesisEsavuke

     
     
  12. #272

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonnaap Näytä viesti
    Minä taas ajattelin tuota pientä ja halpaa että jos oikean tupakan polton vois lopettaa tuon avulla Miten muuten tommonen sähkötupakka kestää -30 asteen pakkasia? Jos sisällä polttaa niin jääkö se höyry haisemaan? Missä muut poltatte tuota vekotinta?
    riippuu vähän nesteestä, itte höyryttelen lähes aina kyllä sisätiloissa ja jos siinä jotakin jää nii korkeintaan sen nesteen tuoksu mikä on yleensä kylläkin miellyttävä. kaikilla nesteillä ei jää välttämättä sitäkään. ja joo, onhan se kiva mutta tosiaan noilla halvimmila vehkeillä voi saada vähän "väärän" kuvan siitä mihin tommonen e-tupakki pystyy, isommat akut ja muutoin paremmat laitteet ni aina saa miellyttävämmän höyryttelykokemuksen ja helpommin niitä tupakanhimoja poisteltua, mutta kyllä mä näkisin että tommosella on ihan hyvä tutustua tähän puuhaan.

     
     
  13. #273
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    5

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Moikka, positiivisen äänen annan täältä kyllä. Torstai iltana (26.1) tilasin 501-starter setin (n. 20puntaa) ja 18mg menthol liquidia. Tänään oli postissa! (31.1). Kaikki toimii, ja neste on kyllä hyvän makuista (vaikka menin sotkemaan sen valmiiksi tupakanmaulla täytettyyn cartoon). Eka sähkötupakki ikinä kätösessä ja vielä ei ole tarvinut mennä tupakille.

     
     
  14. #274
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Positiivista palautetta, perjantaina iltapäivällä 27.1 tilasin lisää tarpeita ja jo tiistaina 31.1 aamulla oli postilaatikossa.. Nopea toimitus

     
     
  15. #275

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Apuaaa..vihdoin ja viimein siirty rahat PayPaliin ja innoissani olin tilaamassa aloituspakkausta.. no eipä onnistunu maksaminen..?! :O Se kun siirtyy tuonne paypaliin että voi maksaa niin siinä on vaan että luottokortilla? Mitä ihmettä

     
     
  16. #276
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonnaap Näytä viesti
    Apuaaa..vihdoin ja viimein siirty rahat PayPaliin ja innoissani olin tilaamassa aloituspakkausta.. no eipä onnistunu maksaminen..?! :O Se kun siirtyy tuonne paypaliin että voi maksaa niin siinä on vaan että luottokortilla? Mitä ihmettä
    Siinä vieressä on "Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään." Sinne sähköpostiosoitteesi eli paypal tili sekä salasana.

     
     
  17. #277

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Kirjauduin sisään, sit tuli vaan tuo että lisää debit päläpälä.. Tuommosia en omista enkä eteen päin pääse jos niitä kortin tietoja ei kirjota.. ARG ärsyttää

     
     
  18. #278

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Jesh..onnistu! Syötin visa lectronin tiedot niin johan auttoi.. Nyt sitten ootellaan pakettia

     
     
  19. #279
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    Siirsit rahaa paypal tilille ja silti maksoit pankkitilitä tilauksen

     
     
  20. #280

    Vs: Genesis (gecigarette) kokemuksia

    SiB, se muistaakseni käyttää ensin PP puolelta rahat, ja jos menee yli saldon ni sitten kortilt.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •