Sivu 29 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1925262728293031323339 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 891

Aihe: ProVari (ProVape modi)

  1. #561
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Huoltona olen laittanut vain Noaloxia kierteisiin.
    Koita työntää tankkia millin kymmenys ylöspäin, niin ilma virtaa niinkuin kuuluukin. On sen verran hyvää laatua, että kierteetkin on suorassa. Vastaavasti, jos tankin painaa ihan pohjaan, ei ilmaa tule ollenkaan

     
     
  2. #562
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Kysynkin nyt sitten konkareilta mitäs teen että laite pääsee oikeuksiinsa???
    Höyryttele, älä mieti. Sen takia maksoit laitteesta yli 200e.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Huoltoa???
    Tarpeetonta. Kierteitä jos haluaa puhdistaa niin ollos hyvä vaan.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Mitä tuohon nokkaan kannattaa laittaa???
    Ihan mitä vaan. Vielä en ole mitään löytänyt millä ei lähtisi hyviä höyryjä ja oikeata makua. Jotain mikä miellyttää omaa estetiikkaa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Elinikä odote???
    Ikuinen.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Kuinka isoa akkua tähän saa tungettua(18650 tietty mut kannattaako edes kokeilla muita kuin aw imr)???
    AW IMR parempaa et saa, 2000mAh AW pieksee 2600 mAh panasonicit yms. akkukestossa mennen tullen.

    Toisin sanoen, ProVari on se modi mikä ostetaan, jottei ikinä enää tarvitsisi säätää mitään ihmeellistä, eikä tarvitsisi enää ikinään ostaa uutta laitetta. ProVari vaan on yksinkertaisesti semmone mikä toimii. Hyvä valinta.

     
     
  3. #563
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Ylipuolivuotta ollu ProVari käytössä, enkä ole huomannut mitään kummoista etua tuolla AW:n akulla.
    Tosin kun valo alkaa vilkkua, AW kyykkää hetkenpäästä, suojaamattomilla akuilla vielä höyryttelee hetken valon vilkkuessa.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  4. #564
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Ylipuolivuotta ollu ProVari käytössä, enkä ole huomannut mitään kummoista etua tuolla AW:n akulla.
    Tosin kun valo alkaa vilkkua, AW kyykkää hetkenpäästä, suojaamattomilla akuilla vielä höyryttelee hetken valon vilkkuessa.
    Ootko kattonu montako milliä tupruttaa milläkin akulla? Minkä merkkisiä akkuja oot käyttänyt?

     
     
  5. #565
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Ootko kattonu montako milliä tupruttaa milläkin akulla? Minkä merkkisiä akkuja oot käyttänyt?
    Akkujen merkit ollu ihan mitä sattuu sormiin osumaan ja mitkä sisään mahtuu...
    Oisko tuossa menny noin 1,5 tankillista eli n. 7-8ml/akku.
    On mulla pari noita isoja AW akkujakin, mutta en tosiaan ole niiden paremmuutta huomannu ProVarin kanssa.

    Katotaanpas, akkuina mm.
    -Soshine 2800mAh
    -ProVari power 2500mAh
    -CGR18650CH
    -Sininen IMR18650 1400mAh (MojurePublic)
    -UltraFire (harmaa) LC17670 1800mAh (tämä siis 17mm sarjaa)

    Aika monenmoista sinne oon tunkenu, tietty pitää olla akussa nänni, jos ei oo niin olen tinatipalla hoitanu homman.

    Unohtu toi AW IMR 1600/2000mAh akku listasta.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  6. #566
    Höyryttelijä Taka's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    90

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Olen hankkimassa itselleni kyseistä laitosta, nyt kysyisinkin teiltä Provarin onnellisilta omistajilta, että kumpi malli kannattaisi hankkia mini vai tuo normaali. Itse tällähetkellä kallistumassa tuohon mini versioon, mutta jos akkujen kulutus on minissä samaa luokkaa, kuin Lavan 2.1:ssä niin varmaan täytyy sitten sitä normaalipituista harkita.
    Tiedustelijan noin kymmenen käskyä:
    1.Älä ikinä tunnusta 2. Älä ikinä paljastu 3.Älä varasta enempää kuin jaksat kantaa 4.Älä tapa tylsällä puukolla 5. Kuseta minkä ehdit 6.Lyö vyön alle 7.Puukota selkään 8.Älä unelmoi 9. Älä kuvittele 10.Älä luule 11.Älä jää kiinni 12. Näe kaikki 13. Kuule kaikki

     
     
  7. #567
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taka Näytä viesti
    Olen hankkimassa itselleni kyseistä laitosta, nyt kysyisinkin teiltä Provarin onnellisilta omistajilta, että kumpi malli kannattaisi hankkia mini vai tuo normaali. Itse tällähetkellä kallistumassa tuohon mini versioon, mutta jos akkujen kulutus on minissä samaa luokkaa, kuin Lavan 2.1:ssä niin varmaan täytyy sitten sitä normaalipituista harkita.
    Oma valintani oli normaalipituinen provari extension capilla. Akkukesto about vuorokauden omalla tahdilla kun sisällä siis AW:n 18650 2000mAh IMR:t. Ministä ei ole omaa kokemusta, mutta jos akkukesto 18350:lla mietityttää, niin miniinhän saa myös tarvittaessa tuon saman extension capin kiinni, jolloin sinne menee 18490 akku (kuten normaaliprovariin ilman extensionia). Sittenhän sitä on helppo vaihdella tarpeen mukaan "minimoodin" ja "fullsizemoodin" välillä.
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  8. #568
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Mulla on nyt normikokoinen ja tällä tietämyksellä ottaisin Minin jatkopalalla ihan koon takia, koska sillä 18500-akullakin kesto mun "normikäytössä" on jo yli vuorokauden. Viihteellä ollessa toki akkuja saattaa joutua vaihtamaan, mutta niitä nyt on helppo kantaa mukana. Toisaalta kauhean suurta merkitystä tällä valinnalla ei ole, koska mun mielestä se normikokoinenkin 18500-akulla on jo varsin näppärä paketti ja 18650-akulla mennään normikäytössä melkeen kaksi vuorokautta. Mieti kumpi on tärkeämpää sulle itselle, pieni koko 18350-moodissa vai pitkä akkukesto 18650-akulla.

     
     
  9. #569
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Itseltäni löytyy miniversio ja käytän sitä pelkästään jatkocapin kanssa. Jos tällä hetkellä olisin ostamassa, niin itse ostaisin normikokoisen ja siihen jatkocapin.

     
     
  10. #570
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Tänään oon tyhjentäny vasta 3 kappaletta 18500 akkua että onneks olkoon niille jotka selviää noilla päivän ! Normi vauhti on 18650 pääsen 6-8h et kyl joutuu jatko palaa käyttää mutta mun mielestä on jopa parempi handussa tolleen "pitkänä"
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  11. #571
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ProVari (ProVape modi)

    Tsiisus! Mites paljon sulla palaa nestettä? Luulisi tolla määrällä höyrytävän jo sellaisen 10 milliä.
    KGO & Twist

     
     
  12. #572
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    siinä 6-8ml
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  13. #573

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    On meissä käyttäjissä eroja, itellä AW IMR 18650 2000 mAh kestää vähintään 2 vrk, yleensä jopa 3 vrk. Mut nestettä meneekin se 2-3 ml päivässä ja normisti ei paljon tarvetta yli 5 V.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  14. #574
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Mulla on mini ja melkeimpä koko ajan on 18500 akku extencionin kanssa kiinni. Se pikkuakku jää aavistuksen vajaaks tuöpäivästä, jos tupruttelen yli 5 voltilla. 4.8v kestää juuri työpäivän. Onhan toi mini omaan makuun hienomman näköinen kuin normaalikokoinen. Ja jos vertaa 18500 akulla varustettuna rinnakkain on mini n 5mm lyhyempi.
    Minille siis piste täältä

     
     
  15. #575
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Täältä kanssa ääni kombolle mini + extension työpäiväksi. Hyvin on riittänyt työpäivän ja ylikin. Mini ilman jatkoa puolestaan kulkee mukana pienemmässäkin taskussa. Normimalli extensionilla on minusta niin iso, että en tykkää kannella mukana.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  16. #576
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Ei oo tainnu kukaan vääntää minille 18650-jatkoa? Ois vaan aika kätevää, kun vois normikäytössä vedellä 18350-akuilla, mutta parempaa akkukestoa kaivatessa voisi ruuvata pidemmät akut paikalleen.
    Ei millään viittis hommata taas uusilla mitoilla akkuja, sitten kun ton Provarin saa hommattua.. :-\

     
     
  17. #577

    ProVari (ProVape modi)

    Tai vaikkapa vara-akkukotelo käyttöön

     
     
  18. #578
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    Tänään oon tyhjentäny vasta 3 kappaletta 18500 akkua että onneks olkoon niille jotka selviää noilla päivän ! Normi vauhti on 18650 pääsen 6-8h et kyl joutuu jatko palaa käyttää mutta mun mielestä on jopa parempi handussa tolleen "pitkänä"
    Juu samaa mieltä, näin kun liikkuu eikä lataus mahista ole, 18650 on valintani ja vara akku mukana.

     
     
  19. #579
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    ProVapen FAQ:n mukaan ProVari käyttää PWM:ää, mutta jos sen kytkee oskilloskooppiin niin skoopilla näkyy flätti DC-signaali ulostulossa. Kysyin suoraan ProVapelta että what's the deal, niin niitä joita tämä kiinnostaa niin tässä on lainattuna ProVapen vastaus:

    "PWM can be implemented in a couple of different forms. The main reason for using PWM is to switch MOSFETs (Metal Oxide Field Effect Transistors) on and off in a digital manner to keep the voltage drop and thus power loss as low as possible. This keeps the total converter efficiency high. In our case when the MOSFET very quickly switches the current off to the main converter inductor it transfers its stored charge to an output capacitor bank. The capacitor bank thus switches the PWM switched current to a constant output dc voltage. This output voltage is monitored in a feedback loop to very accurately control the energy to the atty. If the output was not converted to a dc voltage it would be very hard to monitor the output power in a feedback control loop. The output would be a duty cycle on/off waveform that is difficult to control.

    The Provari is measured to run close to 95% efficiency.

    Enjoy it.

    -- Provape Engineering."
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  20. #580

    Vs: ProVari (ProVape modi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Juu samaa mieltä, näin kun liikkuu eikä lataus mahista ole, 18650 on valintani ja vara akku mukana.
    Helpottaisi meitä kaikkia josko ilmottaisitte akun keston höyrytettyina ml + watit.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut (eS)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •