Sivu 747 / 1341 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2476476977377437447457467477487497507517577978471247 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 14,921 - 14,940 / 26810

Aihe: Kuvaketju

  1. #14921
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Mäen nyt varmaan osaa ajatella oikein...
    Miksi orgis vehkeisiin sanotaan setupoinnin olevan helpompaa????
    Pirkka Pulse:n osatkin ovat havaintojeni pohjalta yksyhteen vaihtokelpoisia, ja mitoituksissa ei merkitsevää eroa.
    Vai onko orgikiksessa matsku jotain höyrykarkaistua adamantiumia? (ei pitäs hintansa puolesta olla mahdollista)

    Setupointi on setupointi vaikka se olis sian otsassa!

    Sen kyllä myönnän, että pirkkavehkeitten, ainakin FT:n Pulsen:n, lasi on haurasta pazkaa.
    Siksi onkin tilauksessa ko. aton hintainen pyrexlasi/seja ameriikasta. koska pidän tuosta pirkkapulseta todella paljon.
    JMPulsepirkka.jpg
    Myöskin pirkkaa voi tunettaa ilman omantunnon tuskia surutta.
    Itsehän avarsin meshireijän 3,5mm halkaisijaan, jotta siihen menee vaijerin päälle enemmän löysästi käärittyä meshiä...siis paksumpi wikkipölli.
    IMG_1490.jpg
    Tämä, jos mahdollista, vielä selvästi paransi makua ja höyryn määrää vielä entisestään.
    Luonnollisesti toinen reikä tukittuna...
    Viimeksi muokannut k-bar; 15.03.14 kello 09:08.
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  2. #14922
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos maksaa aidosta kivan summan niin tietenkin haluaa ajatella että se on helpompi setupoida, koska kalliimmalla saa paremman, ihan normaalia

     
     
  3. #14923
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Muutamassa klooniatossa ollu niin luokattomat kierteet posteissa tai yksin kertaisesti koko ato väärin tehty, että setupointi vaikeampaa kuin alkuperäisessä. Pahimmassa tapauksessa koko köntti lähes käyttökelvoton. Siinä yksi syy miksi itse hommaan alkuperäisen, että tiedän onko tuotteesta alunperinkään mihinkään.

    Vastaavasti on havaintoja klooneista jotka vahingossa toimivat paremmin kuin alkuperäinen.

    Ja minen jaksa alkaa heti tilailemaan toimivia osia johonkin markan paskaan tai sorvaamaan uutta käppiä.
    En autoakaan korjattavaksi osta, jotkut ostaa



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #14924
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    No saatanhan mä ajatella vasemmistolaisesti näistä jutuista.
    Mutta juttuhan on niin, että haluan tutustua erilaisiin juttuihin oikein ajatuksen kanssa, ja kehittää sitä omaa mahd. atoani/putkea/hybridiäni.
    Tuskimpa alan koskaan niitä tehtailemaan, mutta tahtotilani on tehdä jotain sellaista missä on KAIKKI haluamani piirteet.
    Useimmin havaittu puute/vika on ahdas vikkiaukko, se johtaa hoikkaan vikkiin tietysti..ja sitäkautta ei mehua tule kattilaan paljoa.
    Paljon mehua+paljon/sopivasti läpöä+ahdas kaasukammio= hyvät sumut
    ..ja jos se keksintö hivelee silmääkin und sopii handuun, ollaan unelma höyrykkeen tiimoilla silloin.
    Ei tää ydinfysiikkaa ole, mutta tietyt lainalaisuudet pitää ymmärtää.
    Jos on vielä taiteellista silmääkin, taikka jos olis, niin kyllä siitä kai joskus valmistakin tulee.

    Se miksi ei oikein huvita tehtailemaan, on se että siinä ei oikein kapitalismi toteudu.
    Siispä tehdään ja kokeillaan muilla periaatteilla, mutta kuitenkin avoimin silmin.

    Jännää puuhaahan tää on ku like never before
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  5. #14925
    Olihan osa aidoistakin pulseista käyttökelvottomia Ft pulset on olleet yksiä lempivrhkeistä.

     
     
  6. #14926
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Olihan osa aidoistakin pulseista käyttökelvottomia Ft pulset on olleet yksiä lempivrhkeistä.
    Miksi näi? onko varmoja havaintoja/tietoa mikä aiheutti moisen näinkin yksinkertaisessa kikottimessa?
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  7. #14927
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja k-bar Näytä viesti
    No saatanhan mä ajatella vasemmistolaisesti näistä jutuista.
    Mutta juttuhan on niin, että haluan tutustua erilaisiin juttuihin oikein ajatuksen kanssa, ja kehittää sitä omaa mahd. atoani/putkea/hybridiäni.
    Tuskimpa alan koskaan niitä tehtailemaan, mutta tahtotilani on tehdä jotain sellaista missä on KAIKKI haluamani piirteet.
    Useimmin havaittu puute/vika on ahdas vikkiaukko, se johtaa hoikkaan vikkiin tietysti..ja sitäkautta ei mehua tule kattilaan paljoa.
    Paljon mehua+paljon/sopivasti läpöä+ahdas kaasukammio= hyvät sumut
    ..ja jos se keksintö hivelee silmääkin und sopii handuun, ollaan unelma höyrykkeen tiimoilla silloin.
    Ei tää ydinfysiikkaa ole, mutta tietyt lainalaisuudet pitää ymmärtää.
    Jos on vielä taiteellista silmääkin, taikka jos olis, niin kyllä siitä kai joskus valmistakin tulee.

    Se miksi ei oikein huvita tehtailemaan, on se että siinä ei oikein kapitalismi toteudu.
    Siispä tehdään ja kokeillaan muilla periaatteilla, mutta kuitenkin avoimin silmin.

    Jännää puuhaahan tää on ku like never before
    Juu siis tälle peukkua. Uusia ideoita tarvitaan aina. Itse vaan olen enempi kuluttajaosastoa kuin jaksaisin alkaa modailemaan toimimatonta. Tosin ilman kaltaisiasi tutkiskelijoita ja tekijöitä ei meillä olisi yhtään toimivaa atoa
    Toki mua kiinnostaa miten jokin ilmareiän sijainti tai koko tai kammion tilavuus tai wickreiän koko jne vaikuttaa asioihin, jotka itse koen höyryttelyssä tärkeäksi. Mun ratkaisu vaan on selailla läpi loputtomat vaihtoehdot löytääkseni sen "mun jutun"



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  8. #14928
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110


    Räpsäsin huvikseni vaikka tän hetkisellä setupilla käyttökelvoton On se toki pikkuinen, tasan 70mm ilman tippiä...
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  9. #14929
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Aidon pulsen 510 kierteissä oli osassa pahoja vikoja

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  10. #14930
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Eiköhän myönnetä tässä samalla kaikki että lopullista vastausta ei ole eikä tule.
    Jokaisella on ihan ikioma sellainen
    Tärkei prioriteetti on oma mielipide. Ihan väärin ei ole kuunnella muitten mielipiteitä/toiveita.
    Parasta planeetan höyrytintä ei voi valmistaa, mutta hyvän voi
    Sen aikaan saamiseksi pitää olla kokemusta ja tietoa, ja sitä kerätään nyt ja jatkossakin.
    Loppukäyttäjä nro 1 olen minä itse, jolle kehitän höyrytintä...jos se sit kelpaa jollekkin muullekkin, on se vain kiva juttu, ei pakollista eikä edes mulle tärkeää.
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  11. #14931
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Muutamassa klooniatossa ollu niin luokattomat kierteet posteissa tai yksin kertaisesti koko ato väärin tehty, että setupointi vaikeampaa kuin alkuperäisessä. Pahimmassa tapauksessa koko köntti lähes käyttökelvoton. Siinä yksi syy miksi itse hommaan alkuperäisen, että tiedän onko tuotteesta alunperinkään mihinkään.

    Vastaavasti on havaintoja klooneista jotka vahingossa toimivat paremmin kuin alkuperäinen.

    Ja minen jaksa alkaa heti tilailemaan toimivia osia johonkin markan paskaan tai sorvaamaan uutta käppiä.
    En autoakaan korjattavaksi osta, jotkut ostaa
    Vaimo tykkää Sinellistä, minä ft:stä. Askartelu on meillä yhteinen harrastus.

     
     
  12. #14932
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Nyt impulsiivisena tein sitten samontien jotai sellasta josta moni pitää tyhmänä liikkeenä.
    Tosta vikkiholen isonnuksesta tuli kimmoke "teurastaa" Diablo, mun lemppari laite muuten.
    IMG_1492.jpg
    Vikki holezekistä häädin sen eristeen pois, nyt siis reikä 4mm.
    Aluksi rutattu 400 meshi rullalle 2mm vaijerin päälle silleen ilmavasti ja veltosti, 0,20 twisted kanthali ja Killun kuristin.

    KANNATTI!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  13. #14933
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    jaaaaaa, pitäsköhän ihan ittekkin koittaa heivaa tuo tiivari vithuun ja vetästä twistedit, täs koitellu kaikenlaisii kepposii saada bolosta enemmän irti
    Spoileri!



     
     
  14. #14934
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    AGA-3:en väsätty autodripperi kokoa "norsunv".
    20 wattia ja 1.5 ohmia:
    KGO & Twist

     
     
  15. #14935
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    "norsunv".
    No täähän komee on, sininen ja vihree neste omissa tankeissaan, ja vielä päällekkäin.
    Pikkironkeloija


     
     
  16. #14936
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eikun siis tuon coilin halkaisija.
    KGO & Twist

     
     
  17. #14937
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Lasipulloja ja aitoa korkkia:




    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  18. #14938
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110


    Päiväkalja ja höyryt on ne parhaat
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  19. #14939
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Sokka irti. :-)

     
     
  20. #14940
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    kaljaa viel kaappi täys

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •