Sivu 8 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 226

Aihe: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

  1. #141
    Voimapyörän käyt poistaan femmalla intersportista. Tuskin parempaa kokonaisvaltaista keskivartaloliikettä on olemassa, jos nyt ei mavea yms. lasketa.

     
     
  2. #142
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Voimapyörän käyt poistaan femmalla intersportista. Tuskin parempaa kokonaisvaltaista keskivartaloliikettä on olemassa, jos nyt ei mavea yms. lasketa.
    Epäilen vaan että jos selkäongelmia on niin tuo ei taida onnistua. Muuten liike on loistava.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  3. #143
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Kertokaas pojat parhaat vinkit selkävikaiselle vatsalihastreeniksi. Mulla käy toi perinteinen vatsalihasliike tonne ristiselkään todella pahasti, koska on toka nikama joskus murtunut ja se on sit välillä ihan aikuisten oikeesti siinä tilassa et kontataan vessaan!
    Riippuu tietysti selkävian suuruudesta, ilmeisesti melko pirullinen. En osaa sanoa, mutta treenappa sitä selkää ensin / myös. Hyvistä tukilihaksista ei ainakaan oo haittaa, mikäli selkävaivoja on. Mullakin on selkärangassa joku vitun vinouma, jo tässä iässä alkaa tehdä silloin tällöin pahaa. Selkäreeni auttaa niin on lihaksia vähän tukemassa pientä viatonta selkärankaa.

    E. Jos on tanko missä roikkua, pystyy hyvin tekee vattareeniä rasittamatta selkää juurikaan. Roikut selkä suorana ja nostat jalkoja niin että kroppa tekee 90 asteen kulman. Toinen on tietysti tangolla roikkuessa vääntää kroppa vaakatasoon, mutta kysyy ihan pirusti voimaa ja staattista kestävyyttä.

     
     
  4. #144
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo siis mullahan todettiin toi vika kun olin 14 ja ajelin kartingia kilpaa sun muut rullaluistelut päälle skeittipuistoissa. Alko yhtäkkii vaikka kesken kävelyn iskee sellasta kipua ristiselkään et päässä pimeni ja jalat alta. Syy? Kukaan ei tiedä lilloin on tapahtunut, mutta toka alin nikama oli joskus murtunut ja sit luutunut päin persettä. Nyt on selkä sit kiero ja esim juhannuksena se meni pitkästä aikaa laakista niin jumiin et makasin aaton sängys kun ei uskaltanu nousta vessaan. Sitä on tutkittu ihan sikana ortopedillä, fysiatrilla ja kirolla, joka on ainoa joka saa sen lukon ees jotenki avattuu jos se menee kesken päivän naps. Leikkaa ei voi kun on vaara et jalat katoo. Jännää on se, et nyt oon 29v ja täs on pitkii aikoja kun voin hareastaa jne eikä oo mitää. Sit yhtäkkii yks kumarrus ja PAM. Se on sit siinä. Mä en saa oikeestaan treenaa isoja selkälihaksia, vaan tolla balance boradilla pikkulihaksia jotka oikeesti tukee rankaa.

    Mähän oon tosi hoikka, aina ollu. En todellakaan syömällä lihoa. Nyt oon vaa huomannu et kun on liikunta vähän jääny, niin se maha on se, missä mullakin vähän ois parannettavaa. 188cm ja 76kg ei todellakaan ole lihava

    Mullehan on esim jossai kauppakeskuksessa seilailu ihan hirveetä myrkkyy. 20 min kävelyy ja stoppailuu kaupoissa ja alkaa rankaa painaa pljs kroppa kääntyy niinku vinoon kun alkaa lihakset vetelee kiinni. Mähän aina vitsaiöen et jos joku löis nyt puukolla selkään kun ei muuten säre, niin alkaisin varmaan nauraa Kyl se niin vitun kipee o sit kun se on.

    Esimerkkinä vaikka se, et mä istun himassakin aina jalat ylhäällä ja vähän ristiselän päällä jotta on selkä ulospäin kaarella ja nikamat auki. Hetki toisin päi kaarella tai suorassa paine alas päin, niin alkaa hymykuopat muuttuu ajatusviivoiksi.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #145
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Motoltahan tuossa tulikin hyviä vinkkejä..itse suosittelisin tosiaan vatsojen vääntämistä jumppapallolla vaikka neitimäiseltä kuullostaa, koska jumppapallolla joutuu väkisin aktivoimaan automaattisesti muitakin keskivartalon lihaksia jotta tasapaino säilyy niin samalla myös sivuttaiset ja syvätkin vatsakihakset aktivoituvat jo hiukan mukaan. Itse teen välillä niin että otan lisä painon syliin. Perinteisiä istumaan nousuja ei nyt tosiaakaan huonolla selällä kannata lähteä vääntään väkisellä tasaiselta lattialta ja vatsapenkistäkin se käy selkään.Vatsarutistukset on parempia kun siihen tekniikka tulee tutuksi ja osaa aktivoida ne vatsalihakset. Tuosta voimapyörästä..pitää olla kyllä paikat kunnossa että sillä pirullisella vehkeellä saa jotakin kunnollista aikaan..ottaa saakelisti myös olkapäihin jos ne ei ole kunnossa..selkävaivasen ei kannata kokeilla..on kyllä semmoine kapistus

     
     
  6. #146
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Perinteiset istumaannousut alkaa olemaan jo hieman old skoolia, oma vinkkini olisi staattiset pidot ja jalkojen nostot enempi. Selälle huomattavasti ystävällisempiä ja muistaa vaan sen ettei vatsalihaksia tehdessä saa kääntää kroppaa ja keskittyy nimenomaan siihen että rutistuksen tekee vatsalla, eikä vain ota vastaan niillä. Ja niin, pötsirasvat ei lähde pelkästään vatsalihasjumpalla, vaan ihan sillä rasvanpoltolla eli perinteisellä dieetillä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tuli hiki pelkästään tän langan avaamisessa

     
     
  8. #148
    Jalkatreeni ohi.
    Reeni loppu siihen että piti hoippua vessaan oksentamaan ja maata sen jälkeen 10min lattialla ja vetää happea.
    Perkele
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #149
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494
    Muutama sana tosta voimapyörästä, itse kun rapakuntoisena aloitin tammikuussa treenaamisen ja kokeilin tehdä vatsoja tolla voimapyörällä, niin saanut muuta aikaiseksi kuin pirun kipeän selän ja nyt 7kk myöhemmin voimapyörä on lähes päivittäin käytössä. Eli jos vatsalihakset on rapakunnossa niin kannattaa alkuun vahvistaa niitä esim Motomoton antamilla liikepattereilla ja vasta myöhemmin ottaa toi voimapyörä avuksi treeniin kun vatsalihakset on tarpeeksi vahvat. Itse en kyllä vatsalihaksia ole erityisemmin treenannut kun treenit koostuu yksijakoisesta ohjelmasta:mave,kyykky,penkki,kulmasoutu,pystypunn errus tangolla ja leuan vedot omalla sekä lisäpainoilla ja noissa vatsalihakset saa osumaa aika paljon muutenkin. Selkävaivoihin itsellä auttoi krill oil 2 tabua päivässä eli 1000mg ja toinen koklaamisen arvoinen on MSM jauhe.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #150
    Tuuppasin kello 06:15 tätä aamua 150kg raakana penkistä.
    Olkapää leikattiin vuosi sitten ja sitä ennen kämmen.
    Lekuri oli vielä vuosi sitten sitä mieltä että treenailut loppuu tähän leikkaukseen.
    No ei loppuneet .
    Limsapullolla aloitettiin kuntoutus, siitä myöhemmin taljoilla salilla ja nyt ollaankin tuossa.
    Hengitys loppuu ennenkuin treenit.
    200kg raakakyykky oli helpompi saavuttaa kuin 150kg penkki.
    Joskus ku ekoja kertoja tuuppaili penkkiä oli maksimi 45kg. Jotain 20 vuotiaana.
    Kauas on tultu.
    Nyt kun yhteistulos on +600kg, voin vihdoin keskittyä bodailuun ja unohtaa tuon voimanpaskan.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  11. #151
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tuuppasin kello 06:15 tätä aamua 150kg raakana penkistä.
    Olkapää leikattiin vuosi sitten ja sitä ennen kämmen.
    Lekuri oli vielä vuosi sitten sitä mieltä että treenailut loppuu tähän leikkaukseen.
    No ei loppuneet .
    Limsapullolla aloitettiin kuntoutus, siitä myöhemmin taljoilla salilla ja nyt ollaankin tuossa.
    Hengitys loppuu ennenkuin treenit.
    200kg raakakyykky oli helpompi saavuttaa kuin 150kg penkki.
    Joskus ku ekoja kertoja tuuppaili penkkiä oli maksimi 45kg. Jotain 20 vuotiaana.
    Kauas on tultu.
    Nyt kun yhteistulos on +600kg, voin vihdoin keskittyä bodailuun ja unohtaa tuon voimanpaskan.
    Kovassa kunnossa olet, itse saan just hikiseen satkun tuupattua, mutta eipä tota elopainoakaan ole enään kuin 68 kg Laitas joku hyvä penkkiohjelma meikäläiselle jolla tota maksimia vois kehittää parempaan suuntaan. Joskus vuonna muna ja nakki kun Hokkasen jussin kans treenasin niin silloin meni 160kg penkistä ja elopainoain oli reilut 100kg.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #152
    ^ Sulla on pohjaa kuitenkin, joten perusvoimaa hankkimaan vaan progressiivisesti (esim.5x5, 2x6) ja piikkaa sitten lopussa esim. ryssäpenkillä.

    voin vihdoin keskittyä bodailuun ja unohtaa tuon voimanpaskan
    Omassa harrastuksessa ehdottomasti paras valinta. Treenasin tosiaan 18 vuotiaaksi asti raakavoimanostoa puhtaasti kunnes alkoi tökkiä ihan urakalla se touhu. Se maaginen penkki oli 162,5 kiloa päivää ennen 18v synttäreitä. Ukollakin toki kokoa +130kg ja 191cm. Bodailun puolella aukeaa niin valtavasti uusia ulottuvuuksia antaa rasitusta lihakselle ja ravintopuoli nousee aivan erilailla merkitykselliseksi. Itse nautin suuresti siitä kurinalaisuudesta ja kropan äärirajoille viemisestä. Näitä hommia ei saanut kokea voimanostoaikoina. Nykyään on 50kg vähemmän elopainoakin kun massa=voima ei enää päde.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  13. #153
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Laitas joku hyvä penkkiohjelma meikäläiselle
    A Hardcore Look At Wendler's 5/3/1 Powerlifting Routine | Muscle & Strength

    Tuolla kaavalla on useampi jannu saatu vähän miehisempiin painoihin mukaan.
    Ja toinen on sitten 5x5 StrongLifts 5x5: Ultimate Strength & Muscle Building Program StrongLifts

    Nuo kaksi on ehdottomasti toimivimmat ohjelmat mitä oon nähnyt toteutettavan.
    Itse pidän (sikäli ku voimatreeneistä voi pitää) 5-3-1 ohjelmasta, hinasin oman maastavedon 250kg sillä.
    Kaveri taas piti enemmän 5x5 ja nosti 160kg kyykkynsä 5x210kg.
    Tuo 2x6 ei sikäli mielestäni toimi, että siinä ei olla enää niin hermostoa rasittavalla alueella kun sarja on noin pitkä.
    Pari toistoa lisää ja se on bodausta.
    Voimahan on kiinni hermoston kyvystä tuottaa voimaa mahdollisimman nopeasti, jolloin lihasmassan määrä ei ole niin tärkeää.
    Kehoa ei totuteta raskaisiin nostoihin, hermosto ei ärsyynny riittävästi, itse en tuota käyttäisi.
    Järkevää progressiota tuossa ei ole, verrattuna vaikka erilaisiin viikkoihin 5-3-1.
    Joskus junnuna tuota 2*6 testasin, ei toiminut minulla ja nykyisellä tietotaidolla en edes koittaisi.
    Voin toki olla väärässäkin, mutta ei tuolla menetelmällä ole tullut +200kg penkkaajia kuin maksimissaan kourallinen, kun taas nämä kaksi edellä olevaa metodia on tuottanu jenkeissä vahvimpia voimanostajia mitä siellä on.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  14. #154
    2x6 on toiminut itsellä erinomaisesti pidempään treeniohjelmasta pois olleen pääliikkeen uudelleenherättelyssä. Penkkipunnerrus tangolla on yksi sellainen liike, jota en tee kuin äärimmäisen harvoin ja silloin nostan tällä tyylillä sarjapainot niin pitkälle kuin ne nousevat ja jätän liikkeen jälleen pois. Vanhojen voimatasojen palauttelussa olen siis tykännyt käyttää, antaa tilaa tehdä treenissä kohde- ja apulihaksille paljon spesifimpää harjoitteluakin vrt. 5x5-tyyppiset ratkaisut. Itse tulee kuitenkin treenattua rintatreenissä rintaa eikä penkkiä, kuten perisuomalaisessa voimabodauksessa on tapana...

    Nämä on kuitenkin aika vahvasti kiinni henkilön omista mieltymyksistä. Toinen toimii toisella ja toinen toisella. Motomoton esimerkkien ympärille saa rakennettua todella hyvän voimanosto-ohjelman progressioineen, 2x6 toimii ehkä paremmin osana muuten bodytyyppistä treenaamista.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  15. #155
    Oon aina vihannu penkkiä.
    Joka saatanan salilla jokainen sälli on aina penkkaamassa.
    "Mitä nousee penkistä" on aina ku tulee treeneistä puhe.
    Mulla oli kyykky 200kg ja veto 250kg, penkki silti kauan vain 120kg.
    Ei vain vittuakaan kiinnostanut.
    Treenasin tuossa ennen olkapään leikkaamista kaksi vuotta kokonaan ilman penkin tekemistä.
    Nyt tartti kuitenkin ottaa voimakausi penkkiin että sai sarjapainot ylemmäs.
    Tasapenkki saa taas jäädä muille, mä siirryn tekemään muuta mielekästä
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  16. #156
    I'll just drop this here - seems to be an viral pic.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #157
    Muistaakseni Jay Cutler ennen '10 Olympiaa.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  18. #158
    Olis Titan THP polisiteet myynnissä.
    Osta TITAN THP polvisiteet, 2 metriä osoitteessa Fitnesstukku.fi
    Nuota on kaksi paria mulla, tuttu voimanostaja kääri uransa pakettiin ja noi pääty mulle.
    Näillä on nostettu vain kisoissa, toinen pari on "varalle jos menee hukkaan".
    Eli mitähän mä sanoisin, 10 nostoa tehty per pari niin ei kaukana ole.
    Hinta 20€ per pari +postit.
    YV jos on kiinnostusta.


    e: Ite käytän Inzer siteitä jotka voin myydä 30€ pari. Otan sitte THP:t tilalle jos joku Inzerit ostaa.
    http://www.waltawoima.com/voimanosto.htm
    e2: Kunto kaikissa liki uutta vastaava.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  19. #159
    Arvoitus.
    Mistä tunnistaa maastavetäjän?
    Spoileri!
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213
    Vähä damagee
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •