Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 98 / 98

Aihe: Unet sähköröökistä

  1. #81
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Tossa yks yö itseasiassa just näin unen ekaa kertaa mihin sisältyi sähkäri.

    Tää oli sellanen hämärä "jatko-osa-uni", missä muistaa jonkun edellisen unen ikään kuin se olis tapahtunu oikeasti, eli tavallaan uni on niinkuin jatkoa aikaisemmalle unelle, ja viittaa aikaisemman unen tapahtumiin... tapahtumapaikkakin oli sama, idea oli että mä olin siellä samassa fiktiivisessä kylässä uudelleen, mutta vissiin eri asialla kuin viime kerralla... kai. Ja tällä kertaa oli yks kaveri mukana kans.

    Jokatapauksessa, oltiin jossain kioskilla tai kahvilassa siellä, ja mentiin ulos tupakalle, ja mä sit pummasin kaverilta tupakan. Kunnes sit äkkiä muistinkin, että hei, eihän mun tarvikaan polttaa tupakkaa, kun mulla on tää sähkötupakka! Vetelin sitä sit iloisesti.

    Uni päättyi ja heräsin, yritin vielä 5 minuuttia muistaa että koska mä oon käyny siinä paikassa, kunnes tajusin etten oikeesti oo vaan se oli tapahtunu aikasemmassa unessa eikä sitä paikkaa oo oikeesti olemassa. Unessa mä vaan muistin sen ihan niinkuin se olis oikeesti tapahtunu.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    No näinpä sitten toisen unen sähkötupakasta.

    Onks kukaan lukenut Soul Eater -mangaa? Siinä on sellanen idea, että siinä on sellasia ihmisiä, jotka pystyy muuttumaan aseiks, ja toiset ihmiset sit osaa käyttää niitä aseita ja työskentelee niiden kanssa yhteistyössä.

    No kuitenkin, mun unessa mulla oli kaks tyttöystävää, jotka oli molemmat itseasiassa erimallisia sähkötupakan höyryttimiä, tai ne osas muuttua sellasiks, tai jotain. Sit loppuvaiheessa mä olin jossain talossa, ja mun toisen tyttöystävä/höyryttimen kaverit tuli sinne, ne oli suuttunut koska mulla oli toinen tyttöystävä/höyrytin, ja siitä tuli sit himmee riita ja tappelu. En oo varma mitä sen jälkeen tapahtui, sit heräsin.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Unissa sauhuttelu on vaihtunut täysin höyryttelyyn. Mahtavaa.
    Nyt kun sanon näin, niin tietysti näen ensi yönä unta, jossa poltan jonkun kartsan putkeen. En jaksa mennä koputtelemaan puuta, riittää etten oikeasti (mitä sitten oikea onkaan) ala analogisia vetämään.

     
     
  4. #84
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mä näin unta että ostin Vamon. Jännä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #85
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    ^Entäs jos se oli enneuni?

     
     
  6. #86
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä näin unta että ostin Vamon. Jännä.
    Se on enne.

    Nomen est omen.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #87
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Onneksi meni tämän kuun vapobudjetti jo nesteisiin ja meshiin. Tulipa mielenkiinnosta otettua Pro Tank 2 testiin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #88
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Onneksi meni tämän kuun vapobudjetti jo nesteisiin ja meshiin. Tulipa mielenkiinnosta otettua Pro Tank 2 testiin.
    No sitäpä onkin hyvä ajella Vamottimella
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #89
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Niinhän sitä olis, ei vaan kehtaa edes sitä neljääkyNppiä investoida, kun auto kaipaa pikkupikkuremppaa että saa leimalle. -.-
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #90
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Nyt näin unta että väsäsin ultimaattisen DNA20-modin. Kai se täytyy porukoilla käydessä koittaa väsätä kotelon aihio tai pari.. Työkaluna pelkkä puukko, jos ei lasketa kirvestä ja timpurin sahaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #91
    Näin ykspäivä unta jossan olin menossa nukkumaan kun wiittis tuli haukumaan mun kiinamodeja bätmän yövaatteet päällä, siinä unessa oli joku muukin foorumilainen mutten muista enempää

     
     
  12. #92
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Näin viimeyönä ensimmäisen sähkäriin liiittyvän unen (ainakin semmosen jonka muistan suunnilleen vielä herätessä).

    Oltiin emännän kanssa ajelemassa ympäri eurooppaa (tai sitten maailmaa, ei ihan selkeetä muistikuvaa) ja Italiassa sitten tajuttiin, että tässähän tulee tolkuton kiire jos jouluksi meinaa kotiin keretä (ei kyllä mitään syytä miksi sinne piti keretä, mutta ); ei muuta kun kamat autoon ja nonstoppina suomeen ilman mitään autolauttoja tms.
    Himassa sitten tajusin, että joku saatanan mulkku oli jossain siellä Italiassa vaihtanu mun hienon mustan W-Boxin johonkin paskanruskeeseen malesialaiskopioon. Enkä tietenkään ollut aikasemmin huomannut tuota vaihtoa, kun aurinko paistoi kokoajan vastaan ja pelkän tien seuraaminen oli riittävän hankalaa siinä vaiheessa, saati sitten ois höyrykettä jääny siinä kiireessä kattelemaan. Jossain vaiheessa matkaa ihmettelin käteen osunutta micro-USB-porttia siinä laatikossa, mutta en sitten kiinnittänyt siihen enempää huomiota.

    Kylläpähän vitutti loppu unen ajan.

     
     
  13. #93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Himassa sitten tajusin, että joku saatanan mulkku oli jossain siellä Italiassa vaihtanu mun hienon mustan W-Boxin johonkin paskanruskeeseen malesialaiskopioon.

    Kylläpähän vitutti loppu unen ajan.
    Taisit sitten eilen lukea kun joku oli pistäny palstalle viestin W-Box kopioista. Jäänyt sieltä kummitteleen mielen perukoille.
    Pikkironkeloija


     
     
  14. #94
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Ei voi italialaisiin luottaa

     
     
  15. #95
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Noista kuvistahan se varmaan oli peräsin..

    Vitutti kyllä siihen malliin, että olin lähössä jo ajamaan takas Italiaan hakemaan omaa lootaa (unessa toki olin varma, että löydän tyypin ja saan sen takasin ), mutta menin perkele heräämään ennen sitä.. Ois saattanu spagettigigolo saada hieman fyysistä palautetta.

     
     
  16. #96
    Höyrykonkari Cres69's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Keuruu
    Viestit
    175
    Viime yön painajainen: ke postissa tullut clearon tankkiin oli tullu särö... Aamulla piti tarkistaa tilanne... Ehjä oli :-D

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Näin unta että työkaveri piti oikein pihamyyjäiset omista sähkötupakkitavaroistaan, vaikka mies ei edes polta. Selvisi että parhaat oli jo etukäteen varattu joten ei paljoa ollut tarjolla. Testasin jotain vastusmittaria jättimäisellä ja hyvin monimutkaisella coililla joka ei ikimaailmassa voisi toimia. Vai voisiko? uni oli muutenkin hyvin omituinen.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  18. #98
    Nyt on jonkin verran alkanut toistumaan unissa kuvio, että ei saa MISTerin nappia ruuvattua paikalleen niin millään, ei vaan purase kierteet kiinni. Harvoinpa unissa esineet on noin selviä, mutta tässä tapauksessa melko varmasti Misteri. Toisaalta viimeset 6kk menty aika pitkälti pelkästään herroilla eli ei taida olla alitajunnassa oikein muuta höyrytintä. Kaipa tämä kielii jostain epävarmuudesta höyryttelyssä kuten esim. se jostain yleisestä epävarmuudesta, jos yrittää johonkin ryömiä unessa eikä millään vaan riitä voimat. Näitäkin ollut. Taitaa tulla EU-direktiivi jo uniin.

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •