Sivu 43 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33394041424344454647 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1045

Aihe: Mix N Match Liquids (Kypros)

  1. #841
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Viikossa tuli siwaan perussetti

     
     
  2. #842
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Mulle tuli aikoinaan useampikin kirjattu lähetys Kyprokselta suoraan postilaatikkoon. Seurantanumerot ei ehtineet perässä.
    Mulle tuli Ärrälle aikoinaan MnM kirjatut, oli mukana saantitodistuskin jota ei Ärrällä oanneet huomioida enkä minäkään huomannut siinä noudon (ensimmäinen lähetys) yhteydessä katsoa, täyttelin sen ja vein Ärrälle, kyselivät että mikäs tää on, "se pitää palauttaa lähettäjälle" jossain vaiheessa he oppivatkin, kai posti opasti tai sitten MnM lopetti sen saantitodistuksen käytön? Vieläkö niissä kirjatuissa on se saantitodistus?

     
     
  3. #843
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Ei mulla ainakaan ole koskaan ollu tän höyryttely uran aikana tuommoista todistusta.

     
     
  4. #844
    ^ Kirjattu lähetyshän kirjataan nimenomaan, että saadaan vahvistus sen vastaanottamiselle vastaanottajan kuittauksella ja en tiedä miten R-kioskit yms. asiamiehet hoitavat käytännön kun itselleni nuo tulevat (vielä) postikonttoriin. Tuo mainittu saantitodistus saattaisi olla M'n'M:n oma "Delivery Receipt" tai muu vastaava dokumentti, joka ei varsinaisesti kuulu postilaitosten virallisiin kuvioihin. Moni lafka käyttää tällaista lomaketta ja sen takaisin lähettäminen on vastaanottajan kontolla. Tai sitten kyseessä oli just kirjatun lähetyksen "virallinen" kuittauslomake. Pitää tsekata mitä dokumentaatiota oman lähetyksen mukana on kunhan se joskus vain saapuu...

     
     
  5. #845
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Tilattu 1.3, postitettu 2.3 ja noudettavissa tänään eli 8.3. Nopeaa toimintaa taas

     
     
  6. #846
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Tänään tuli taas haettua postista yksi mm lähetys ja toista en saanut koska klo 12 ---> eteenpäin jota en ikinä huomaa lukea postin saapumis lapusta, muutenkin jyystää kuin pientä oravaa noi postin palveluiden paraneminen että nyt tulee matkaa 10 kilsaa entisen 500 metrin sijasta ja tämä helsingissä.

     
     
  7. #847
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peratus Näytä viesti
    Noniin paniikkiniksat myös tilattu 2x 100ml 100mg. Katotaan kuis käy =)
    Eilen tuli perille nätisti omaan laatikkoon. Tarvinnee harkita lisätilausta, jos meinaa vuosiksi eteenpäin varastoida. Kuinkas isoja määriä ihmiset ovat kehdanneet / uskaltaneet kotiin tilata?


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  8. #848
    Ääh, taas kolahti postiluukku ja tuli taas vain laskuja En ole MnM:ltä saanut mitään palautetta kysymyksiini, eikä tilaukseni olinpaikasta ole mitään hajua. Eli tämä testitilaus ei oikein vakuuta ja taidan tilata jatkossa hätävaraniksat Ruotsista ja Virosta...

     
     
  9. #849
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    29.2. tilattu, 1.3. lähetetty, eilen noudettu paketti postista. Halvinta mahdollista postitustapaa käytetty.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #850
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Viikossa tuli 3kk käyttöä vastaava määrä ilman ylimääräisiä kitinöitä tullilta. Erona se, että ei tullut enää postiluukusta, piti hakea ekaa kertaa postista.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #851
    26.2. tilattu, 28.2. postitettu kirjattuna (registered post), tilausvahvistuksen saamiseen meni päiviä, ei seurantakoodia, ei vastauksia kyselyihin ja tilauksen sijainnista ei vieläkään (11.3.) mitään hajua. Helpommallakin saa niksaa tilattua ja valitettavasti MnM ei taida päästä jatkoon...

     
     
  12. #852
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    ^ Kirjattu lähetyshän kirjataan nimenomaan, että saadaan vahvistus sen vastaanottamiselle vastaanottajan kuittauksella ja en tiedä miten R-kioskit yms. asiamiehet hoitavat käytännön kun itselleni nuo tulevat (vielä) postikonttoriin. Tuo mainittu saantitodistus saattaisi olla M'n'M:n oma "Delivery Receipt" tai muu vastaava dokumentti, joka ei varsinaisesti kuulu postilaitosten virallisiin kuvioihin. Moni lafka käyttää tällaista lomaketta ja sen takaisin lähettäminen on vastaanottajan kontolla. Tai sitten kyseessä oli just kirjatun lähetyksen "virallinen" kuittauslomake. Pitää tsekata mitä dokumentaatiota oman lähetyksen mukana on kunhan se joskus vain saapuu...
    Saantitodistuslähetys kuuluu postin tuotteisiin, melkein samanlainen lomake kuin kirjattu mutta siinä on ylimäärainen sivu ja se on väritykseltään punareunainen, päälimmäinen osa palautuu lähettäjälle, jotkut viranomaiset käyttävät tuota ettei vastaanottaja voi sanoa ettei saanut ko lähetystä

    ja se mixnmatsh oli jotakuinkin tällainen, tekstit oli kyllä muuta:

     
     
  13. #853
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Mulle tuli Ärrälle aikoinaan MnM kirjatut, oli mukana saantitodistuskin jota ei Ärrällä oanneet huomioida enkä minäkään huomannut siinä noudon (ensimmäinen lähetys) yhteydessä katsoa, täyttelin sen ja vein Ärrälle, kyselivät että mikäs tää on, "se pitää palauttaa lähettäjälle" jossain vaiheessa he oppivatkin, kai posti opasti tai sitten MnM lopetti sen saantitodistuksen käytön? Vieläkö niissä kirjatuissa on se saantitodistus?
    Ei ollut ainakaan EMS Datapost lähetyksessä, minkä kuriirin piti tuoda perille,ja merkinnöissä luki että on muka yritetty toimittaa,
    eikä vastaanottajaa ole tavoitettu..
    Paikalla on oltu koko ajan kyseinen päivä, paketti piti sitten hakea lähipostista..

     
     
  14. #854
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    26.2. tilattu, 28.2. postitettu kirjattuna (registered post), tilausvahvistuksen saamiseen meni päiviä, ei seurantakoodia, ei vastauksia kyselyihin ja tilauksen sijainnista ei vieläkään (11.3.) mitään hajua. Helpommallakin saa niksaa tilattua ja valitettavasti MnM ei taida päästä jatkoon...
    Jee jee, ei mene tämän lafkan suoritus ihan nappiin ja ei ole vieläkään tilausta tai edes mitään vastausta myyjältä tähän päivään mennessä näkynyt

    Taitaa olla ensimmäinen kerta kun joudun pyytämään PayPalia palauttamaan rahani. Laitoin myyjälle meiliä ja kerroin riitauttavani tämän ostoksen, ellei ole saapunut perjantaihin 18.3. mennessä ja saa nähdä vastaavatko edes tähän...

    Taitaa tämän tilauksen käsittely jatkua rage-ketjussa...

    Edit: Angelos vastasikin nyt nopeasti ja asiaa selvitellään hyvässä hengessä. Toivon kyllä, että postimiehellä olisi tänään iloisia yllätyksiä mukanaan ja homma olisi sillä selvä...
    Viimeksi muokannut JayKay70; 17.03.16 kello 11:30.

     
     
  15. #855
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    16.03 tilattu klo 01.00
    16.03 klo 9.43 tullut sp; lähetetty ja tilaukseen ilmestynyt seurantanumero.
    17.03 Larnaka, klo 09.06 (17 track) lähetetty kohdemaahan.

    Ei lähtöpäässä ainakaan hitaudesta voi syytellä.

     
     
  16. #856
    ^Saako kysyä, millä toimitusvaihtoehdolla tilasit? Itse en saanut "registered post":lle saanut seurantakoodia ja muutama muukin on tämän vähän ylempänä maininnut.

     
     
  17. #857
    Seurantakoodi pitäisi näkyä Mix'n'matchin sivuilla (kun on kirjautunut sisään) kun menee 'order history and details' ja painaa kyseisen tilauksen kohdalla 'details'. Vähän kun scrollaa alaspäin pitäisi löytyä kenttä 'Tracking number' ja siinä koodi. Olen kyllä kuullut että joillain on siinä kohtaa ollut pelkkä viiva vaikka postitustapa ollut sellainen että koodi pitäisi tulla.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  18. #858
    Viivaa näyttänyt seuranta. Kahdella tilauksella mennyt 4 ja 6 työpäivää.

     
     
  19. #859
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Seurantakoodi pitäisi näkyä Mix'n'matchin sivuilla (kun on kirjautunut sisään) kun menee 'order history and details' ja painaa kyseisen tilauksen kohdalla 'details'. Vähän kun scrollaa alaspäin pitäisi löytyä kenttä 'Tracking number' ja siinä koodi. Olen kyllä kuullut että joillain on siinä kohtaa ollut pelkkä viiva vaikka postitustapa ollut sellainen että koodi pitäisi tulla.
    Kuten olen jo useampaan kertaan todennut, niin vain viiva on tracking-numeron kohdalla ja pysynyt muuttumattona kolmen viikon ajan. Tätä samaa ovat myös muutkin viime aikoina raportoineet. Etsin nettitilauksistani aina ensimmäiseksi seurantakoodin jos vain tarjolla ja siksi vähän hämmästytti, ettei muka kirjatulle lähetykselle sitä olisi. Angeloskaan ei sitä nyt suoralta kädeltä voinut eilisen kirjeenvaihdon perusteella antaa, vaan "have to check the records"...

     
     
  20. #860
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Mulle tulee (jos tulee) seurantakoodilla; oli n. 2 ekee kalliinpi, kuin pelkkä kirje.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •