Sivu 12 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1045

Aihe: Mix N Match Liquids (Kypros)

  1. #221
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    No jos spostilla tuli niin varmaan kertakäyttöinen. Ajattelin, että se oli ilmotettu jossain ihan yleisesti.

     
     
  2. #222
    Koodi tuli mailiin, mutta ei siinä mainittu mitään henkilökohtaisuudesta. Lisäksi LOVE-tyyppinen koodi (huom. Ystävänpäivän tarjouksessa) on sen verran geneerinen, että vaikea uskoa kaupan laativan noita kaikille sadoille tai tuhansille asiakkailleen erikseen. Joku xy3pwR4f-tyyppinen olisi arvatenkin kyllä henkilökohtainen. Itse en tuota kokeillut enkä käyttänyt, kun niksaa on varastossa riittämiin.

    Kaipa tuolle on sitten asetettu jokin käyttäjäraja, mutta siitä ei ollut mitään mainintaa... Pahoittelut turhan optimismin herättämisestä

     
     
  3. #223
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Nää postikulut tuntuu olevan hyvin hämmentäviä täällä. Jos tilaan yhden 100ml niksapullon, on postikulut kyprospostilla 4,2 €. Mut heti jos heitän mukaan toisen pullon niksaa tai pohjaa, pomppaa postit 15,38 €on. Halvemmeksi tulee siis ostaa tuotteet yksittäisinä pulloina kun samassa. Onko se nyt näin vai enkö ymmärrä jotain?

    Ensimmäistä tilausta siis tästä lafkasta olis tarkotus laittaa sisään. Kyllähän tuo kyprospostikin varmaan hyvin toimi?
    No perhana. Just viikolla tilasin kiireessä tarkemmin tutkimatta sen 2 pulloa ja mietin mitä oli nuo puheet halvemmista posteista Ens kerralla sit pidetään mielessä.

     
     
  4. #224
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Arzk Näytä viesti
    No perhana. Just viikolla tilasin kiireessä tarkemmin tutkimatta sen 2 pulloa ja mietin mitä oli nuo puheet halvemmista posteista Ens kerralla sit pidetään mielessä.
    Mutta jos tilaa 4 pulloa, niin yksittäiset postit on jo yli 16 egee. Eli neljä pottua kannattaa tilata samassa kasassa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Koodi tuli mailiin, mutta ei siinä mainittu mitään henkilökohtaisuudesta. Lisäksi LOVE-tyyppinen koodi (huom. Ystävänpäivän tarjouksessa) on sen verran geneerinen, että vaikea uskoa kaupan laativan noita kaikille sadoille tai tuhansille asiakkailleen erikseen. Joku xy3pwR4f-tyyppinen olisi arvatenkin kyllä henkilökohtainen. Itse en tuota kokeillut enkä käyttänyt, kun niksaa on varastossa riittämiin.

    Kaipa tuolle on sitten asetettu jokin käyttäjäraja, mutta siitä ei ollut mitään mainintaa... Pahoittelut turhan optimismin herättämisestä
    Nojoo, joku -5% nyt ei paljoa ole alle satasen tilauksissa. Sit kun puhutaan Provari+mausteet tasosta, niin se alkaa ollakin jo rahaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #225
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Toi LOVE koodi näyttää olevan liikkeen etusivulla joten pitäisi toimia, kysykää spostilla et mikä mättää.

     
     
  6. #226
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    Koodi toimii.

     
     
  7. #227
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Joulukuussa tilattu satasen vg pohja haisee hiukan perseelle. Onko muilla ollu samaa ongelmaa vai liekö tämä ongelma ollenkaan? Sellane tunkkainen haju puskee.

     
     
  8. #228
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Mulla on kolme vielä avaamatta, mutta tähän mennessä käyttämistäni ~6:stä pullosta en ole löytänyt ylipäänsä mitään hajuja.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  9. #229
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mulla on lokakuun tilauksen satasen pg:t tummempia kun kuukauden kypsytetty ry4 , makuun tai hajuun ei ainakaan mun suussa vaikuttanut.

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233
    Olipas nopsa, 9.2 illalla tilattu halvimmilla posteilla ja tänään postisetä kiikutti ovelle. Vähän punertavaa oli vg.

     
     
  11. #231
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    No helvetti miks mun niksapohjat haisee perseeltä?? Ei se sekoitetuissa nesteissä tunnu vaikuttavan mut mietin vaa et missä vika.

     
     
  12. #232
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jotain vikaa siinä on. Ei niksapohjan pitäis haista oudolle/millekään.
    Laita viestiä aspaan ja pyydä uus puteli.

     
     
  13. #233
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä ne voi haista, esim. jos VG tehdään maissipohjaisesta kamasta. Silloin siinä on se popcornin/maissin haju.

     
     
  14. #234
    Tuli sitten tilattua puteli niksaa + pohjia & tiivisteitä. Saas nähdä, missä vaiheessa pamahtaavat kotia.

     
     
  15. #235
    eilen tilasin 100ml/100 mg niksaa ja tänää oli sit jo lähteny paketti matkaan

     
     
  16. #236
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Nopeasti tulee, varo ninja-postinjakajaa, jos pääsee yllättämään saat itse hakea seuraavana päivänä postitoimipakasta.
    Nimim: Kokenut

     
     
  17. #237
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Nopeasti tulee, varo ninja-postinjakajaa, jos pääsee yllättämään saat itse hakea seuraavana päivänä postitoimipakasta.
    Nimim: Kokenut
    Tässä puuttuva "i" Ent. Posti- ja lennätinlaitoksen virkaatekevä satunnainen (satumainen) postinjakaja.

     
     
  18. #238
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Kaksi 100ml putelia tilattu, love alekoodilla posteineen 30,79€ eli postit 5,90€.

     
     
  19. #239
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kaksi 100ml putelia tilattu, love alekoodilla posteineen 30,79€ eli postit 5,90€.
    Miten nuin halvalla? Minulle tarjoaa pelkästään tuota EMS postia jos kaksi pulloa tilaa, 15,38€

     
     
  20. #240
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Mulle kans näytti kahden pullon tilaaminen kalleimmalta (per ml). Tilasin 5 putelia, ja seuraavana päivänä toiset 5, ei pitäis tullimiestä häiritä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •