Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 197

Aihe: Perheellisten ketju

  1. #161
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171




    Jäädelöö.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #162
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    14
    Täältä löytyy tytöt 5 ja 4 v ja 2 v poika ja 7kk kaksospojat.Ei meinaa höyryille keretä tässä mutta menoo ja meininkiä tääl piisaa.

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    41
    Täällä rouva on mielissään kun ei ukko haise tuhkakupille.

    ja editoijjaan että 2 pentua ja akka.

    ps. Pitäsi varmaan tuo akka editoija vielä rouvaksi..... vaan olokkoon.
    Out of order...


     
     
  4. #164
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja robotnja Näytä viesti
    ps. Pitäsi varmaan tuo akka editoija vielä rouvaksi..... vaan olokkoon.
    Miksi? Ei mua ainakaan haittaa, jos mua akottelee. En oo koskaan ymmärtänyt mitä pahaa siinä sanassa on. Itse asiassa mun pienimmän lempinimi on Pikkuakka.

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    60
    Kyllä miusta ainanki 'akka' kolahtaa jotenki pahasti korvaan, mielummin emäntä, vaimoke tjsp.

     
     
  6. #166
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Stalin, Hitler... mitä näitä nyt on. Rakkaalla emännällä monta nimeä

    Tänään oli emäntä hemmotellut mukeloa kunnon sokerikasalla. Mä sain sit väsyttää kolme tuntia hyperaktiivista pientä karvatonta satajalkaista ja tuhatkätistä, joka ei suostu tottelemaan. totteli se sit loppujen lopuksi ja suotu nukahtamaankin. Emäntä tosin sai pientä kritisointia täydestä arviontikyvyn katoamisesta.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #167
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Meillä taas tänään oltiin isompien kanssa pulkkamäessä, kun tuuli vihdoin iltapäivällä vähän hellitti. Pienin nukkui sen aikaa vaunuissa päiväunia. Huomasin, kuinka rapakunnossa olen, kun puolentoista tunnin pulkkailu sai hien virtaamaan solkenaan ja nyt reidet huutaa hoosiannaa. Tarttis vissiin useemminkin harrastaa liikuntaa. Ajattelin, että ens viikonloppuna vois viedä pikkuakan hoitoon ja lähteä isompien kanssa etsimään isompia mäkiä, kun valittivat, ettei näistä lähimäistä saa tarpeeksi vauhtia. Katsotaan mitä tykkäävät, kun vien ne vanhalle soramontulle, sieltä saa kunnon vauhdit. Siinä voi kuitenkin käydä niin, etten ite edes jaksa kiivetä isoimpaan mäkeen.

     
     
  8. #168
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Hyvää se vaan tekee. Pienet pitää vanhat liikkeessä, ettei pääse luutumaan.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  9. #169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ajattelin, että ens viikonloppuna vois viedä pikkuakan hoitoon ja lähteä isompien kanssa etsimään isompia mäkiä, kun valittivat, ettei näistä lähimäistä saa tarpeeksi vauhtia. Katsotaan mitä tykkäävät, kun vien ne vanhalle soramontulle, sieltä saa kunnon vauhdit. Siinä voi kuitenkin käydä niin, etten ite edes jaksa kiivetä isoimpaan mäkeen.
    Täsmälleen saman tarinan kertoi sisko, kun sielläkin paikalliset mäet oli liian pieniä. Mies vei lapset soramontulle ja itse hurjimmasta mäestä laskiessaan kaatui ja löi polvensa hangen pinnassa olleeseen kiveen. Rustot hävis polvesta ja sai vielä kaupanpäälle linkata ikuisesti. Ne stiigat ja isommat ostetaan vanhemmille ja lapset laskee liukurilla

     
     
  10. #170
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Täsmälleen saman tarinan kertoi sisko, kun sielläkin paikalliset mäet oli liian pieniä. Mies vei lapset soramontulle ja itse hurjimmasta mäestä laskiessaan kaatui ja löi polvensa hangen pinnassa olleeseen kiveen. Rustot hävis polvesta ja sai vielä kaupanpäälle linkata ikuisesti. Ne stiigat ja isommat ostetaan vanhemmille ja lapset laskee liukurilla
    Mun ukko on polvensa telonut jo teininä. Oli ajanut moottorikelkalla, kaatunut ja polvi oli osunut kantoon. Kyllä se sillä kävelee, mutta on siinä hienot arvet.
    Itse pysyttelen pulkassa tai jätesäkissä. Stiga on sen verran hurja peli isoissa mäissä, ettei mua saa sillä laskemaan. Varsinkin, kun on tätä elopainoa ja sen myötä saa melkoset vauhditkin. Pienenä oli kivaa, kun sai laskea traktorin sisäkumilla. Pitääkin kattoa, jos tuolta varastosta sattui semmonen löytymään.

     
     
  11. #171
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun lisäksi kotona asustaa kaksospojat melkein 18v joten heillä on hirveet hypetykset,öitä lasketaan ajokorttiin ja vielä 13 vuotias nuorin poika joka menee 7 luokalle, että isoja poikia jo.Elämä on nyt tasasen helppoa ja voin lähteä viihteellekin ja harrastuksiin ilman hoitopaikan kyselyitä.Ensimmäinen vuosi kaksosten kanssa meni sumussa, kun huusivat joka yö koko ajan ja en paljoa nukkunut, täytyy myöntää etten hirveesti muista ko vuodesta mitään,olin niin uupunut,mutta nuorin poika nukkui laitokselta tultuaan heti 12 tunnin unia ja päivälläkin 4 tunnin päikkäreitä voi kun siitä on aikaa....

     
     
  12. #172
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin ja vielä löytyy 2 kpl ragdolleja,nekin uroksia

     
     
  13. #173
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Poitsu, (jota kutsumme nykyään nimellä "Elukka" ) täytti kuukausi takaperin 1-vee alkaa pikkuhiljaa muodostamaan sanoja jo. En olis koskaan uskonut sukulaisten ja tuttavien puheiden perusteella miten hienoa on seurata oman lapsen kehitystä. Tuntuu niin upeelta kaikki mitä pieni ihminen oppii.

     
     
  14. #174
    Onhan se aika ihmeellistä tällä hetkellä tosin oppimiset vielä tyttärellä vähissä (4kuukautta) ruennu käsillä ottamaan kunnolla kiinni esineistä, alkaa olla jo hankala juoda kahvia ku tyttö on sylissä kun yrittää kahvi kupin viedä. Kova kiire sillä olisi istumaan ollu jo useamman viikon, varmaan alkaa olla paremmat vatsalihakset ku isällään

     
     
  15. #175
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Se kehitys on vielä niin pirun nopeeta ei pysy perässä millään enää..

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Meidän pikkuneiti täyttää kohta vuoden. Pakko sanoo että tää höyryttelyn alottaminen on yksi parhaista teoista mitä omalle rakkaalle pikkuselle oon tehnyt. Kiva pusutella ja leikkiä kun ei iskä haise tuhkikselle

     
     
  17. #177
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Meillä käydään taas vaihteeksi "Minä ITSE, ITSE, ITSE!" Raivarikautta. Kaikkeen on pakko väittää vastaan ja nukkumaan en mene. 3h tänään riehuttiin pihalla ja tunti nukutusta. Jeee....


    Toki, onhan se hienoa et oma persoona kasvaa ja on kova pää jne, mut vittu.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #178
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Meillä käydään taas vaihteeksi "Minä ITSE, ITSE, ITSE!" Raivarikautta. Kaikkeen on pakko väittää vastaan ja nukkumaan en mene. 3h tänään riehuttiin pihalla ja tunti nukutusta. Jeee....


    Toki, onhan se hienoa et oma persoona kasvaa ja on kova pää jne, mut vittu.
    Joko toista putkeen ?
    Voin samaistua sinun kanssasi mutta kerro se kahdella
    Lapset on rikkaus 1000 x päivässä menee hermot mutta yksi hymy korvaa kaiken

     
     
  19. #179
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tottahan se on, kun näkee pienen ihmisen riemun niin kaikki noi on pois pyyhitty alle sekunnissa. Ja nytkin väsään mini-ihmiselle omaa piirrustelunurkkausta, missä on maja, pöytä ja tuoli+kaikki lelut...

    E: ja kattellaan sitä siskoa/veljeä sit vähän myöhemmin. Otetaan nyt kaljat ensin
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #180
    Täältä löytyy 4 muksua. Poika täyttää 14 v, tyttö 9 v, poika 2v ja tyttö 5 kk. Vanhin rauhallinen ku mikä, tyttö 9v tempperamanttisin ihminen maan päällä(kova äänisin myös), 2 v poika energisin ihminen maan päällä(kiipeilee kirjahyllyihin,kaiken levittää, kaiken kielletyn tekee jos silmät ei oo siinä ja 2 v uhma....vahva kuin mikä...vetää 9v siskoaan hiuksista perässä) ja 5kk tyttö kova ääninen kiekuja ) Hiukan jääny kaikki muu kuten voimannosto, kun emäntä tarvii toista vanhempaa apuna varsinkin 2 v pojan kanssa

    Emäntä ei polta, mutta joskus maistanu jotain höyrynesteitä, kun olleet niin hyvän tuoksusia. Antaa ostella höyryttelyjuttuja vaikka rahat on tiukassa. Tukee täysin ja tykkää kun en haise paskalle vaan jopa hyvälle.
    My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •