Sivu 73 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363697071727374 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,441 - 1,460 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1441
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    22
    Olen mä sitä välillä ottanut paperilla puhtaaksi. Akku on ladattu about 100-150 kertaa. Se vilkkuu 5 kertaa. Ei ensimmäisellä henkäsyllä vaan toisella tai kolmannella.

     
     
  2. #1442
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Akku varmaankin tullut tiensä päähän. Niiden kesto kuitenkin vaihtelee aika rankasti.

    Edit. Vika saattaa olla myös laturissa, ei välttämättä syystä tai toisesta lataa täyteen. Mutta edelleen epäilisin akkua.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #1443
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Totta. Laturikin voi olla sökö. Osta uus laturi ja testaa sil.

     
     
  4. #1444
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    33
    Nyt tuli aiheelliseksi vaihtaa atomisaattori tuohon Kangerin eVodiin. 1,8 ohminen kyseessä, Ego-T akku kokoa 650 mAh. Ostettiin siis varalle tollainen monipakkaus atomisaattoripäitä jotta vois sit vaihtaa kun eVodin mukana tullut atomisaattori irtisanoutuu. Nyt oltiin sit vaihtamassa mutta eipä sopinut uusi atomisaattori reikään? Piti olla eVodiin sopivia 1,8 ihmisiä. Missä mättää?

     
     
  5. #1445
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mulla tuli protankille kerran atopäitä, joissa oli niin paksu tiiviste, etteivät mahtuneet kiertymään kunnolla kiinni tankin pohjaan. En tarkoita siis sitä isoa kumituttia, vaan pikkuista tiivisterengasta kierteiden juuressa. Vertaa uutta ja vanhaa atopäätä keskenään, jos et jo heittänyt vanhaa roskikseen.

     
     
  6. #1446
    Kuinka pitkä tällasen eGo akun elinikä on? N. vuoden vanhat akut käytössä ja virta loppuu niistä nykyään vain päivän käytön jälkeen välillä kun ennen kesti helposti sen 4-5 päivää. Kyseessä 1100mAh eGo XL akku. Laturin valo kyllä näyttää aina vihreää että akku olisi ihan täynnä mutta silti se ei kestä kovin kauaa.. onkohan laturissa vikaa vai onko vaan akun elinikä lopussa?

     
     
  7. #1447
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Akkujen elinikä on yleensä noin 300 latauskertaa. Poikkeuksiakin tietysti on. Suosittelen kokeilemaan myös toisella laturilla.

    E. Mähän en mikään guru siis ole, viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.

     
     
  8. #1448
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Meni sitten vissiin toinen ego-teeni särki alle kahden viikon.. Onko näillä joku takuu?
    Tapahtui näin: Akku tyhjä panin laturiin, Ei viittä minuuttia nin laturissa palaa vihreä valo, koitin kahdella eri tankilla ja kummallakaan ei vissiin yhdynnä koska ei tule höyryjä. Ja valo ei vilkuta painaessa.

     
     
  9. #1449
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    27
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jänis Näytä viesti
    Meni sitten vissiin toinen ego-teeni särki alle kahden viikon.. Onko näillä joku takuu?
    Tapahtui näin: Akku tyhjä panin laturiin, Ei viittä minuuttia nin laturissa palaa vihreä valo, koitin kahdella eri tankilla ja kummallakaan ei vissiin yhdynnä koska ei tule höyryjä. Ja valo ei vilkuta painaessa.
    Koita nostaa sitä akussa olevaa keskipinniä pienellää meisselillä tai vaikka neulan kärjellä. Saattaa olla, ettei saa yhdyntää.

     
     
  10. #1450
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Varma ettei näppäinlukko ole jäänyt päälle?

     
     
  11. #1451
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Nietponimaij.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut jänis; 26.11.13 kello 20:35.

     
     
  12. #1452
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Sitäkin tuli koitettua moneen kertaan, mutta ei olut mitään apua vaikka selvästi näki, että nasta noisi muutamia millejä. Lopuksi otin koko nappulan pois ja johto oli poikki. Ei mennyt minun takia koska johto oli aivan siellä alhaalla. Jos tuo johto olisi tullut ylöspäin ja katkennut repimisen takia olisi johdonpää ollut paljon ymenpnä kun sai tuon nastan pois. (aika jäykkää johtoa oli) No ihme ja kumma ku siinä oli noinkin paljon varaa että sai tinattua ihan mukavasti takaisin ja nyt höyryää taas!

    Sähkörööki.jpgSähkörööki 2.jpgSähkörööki 3.jpgSähkörööki 4.jpgSähkörööki toimii taas.jpg

     
     
  13. #1453
    Onkos muilla korkannu akusta sisäkierteet, ettei kierry enää laturiin kiinni..?

     
     
  14. #1454
    Höyryttelijä starz's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    pk-seutu
    Viestit
    38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tapio525 Näytä viesti
    Onkos muilla korkannu akusta sisäkierteet, ettei kierry enää laturiin kiinni..?
    On... eikä protankkikaan enää pysyny... pihdeillä painoin hieman länään nii kesti vielä hetken, sit käytin vaan ulkokierteisiä clearoja... tosin uuden hain kumminkin...

     
     
  15. #1455
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    1
    Terve Höyryttelijät!

    Juuri toissapäivänä sain käsiini uuden EVOD clearon ja ihmetyttää kun höyryttää, niin välillä kuuluu "naks" ääni, onko se ihan terve ääni vai onko jokin pielessä?

     
     
  16. #1456
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    13
    Oisko teillä mitään vinkkejä mun ego-t akkuongelmalle. Eli Ego-t passthrough toimii niinku kuuluuki, kunhan se on liitettynä USB:llä mutta ku sen siitä ottaa irti niin saa 1-2 henkäystä ja se hiipuu pois päältä. Navat ja muut peruskonstit on kokeiltu, ei toimi vaikka latailis normilaturilla.

     
     
  17. #1457
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajar Näytä viesti
    Oisko teillä mitään vinkkejä mun ego-t akkuongelmalle. Eli Ego-t passthrough toimii niinku kuuluuki, kunhan se on liitettynä USB:llä mutta ku sen siitä ottaa irti niin saa 1-2 henkäystä ja se hiipuu pois päältä. Navat ja muut peruskonstit on kokeiltu, ei toimi vaikka latailis normilaturilla.
    Akkukenno on vaan entinen, eikä sille ole oikeastaan mitään tehtävissä.

     
     
  18. #1458
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2015
    Viestit
    2
    Moi

    Olen höyrytellyt pari vuotta ego-c:llä ja vähän alkanut pohtimaan muita atomisaattorivaihtoehtoja. Onko porukka käyttänyt noita vaihdettavia headeja tai siirtynyt johonkin muuhun? Olen aika kujalla noista kaikista muista vaihtoehdoista ja kyllästynyt vähän noihin kalliisiin vaihtopäihin. Mietin että mitä tuo egon akkuosa tarviisi lisää(näihin bogeyhin ja muihin tankkeihin ja mitkä käy) tai onko itse tehdyt atomisaattorit halvempi ratkaisu? Hirveästi en enempää höyryjä tarvitse. Lähinnä tuo hinta ja ikuinen puhdistelu käynyt vähän jaksamisen päälle. Suosituksia otettaisiin vastaan. Voi ihan rautalangasta vääntää mitä ratkaisuun tarviisi. Tavaroita olen lähinnä finvapesta ja elektrosavusta tilannut.

     
     
  19. #1459
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gyulugh Näytä viesti
    Moi

    Olen höyrytellyt pari vuotta ego-c:llä ja vähän alkanut pohtimaan muita atomisaattorivaihtoehtoja. Onko porukka käyttänyt noita vaihdettavia headeja tai siirtynyt johonkin muuhun? Olen aika kujalla noista kaikista muista vaihtoehdoista ja kyllästynyt vähän noihin kalliisiin vaihtopäihin. Mietin että mitä tuo egon akkuosa tarviisi lisää(näihin bogeyhin ja muihin tankkeihin ja mitkä käy) tai onko itse tehdyt atomisaattorit halvempi ratkaisu? Hirveästi en enempää höyryjä tarvitse. Lähinnä tuo hinta ja ikuinen puhdistelu käynyt vähän jaksamisen päälle. Suosituksia otettaisiin vastaan. Voi ihan rautalangasta vääntää mitä ratkaisuun tarviisi. Tavaroita olen lähinnä finvapesta ja elektrosavusta tilannut.
    Pitkälti vaihdettavilla atomisaattoripäillä on menty. Ratkaisua sulle ois hankkia laite jossa nuo atopäät maksaa vähemmän tai tilailla ulkomailta halvemmalla. Tietysti on myös kuten jo tuossa mainitsit rautalangasta vääntäminen eli itse coilien rakentaminen. Voit yrittää vaihtaa coilin ja pumpulin mahdollisesti valmisatopäähäsi joka on kyllä aika pientä piiperrystä tai hankkia RDA clearon johon itse sitten rakentelet coilit ja laitat pumpulit. Kaikista halvimmaksi varmasti tulee tuo RDA ja itse coilien pyörittely ja pumpulin asettelu varsinkin jos langat ja pumpulit vielä tilailee ulkomailta tosin siinä kannattanee jo se ego-c akkukin jo vaihtaa vähän monipuolisempaan malliin tai modiin.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  20. #1460
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2015
    Viestit
    2
    Okei kiitos vastauksesta! Ajatuksena oli pitäytyä noissa egon akuissa niin ehkä noilla vaihdettavilla sitten mennään vielä toistaiseksi. Mitä muuta laitetta ajattelit? Katselin että jotkut käyttäneet egon kanssa noita kangerin t3 ego clearomisaattoreita niin voisikohan ne tulla esim halvemmaksi? Noihin vissiin tarvii vaan noita atomisaattoripäitä ostella(ainakin halvempia ovet)? Eri ohm arvot ei kyllä sano mitään ja vastaakohan ne ihan tuon perus egon atomisaattoreiden höyryjä?

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •