Sivu 7 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #121

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Kolmatta päivää käytössä oleva eGo-T:n tankki kusi nesteet suuhun.
    Nestevuodosta on ollut täällä foorumilla ennenkin puhetta, mutta kukaan ei oikein tiedä, että mistä se johtuu.
    Itselläni oli toi pössytin töissä rinta-taskussa tankki alaspäin n. puoli tuntia ja kun otin sen sieltä ja ihaisin, tuli nesteet suuhun.
    En usko että se tankki on rikkikään, pitää kyllä vielä yrittää tutkia sitä, että onko siinä joku sisäinen murtuma, jossa pääsee neste ilmakanavaan, vahvemmin epäilen, että kyse voisi olla atomisaattorin piikin aiheuttamasta kapillaari ilmiöstä..
    Kaksi vaihtoehtoa siis, joko tankki on halki tai sitten kapillaari, mikään muu ei ole mahdollista, koska pössytin oli tosiaan tankki-alaspäin kokoajan.
    Ei kyllä ole tuo tankki halki, suussa imemellä alipaine tankkiin ja tankki kielenpäähän, pysyy siinä ajasta ikuisuuteen, tankin imusuulakkeesta puhaltaessa tai imettäessä sivulla olevat ilmareiät tukittuna, ei vuotoa ole, myös silikonikorkki on täysin ehjä ja atomisaattoriin testattuna tankki asettuu melko tiukasti paikalleen.
    Itselle ei tule mitään muuta mieleen, kuin että jostain erikoisesta fysiikanlaista johtuen tankki tyhjenee.. tuo ei kyllä oikein hauskaa ole.

    No, otan tankin testiin ja saas nähdä, että miten käy.

     
     
  2. #122
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tankki perkele tyhjeni tänään n. 5 min ku oli valunu vähän joka puolelle..
    Tylyä.. :-0

    Ootko kokeillu sitä korkkia siihen tankkiin jos otat sen irti ku duunailet? Nopee heittää takas tankki paikoilleen
    Enpä ole testannu.. ja tärinästä sitä nestettä vuotaa.. sama kumminki päi atoon tai ns. välitilaan .. eikö sulla ollu tankki alaspäi nii se neste valuu osittain siihen välitilaan siinä tankin päässä ja siitä nesteet yleensä sitten imastaan.. tällänen tutkimus töissä tuli tehtyä

     
     
  3. #123

    Vs: Ego-T

    Kiitos Pou ja muut .Minullakin tuo ego "pissii" joskus vaikka höyryttelen ihan himassakin ??? olen koittanut miettiä mistä moinen johtuisi . Olen tehnyt niin että en täytä tankkia ihan täyteen ja kun huomaan et ilmakanaviin tulee höyryyntymisestä johtuvaa "vettä" niin pistän tankin ns lepoon ja jatkan toisella ,näin ei ole ainakaan minulla se pissiminen enään jatkunut ,tuolla kapillaari-teorilla voi olla jotain tekemistä asian kanssa , luulisin myöskin : .

     
     
  4. #124
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Atomisaattorin purku, putsaus ja kuivapoltto. Olkaa hyvä arvoisa raati:

    http://www.youtube.com/watch?v=CjvA3zNrg2U

    Pahoittelen huonoa musiikkivalintaa mutta tänään on sentään perjantai.

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Hyödyllinen videopätkä varmaan monelle.

    Kansa vaati lisää nestearvosteluvideoita!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  6. #126
    MaSi
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Tuohan onki näppärä tapa laittaa säiliöllä karvatupsuosa takaisin paikalleen.

    Tuossa puhdistetaan ato vähän samallatavalla mutta vastuksen kolossa keitetään vetyperoksiidia jos oikein ymmärsin.
    http://e-cig-forums.com/showthread.p...mizer-Cleaning

    Siistin egon naarmuuntuneen mustan aton poistamalla kokonaan mustan pinnoitteen, huopalaikalla ja hiontavahalla kiillotusta päälle.
    Väri vaihtuu mustasta kiiltävään metalliin mutta haitanneeko tuo, siistimpi kuitenki kuin naarmuinen musta.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg D01.JPG (25.4 kt, 72 katselukertaa)

     
     
  7. #127
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Piilotin vitsin tonne edelliseen viestiin... hihii

     
     
  8. #128
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ego-T

    Vastataan vaikka tähän. Eilen lähti tilaus HealthCabinista ja tänään tuli, että shipped. Hyvällä lykyllä siis viikon sisään pääsen analogeista viimein eroon.

    Tulee siis 900mAh starttipaketti lisäkorkeilla ja LR atomisaattoreilla. Heitin kylkeen myös cartoja ja driptipin (ihan vaan, ettei pala huulet).
    Vielä kun keksis mitä makuja tilais ja mistä niin ois joku hyöty tosta vempaimestakin
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #129

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Vastataan vaikka tähän. Eilen lähti tilaus HealthCabinista ja tänään tuli, että shipped. Hyvällä lykyllä siis viikon sisään pääsen analogeista viimein eroon.

    Tulee siis 900mAh starttipaketti lisäkorkeilla ja LR atomisaattoreilla. Heitin kylkeen myös cartoja ja driptipin (ihan vaan, ettei pala huulet).
    Vielä kun keksis mitä makuja tilais ja mistä niin ois joku hyöty tosta vempaimestakin
    E-mehuiksi Liberty Flightsilta vaikka mustikkaa ja real bananaa. Hyviä kokopäivämöyhyjä ovat. Minkä valmistajan cartoja muuten tilasit?
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  10. #130
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    No makukysymyksiähän nämä on. Tietysti löytyy nesteitä joista kaikki tykkää, hinta kipuaa lähemmäs euroa per millilitra. Mutta haluatko tiukkaa sikarimakua, tupakkamakua, limpsamakua, hedelmämakua vai mentholia?

    Turha lähteä siitä mitä tupakkaa on polttanut koska identtistä makua ei ole. Säppyrässä maku on silti aina parempi kuin analogisessa. Eli maistuuko kirsikkapiiras, juotko jaffaa, kelpaako vihreät sisupastillit, juotko mohitoa, red bull energiajuomaa? jne. Vai mennäänkö karkkimakuihin vai jopa juustopiiraaseen?

    Perussetti on tietysti menthol, RY4...

     
     
  11. #131
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    E-mehuiksi Liberty Flightsilta vaikka mustikkaa ja real bananaa. Hyviä kokopäivämöyhyjä ovat. Minkä valmistajan cartoja muuten tilasit?
    Bogen, koska ne oli halpoja

    Meinasin jättää kokonaan pois mut aattelin sit kuitenkin ottaa jotain. Jos on susia tai surkeita niin olkoot. Mun on hyvä koittaa mitä vaan koska alustavat kokemukset on nolla.
    Liberty on joo yks vaihtoehto nesteille, mut kun on hintava ja oon niin nöpönnuukaa nyt kun oon ihan perse auki. Hyvä, että sain tilattua tätäkään pakettia. Pitää vielä punnata.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #132
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    No jos halvalla pitää päästä kelpo litkuihin kiinni (ei alussa se paras vaihtoehto ellei ralla ole tiukassa) niin peleon.pl mukavasti haastetta kun sivusto on puolaksi. Kelpo litkut sieltä sain ja millilitrahinta jäi alle 0.27€. Dekangia ja Joye litkut on ok. Tossa tuli maistiasia noista niiden omista peleon litkuista. Persikka, kirsikka ja Sahara. Kaksi ekaa oli tosi maukkaita. Sahara on varmaankin inaweran sotkuja ja lahjoitin sen kaverilla korkkaamatta.

     
     
  13. #133
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No makukysymyksiähän nämä on. Tietysti löytyy nesteitä joista kaikki tykkää, hinta kipuaa lähemmäs euroa per millilitra. Mutta haluatko tiukkaa sikarimakua, tupakkamakua, limpsamakua, hedelmämakua vai mentholia?

    Turha lähteä siitä mitä tupakkaa on polttanut koska identtistä makua ei ole. Säppyrässä maku on silti aina parempi kuin analogisessa. Eli maistuuko kirsikkapiiras, juotko jaffaa, kelpaako vihreät sisupastillit, juotko mohitoa, red bull energiajuomaa? jne. Vai mennäänkö karkkimakuihin vai jopa juustopiiraaseen?

    Perussetti on tietysti menthol, RY4...
    No juurikin näin oon ymmärtänyt ja hintanuukana meinasin että pistän saman tien tulemaan tuolta http://vapourworld.co.uk:sta tuon 50ml RY4sta (kun on niin pirun halpa).
    Saan mä sen aina eteenpäin kaupaks täällä jos ei itelle maistu. Ainakin ehkä. Mut tosiaan oon vakaasti päättänyt opetella tykkäämään mistä vaan, että pääsen analogeista eroon.

    Mut kerron kyllä sit mihin päädyn. Tällä hetkellä makuina mitä haluan on päälimmäisenä RY4, joku kahvi ja joku marja/hedelmä. Ja miksei joku mentolisemitupakkamakukin, näin vihreitä sätkiä kiskovana vaikka ymmärränkin, ettei se samalta tule maistumaan. Ei oo helppoa kun rahaa tosiaan on määrätty määrä käytössä ja sitäkään en millään raaski käyttää
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #134

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti


    Bogen, koska ne oli halpoja

    Meinasin jättää kokonaan pois mut aattelin sit kuitenkin ottaa jotain. Jos on susia tai surkeita niin olkoot. Mun on hyvä koittaa mitä vaan koska alustavat kokemukset on nolla.
    Liberty on joo yks vaihtoehto nesteille, mut kun on hintava ja oon niin nöpönnuukaa nyt kun oon ihan perse auki. Hyvä, että sain tilattua tätäkään pakettia. Pitää vielä punnata.
    Bogen cartot on itseasiassa loistava valinta. Ne ovat halpoja, mutta ei kannata antaa hinnan hämätä, sillä varsinkin LR versiot ovat suorastaan erinomaisia. Itse käytän pelkästään Bogen ja SmokTechin cartoja.

    Easy eliquid on tietääkseni halvin e-juissikauppa euroopassa (tai ainakin yksi halvimmista). Tilasin sieltä joku viikko sitten erinäisiä makuja. Easyn Coffee oli ihan ok, mutta tupakanmakuisista en oikein tykännyt.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  15. #135
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti


    Bogen, koska ne oli halpoja

    Meinasin jättää kokonaan pois mut aattelin sit kuitenkin ottaa jotain. Jos on susia tai surkeita niin olkoot. Mun on hyvä koittaa mitä vaan koska alustavat kokemukset on nolla.
    Liberty on joo yks vaihtoehto nesteille, mut kun on hintava ja oon niin nöpönnuukaa nyt kun oon ihan perse auki. Hyvä, että sain tilattua tätäkään pakettia. Pitää vielä punnata.
    Bogen cartot on itseasiassa loistava valinta. Ne ovat halpoja, mutta ei kannata antaa hinnan hämätä, sillä varsinkin LR versiot ovat suorastaan erinomaisia. Itse käytän pelkästään Bogen ja SmokTechin cartoja.

    Easy eliquid on tietääkseni halvin e-juissikauppa euroopassa (tai ainakin yksi halvimmista). Tilasin sieltä joku viikko sitten erinäisiä makuja. Easyn Coffee oli ihan ok, mutta tupakanmakuisista en oikein tykännyt.
    Känniläisen puuttumista mutta Puolakin on euroopassa

     
     
  16. #136
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ego-T

    Ehkä katon huomenna krapulassa jos vaikka peleonista pistäs. En raaski enää mitään pistää näiden oluiden jälkeen. Tiedä mitä sieltä tulis...
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #137

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti


    Bogen, koska ne oli halpoja

    Meinasin jättää kokonaan pois mut aattelin sit kuitenkin ottaa jotain. Jos on susia tai surkeita niin olkoot. Mun on hyvä koittaa mitä vaan koska alustavat kokemukset on nolla.
    Liberty on joo yks vaihtoehto nesteille, mut kun on hintava ja oon niin nöpönnuukaa nyt kun oon ihan perse auki. Hyvä, että sain tilattua tätäkään pakettia. Pitää vielä punnata.
    Bogen cartot on itseasiassa loistava valinta. Ne ovat halpoja, mutta ei kannata antaa hinnan hämätä, sillä varsinkin LR versiot ovat suorastaan erinomaisia. Itse käytän pelkästään Bogen ja SmokTechin cartoja.

    Easy eliquid on tietääkseni halvin e-juissikauppa euroopassa (tai ainakin yksi halvimmista). Tilasin sieltä joku viikko sitten erinäisiä makuja. Easyn Coffee oli ihan ok, mutta tupakanmakuisista en oikein tykännyt.
    Känniläisen puuttumista mutta Puolakin on euroopassa
    On toki ja vielä peleoniakin halvempia kauppoja saattaa euroopasta löytyä
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  18. #138
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    Vs: Ego-T

    ego-t:n atoista...
    Testailin omalla ego-t:llä B-tyypin atoa, ja minun mielestä sillä saa helvetin paljon pehmeämmät ja aromikkaammat höyryt kuin A-tyyppisellä.

    Onkohan mahdollisesti tuossa testaamassani A-tyypin yksilössä jotain vikaa, vai onko tuo B-tyyppi jotenkin parempi?
    Olin ymmärtänyt että ainoa ero noissa olisi se tankin koko, mut mitkä on muiden kokemukset asiasta?
    Jos B-tyyppinen antaa yleensäkin paremmat löylyt niin aina vaan parempi, minun silmään fiksumman näköinenkin tuo kapine on juuri tuolla B-tyyppin kiukaalla..

     
     
  19. #139
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ego-T

    Jostain mielestäni olen lukenut että B antaisi paremmin makua, omaa kokemusta ei ole kuin aasta, mielessä oli kyllä tilata B-mallia lr:nä mutta cartomisereita on tullut viime ajat imettyä.

     
     
  20. #140
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Pyh. Uusi atomisaattori antaa ainaa hyvät löylyt. Oli se sitten A B 510 tai vaikka anopin perse.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •