Sivu 67 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757636465666768697071 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,321 - 1,340 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1321
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Qsoul Näytä viesti
    Eilen tuli Ecigwizardilta tilattua tämmönen setti:
    - eGo-T startteri
    - 5x eGo Mega Dual Coil kartoja
    - 30ml RY4 nestettä

    pääseeköhän näillä alkuun?
    Pääsee. Ja komeasti. Ei muuta kuin höyryttelemään kun paketti saapuu.

     
     
  2. #1322
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Mulle tuli tänään toi ecigwizardin Ego t kitti. ihan hyvältä vaikuttaa. Olen lueskellut tätä topiccia nii jotkut sanoo ettei tässä laitteessa ole 5 painalluksen lukitusta. Kyl mun laitteesta löytyy se.

     
     
  3. #1323
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Aloin just tässä miettii ett tuhoaako aton sillä jos pesee sen joka päivä illasta ett ois puhdas seuraavaan päivään? meinaa Ite olen sellenen ett ei jaksa koko aikaa samaa makua höyrytellä nii tulee päivässä laitettua atoon vähän eri nesteitä. alkaa varmasti maistumaan jossain vaiheessa makujen sekä sikiöltä.

     
     
  4. #1324
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Aloin just tässä miettii ett tuhoaako aton sillä jos pesee sen joka päivä illasta ett ois puhdas seuraavaan päivään? meinaa Ite olen sellenen ett ei jaksa koko aikaa samaa makua höyrytellä nii tulee päivässä laitettua atoon vähän eri nesteitä. alkaa varmasti maistumaan jossain vaiheessa makujen sekä sikiöltä.
    Kyllähän se saattaa alkaa hapettua, jos se veden kanssa on jatkuvasti tekemisissä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #1325
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Eli ei hirveen suotavaa ole pestä päivittäin. No täytyy kumminkin tilata taas jossain vaihees lisä osia tähän. Varmaa seuraavaan tilaukseen lähtee ainakin LR ato ja tankkeja läjä. Sit olen miettynyt jotain kartoja. Sellasia josta tulis ihan mahtavat höyryt ja kurkkutuntuma sekä maku hyvin esille. Suositelkaa jotain kartoja.

     
     
  6. #1326
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Eli ei hirveen suotavaa ole pestä päivittäin. No täytyy kumminkin tilata taas jossain vaihees lisä osia tähän. Varmaa seuraavaan tilaukseen lähtee ainakin LR ato ja tankkeja läjä. Sit olen miettynyt jotain kartoja. Sellasia josta tulis ihan mahtavat höyryt ja kurkkutuntuma sekä maku hyvin esille. Suositelkaa jotain kartoja.
    LR Boge tankilla tai ilman.
    Smok eGo Mega Dual Coil- musta (ei muovinen läpinäkyvä)
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #1327
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Tuli juuri huomattua eräs asia mikä vaikuttaa höyryn tuottoon sekä imu vastukseen täs welhon ego-t tank laitteessa. Otin tankin imu päästä alimmaisen reiällisen korkin pois ja laitoin vaan ylä kannen paikoilleen. puolet parempi höyryn määrä. imu vastusta ei juuri ollenkaan. Ja mukukin irtoo paremmin. En tiedä on muut huomannu samaa. Ite ainakin erotan heti ett parempi niin ku ei ole 2 palikkaa siel sisällä. yksi ainoastaa.

     
     
  8. #1328
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Tuli juuri huomattua eräs asia mikä vaikuttaa höyryn tuottoon sekä imu vastukseen täs welhon ego-t tank laitteessa. Otin tankin imu päästä alimmaisen reiällisen korkin pois ja laitoin vaan ylä kannen paikoilleen. puolet parempi höyryn määrä. imu vastusta ei juuri ollenkaan. Ja mukukin irtoo paremmin. En tiedä on muut huomannu samaa. Ite ainakin erotan heti ett parempi niin ku ei ole 2 palikkaa siel sisällä. yksi ainoastaa.
    Eikö se "alimmainen reijällinen" ole just se atoa vastassa oleva tankin muovinen tai silikoninen tulppa? Jos ei sitä ole, niin johan lurahtaa nesteet kaikki tankista atolle ja pian akulle ja varmaan kurlaa...

    En tainnut ymmärtää kuvausta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #1329
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Eikö se "alimmainen reijällinen" ole just se atoa vastassa oleva tankin muovinen tai silikoninen tulppa? Jos ei sitä ole, niin johan lurahtaa nesteet kaikki tankista atolle ja pian akulle ja varmaan kurlaa...

    En tainnut ymmärtää kuvausta.

    Siis kun siitä imu päästä ottaa sen tulpan pois nii siel sisällä on viel toinen väli tulppa. kato vaikka jos jos omistat type A tankkeja. Muista tankin imu päästä.

     
     
  10. #1330
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti

    Siis kun siitä imu päästä ottaa sen tulpan pois nii siel sisällä on viel toinen väli tulppa. kato vaikka jos jos omistat type A tankkeja. Muista tankin imu päästä.
    pitihän se tuokin koettaa. Ihan kivaa oli kunnes nesteet lorahti suuhun pitkästä aikaa :-X

     
     
  11. #1331
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    pitihän se tuokin koettaa. Ihan kivaa oli kunnes nesteet lorahti suuhun pitkästä aikaa :-X

    En minä ole saanu nesteitä suuhun. Mut kyl siitä silti tulee paremmat höyryt.

     
     
  12. #1332
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    1

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ossi92 Näytä viesti
    Mulle tuli tänään toi ecigwizardin Ego t kitti. ihan hyvältä vaikuttaa. Olen lueskellut tätä topiccia nii jotkut sanoo ettei tässä laitteessa ole 5 painalluksen lukitusta. Kyl mun laitteesta löytyy se.
    Itellä tuli eilen sama setti mutta ilman tota 5 painalluksen on/off näppäinlukkoo ???

     
     
  13. #1333
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ekotekki Näytä viesti
    Itellä tuli eilen sama setti mutta ilman tota 5 painalluksen on/off näppäinlukkoo ???

    onpas ihme miten vaihtelee toiminnot laitteissa.

     
     
  14. #1334
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T


    ECigwizard toimii varmaan kuten joku Motonet tai Biltema: tilaavat tuotteita aina mistä halvimmalla saavat (halpahalli).

    Heidän eGonsahan eivät ole aitoja Joytecheja, ja itse aikoinaan petyin raskaasti niihin, ja siirryin visusti merkkituotteisiin.

    Köyhällä ei useimmiten ole varaa ostaa halvinta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #1335
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Näinhän se menee. Anna kiinalaisten tehdä ja osta halvalla myyntiin.

     
     
  16. #1336
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    3

    Vs: Ego-T

    Hei! Ostin tuossa EGO-T:n startin tuolta ECIGWIZiltä, kokeilin, en saa höyryä?
    Latasin akun, tein reijän tuoho tankkii ja kokeilin eri tankeilla ym. ym. ? Missä vika?

     
     
  17. #1337
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuhqu Näytä viesti
    Hei! Ostin tuossa EGO-T:n startin tuolta ECIGWIZiltä, kokeilin, en saa höyryä?
    Latasin akun, tein reijän tuoho tankkii ja kokeilin eri tankeilla ym. ym. ? Missä vika?
    En osaa näin äkkinäiseltä sanoa mitään, mut pitääkö ato mittään ääntä eli sihinää/rätinää tai lämpeneekö ato?
    Jos ei mitään tapahdu niin ato risa tai kosketus ongelmia.

     
     
  18. #1338
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614

    Vs: Ego-T

    Näppäinlukko pois päältä? 5 klikkausta 2s sisään. Palaako valo napissa?

     
     
  19. #1339
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    3

    Vs: Ego-T

    On näppäinlukkkoki poissa, valotki palaa. Ja pitää ääntäki ja lämpenee kaiken lisäks? ???

     
     
  20. #1340
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuhqu Näytä viesti
    On näppäinlukkkoki poissa, valotki palaa. Ja pitää ääntäki ja lämpenee kaiken lisäks? ???
    Eli ato ei saa vaan nestettä, kokeiles tiputtaa atoon muutama tippa nestettä ja laita tyhjä tankki ilman silikoonikorkkia niin tuleeko mitään.
    Tietysti jos vastus ui nesteessä (eli liikaa nestettä), niin ei höyryä välttämättä tule. Jos näin on päässyt käymään niin yritä ravistella/puhallella liika neste pois. Itse en pitänyt aloittaessa noista egon atoista joten tilasin kokeeksi kartoja, kartot nykyään käytössä ja egon atot jäi drippailu käyttöön kunnes lakkasivat toimimasta.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •