Sivu 65 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555616263646566676869 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1281
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Ja vielä, kun tuolla mainitsit eGo C ja eGo T type C samassa lauseessa, tai ainakin samalla rivillä.

    eGo C ei ole eGo T type C.

    eGo C on uusinta uutta Joyetechilta. Siinä on erilainen akku elektroniikaltaan, muun muassa virtanappi näyttää akun varaustilan eri väreillä. Lisäksi se näyttää yleismittarilla erilaista jännitettä kuin A/B akku. Mutta kierteeltään se kumminkin kai on yhteensopiva T-A ja T-B laitteiden kanssa.

    eGo C -laitteeseen käy lisäksi eGo T type A -mallin tankit, vaikka atomisaattori on ihan erilainen komponenttikokoelma.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #1282

    Vs: Ego-T

    eGO-T ollut muuten ihan ok mutta tuliterä 900Ah akku kestää vain nelisen tuntia, Genesiksen Echon akku 1100Ah kestää yli vuorokauden, toisaalta Finnvapen kartot toimii hyvin, ovat paljon parempia kuin Genesiksen ylihintaiset kartot
    e-cig: best electronics

     
     
  3. #1283
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kessu123
    ... tuliterä 900Ah akku kestää vain nelisen tuntia...
    Minä itkin tuota samaa ongelmaa, mutta olikohan Ketjupolttaja kun opasti, että akunkesto luultavasti paranee muutaman latauskerran jälkeen. Ja näin kävi.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  4. #1284

    Vs: Ego-T

    Kiitos Pol. Toivottavasti näin käy myös minun akulle
    e-cig: best electronics

     
     
  5. #1285
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satou Näytä viesti
    Niin siis ite laturi on ihan eGo-T setin mukana tullut normi USB-laturi ja toi välipalikka on:

    POWER SUPPLY Input: AC100-240V 50/60Hz
    Output: 5V (joku plusmiinusmerkki) 0.5V
    DC500mA (sama merkki) 30mA

    Ihan hepreaa mulle tollaset merkinnät.
    Ilmeisesti hajotin ton wallchargerin, kun ei syty valo enää ollenkaan, tai sitten vaan huonolaatuinen. Velhon palikka pitäisi olla hyvälaatuista tekoa, onko kokemuksia?

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/ch...g-adapter.html

     
     
  6. #1286
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    78

    Vs: Ego-T

    Tänään tuli postissa ego 900mAh akku jolla nyt höyryttelen. Onko totta että eka lataus kannattaa olla sen 8h? Vai lataanko normaalisti niin että vihreä valo palaa ja sitten laturista pois?

     
     
  7. #1287
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wezku Näytä viesti
    Tänään tuli postissa ego 900mAh akku jolla nyt höyryttelen. Onko totta että eka lataus kannattaa olla sen 8h? Vai lataanko normaalisti niin että vihreä valo palaa ja sitten laturista pois?
    Minä olen alkanut käyttää heti kun laturi näyttää vihreää. Eihän se enää lataa, jos se toteaa akun olevan täysi. Tähän uskon.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #1288
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ego-T

    Ei nykyaikaisia akkuja tarvitse enään mitään extraladata ekalla kerralla.Tuo on vanha juttu eli ihan sama kun kännyköissäkin heti käyttöön kun täysi ei mitään 18 tunnin latauksia menee vain hukkaan virtaa.Samoin voi ladata kun haluaa ei tarvitse tyhjäksi päästää.

     
     
  9. #1289
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    16

    Ego-T

    Riippuu akussa käytetystä kemiasta. Litium-pohjaisia voi ainakin latailla miten lystää. Parin ekan lataussyklin jälkeen koko kapasiteetti on käytössä. En sit tiedä mitä akkuja esim. egon sisällä on. Joku on purkanut varmaan?

     
     
  10. #1290
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    34

    Vs: Ego-T

    Itellä 3x 900mAh ego akkuja. Yhen latasin yön yli ja kaksi muuta ottanut käyttöön heti kun laturi on vihreää näyttänyt. Ainakaan vielä ei mitään eroa noissa. Käyttöikä kertonee lisää.

    //Devilen
    "Mother, should I trust the government?" - Pink Floyd, Mother


     
     
  11. #1291
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    24

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja floodi Näytä viesti
    Riippuu akussa käytetystä kemiasta. Litium-pohjaisia voi ainakin latailla miten lystää. Parin ekan lataussyklin jälkeen koko kapasiteetti on käytössä. En sit tiedä mitä akkuja esim. egon sisällä on. Joku on purkanut varmaan?
    Joyetechin sivujen mukaan ovat litiumakkuja.
    Itse asiassa (kuten yllätyksekseni luin jokin aika sitten), litiumakkujen käyttöikä pitenee huomattavasti, mikäli niitä latailee tiuhaan sen sijaan että käyttäisi ne lähes tyhjiin joka kerta.
    Mennäänkö takapakkia vai vejetäänkö etupakkia?

     
     
  12. #1292
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ego-T

    Kaikkihan on litu akkuja nykyisin.Kännylät,Tabletit,tietokoneen akut,kameran akut ja kaikki e-savukeakut.

     
     
  13. #1293
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ego-T

    Kertokaapa atojen rassaajat mitä lankoja olette käyttäneet korjatessanne egon atoja. Mulla on taas muutama kipale noita a- type bulkki paska atoja joista langat risana..en viitti sen takia nyt ruveta peleonilta silica lankaa tilaamaan ja zippon naruakaan ei nurkissa pyöri..vois huvikseen koittaa värkkäillä saisko pöhiseviä jos jotain kengännauhoja virittelis piikkiin..normi puuvillalanka ei taida kauaa toimia?

    Saakohan tuota silicalankaa jostakin kaupasta?
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  14. #1294
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Hei.

    Itseäkin kiinnostaisi vaihtoehtoiset ratkaisut noiden "virallisten" peleonin ja bullin lankojen rinnalle. Ainakin Ameriikan foorumeilla on porukka tehnyt jotain kimppatilauksia jostain, tai purkaneet jostain köydenpätkästä. Suomesta en ole toistaiseksi löytänyt suoraan vastaavaa, vaikka sellaista varmasti jostain löytyy... Jos joku tietää jotain sellaisesta keraamisesta langasta josta tuolla jenkkifoorumeillakin puhutaan olen myös kiinnostunut siitä... Ainakin jollaintavalla tuo lasikuitulangan käyttäminen vähän jänskättää itseäni.

     
     
  15. #1295
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Teepussista möyhöt pois ja leikkaa saksilla pussista suikku. Siitä rullaa uuden imusukan piikin sisälle.

     
     
  16. #1296
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Oho. Tota täytyykin kokeilla.

    Toimiiko normi pussit, vai pitääkö olla pyramidipusseja =?)

     
     
  17. #1297
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Teepussista möyhöt pois ja leikkaa saksilla pussista suikku. Siitä rullaa uuden imusukan piikin sisälle.
    No kiitti!....perskeles!...totahan pitää kokeilla kun meillä teepussitkin vanhanee kaappiin kun ei niitä kukaan juo ..nuista teen möyhöistä vois käärästä sätkän!..mut kun ei meillä enää kukaan poltakaan
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #1298
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Silläkin uhalla että menee pahasti asian vierestä, mutta nyt kun teepusseista puhe tuli, niin itse olen huomannut hiton näppäräksi vähän kiireisemmän hemmon tempuksi täyttää tyhjä vissy tms pullo kylmällä vedellä ja tumpata vapaavalintainen teepussi killumaan pulloon, laittaa pullon X-määräksi aikaa jääkaappiin (2-12h).

    Kun aika on kulunut vedetään narusta ja nautitaan kesästä (hellästi)... Voila, näin saat raikasta jääteetä jonka voit makeuttaa makusi mukaan vaikka hunajalla... =)

    Tällä menetelmällä jääteehen ei tule kitkerää sivumakua, niinkuin helposti tulisi jos viilentäisit kuumana haudutettua teetä.

    Täytyy testata toimiiko tuollainen pussinraato vielä imulankana =P

     
     
  19. #1299

    Vs: Ego-T

    Olisikohan aika päivittää kalustoa koska rahaa näyttää säästyneen aikas paljon jo...

    e-cig: best electronics

     
     
  20. #1300
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ego-T

    EBNferrolla näyttää kans olevan nuita wick -lankoja myytävänä.....

    http://ebnferro.com/onderdelen-1/ver...k-replacements
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •