Sivu 64 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454606162636465666768 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1261
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Optisessa hälyttimessä riittää, kun jotain säteilyä estävää on edessä. Olkoon nokihiukkasia, savua tai höyryä. Kunhan tekee optisen esteen.

     
     
  2. #1262

    Vs: Ego-T

    Ollut Ego-T puolisen vuotta nyt käytössä ja muuten ollut oikein soiva peli, mutta nyt olen törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan:
    Eli tilasin hc:lta egon lr aton, josta tuntu tulevan aina vain dry hittejä. Dripaten ato toimi kyllä vallan mainiosti, mutta tankin kanssa piti joka henkosen jälkeen olla ravistamassa voimakkaasti aparaattia - jos edes sekään auttoi.

    Nyt sama ongelma kun tilasin uk eliquidista normivastuksisen egon aton (kopio mitä ilmeisemmin). Ato toimii vallan mainiosti jälleen drippailussa, mutta tankin kanssa tulee dry hittejä kokoajan. Olen kokeillut eri nesteillä ja tankeilla, mutta tuloksetta. Mikä mättää? Imulanka liian alhaalla? En ole noita ehjiä uskaltanut purkaa, sillä pari rikkinäistä purettuani ne menivät aivan pillun päreiksi, eikä minulla ole oikein sopivia välineitäkään moiseen hommaan.

    Olen nyt käyttänyt viimosen kuukauden ego visionia ja mega dual coilia, mutta olisi mukava saada jälleen tankkitsydeemit toimimaan.

     
     
  3. #1263
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja branski Näytä viesti
    Olen nyt käyttänyt viimosen kuukauden ego visionia ja mega dual coilia, mutta olisi mukava saada jälleen tankkitsydeemit toimimaan.
    Minä heivasin aika äkkiä ne tankki-ato vehkeet hätäväralaatikkoon ja siirryin bogeihin. Tankilla ja ilman. On toi mdcc:kin ihan hyvä, mutta kallis siihen nähden että on sit naimisissa yhden maun kanssa kartoa kohden.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #1264

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Minä heivasin aika äkkiä ne tankki-ato vehkeet hätäväralaatikkoon ja siirryin bogeihin. Tankilla ja ilman. On toi mdcc:kin ihan hyvä, mutta kallis siihen nähden että on sit naimisissa yhden maun kanssa kartoa kohden.
    Ei mua toi maun kanssa naimisissa oleminen häiritse, koska käytän nykysin vaan yhtä nestettä - sikari-kirsikka! Mmmmh..... <3
    Mutta toi tankkisysteemi edelleen vetää mua kyllä puoleensa. En oikein välitä noista mistään vanu-tsydeemeistä.

     
     
  5. #1265
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Ego-T

    Tein eilen onnellisena tilauksen, mutta tänään alkoi mietityttämään nämä yhteensopivuusasiat. Budjettikin meni niin tiukille, että meni aika säätämiseksi. Tätä foorumia selaillessa kun menee vaan enemmän ja enemmän sekaisin ???

    Mulla on ennestään Wizardilta tilattu eGo-T-aloituspaketti (900mAh). Eilen tilasin mm. seuraavaa kamaa:

    HealthCabinista:
    Universal AC-USB Adapter (euro plug)
    eGo Mega Dual Coil Cartomizer(1.5/2.0ohm)
    Joye eGo/eGo T Mega Powered USB Charger
    Joye 510 T(Tank) Low Resistance (LR) atomizer(Clearance Sale)
    Libertystä:
    eGo Dual Coil Cartomizer (1.5 ohm)

    Eli ovatkos nuo ylläolevat nyt sitten yhteensopivia tuon Wizardin ego-T:n kanssa? Varsinkin noiden ohmien kanssa olen aika sekaisin. :-[

     
     
  6. #1266
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Tein eilen onnellisena tilauksen, mutta tänään alkoi mietityttämään nämä yhteensopivuusasiat. Budjettikin meni niin tiukille, että meni aika säätämiseksi. Tätä foorumia selaillessa kun menee vaan enemmän ja enemmän sekaisin ???

    Mulla on ennestään Wizardilta tilattu eGo-T-aloituspaketti (900mAh). Eilen tilasin mm. seuraavaa kamaa:

    HealthCabinista:
    Universal AC-USB Adapter (euro plug)
    eGo Mega Dual Coil Cartomizer(1.5/2.0ohm)
    Joye eGo/eGo T Mega Powered USB Charger
    Joye 510 T(Tank) Low Resistance (LR) atomizer(Clearance Sale)
    Libertystä:
    eGo Dual Coil Cartomizer (1.5 ohm)

    Eli ovatkos nuo ylläolevat nyt sitten yhteensopivia tuon Wizardin ego-T:n kanssa? Varsinkin noiden ohmien kanssa olen aika sekaisin. :-[
    Kyllä ovat yhteensopivia ja hyvin pitäisi höyrytä. Ainut mikä vähän tossa kummastuttaa on tuo 510 T atomizer. Sehän tarvitsee oman laisensa tankkipatruunat, sellaisia sulla varmaan sitten on?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #1267
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Kyllä ovat yhteensopivia ja hyvin pitäisi höyrytä. Ainut mikä vähän tossa kummastuttaa on tuo 510 T atomizer. Sehän tarvitsee oman laisensa tankkipatruunat, sellaisia sulla varmaan sitten on?
    Luulisin. Ehkä. :-[ Tosiaan tämän terminologian kanssa menee aika sekaisin. Yhteensopivista vehkeistä on eri nimityksiä jne.
    No, pääasia että ainakin suurin osa toimii yhdessä, että pystyy höyryttelemään. Lisää tavaraa voi tilata sitten kun tilin saldo taas kasvaa.

     
     
  8. #1268
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja branski Näytä viesti
    Olen nyt käyttänyt viimosen kuukauden ego visionia ja mega dual coilia, mutta olisi mukava saada jälleen tankkitsydeemit toimimaan.
    Pari kikkaa mitkä ovat tarttuneet mieleen itselleni tässä kuukausien varrella...

    1) Onko tankki puhkaistu puhtaasti? Jos ei, niin ylimääräiset kumihärpäkkeet pois reikää blokkaamasta.
    2) Jos "dry hittejä" niin töki wickiä vähän alemmas.
    3) Jos wickki on liian tiivis "poraa" ohuella neulalla pieni kanava wickin viereen tai keskelle, niin että se löystyy vähän.
    4) Tankki ei välttämättä saa korvausilmaa ja alipaine haittaa nesteen imeytymistä, joten pistä silikonikorkkiin muutama reikä ohuella neulalla.

    Mikäli sinun atosi ovat vastaavalla lailla p*skat kuin minun ensimmäiset ego-t atoni, niin niissä on erikoinen wickki kyhäelmä, niin joudut valitettavasti ottamaan needle platen irti, katsomaan mitä se on syönyt ja rakentamaan uuden wickin koko hökötykseen... Toivottavasti aiemmat vinkit auttavat, koska tuo on jonkinverran vaivalloista ensimmäisellä kerralla ja mikäli sinulla ei ole tarvittavia tykötarpeita, hiton turhauttavaa =)

     
     
  9. #1269
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Pahoitteluni parhaan vaihtoehdon esittelemättäjättämisestä...

    Eli kun kaivelin tuossa kaapista nuo vanhat "korjaamani" ego-T atot (kaikki 8 kpl) käyttääkseni niitä 8 sotkemani eri maun testaamiseen, huomasin että verrattuna bulli A2-T/-TM:ään verrattuna ne toimivat aivan luokattoman huonosti edelleenkin...

    Joten paras ratkaisu olisi varmaan sijoittaa se 50-60€ kyseiseen kapistukseen... toimii itsellä kuin junan vessa =)

     
     
  10. #1270
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    28

    Vs: Ego-T

    Hyvin on kyllä Ego-T toiminut. Ainoastaan yhdestä atomisaattorista tulee aika epämiellyttävä palanut maku jo parin imaisun jälkeen.
    Ei ole paljoa käytetty tuota atomisaattoria ja ainakin lähemmin tarkasteltua tuo atomisaattori ei ole edes pyöreä, vaan hieman soikea.
    Mistäköhän voisi johtua toi palanut maku? Eli siis parissa ensimmäisessä imaisussa sitä ei ilmene.

     
     
  11. #1271

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Pari kikkaa mitkä ovat tarttuneet mieleen itselleni tässä kuukausien varrella...

    1) Onko tankki puhkaistu puhtaasti? Jos ei, niin ylimääräiset kumihärpäkkeet pois reikää blokkaamasta.
    2) Jos "dry hittejä" niin töki wickiä vähän alemmas.
    3) Jos wickki on liian tiivis "poraa" ohuella neulalla pieni kanava wickin viereen tai keskelle, niin että se löystyy vähän.
    4) Tankki ei välttämättä saa korvausilmaa ja alipaine haittaa nesteen imeytymistä, joten pistä silikonikorkkiin muutama reikä ohuella neulalla.

    Mikäli sinun atosi ovat vastaavalla lailla p*skat kuin minun ensimmäiset ego-t atoni, niin niissä on erikoinen wickki kyhäelmä, niin joudut valitettavasti ottamaan needle platen irti, katsomaan mitä se on syönyt ja rakentamaan uuden wickin koko hökötykseen... Toivottavasti aiemmat vinkit auttavat, koska tuo on jonkinverran vaivalloista ensimmäisellä kerralla ja mikäli sinulla ei ole tarvittavia tykötarpeita, hiton turhauttavaa =)
    Vinkit ovat varmasti hyviä, mutta ei ole MITÄÄN käryä mitä helvattua meinaa wicki?!
    Tankkien silarikorkit on kyl puhkottu kunnolla ja isot holetsin onki

     
     
  12. #1272
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Wicki on imunaru siellä atomisaattorin metallipiikin sisällä joka kuljettaa nesteen tankista kuumennusvastukselle.

     
     
  13. #1273
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja branski Näytä viesti
    Vinkit ovat varmasti hyviä, mutta ei ole MITÄÄN käryä mitä helvattua meinaa wicki?!
    Tankkien silarikorkit on kyl puhkottu kunnolla ja isot holetsin onki
    Wick on sen piikin sisällä oleva "naru", joka on kääritty metallipaperiin (ei folio). Narua pitkin neste menee (imeytyy) vastukselle eli coilille.
    Oleellista reiässä ei ole reiän koko (nooh) ??? vaan se, että korkin reunalla on korvausilmalle reikä. Jos piikin reikä on liian iso, se vuotaa.

    Edit. Sloooooow.....

     
     
  14. #1274

    Vs: Re: Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Wick on sen piikin sisällä oleva "naru", joka on kääritty metallipaperiin (ei folio). Narua pitkin neste menee (imeytyy) vastukselle eli coilille.
    Oleellista reiässä ei ole reiän koko (nooh) ??? vaan se, että korkin reunalla on korvausilmalle reikä. Jos piikin reikä on liian iso, se vuotaa.

    Edit. Sloooooow.....
    Tökkäsin tän "wickin" läpi keskeltä kerran hakaneulalla ja kolme kertaa tankin silikonikorkin läpi ja nyt ei ainaka viä tuu dry hittejä ja ilmaki tuntuu tulkevan paremmin läpi. Saa nähdä alkaako vuotaan, mutta jos ei niin ongelma on korjattu =)

    Kiitoksia taas mahtavasta forumista ja avusta kaikille!

    Phiis!

     
     
  15. #1275
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Re: Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti

    Oleellista reiässä ei ole reiän koko (nooh) ??? vaan se, että korkin reunalla on korvausilmalle reikä. Jos piikin reikä on liian iso, se vuotaa.
    Hyödyllinen tuo korvausilmareikä voi olla, mutta tuskin oleellinen. Eihän niitä kukaan valmistaja taikka myyjä vehkeisiinsä ole laittanut...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #1276
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48

    Vs: Ego-T

    Mikähän muuten on, kun yritin eilen ladata ego-T akkua wallchargerin kautta, niin se punainen valo vaan vilkkuu? Oli varmaan 8h latauksessa eikä tullut vihreetä valoa. Laitoin sitten PC:hen usb-väylään lataukseen ja siinä se sitten latautu, tai ainakin vihreä valo tuli lopulta.

    Kyseessä siis LF:lta DSE-901:sen mukana tullut wallcharger, eikai noissa mitään eroa ole? Vai onko? Käykö muuten normaali eGoon ja eGo-T:hen samat akut? Käsittääkseni samat on kaikissa eGoissa.

     
     
  17. #1277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ego-T

    eiköhän latureissa eroja oo? eihän pientä akkua kannatta esim ladata sellasella laturilla mikä puskee sen sekunnissa täyteen

    E: niin noista ego akuista oma käsitys on että ego-c akku olis jotenki erilainen. kun ego-t B malliin ei saa ego-t C mallin atoa kerran kiinni.

     
     
  18. #1278
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    eiköhän latureissa eroja oo? eihän pientä akkua kannatta esim ladata sellasella laturilla mikä puskee sen sekunnissa täyteen

    E: niin noista ego akuista oma käsitys on että ego-c akku olis jotenki erilainen. kun ego-t B malliin ei saa ego-t C mallin atoa kerran kiinni.
    Niin siis ite laturi on ihan eGo-T setin mukana tullut normi USB-laturi ja toi välipalikka on:

    POWER SUPPLY Input: AC100-240V 50/60Hz
    Output: 5V (joku plusmiinusmerkki) 0.5V
    DC500mA (sama merkki) 30mA

    Ihan hepreaa mulle tollaset merkinnät.

     
     
  19. #1279
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    E: niin noista ego akuista oma käsitys on että ego-c akku olis jotenki erilainen. kun ego-t B malliin ei saa ego-t C mallin atoa kerran kiinni.
    eGo T malli A ja B on samalla akulla. eGo T type C taasen ei ole Joytech vaan joku kolmannen osapuolen hirvitys, sitä en laske eGo -laitteeksi ensinkään. Jos ei T type C mallin ato mene kiinni eGo -akkuihin, niin se johtuu siitä että eGo T type C ei ole eGo ensinkään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #1280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    eGo T malli A ja B on samalla akulla. eGo T type C taasen ei ole Joytech vaan joku kolmannen osapuolen hirvitys, sitä en laske eGo -laitteeksi ensinkään. Jos ei T type C mallin ato mene kiinni eGo -akkuihin, niin se johtuu siitä että eGo T type C ei ole eGo ensinkään.
    ja taas vähän viisaampi. kiitos

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •