Sivu 62 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1221
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    1

    Vs: Ego-T

    Malmilla kioski keidas myy tota ego-t aloituspakettia... ei tarvi odotella posteja ja näkee samalla mitä saa!

     
     
  2. #1222

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Hellurei!

    Osaisiko joku teistä Ego-ihmisistä antaa jotain vinkkejä tämän kapineen kanssa. Ostin vekottimen (karvalakkimalli tyyppi-A atoilla ja tankeilla) toisena laitteenani ja todellisuus ei vastannut ollenkaan odotuksia. Akut on todella hyvät, mutta atomisaattorit ovat kyllä hirveintä shaissea ikinä ja tankit vähän niin sun näin...

    Viidestä normi atosta 2 höyryää jotenkuten, mutta makua ei ole kyllä nimeksikään, vähän kun sumua hengittelisi... loput maistuu kaikista pesu/kuivapoltto yrityksistä huolimatta kammottavalle. Juu olen pistänyt tankkeihin ilmareikiä, sörkkinyt wickkiä, tehnyt uuden ja tietty siistinyt tankkien reiät...

    kuudesta LR atosta 4 toimii vähän paremmin, ja muutamien höyryjen jälkeen voi jo tunnistaa jopa maunkin =), mutta silti todella laimeaa settiä verrattuna mihinkään cartoon ikinä.

    Nuo mega dual coil cartot toimivat jo huomattavasti paremmin, maut tulee paljon selkeämmin, mutta ovat jotenkin karun tuntuiset.

    Onko jotain tankki&ato yhdistelmää jota voisi kuvitella käyttävänsä tuon egon nokassa josta saisi hyvät höyryt makuineen?
    Olisiko esim 510-T atot parempia kuin nuo egon omat?

    Vai pitäisikö todeta että tankkiatot ei vaan ole minua varten ja suosiolla hankkia tuohon cartotankki?

    Syy siihen että olen niin sinnikäs näiden kanssa on se, että aika monelta taholta olen kuullut kehuja egosta noin niinkun laitteena (mikä toki varmaan on nostanut odotuksiani sen suhteen), enkä haluaisi vielä menettää toivoani =)

    Ehdotuksia?

    Ajatuksia?
    Pakko nyt taas toistaa itseäni: ostatte halpakopiota ja sitten tulette narisemaan ja haukkumaan aitoa tuotetta (tuotemerkki eGo-T tässä kohtaa) ... Ei mene hyvin teilläkään :'(

     
     
  3. #1223

    Vs: Ego-T

    Varsinkin aloittelevan on vaikea tietää että nuo ovat kopioita "paremmasta". Ego-t:tä kehutaan paljon, mistä aloittelijan pitäisi tietää joyen on aito, sitä kun aika harvasta paikasta saa. Oma kopioni on toiminut hyvin. Ja akuissa hyvän ja huonon akun ero on hyvin suuri, siihen ei valmistaja niin kauheasti vaikuta. Kun kerrokset eivät ole tiiviisti, akku kestää helposti pari vuotta. Sitten saman erän seuraavassa akussa kerrokset voivat olla lähekkäin, puolen vuoden jälkeen sähkö siirtyy noiden välillä ja aiheuttaa ongelmia. Tuurista kiinni hyvin paljon.

     
     
  4. #1224
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ego-T

    nonniin, dissaaminen vähemmälle kiitos.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #1225

    Vs: Ego-T

    Tarkoitus ei ole dissata ketään, paitsi niitä tahoja jotka tarkoitushakuisesti pyrkivät peittämään sen faktan, että näissä laitteissa todellakin on laatueroja!

     
     
  6. #1226
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ego-T

    Ai?
    Ja justiinsa tuossa aiemmassa postissasi haukuit lyttyyn postaajaa, jonka viestistä ei MILLÄÄN tasolla käynyt ilmi kritisointi laitevalmistajaa kohtaan.
    KGO & Twist

     
     
  7. #1227

    Vs: Ego-T

    Olisi lukenut läksynsä Oikeassa olet Trolli, sorry Sam79:lle jos otti itseensä :-\

     
     
  8. #1228

    Vs: Ego-T

    En ehtinyt näkemään viestiä Mitä siinä mahtoi olla? Tiedän vaan erään henkilön kautta tämän akkuasian, hän on työkseen näiden kanssa pelannut (akkujen, ei sähköhöyrykkeen). Nuo erot akuissa ei ole valmistajasta kauheasti kiinni, laatuasioita kuitenkin valvotaan tietyllä otannalla tietystä erästä. Paremmalle otannalla tietysti susi-kappaleiden määrä on yleensä pienempi, näkyy myös hinnassa. Mutta sitä kuinka lähellä kennot/kerrokset/jne ovat toisiaan ei tuolla seurannalla seurata. Ainakaan merkittävästi. Kännykköihin olen ostanut halpisakkuja jotka eivät ole menettäneet tehojaan vuodessa saman verran kuin aidot "laatu"akut puolessa vuodessa. Myös suurempia tehohäviöitä on näkynyt halpisakuissa. Myös aidoissa "laatu"akuissa on näkynyt samaa. Vaikka nuo isona eränä tehdään, erän sisällä on helvetisti eroja. Halvemmissa yleensä sallittu laatuvaihtelu suurempi, mutta osa erästä voi silti olla priimaa joka normaalisti voi maksaa jopa triplat. Tai sitten laatu voi olla samaa halvemman ja kalliin välillä. Pelkkä merkkikin voi maksaa. En itse omaa tarpeellista kokemusta ruveta vertaamaan joeytechiä esim red kiwiin, niinpä sitä en tee. Sen takia pidin tämänkin yleisellä tasolla asiasta jonka luulen tietäväni

     
     
  9. #1229

    Vs: Ego-T

    Veikkaisin, että Red Kiwi eGo-T on Joyetechin valmistama

     
     
  10. #1230
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ego-T

    Pitääpä nyt vapomanille ja miksei muillekin infota että itellä on päivittäisessä käytössä kohta 5kk hienosti toimineet ego "feikki" versiot libertyltä. 2kpl 900mah ja 2kpl 650mAh. Kaikki 4 potkii vieläkin hienosti + mikä tärkeintä, antaa ulos enemmän kuin se aito THE joyetech akku. Ei jostain syystä haittaa itseäni, etteivät nyt satu olemaan niitä aitoja ja alkuperäisiä kalliimpia versioita. Mutta kukin tyylillään, minä näin

     
     
  11. #1231

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Pitääpä nyt vapomanille ja miksei muillekin infota että itellä on päivittäisessä käytössä kohta 5kk hienosti toimineet ego "feikki" versiot libertyltä. 2kpl 900mah ja 2kpl 650mAh. Kaikki 4 potkii vieläkin hienosti + mikä tärkeintä, antaa ulos enemmän kuin se aito THE joyetech akku. Ei jostain syystä haittaa itseäni, etteivät nyt satu olemaan niitä aitoja ja alkuperäisiä kalliimpia versioita. Mutta kukin tyylillään, minä näin
    Entäs THE atomisaattorit?

     
     
  12. #1232
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Olisi lukenut läksynsä Oikeassa olet Trolli, sorry Sam79:lle jos otti itseensä :-\
    Nou hätä. On senverran paksu nahka ettei ihan noin pienestä pala.

    Muutenkin noudatan elämässä semmosta perusperiaatetta, että jos internettiin jotain kirjoittaa, niin pitää valmistautua ottamaan lunta tupaan isolla kädellä =P

    Voi hyvinkin pitää paikkansa että tuossa toimimattomuudessa on jotain tekoa valmistajalla, mutta on kyllä sitten vaan todettava että sitä sontaa on todellapaljon liikkeellä, kun niitä "maanantaikappaleita" on kaikkien 3 toimittajan atoissa, mutta kyseisistä puulaakeista tilatuissa muissa tuotteissa ei ole mitään valittamista... Akutkin toimivat täysin moitteettomasti. Tiedä häntä.

    Senverran päivitystä että nuo toimivat atot vaikuttaisivat toimivan päivä päivältä paremmin, joten en ehkä sittenkään nakkaa niillä vesilintua =)


     
     
  13. #1233
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T


    Itse höyryttelen tällä hetkellä kartoja, mutta onhan noita atojakin tullut aikoinaan tilattua. En ole muistaakseni omistanut yhtäkään toimivaa eGo-atoa eläissäni

    Mutta minulla ei ole ollut Joytech-atoja... Tiedä sitten toimisko ne paremmin. Akuissa oli sama juttu, olen ostanut akkuja kolmesta eri liikkeestä, tehnyt takuupalautuksia, sulattanut akkuja, ja vasta JoyeTech-akut on toimineet moitteetta.

    Veljeni höyryttää JoyeTech-tuotteilla. Innostui MDCC-kartoistakin, mutta toisaalta on taas palaillut originaalien Joye-atojensa käyttäjäksi, ja sanoo olevansa tyytyväinen. Hyvä niin, jos toimii.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #1234
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: Ego-T

    löysimpähän hienon viteon. kertoo näppärästi tosta palaneen makuinen tai nestettä vuotava ego-t onkelmasta.
    http://www.youtube.com/watch?v=_MXYm1e_uuU
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
  15. #1235

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Joo ilmeisesti laturikin paskana, ei lähtenyt lataamaan tota elektrosavusta tullutta joyetechin 1000 millistä akkua. Tilasin sitten uuden laturin sieltä kanssa, pitäs huomenna olla mulla se jo.

     
     
  16. #1236

    Vs: Ego-T

    Sain nyt tonnikkaan joyetekin akun tuolta elektrosavusta ja kyllä tuli laitteesta hävyttömän näköinen kooltansa

    Käytössä siis ego mega dual coil karto + toi akku.

    Kunhan velholta tulee vielä nesteitä ja adapteri tohon väliin niin on laite taas pelikunnossa pienen konerikkonsa jälkeen.

    Ite kyllä diilaan asian kanssa ei mua haittaa toi koko yhtään päinvastoin melkeinpä. Mut mittailin tossa pöydällä ni adapterin kanssa laite on lähestulkoon lonkero/kaljapullon mittainen, sentin pari jää vajaaksi

    Pisteet myös elektrosavulle, loistava asiakaspalvelu ja aidot Joyetecin tuotteet on voittoa. 5/5, ei mitään moitittavaa.

     
     
  17. #1237
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Sain nyt tonnikkaan joyetekin akun tuolta elektrosavusta ja kyllä tuli laitteesta hävyttömän näköinen kooltansa

    Käytössä siis ego mega dual coil karto + toi akku.

    Kunhan velholta tulee vielä nesteitä ja adapteri tohon väliin niin on laite taas pelikunnossa pienen konerikkonsa jälkeen.

    Ite kyllä diilaan asian kanssa ei mua haittaa toi koko yhtään päinvastoin melkeinpä. Mut mittailin tossa pöydällä ni adapterin kanssa laite on lähestulkoon lonkero/kaljapullon mittainen, sentin pari jää vajaaksi

    Pisteet myös elektrosavulle, loistava asiakaspalvelu ja aidot Joyetecin tuotteet on voittoa. 5/5, ei mitään moitittavaa.
    Mikä ihmeen adapteri? Ei tossa mitään adaptereita normaalisti tarvita. Mikä?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #1238

    Vs: Ego-T

    Eihän sitä tarvikkaan, mut onhan se hyvä olla karton ja akun välissä. ite kaks akkoa paskoin ylitäytetyllä kartolla kun valutti nesteet navoille. Eikä paljoa maksa. Ihan varmuuden vuoksi

     
     
  19. #1239
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Ego-T

    Tänään tuli eGO-T starter kit, hyvin pelittää! Tankkaisin itelle ja emännälle tupakit äsken.. Ei mitn vikaa.. Onkos noissa tankeissa nykyään valmiina reiät? Ku lueskelin että niihin ois hyvä tehdä itse reikä Ilmausreikää en tökännyt ollenkaan. Ekoina litkuina Peleonin Red Cola 18mg ja Energy Cow 11mg, sain kaverilta kun se ei tarvinnut niitä.

     
     
  20. #1240
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Kyllä se reikä pitäis tulla siihen ihan itsestään, mutta jotkut tykkää esitehdä sen. Jos maistuu hyvältä niin kaikki parhain päin!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •