Sivu 60 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1181
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apweb
    Ostin Madvapesilta kokeiltavaksi pari 510 drip tip adapteria eGo Mega DC-kartojen päähän, saa nähdä onkohan niistä mihinkään.
    [size=7pt]On niistä, en suostu enää noita tissejä suuhuni laittamaan. Myös Avokas siirtyi omista lituskaisistaan renkaaseen+driptippiin.[/size]

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  2. #1182

    Vs: Ego-T

    Saapui nyt tuo 30ml Smoke freedomin nestettä ja ego dual cartoja, rakastuin heti.

    Ohjeessa sanottiin että jotai 2.5ml nestettä pitäs tuikata? Otin ruiskuun 2.2ml ja tasaisesti molemmille puolille ruittasin, kuitenkin kusi pohjasta vähän läpi nestettä? Ja tuo vanu on silminnähden kostunut vain n.70 prosenttisesti? On pohjalta vielä kuiva? Mitä teen väärin?


    Aivan jumalattomat savut lähtee, ihan eri vehje kun ennen, enää en tankkeja käytä

    Tuntuu viel et toi 18mg nestekki vähä liia hapokasta meitsille


    EDIT: Lisäilin reunoille pikkuhiljaa ruittanalla lisää nestettä ja sain koko karton kosteeks. Voin muuten suositella tollasta ruiskuu mis on tylppä neula, hiton kätevä eikä mene paikatkaa tahmeeks ku ei tarvi suoraa pullosta kikkailla

     
     
  3. #1183
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Ego-T

    Ite kun oon kartoja kastellu, niin ängen ruiskun ensin pohjaan ja ruuttaan jonkun verran, jonka jälkeen ruisku menee n. puoleen väliin vanua ja laitan nestettä tasaisella ja rauhallisella paineella sisään. Tuntuu menevän sillä tavalla parhaiten.

     
     
  4. #1184

    Vs: Ego-T

    Ego latauksesta, hyvin täytetty mega dual coil cartomizer päähän ja 24mg vahvuisella ry4 höyryt. Ihan tarkoituksella halusin testata kuinka vahvaa tuo on.

    Ensinmäinen tunne oli että höyryä ei tule paljoa, sitten ihan kuin 10 kilon lekalla olisi isketty kurkkuun sisäpuolelle. Kauhea köhiminen päälle. Oli aika tujua

     
     
  5. #1185

    Vs: Ego-T

    Onko muilla kokemuksia että tankin sisältä lähtee nestettä jotenkin oudosti. Eli jatkuvasti olen nesteen tasoa seuraillut. Vähän aikaa sitten oli hyvin nestettä (kun käänsi laitteen väärinpäin, tankin näkyvä osa oli täynnä nestettä), nyt siellä on juuri ja juuri näkyvästi yhdessä kulmassa nestettä vaikka en polttanut kuin ehkä 15 henkäystä. Akun ja aton liitos on kuiva eikä vuotoja näytä olevan. Ihmetyttää minne neste meni

     
     
  6. #1186

    Vs: Ego-T

    Mistä tietää että karto vaatii täyttöä? Ego dual coil kyseessä. Silminnähden kun alkaa kuivaa niin kastelee sitä? Vai miten ootte "seuraillu"

     
     
  7. #1187
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Mistä tietää että karto vaatii täyttöä? Ego dual coil kyseessä. Silminnähden kun alkaa kuivaa niin kastelee sitä? Vai miten ootte "seuraillu"
    Mulla menee noin 3ml päivässä. Kerran päivässä laitan täyteen. Viimeistään kun alkaa maku tuntua huonolta niin täytä, mutta sitten on jo vähän karto kärsinyt.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #1188
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Ego-T

    Hellurei!

    Osaisiko joku teistä Ego-ihmisistä antaa jotain vinkkejä tämän kapineen kanssa. Ostin vekottimen (karvalakkimalli tyyppi-A atoilla ja tankeilla) toisena laitteenani ja todellisuus ei vastannut ollenkaan odotuksia. Akut on todella hyvät, mutta atomisaattorit ovat kyllä hirveintä shaissea ikinä ja tankit vähän niin sun näin...

    Viidestä normi atosta 2 höyryää jotenkuten, mutta makua ei ole kyllä nimeksikään, vähän kun sumua hengittelisi... loput maistuu kaikista pesu/kuivapoltto yrityksistä huolimatta kammottavalle. Juu olen pistänyt tankkeihin ilmareikiä, sörkkinyt wickkiä, tehnyt uuden ja tietty siistinyt tankkien reiät...

    kuudesta LR atosta 4 toimii vähän paremmin, ja muutamien höyryjen jälkeen voi jo tunnistaa jopa maunkin =), mutta silti todella laimeaa settiä verrattuna mihinkään cartoon ikinä.

    Nuo mega dual coil cartot toimivat jo huomattavasti paremmin, maut tulee paljon selkeämmin, mutta ovat jotenkin karun tuntuiset.

    Onko jotain tankki&ato yhdistelmää jota voisi kuvitella käyttävänsä tuon egon nokassa josta saisi hyvät höyryt makuineen?
    Olisiko esim 510-T atot parempia kuin nuo egon omat?

    Vai pitäisikö todeta että tankkiatot ei vaan ole minua varten ja suosiolla hankkia tuohon cartotankki?

    Syy siihen että olen niin sinnikäs näiden kanssa on se, että aika monelta taholta olen kuullut kehuja egosta noin niinkun laitteena (mikä toki varmaan on nostanut odotuksiani sen suhteen), enkä haluaisi vielä menettää toivoani =)

    Ehdotuksia?

    Ajatuksia?

     
     
  9. #1189

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Ehdotuksia?

    Ajatuksia?
    Bogen kartoja ja tankki siihe ympärille.

     
     
  10. #1190
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Bogen kartoja ja tankki siihe ympärille.
    +1
    Jos haluaa eGon orkkisakkua käyttää, kannattaa hommata Bogen LR-cartoja ja jos cartotankkien lyhennys ei nappaa, hanki XL-mittasia.

     
     
  11. #1191
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Bogen kartoja ja tankki siihe ympärille.
    LR boget minä hommasin, menee ilman tankkiakin kun muistaa kastella välillä. Halpojakin ovat. Smokin dual coil low 1,5ohm on kans hyvä, mulla salmiakit siinä. Useammin tarttee tiputella kuin mega dual coiliin mutta ei ole niin kolhon näkönen, ja onhan se LR. Näillä menen siihen asti kun saan lavasetin kasaan.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  12. #1192

    Vs: Ego-T

    Koita Ego mega dual coil cartoja. Maku ja kurkkutuntuma eri planeetalta. Itsekkin perusatoilla tuntuu että päivässä maku jotenkin kuollut eikä erota makuja enää. Ego-c aton ja vaihto-osia tilasin finnvapelta. Tosin ennen kuin edes sain egon kotiin. Voin raportoida miten toimii kun ne saapuvat.

    Ainiin, ne ovat lr-atoja ne vaihto-osat joita tilasin

    edit. Nyt parin päivän testillä ei ole ego vuotanut, dct päästi kerran nestettä vähän akkunänniin, muuta ongelmaa ei ole ollut.

     
     
  13. #1193

    Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    KEllään muulla käyny näin?

    Kattelin tässä leffaa ihan normaalisti ja laitoin toisen Ego T startkitin mukana tulleen akun lataukseen. Ihmettelin liuotinmaista hajua leffaa katsellessani, en kuitenkaan osannut yhdistää sitä akkuun.

    Kun otin akun latauksesta, se haisi tollaselle jollekkin liuottimelle, ja nappi oli tahmea ja sen ympärillä oli jotain liimamaista ainetta, eikä siis enää toimi.

    Kauanko näissä on takuu? Tää oli melkein 2kk vanha akku :S

    Jaaha, viestiä kirjoittaessa meni toinenkin akku paskaksi. Jos se ei ole kierrettynä karton pohjaan niin se on "päällä" kokoajan ja valo palaa. Jos kiertää kiinni valo syttyy painaessa mutta ei lähde höyryjä.

    Ei oo todellista.

    Nää meni molemmat rikki näiden Ego mega dual coil kartojen kanssa? Onks nää kartot rikkonu akut?

    Oon ehkä vähän ylitäyttäny kartoa ja sieltä on voinu valua nestettä akulle, mut eihän se paskaks pitäs mennä?????

     
     
  14. #1194
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Kun otin akun latauksesta, se haisi tollaselle jollekkin liuottimelle, ja nappi oli tahmea ja sen ympärillä oli jotain liimamaista ainetta, eikä siis enää toimi.

    Kauanko näissä on takuu? Tää oli melkein 2kk vanha akku :S

    Jaaha, viestiä kirjoittaessa meni toinenkin akku paskaksi. Jos se ei ole kierrettynä karton pohjaan niin se on "päällä" kokoajan ja valo palaa. Jos kiertää kiinni valo syttyy painaessa mutta ei lähde höyryjä.

    Ei oo todellista.

    Nää meni molemmat rikki näiden Ego mega dual coil kartojen kanssa? Onks nää kartot rikkonu akut?

    Oon ehkä vähän ylitäyttäny kartoa ja sieltä on voinu valua nestettä akulle, mut eihän se paskaks pitäs mennä?????
    Mistä ostit? PT vai normi akku? en tiedä paljoo elektroniikasta mutta toi tahma kuullostais e-nesteeltä ehkä. mullakin joskus tullu kartoista nestettä akuun mutta pieniä määriä ja puhdistanu aina kun olen huomannu. laturissakin voi olla jotain häikkää

    semmonen mielikuva että yleensä ego akuissa olis joku 1kk takuuta riiippuu tietenki ihan liikkestä

     
     
  15. #1195

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Ecig wizardilta ostettu viides päivä, eli takuut just menny.


    Huvittava tilanne oli ku katoin et saatana tää akku palaa täs koneen edessä, sit otin irti vielä toimivan akun laitteesta, ja sit se alko polttaa valoa kokoajan, ku ruuvaa laitteesee kii valo sammuu mut ei tuu höyryjä vaik napista painaa. Tossa se nyt pöydällä loistaa.

    Oisko se sit mahdollista et kartosta valunu nestettä akulle? Voiko se rikkoa?

     
     
  16. #1196
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Ecig wizardilta ostettu viides päivä, eli takuut just menny.


    Huvittava tilanne oli ku katoin et saatana tää akku palaa täs koneen edessä, sit otin irti vielä toimivan akun laitteesta, ja sit se alko polttaa valoa kokoajan, ku ruuvaa laitteesee kii valo sammuu mut ei tuu höyryjä vaik napista painaa. Tossa se nyt pöydällä loistaa.

    Oisko se sit mahdollista et kartosta valunu nestettä akulle? Voiko se rikkoa?
    oon miettiny samaa ja luulen että mahdollista. kokeile toisella kartolla/mega dualilla voi olla että pelkä mega dual on hajonnu

    edit: tain no jos se palaa se valo koko ajan nii tuskin sit mega dual coil on hajalla. mulla ainakin oli 1 wizardi akku jossa jäi nappi pohjaan

     
     
  17. #1197

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    oon miettiny samaa ja luulen että mahdollista. kokeile toisella kartolla/mega dualilla voi olla että pelkä mega dual on hajonnu

    edit: tain no jos se palaa se valo koko ajan nii tuskin sit mega dual coil on hajalla
    Mut katoku noi akut on paskana jo Et en usko et auttaa uus kartokaa yhtää mitää enää..

    Toisesta siis nappi sulanut tyylii, ja toinen polttaa tota höyryvaloaan kokoajan vaikka sitä ei edes paina...

     
     
  18. #1198
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Mut katoku noi akut on paskana jo Et en usko et auttaa uus kartokaa yhtää mitää enää..

    Toisesta siis nappi sulanut tyylii, ja toinen polttaa tota höyryvaloaan kokoajan vaikka sitä ei edes paina...
    jooh totta. laita viestiä wizardille. siellä ainakin mun kohalla asiakaspalvelu on toiminu
    mut mietin et toi laturi voi olla kans paska jos molemmat akut on menny

     
     
  19. #1199

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    Joo viskaan laturin roskiin ja tilaan uuden en uskalla riskeerata sit uusien akkujen kanssa enää tota.


    Ja muutenkin tuntu että aika perseestä oli noi mukana tulleet akut, aluks lataus kesti aika hyvi ja pitempää, mut silloki aika vähän aikaa et ei mitään toivoa et ois koko päivän yhdel täydel akul höyrytelly vaikka en paljoa höyryttelekkään.

    Laitoin myös tonne e-cigille viestiä et miten toimitaan, oon kyl aika varma ettei ne korvaa mitään tai sellai...

    Oon kyl aika varma että kartosta valunu nesteet akulle ja se on rikkonu noi molemmat jotekin. Ikinä ennen kartoja käyttäny ni en osannu arvioida täyttöä nii hyvi.

     
     
  20. #1200
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Ego-T Akku molemmat akut kärvähti samaan aikaan

    toi muuten voi olla vaarallinen että kannattaa suojauta

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •