Sivu 6 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #101
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Mistäs mahtaa johtua ku laitta LR kiukaan alkaa maisuu kaikki palaneelle kumille??
    Kuiva kiuas on kyseesä. Tankki ulos pari tippaa suoraan ja tankki takas.

     
     
  2. #102
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    3

    Vs: Ego-T

    Terveppä terve kaikille foorumilaisille. Teinpä nyt tunnukset, kun täällä tuntuu olevan pioneereja sähkötupakan saralla.

    Ongelma on seuraavanlainen. Käytössä on siis Ego-T. Sain vehkeen käsiini kaksi viikkoa sitten maanantaina. Kaikki toimi kohtuullisen hyvin viime perjantaihin asti. Silloin yhtäkkiä sekä ato, että akku lopettivat toimintansa. Testasin ehjällä akulla sekä atolla, että nuo alkuperäiset todella kuolivat. Samanaikaisesti.
    Osaako joku vastata muutamaan kysymykseen

    1) Mitä atossa tapahtuu sen tuhoutuessa(yleensä). Yleismittaria ei ollut käsillä, mutta pännätesterillä kokeilin, niin virta kulkee atomisaattorin läpi. Atomisaattori ei kuitenkaan kuumene.
    2)Mistä voi johtua akun sekä aton samanaikainen vaurio. Onko mahdollista, että tankista vuotanut neste on tehnyt tuhojaan?
    Miten voin vastaisuudessa välttää vastaavan vaurion?
    3)Alkuperäisen aton piti olla(ja varmaan olikin) ns. standardi ato, ei LR. Varalle tilaamani ato on kuitenkin fyysisesti erilainen. Patteripäässä oleva reikä on alkuperäisessä suurempi. Alkuperäinen antoi myös ehkä hieman voimakkaammat höyryt.
    Onko tavallisen ja LR aton välillä ulkoisia eroavaisuuksia?
    4) Onko normaalia, että tankin pois ottaessa atomisaattorin sisäpinta on märkä. Myös akun puoleisessa päässä saattaa olla pari tippaa nestettä?

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pnuq Näytä viesti
    Terveppä terve kaikille foorumilaisille. Teinpä nyt tunnukset, kun täällä tuntuu olevan pioneereja sähkötupakan saralla.

    Ongelma on seuraavanlainen. Käytössä on siis Ego-T. Sain vehkeen käsiini kaksi viikkoa sitten maanantaina. Kaikki toimi kohtuullisen hyvin viime perjantaihin asti. Silloin yhtäkkiä sekä ato, että akku lopettivat toimintansa. Testasin ehjällä akulla sekä atolla, että nuo alkuperäiset todella kuolivat. Samanaikaisesti.
    Osaako joku vastata muutamaan kysymykseen

    1) Mitä atossa tapahtuu sen tuhoutuessa(yleensä). Yleismittaria ei ollut käsillä, mutta pännätesterillä kokeilin, niin virta kulkee atomisaattorin läpi. Atomisaattori ei kuitenkaan kuumene.
    2)Mistä voi johtua akun sekä aton samanaikainen vaurio. Onko mahdollista, että tankista vuotanut neste on tehnyt tuhojaan?
    Miten voin vastaisuudessa välttää vastaavan vaurion?
    3)Alkuperäisen aton piti olla(ja varmaan olikin) ns. standardi ato, ei LR. Varalle tilaamani ato on kuitenkin fyysisesti erilainen. Patteripäässä oleva reikä on alkuperäisessä suurempi. Alkuperäinen antoi myös ehkä hieman voimakkaammat höyryt.
    Onko tavallisen ja LR aton välillä ulkoisia eroavaisuuksia?
    4) Onko normaalia, että tankin pois ottaessa atomisaattorin sisäpinta on märkä. Myös akun puoleisessa päässä saattaa olla pari tippaa nestettä?
    Oon parille kuolleelle atomisoijalle tehnyt ruumiinavauksen. Molemmista oli jotenkin se käämi palanaut paskaksi. "Kuivapoltto"-puhdistuksella tuhosin molemmat. Vertasin normaalia ja LR-atoa, ja myös mulla LR oli skidisti isommalla reiällä patteripäästä. Ja kyllä se kosteuden leviäminen ihan normaalia taitaa olla.

    Ps. Tuttu nickki sulla, terveisiä pakkikselta? Ollaan siellä joskus aiheesta mielipiteitä vaihdeltu.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  4. #104
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    3

    Vs: Ego-T

    Ps. Tuttu nickki sulla, terveisiä pakkikselta? Ollaan siellä joskus aiheesta mielipiteitä vaihdeltu.
    Piirit on pienet

    Pitää toivoa, että toi alkuperäinen ato oli joku maanantaikappale. Eipä varmaan haittaakaan ole, jos aina tankin vaihdon/täytön yhteydessä kuivaa sisukset.

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pnuq Näytä viesti
    Ps. Tuttu nickki sulla, terveisiä pakkikselta? Ollaan siellä joskus aiheesta mielipiteitä vaihdeltu.
    Piirit on pienet

    Pitää toivoa, että toi alkuperäinen ato oli joku maanantaikappale. Eipä varmaan haittaakaan ole, jos aina tankin vaihdon/täytön yhteydessä kuivaa sisukset.
    Ei siitä mun mielestä haittaa pitäs olla. Ja tervetuloa tällekkin foorumille!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  6. #106

    Vs: Ego-T

    Kolmatta päivää käytössä oleva eGo-T:n tankki kusi nesteet suuhun.
    Nestevuodosta on ollut täällä foorumilla ennenkin puhetta, mutta kukaan ei oikein tiedä, että mistä se johtuu.
    Itselläni oli toi pössytin töissä rinta-taskussa tankki alaspäin n. puoli tuntia ja kun otin sen sieltä ja ihaisin, tuli nesteet suuhun.
    En usko että se tankki on rikkikään, pitää kyllä vielä yrittää tutkia sitä, että onko siinä joku sisäinen murtuma, jossa pääsee neste ilmakanavaan, vahvemmin epäilen, että kyse voisi olla atomisaattorin piikin aiheuttamasta kapillaari ilmiöstä..
    Kaksi vaihtoehtoa siis, joko tankki on halki tai sitten kapillaari, mikään muu ei ole mahdollista, koska pössytin oli tosiaan tankki-alaspäin kokoajan.

     
     
  7. #107

    Vs: Ego-T

    Mulla ei oo vuotanut vielä kertaakaan "kopkop". mä pidän tällä hetkellä sitä siinä mukana tulleessa pussissa tankki alaspäin. Sais vaan sen tuubelon ni olis vielä parempi, ei tarvis huolehtia että jokin painaa akunnappia ku taskussa kuljettaa.

     
     
  8. #108
    MaSi
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Ei ole mullakaa vuotanu 2 viikkoa ollu sama tankki käytössä tankissa silikonikorkki, taskussa milloin mitenkin päin.

     
     
  9. #109
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Mulla puuttui yhdestä tankista väliseinä kokonaan. Ihmettelinkin että miten kusee koko ajan. Toinen sitten oli vähän halki.

    Nyt on kyllä toiminut pitkään ihan ok. Rintataskussa oli koko päivän ilman vuotoja. Tietysti jos oikein ravistelee niin sitten nesteet on joka paikassa, mutta ei onneksi tarvi töissä juosta minnekään.

     
     
  10. #110
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Mulla kyllä tuo tankki vuotaa jonku verran töissä mutta ei muuten.. Ei toi tikkailla hyppiminen ja juokseminen joka paikkaan ole se ihanne tankille.. Ottaa sen verran tärinää siinä kumminki.. Tankki perkele tyhjeni tänään n. 5 min ku oli valunu vähän joka puolelle..

     
     
  11. #111

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tankki perkele tyhjeni tänään n. 5 min ku oli valunu vähän joka puolelle..
    Tylyä.. :-0

    Ootko kokeillu sitä korkkia siihen tankkiin jos otat sen irti ku duunailet? Nopee heittää takas tankki paikoilleen

     
     
  12. #112
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Tänään tuli eGo-T B-type tankki. Ristus tää on valtavan kokoinen. Sopii kuin nakutettu tuohon BombShelliin. Kun aina mietitään mikä ero A ja B -tyypillä niin tuossa kuva:



    B-tyypin atomisaattori on tasapaksu alhaalta ylös. A-tyyppi suippenee yläosaa kohti. Tankki on tosiaan iso ja juissia menee reeeilusti. Suuosa on kanssa reilun kokoinen ja tulee mieleen sikari huulilla. Kyl tää B-tyyppi on aika miehekäs =)

     
     
  13. #113
    MaSi
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Melekonen tynnyri nesteelle tuossa B-tyypissä.

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Mulla on kanssa nyt toi B käytössä. Ihan kiitettävästi tosiaan nestettä mahtuu, ei tarvitse olla koko ajan täyttämässä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  15. #115

    Vs: Ego-T

    Muuten kun noissa ego-t jutun tankeissa on sekä kovamuovisia että niitä silikoni pohjia niin onko järkee niiden pehmeitten korkkien pohjia valmiiksi puhkaista ,eikös se aton piikki nyt noista pehmeistä selviä rikkoutumattakin uskoisin itse niin ainakin vai onko asiasta muilla kokemuksia ja eriäviä mielipiteitä . Mistä l.öytyy noita tankkejen suojakorkkeja kun niitä kuljettaisi mukanakin taskussa ,ettei ihan heti höyryttely lopu . ???

     
     
  16. #116
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ego-T

    Toiset on sanonut, että kovamuovisiin on painellu reikää valmiiks esim sukkapuikolla, kun on aton piikki jäänyt kiinni kun sillä puhkasee.

    Korkkeja löydät esim täältä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7803
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #117
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Muuten kun noissa ego-t jutun tankeissa on sekä kovamuovisia että niitä silikoni pohjia niin onko järkee niiden pehmeitten korkkien pohjia valmiiksi puhkaista ,eikös se aton piikki nyt noista pehmeistä selviä rikkoutumattakin uskoisin itse niin ainakin vai onko asiasta muilla kokemuksia ja eriäviä mielipiteitä . Mistä l.öytyy noita tankkejen suojakorkkeja kun niitä kuljettaisi mukanakin taskussa ,ettei ihan heti höyryttely lopu . ???
    Mä oon tehny puhkomisen siten että
    - tankki atoon, piikkiä vasten
    - varovasti painaen, ja pyörittäen, niin että piikki ikäänkuin leikkaa korkkiin samalla reikää
    - parin pyöräytyksen jälkeen vaan painaen kiinni

    Tuntuu että näin oon saanut hyvän sovitteen ja nää B-tankitkin vielä usean käytön jälkeen oikein napsahtaa paikalleen.

     
     
  18. #118

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja onis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Muuten kun noissa ego-t jutun tankeissa on sekä kovamuovisia että niitä silikoni pohjia niin onko järkee niiden pehmeitten korkkien pohjia valmiiksi puhkaista ,eikös se aton piikki nyt noista pehmeistä selviä rikkoutumattakin uskoisin itse niin ainakin vai onko asiasta muilla kokemuksia ja eriäviä mielipiteitä . Mistä l.öytyy noita tankkejen suojakorkkeja kun niitä kuljettaisi mukanakin taskussa ,ettei ihan heti höyryttely lopu . ???
    Mä oon tehny puhkomisen siten että
    - tankki atoon, piikkiä vasten
    - varovasti painaen, ja pyörittäen, niin että piikki ikäänkuin leikkaa korkkiin samalla reikää
    - parin pyöräytyksen jälkeen vaan painaen kiinni

    Tuntuu että näin oon saanut hyvän sovitteen ja nää B-tankitkin vielä usean käytön jälkeen oikein napsahtaa paikalleen.
    Kannattaa ottaa se pikku rälpäke mikä jää siihen korkkiin kii ni pinseteillä pois. ettei se jää roikkuun siihen korkkiin tai putoa tankin pohjalle.

     
     
  19. #119
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Kannattaa ottaa se pikku rälpäke mikä jää siihen korkkiin kii ni pinseteillä pois. ettei se jää roikkuun siihen korkkiin tai putoa tankin pohjalle.
    Nojaa, eipä tuo mun mielestä haittaa mitään vaikka siinä roikkuukin. Yhdestä revin sen irti ja oli vähän tiukassa eli varmaan siinä lähti ylimääräistä muovia mukana.

    Huomasimpa mielenkiintoisen vuodon. Nyt yhtä A-mallin tankkia oon täytelty monta kertaa. Täytin tankin ja heiluttelin kamat sekaisin. Jassoo, tankkihan vuotaa siitä mistä korkki irroitetaan, siis reunasta. No uusi korkki paikalleen, vähän parempi, mutta ei mikään hyvä.

    Eräässä ohjeessa täytettiin tankki ruiskulla ja tämä saattaakin olla ihan hyvä vinkki ettei turhaan kulu tankin korkin "reunatiivisteet".

     
     
  20. #120

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja onis Näytä viesti
    Nojaa, eipä tuo mun mielestä haittaa mitään vaikka siinä roikkuukin.
    Jeps, taitaa olla "maku" kysymys lähinnä

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •