Sivu 57 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #1121
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    No niin tiätty noita saa kotomaastakin, silloin kun saa. Tilasin welholta pari kappaletta kokeiluun ja siitä tulee perjantaina kaks viikkoo. Alkup. atot alkaa jo vedellä viimesiään. Eilen tilasin pari litkua, daddya ja siihen 2 varakartoa. Rupee jo oleen rahaa noissa kiinni, mutta kun varainhaltija naputtaa niin kysyn että lähenkö ärrälle...
    Kannattaa aina varautua, että ei heti saa haluamaansa, varsinkin ulkomailta tilatessa, joten hyvä pitää aina varalla jotain. Koskee niin laitteita osineen kuin ainakin suosituimpia nesteitä. Welholta on aina kyllä tullut 3-5 päivässä kaikki.

     
     
  2. #1122

    Vs: Ego-T

    Käytössä viikon vanha tankki, tuntuu että nyt alkaa vähän nesteet tulemaan suuhun, hyvin vähän mutta ihankun vähän maistais? Mikä apu asialle? Uus tankki+korkki kehiin?

     
     
  3. #1123

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Käytössä viikon vanha tankki, tuntuu että nyt alkaa vähän nesteet tulemaan suuhun, hyvin vähän mutta ihankun vähän maistais? Mikä apu asialle? Uus tankki+korkki kehiin?
    Nimenomaan. Itse vaihdan tankin parin tankkauksen jälkeen.

     
     
  4. #1124

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Nimenomaan. Itse vaihdan tankin parin tankkauksen jälkeen.
    Tällä vedelty nyt tosi tarkkaan yks 10ml puteli täl tankil, atoakaa en oo viel pessy, pitää varmaan tänään puhdistella sekin

    Tosiaan tossa korkissa aika härön kokonen tuo reikä tavara virtaa ainakin läpi, iha nvähän tosin vaan maistuu neste suussa, ikäänkuin kielen päähän pieni jäähiutale osuis että kuitenkin pikkiriikkinen nestemäärä savun kanssa tulee. Poltan tuon tankillisen loppuun kun se on vikat mehut tosta 10ml putelista, sut uus tankki tulille uusilla nesteillä ja korkilla niin kyllä pärisee taas.

    Tosi hyvin toiminu tää ego-t mulla, höyryä lähtee liikaakin normi atolla. Ikinä ei oo nesteitä kuseksinu mihikää (ehkä vähän mehtäny tohon tankin ympärille kun tankkia uudelleen täyttää, mut tosi vaivatonta pyyhkästä paperilla kuivaks, ei varmaan lasketa nesteiden kusemiseks tätä?)

    Yleisarvoasana vähän yli viikon käytön jälkeen 4.5/5

    Molemmat akutkin latautuu/toimii kuin junan vessa.

     
     
  5. #1125

    Vs: Ego-T

    Käytetty tankki ja korkki tietenkin uudelleen kiertoon pesun jälkeen Silikonikorkeista ei piikinreijätkään käytössä "sorvaudu", joten ne ovat hyvä hankinta jos niitä sinulla ei vielä ole.

     
     
  6. #1126

    Vs: Ego-T

    Joo niitä lähtee tilaukseen niitä silikonikorkkeja kun tilaan lisää nesteitä.

    Nyt uus, bränikkä korkki ja tankki + uus nestepullo käytössä, mut tuntuu silti vähän nesteitä tulevan suuhun? :-\

     
     
  7. #1127
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Laitetaan ny tännekkin. Onko ihmisillä kokemusta onko kombinaatiolla ego-t ja pg-nesteillä mitään tulevaisuutta? Tuli just postista nesteitä, ilmeisesti tilasinkin melkein kaikki PG.nä Hetken kerkesin maistella salmaria kunnes hoksasin et eihän tää edes höyryä kunnolla ja rupes vuotamaan mitä ei yleensä ikinä tee...
    Jos mulle on sattunut eGon kanssa niin liru neste joka ei meinaa pysyä tankissa millään vaikka tekis kaikki vippaskonstit ja silikooni capsit niin olen suosiolla valuttanut ne ego mega dual coil cartoon ja rupes onnistumaan --myös CE4 clearomaiseri pitää ohuet nesteet hyvin sisällään..viimeksi oli mulla testissä Jantyn RY:llä( 11mg, iVapour) joka oli niin lirua vaikka oli PG/VG että vuoti aina tankista ulos.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #1128
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ego-T

    Itse jätin tankit käytöstä kokonaan marraskuussa mutta onneksi tilasin uuden aton joulukuussa. Tiistaina tuli uusi setti cartoja ja kirjaimellisesti kaikissa on akkukontakti liian ylhäällä eikä ole just nyt löytynyt 510 adapteria. Alunperin jätin tankit kun vg tuntui aina valuvan hetken kuluttua suoraa attoon. Nyt kuitenkin olen pari päivää käyttänyt pg:tä tankin kanssa eikä ole vielä ainakaan vuotanut yhtään. Tosin en tiedä onko sillä vaikutusta että ennen pidin egoa lähes kokoajan vaakatasossa, nyt pidän sitä pystyssä pöydällä.

     
     
  9. #1129

    Vs: Ego-T

    Mun mielestä mulla on silikonikorkit vakiona tässä, tollaset pehmeät, ei mitään kovamuovia ???

    Korkit on tollasia pieniä. Onks mul c-tyyppi?

    Akuissa laserkaiverretut logot päissä, napissa tuo toiminto että monta kertaa pitää painaa et menee virrat päälle/pois, ja muutenkin laite on toiminu ku junan vessa, just pesin aton ekaa kertaa kiuhavas vedessä viikon käytön jälkeen.

     
     
  10. #1130
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T


    Omaa kokemusta on sellaista, että ECigWizardin kloonivehkeessä on silikonikorkit, ja Joyetechissa on kovamuoviset. Muista ei tietoa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #1131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kanistaja Näytä viesti
    Korkit on tollasia pieniä. Onks mul c-tyyppi?
    Riippuu siitä onko se tämän näköinen.
    Jos ainoa ero on tankin koko niin se on type-A.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    [Tuo ato on luultavasti huomattavasti helpompi putsata eGo-t:hin verrattuna ja luulisi myös noiden eGo-C atojen olevan halvempiakin, kuin eGo-t atot. Tankit näyttää olevan eGo-t type-a mallisia. Taidan laittaa itselle tilaukseen eGo-C conen+aton heti, kun osia alkaa saamaan erikseen. eGo-T akkuja löytyy jo riittävästi, niin ei viitsi statteria ostaa.

    Tämän näköinen laitos siis kyseessä:

     
     
  12. #1132
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Ego-T

    tulipa pitkästä aikaa kaivettua kaapista Ego-T mallin atomisaattori(2.5ohmia) ja B-mallin tankki,jäivät kaappiin pölyyntymään kun siirryin vv-maailmaan ja DCT-tankkeihin ja kartoihin.
    iskin nesteet tankkiin ja Lava-tuupin nokkaan ensimmäistä kertaa Ego-akku kauden jälkeen.
    ja himputti vieköön kyllähän nämäkin ihan hyvin toimivat ainakin 70-30 PG/VG nesteellä.

    - Jyrki

     
     
  13. #1133
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Ovatkos nämä vuoto-ongelmaiset tankit olleet sellaisia, että niissä olevissa silikonikorkeissa on atoa varten neulanreikä jo valmiina? Ostin kaverille lahjaksi menevän aloituspakkauksen kotimaasta ja siinä oli tuollaiset valmiiksi reiitetyt korkit. Omat ovat aina olleet sellaisia, että niihin on pitänyt ensin reikä tuikata jollain neulalla. Siten menetellen ei ole koskaan ollut mitään vuotoja kun korkki asettuu paljon tiiviimmin neulaan. Jotenkin näyttää kovin väljältä tuo valmis reikä.

     
     
  14. #1134

    Vs: Ego-T

    Pesin aton tossa ja keitin vedessä, puhaltelin kuivaksi ja annoin vähän kuivuakkin, nyt ei kuitenkaan tule kunnon savuja, tulee tosi kosteet ja ällön imelät höyryt, onko ato siis vielä märkä? Rikoinko sen nyt? Tiputin koko mustan paskan sinne kiehumaa, eikai sitä ois pitäny joteki purkaa?

     
     
  15. #1135
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ego-T

    Annoit vähän kuivuakkin, mikä on vähän ajassa mitattuna? Pelkkä puhaltelu + kuivuminen vaatii vähintään yön yli kuivumisen.. Todennäköisesti on vielä kostea. Hiustenkuivaaja on kova tässäkin

    Khyl sen ihan kokonaisena saa sinne tiputtaa. En oo saanu yhtään särki, 6 atoa käyny kaikki vähintään kerran / kaksi kiehumassa...

     
     
  16. #1136

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Annoit vähän kuivuakkin, mikä on vähän ajassa mitattuna? Pelkkä puhaltelu + kuivuminen vaatii vähintään yön yli kuivumisen.. Todennäköisesti on vielä kostea. Hiustenkuivaaja on kova tässäkin

    Khyl sen ihan kokonaisena saa sinne tiputtaa. En oo saanu yhtään särki, 6 atoa käyny kaikki vähintään kerran / kaksi kiehumassa...
    Pari tuntia. Pitäskö atolle antaa nyt uus keitto ja sitte kuivumaa kunnol

     
     
  17. #1137
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvostoliitto
    Viestit
    37

    Vs: Ego-T

    Onko tuossa ego-t mallissa ominaisuus että pitää imeä posket lommolla saamatta kuitenkaan paljoa mitään irti? Itsellä jäi pölyttymään 2 kpl ecigwizardin ego-t sr atoja ja tankkeja kasa. Ei oikein vakuuttanut kun echolla aloittanut... ???

     
     
  18. #1138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    Ovatkos nämä vuoto-ongelmaiset tankit olleet sellaisia, että niissä olevissa silikonikorkeissa on atoa varten neulanreikä jo valmiina? Ostin kaverille lahjaksi menevän aloituspakkauksen kotimaasta ja siinä oli tuollaiset valmiiksi reiitetyt korkit. Omat ovat aina olleet sellaisia, että niihin on pitänyt ensin reikä tuikata jollain neulalla. Siten menetellen ei ole koskaan ollut mitään vuotoja kun korkki asettuu paljon tiiviimmin neulaan. Jotenkin näyttää kovin väljältä tuo valmis reikä.
    En tiedä onko omat vuodot johtuneet siitä että otin joskus joltain neuvoa foorumilla ja pistin itse reiän tankkeihin saksilla.
    Jotenkin on itselle jäänyt sellainen tunne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja freedom Näytä viesti
    Onko tuossa ego-t mallissa ominaisuus että pitää imeä posket lommolla saamatta kuitenkaan paljoa mitään irti? Itsellä jäi pölyttymään 2 kpl ecigwizardin ego-t sr atoja ja tankkeja kasa. Ei oikein vakuuttanut kun echolla aloittanut... ???
    Ei ole koskaan itse tarvinut muutakuin rauhallisesti ja hitaasti imeskellä.

     
     
  19. #1139
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ego-T

    Ei höyrytintä ikinä voi imeskellä kuin röökiä.Ei vaan toimi niin.Rauhallinen pitkä imu ainoa keino saada toimiiin laitteen.Minulla kesti pari viikkoa oppia oikea höyryttely,kunnes pääsin jyvälle miten saa kunnon höyryt.Ja jos jotai vettä eli PG nestettä käyttää ei kyllä höyryjä saa ikinä kovin kummosia ainakaan eGolla.

     
     
  20. #1140
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    En tiedä onko omat vuodot johtuneet siitä että otin joskus joltain neuvoa foorumilla ja pistin itse reiän tankkeihin saksilla.
    Jotenkin on itselle jäänyt sellainen tunne.

    Ei ole koskaan itse tarvinut muutakuin rauhallisesti ja hitaasti imeskellä.
    Minä olen tuikannut harpilla (sattuu olemaan käden ulottuvilla pöytälaatikossa) korkkiin reiän keskelle. Saattaa olla, että saksien terä tekee reiän, jonka jossain reunassa on haava ja atoon työnnettäessä se kumi hiukan repeää lisää ja siitä korkki vuotaa.

    Näissä ostamissani se valmis reikä näyttää aika isolta, eikä kenties purista tiiviisti aton neulaa.
    No taitaa olla parempi kaivaa jemmasta varakorkkeja lahjapaketin tankkeihin, ei sitten tule pahaa mieltä päivänsankarille.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •