Sivu 49 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #961
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    31

    Vihdoin toimiva kokoonpano. "eGo-T"

    Mä tilasin kiinasta kaverin kehotuksesta 25$ starter kit:in mukana tuli 2xaito eGo-T 650Mah akkuja ja atomisaattorit oli täyttä roskaa, ei imeny nestettä ollenkaa ja muutenki tuli palaneen käry ja joku skeida siel kärys ku nenää oikein sattu ku piti nappia liian kauan pohjassa. Kaveri tilas Mega eGo kitin Best ecig:istä Irlannista ja pistin samaa tilauksee kaks atomisaattoria ja uudet cartot. Johan rupes toimimaa, edittäin laadukkaat atomisaattorit. Runsaasti höyryä ja aromit tulee hyvin esii. Vaikka kyseessä ei ole Joyetechin valmisteista ni suosittelen kaikille egon käyttäjille. Toistaiseks ei oo mitää moitittavaa. Erittäin mukavaa höyrytellä, makujakin on 15kpl joten kivaa riittää
    Joyetech eGo-C 1000Mah, eGo&ampCTV2. ja nesteet kuluu...

     
     
  2. #962
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zigger Näytä viesti
    ...
    Oletko kokeillut toimivaksi havaitulla laturilla latausta? Onhan akku kunnolla kiinni laturissa ja usb-palikka kunnolla seinälaturissa kiinni. Seinälaturin ja usb-palikan kulmaa vähän kääntelemällä voi kokeilla myös. Lisävinkkinä: laita laturi jatkojohtoon kiinni, niin sitä laturi+usb-palikka+akku kulmaa voi säädellä.

    :wq

     
     
  3. #963
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    15

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zigger Näytä viesti
    Kaveri hankki ego-t:n uk-eliquidista ja kumpikaan akku ei lataa kuin max 5 minuuttia ja laturin valo menee vihreäksi vaikka akku on ollut täysin tyhjä. Voiko olla että molemmat akut olivat valmiiksi viallisia vai missä vika. Takuuhan näistä on varmaan jo mennyt umpeen koska tilauksesta on jo kuukauden verran aikaa.

    Jep mulla sama homma. Mulla laturin valo muuttuu vihreäksi noin 15.min jälkeen. Akku kestää noin 2h. käyttöä.
    Nämä viikon vanhoja Libertyltä tilattuja. Täytyy reklamoida akuista, jos laittaisivat uudet.
    Onneksi tilasin SD Keyringin, jolla menee työpäivä (8h) ihan kevyesti, muuten olis höyryttely loppunu heti kättelyssä egon vehkeellä..

     
     
  4. #964
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zigger Näytä viesti
    ...
    Oletko kokeillut toimivaksi havaitulla laturilla latausta? Onhan akku kunnolla kiinni laturissa ja usb-palikka kunnolla seinälaturissa kiinni. Seinälaturin ja usb-palikan kulmaa vähän kääntelemällä voi kokeilla myös. Lisävinkkinä: laita laturi jatkojohtoon kiinni, niin sitä laturi+usb-palikka+akku kulmaa voi säädellä.
    Joo kokeiltiin mun toimivalla laturilla ja sama homma oli. Kaveri kävi jo hakemassa kivijalkaliikeestä uuden setin kun joutuu yöllä lähtemään töihin. Muutenkin aika lelun tuntuinen kapine oli kun nappi jäi välillä pohjaan ja viiden painalluksen lukko ei toiminut kummassakaan akussa.

     
     
  5. #965
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Ego-T

    Päätin tilata eGo-T:n ja olen höyrytelly tässä ensimmäistä päivää... eikä tee tupakkia mieli sitten yhtään. Aivan loistava peli eikä mitään moitittavaa tähän mennessä.
    Höyryä haluaisin tästä enemmän irti, eli LR atomisaattori ja säädettävä akku tilaukseen?
    niin ja onko tämä cheap-vaping pulju mistään kotoisin? Kellään kokemusta?
    http://www.cheap-vaping.com/electron...product_id=146
    http://www.cheap-vaping.com/electron...go-t-atomizers

     
     
  6. #966

    Vs: Ego-T

    kahden lataus kerran jälkeen ei Liberty Flightsilta tilattu ego T type C akku enää toimi tai ota virtaa vastaan. toisessa päässä usb lataus pää ja toisessa pyöritettävä latauspää. usb latausta käytetty. toivottaavasti korvaavat kun koitetaan lähettää niille takaisin kun 30pv.ää ei vielä ole kulunut siitä kun paketti tuli. ei kai pitäisi olla merkitystä kummalla lataa? Kiitos

     
     
  7. #967
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja larspa- Näytä viesti
    kahden lataus kerran jälkeen ei Liberty Flightsilta tilattu ego T type C akku enää toimi tai ota virtaa vastaan. toisessa päässä usb lataus pää ja toisessa pyöritettävä latauspää. usb latausta käytetty. toivottaavasti korvaavat kun koitetaan lähettää niille takaisin kun 30pv.ää ei vielä ole kulunut siitä kun paketti tuli. ei kai pitäisi olla merkitystä kummalla lataa? Kiitos
    Laita niille ensin palautetta, jotta saat tikettinumeron. Laita tämä numero sitten palautuspakettiin päälle, niin pitäisi sujua prosessin sutjakasti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #968
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Päätin tilata eGo-T:n ja olen höyrytelly tässä ensimmäistä päivää... eikä tee tupakkia mieli sitten yhtään. Aivan loistava peli eikä mitään moitittavaa tähän mennessä.
    Höyryä haluaisin tästä enemmän irti, eli LR atomisaattori ja säädettävä akku tilaukseen?
    niin ja onko tämä cheap-vaping pulju mistään kotoisin? Kellään kokemusta?
    http://www.cheap-vaping.com/electron...product_id=146
    http://www.cheap-vaping.com/electron...go-t-atomizers
    Mulla on tuolta 1000mah akku
    http://www.healthcabin.net/index.php...Path=1082_1083
    ja näitä sen kaverina (LR)
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7824
    Käytössä kodin ulkopuolella ja toiminut moitteetta. Taitaa olla ihan tuuripeliä noiden akkujen kanssa miten ne kestää.

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  9. #969
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Vs: Ego-T

    Eilen tuli Wizardilta sunnuntaina tilattu Premium Ego Style aloituspakkaus, tänään kun laitoin lataukseen niin ensiksi valo on vihreä n.10-15s, sitten se on punainen n.5s, onko tämä ihan normaalia? Kun yhdellä tutulla laturin valo on punainen, ja kun akku täynnä niin laturi näyttää vihreää.

     
     
  10. #970
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: Ego-T

    Mulla on taas tollanen USB-Laturi, jossa palaa aina vihreä valo... Että tiedä nyt sitte koska on täynnä.

     
     
  11. #971
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Mulla on taas tollanen USB-Laturi, jossa palaa aina vihreä valo... Että tiedä nyt sitte koska on täynnä.
    Kuulostaa kontaktivialta, ei saa otetta akkuun.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #972
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    22

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Koss75 Näytä viesti
    Mulla on taas tollanen USB-Laturi, jossa palaa aina vihreä valo... Että tiedä nyt sitte koska on täynnä.
    Kuulostaa kontaktivialta, ei saa otetta akkuun.
    Ainaki akun nappula vilkkuu kun laittaa kiinni

     
     
  13. #973
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Akaa
    Viestit
    24

    Vs: Ego-T

    On muuten eroo kun yöllä ja päivällä Welholta ostetun starterin mukana tulleissa atoissa ja LF:ltä tulleissa. Welholta tulleet eivät toimineet kun puoli päivää kunnolla ja niissä höyryn tuotto oli onnetonta mutta kun otin käyttöön LF:n aton niin kyllä optinen palovaroitin huomautti asiasta aika nopeaan (mikä oli suoraan yläpuolella). Welhon atoissa oli vielä piikin pituus suunnassa olevat viillot joita LF:n atoissa ei ollut niin lähinnä kiinnostaa onko muilla ollut samanlaisia ongelmia.

     
     
  14. #974
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T


    Welholta tilaamani eGo-T oli vuoden huonoin ostos, vaikka samalla paras. Se johdatti mut höyryttelyn maailmaan, mutta koskaan se ei toiminut kunnolla, akutkin meni kuukaudessa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #975
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Akaa
    Viestit
    24

    Vs: Ego-T

    Onko kuinka kokemusta Finnvapen myymistä tuotteista kun itse miettii t tai c mallia sieltä kun hinnat ainakin on kohdallaan kun vaan saa tavaraa taas Kiinasta (lähinnä c:n osalta).

     
     
  16. #976

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarspe_85 Näytä viesti
    Onko kuinka kokemusta Finnvapen myymistä tuotteista kun itse miettii t tai c mallia sieltä kun hinnat ainakin on kohdallaan kun vaan saa tavaraa taas Kiinasta (lähinnä c:n osalta).
    Myykö Finnvape Ovale eGo-C:tä? Kuvassa sellainen kun ainakin on...

     
     
  17. #977
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Akaa
    Viestit
    24

    Vs: Ego-T

    Eiköös Ovale ole joyen brändi niin ainakin oon ymmärtäny ja netti sivulla sanoo suoraan ettei ole Joyetechin valmistama.

     
     
  18. #978

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarspe_85 Näytä viesti
    Eiköös Ovale ole joyen brändi niin ainakin oon ymmärtäny ja netti sivulla sanoo suoraan ettei ole Joyetechin valmistama.
    Niinpä näyttää ja Ovalen kuva onkin siinä ato-runkokuvassa...

     
     
  19. #979
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2010
    Sijainti
    aura
    Viestit
    42

    ego-tc akku rustausta" vs vanhemman malli akut

    sen verran tein modinkia että viilasin neljä uraa akun kierrepäähän ilman saantia varten aivan kuten vanhemmissakin malleissa olevissa akuissa on jotta sain laitettua siihen dual coil tankin yms kun ei meinannu saada korvaus" ilmoja,nyt pelaa

     
     
  20. #980
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    46

    Vs: Ego-T

    Akuista Kysymys eli mulla on 2 kpl 650 kopio akkua ja yksi 1000 mah joyn logolla oleva ehkä aito.
    Latauksessa kopio akuissa palaa napissa se valo mutta tossa isommassa ei ja isompaa ladatessa se laturin punaisesta vihreäksi muuttuva valo ei vilku niinkuin pikkuakuissa? Onko vain ominaisuus kun muuten tuntuis pelittävän?

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •