Sivu 48 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #941
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ego-T

    Rupesipa oikein kyrsiin kun päätin ostaa parin kuukauden cartoilun jälkeen tankki atomisaattorin ja heti samana päivänä startista puolet tankista valui attoon ja ulos.

     
     
  2. #942

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Rupesipa oikein kyrsiin kun päätin ostaa parin kuukauden cartoilun jälkeen tankki atomisaattorin ja heti samana päivänä startista puolet tankista valui attoon ja ulos.
    Käytössä Joyetechin aidot vermeet silikonikorkeilla, eikä kertaakaan ole näin käynyt !? Korkit täytyy toki laittaa kiinni

     
     
  3. #943
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Rupesipa oikein kyrsiin kun päätin ostaa parin kuukauden cartoilun jälkeen tankki atomisaattorin ja heti samana päivänä startista puolet tankista valui attoon ja ulos.
    Käytössä Joyetechin aidot vermeet silikonikorkeilla, eikä kertaakaan ole näin käynyt !? Korkit täytyy toki laittaa kiinni
    Eipä itelläkään enää alun sähläilyn jälkeen ole mitään valunut, ei aidolla eikä kloonillakaan. Tosin pyrin pitämään egoni kokoajan vaakatasossa.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  4. #944
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ego-T

    Ajattikin noita bogen 2.0 katoja tohon ego then. Kysymys kuuluu että mitenkäs noiden kartojen kanssa on, tuottavatko nekin palaneen makua?
    Atot tekevät sitä aina silloin tällöin ja tosi ärsyä.

    Lisäksi käytöstä kysyisin, että onko niissä kartoiss vanua vai mitä sisällä? montako kannattais tilata? Ja miten ne toimii, korkki pois ja nesteet sisään vai miten??

     
     
  5. #945
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomppa Näytä viesti
    Ajattikin noita bogen 2.0 katoja tohon ego then. Kysymys kuuluu että mitenkäs noiden kartojen kanssa on, tuottavatko nekin palaneen makua?
    Atot tekevät sitä aina silloin tällöin ja tosi ärsyä.

    Lisäksi käytöstä kysyisin, että onko niissä kartoiss vanua vai mitä sisällä? montako kannattais tilata? Ja miten ne toimii, korkki pois ja nesteet sisään vai miten??
    -Bogeilla tulee palaneen makua vasta kun neste loppuu. Nesteen lisäys ja taas pelkkää makua
    -Vanua reunoilla mihin neste imeytetään ja vastus keskellä
    -Tilaile vaikka alkuun pari viiden pakettia niin pääset alkuun
    -Tällä menetelmällä itse täytän ekan kerran http://www.youtube.com/watch?v=PICBRi37Zs0 Täydennykset vain yksinkertaisesti tiputellen nestettä vanulle kunnes ei enää ime enempää

     
     
  6. #946
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    15

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Mulla on ollu akut tilatessa "esiladattuja" elikkä juurikin noin on käynyt, että täynnä pienen ajan päästä. Kun sit olen käyttäny normisti loppuun ja laittanu sen jälkeen lataukseen on ladatessa mennyt normiaika.
    Juu, olihan ne esiladattu mutta olen käyttänyt ja ladannut akkuja jo muutamia kertoja ja silti 15.min - max 30min - päästä akun valo muuttuu punaisesta vihreäksi.
    Akut kestää imuttelua 4-5 tuntia..?
    Onkos nää ny rikki vai mitä?

     
     
  7. #947
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja OlaviA Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Mulla on ollu akut tilatessa "esiladattuja" elikkä juurikin noin on käynyt, että täynnä pienen ajan päästä. Kun sit olen käyttäny normisti loppuun ja laittanu sen jälkeen lataukseen on ladatessa mennyt normiaika.
    Juu, olihan ne esiladattu mutta olen käyttänyt ja ladannut akkuja jo muutamia kertoja ja silti 15.min - max 30min - päästä akun valo muuttuu punaisesta vihreäksi.
    Akut kestää imuttelua 4-5 tuntia..?
    Onkos nää ny rikki vai mitä?
    Mikä on akun kapasiteetti (mAh)
    Mikä on laturin ulospäin antama ampeerimäärä (mAh)

    Jos akun kapasiteetti esimerkiksi 1000 mAh ja laturin ulostuleva 500 mAh, niin teoriassa kestäisi latautua 2 tuntia täyteen asti.
    Eli jaa laturin ulostuleva ampeerimäärä akun kapasiteetillä, niin saat teoreettisen latausajan tietoosi. Jos menee paljon alle tuon teoreettisen ajan, niin joko latureissa, tai akuissa jotain häikkää...

     
     
  8. #948

    Vs: Ego-T

    Kyllä kaiken logiikan perusteella pitäs kestää pidempään kuin 4-5 h. Siis jos et koko aikaa oo höyryttäny yhtäjaksosesti ;-)

    Mulla kestää 1000 mAh akku melkein koko päivän höyryttelyn jos oikein urakalla vetelen. Elikkä tuo 1000 mAh tyhjenee n. 9-10 h käytön jälkeen jos on oikein ressaava duunipäivä ja tulee jatkuvasti oltuu "höyry päällä". Normipäivän kestää aamusta iltaan höyryttää ja yöks sitten laturiin. En usko, että tuo 650 mAh:n akkukaan kovin nopeesti pitäs tyhjentyy. Kun käytin vielä pääasialllisesti 510:n akkua (onko se sit jotain 220 mAh:n luokkaa) niin tuo jo kesti jotain 3-5 h hyvin.

     
     
  9. #949
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Rupesipa oikein kyrsiin kun päätin ostaa parin kuukauden cartoilun jälkeen tankki atomisaattorin ja heti samana päivänä startista puolet tankista valui attoon ja ulos.
    Käytössä Joyetechin aidot vermeet silikonikorkeilla, eikä kertaakaan ole näin käynyt !? Korkit täytyy toki laittaa kiinni
    Eipä itelläkään enää alun sähläilyn jälkeen ole mitään valunut, ei aidolla eikä kloonillakaan. Tosin pyrin pitämään egoni kokoajan vaakatasossa.
    No mulla taas tapana kokemuksen kautta opittu säilytys pystyasennossa. Mulla B-tyypin tankilla on ollut taipumus vuotaa vaaka-asennossa. Pari kertaa saatu aikaiseksi käytönaikainen tankillisen läpivuoto, johtui ilmeisesti toistuvista, reippaista imaisuista.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #950

    Vs: Ego-T

    Tässä hieman kokemuksia Ego-t,stä. Laite on libertyn klooni ego-t(c),siis type b ja 900nen akku. Värkki on ollut käytössä noin kuukauden ja toiminut kyllä yllättävän hyvin. Ekan aton poltin heti tyhmyyttäni kun en huomannut että se ei saa kamaa kunnolla,mutta tämä toinen toiminut jo tosiaan melkein kuukauden. Siitä on mennyt läpi semmoinen 70ml nyt. Ainoa viritys minkä olen tehnyt on 1.5mm lisäreikä tankin korkkiin,porattuna sisäpuolelta siihen nurkkaan mikä on 2mm päässä aton piikin tekemästä reijästä. Seos suhteena olen käyttänyt 70VG / 30PG,siis prosentteina.Olen huomannut että heti jos vähänkin tulee palaneen makua niin heti tankki irti ja mielellään täyteen ja takaisin kiinni. Sitten varovainen imu,tuleeko vielä palanutta,jos tulee niin tankki taas irti ja takaisin. Joskus olen vain pyöräyttänyt sitä 180ast. mutta se on mielestäni tärkeää että ato ei pääse koskaan käymään "kuivana".Koeta säätää se niin että yksi imaisu riittää,ns.peräkkäinen tuplaimu kuumentaa jo mielestäni atoa liikaa. Lopuksi voin todeta että joo,kyllä tupakointi on tietysti helpompaa mutta jos nää vehkeet näinkin hyvin toimii niin ei analogista tarvii sytyttää!

     
     
  11. #951

    Vs: Ego-T

    Mikähä tässä mun toisessa Ego-t (5-click) akussa on hätänä ku ottaa parit savut samantien alkaa vilkuttaan tuota sinistä valoa tyyliin 3x sekunttiin? Ei anna sen jälkee mitää enää..

     
     
  12. #952

    Vs: Ego-T

    tekeekö saman myös ilman kuormaa? Jos ei niin kuormassa vika, oikosulku tai vastaava.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  13. #953

    Vs: Ego-T

    Tekeen aivan saman kuorman kanssa.. Vetääkö tuo oikosia, vai mikä lie.. Nappi tuntuu jotenki oudolta ku sitä naputtelee.. Kannatteeko tuota purkaa, jos kannattaa, niin miten?

    Miten tuo ecigwizard suhtautuu, jos niille laittaa mailia asiasta? Laittavatko uutta tulemaan ilman, että lähetän tuon sökön ensin sinne omin kustannuksin.

     
     
  14. #954
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Jos pitää lähettää niin postit kustantaa reilun euron kun kirjeenä kulkee.

     
     
  15. #955

    Vs: Ego-T

    Jees.. Aivan pätevänolonen kapistus muuten.. Kannatteekoha tuoho hommata low-resistance atomisaattori? Mikähän malli nuista sopii tähän värkkiin, kun luin että kaikilla ei oo sopinu.

     
     
  16. #956
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Mikä tahansa 510 tai eGo atomisaattori/karto käy. Matalavastus sopii eGo akulle oikein hienosti.

     
     
  17. #957

    Vs: Ego-T

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/at...esistance.html

    Miten toi ylempi esimerkiksi kierteiltää näyttää huomattavasti pienemmältä, ja näin ollen ei mun kuvantulkinnan mukaan kävisi tohon mun.


    http://www.ecigwizard.com/shop/en/eg...esistance.html

    Kun taas toi näyttää samansuuruselta kuin omani.. Mitä nyt en tajua tässä :O

     
     
  18. #958
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Alemmassa on koristereunus peittämässä mutta siellä sisällä on sama 510 liitäntä.

     
     
  19. #959

    Vs: Ego-T

    Noniin vain näyttää.. Oli pakko testata omalla 510:llä ja Plug&playhan se oli..

     
     
  20. #960
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Ego-T

    Kaveri hankki ego-t:n uk-eliquidista ja kumpikaan akku ei lataa kuin max 5 minuuttia ja laturin valo menee vihreäksi vaikka akku on ollut täysin tyhjä. Voiko olla että molemmat akut olivat valmiiksi viallisia vai missä vika. Takuuhan näistä on varmaan jo mennyt umpeen koska tilauksesta on jo kuukauden verran aikaa.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •