Sivu 43 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3339404142434445464753 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #841
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hopo Näytä viesti
    Genesiksen 650mAh eGon akut alko v***ilemaan, ottaa kontaktia millon jaksaa.
    Nappi pohjassa kuuluu n. sekunnin välein ihan lyhyt rohahdus.
    Kaks akkua mulla on, toinen pelittää vielä toistaiseks, toinen ei.
    Oon koittanu väännellä sitä akun napaa ja putsailla, ei auta.
    Nyt on heaven-giftsistä tulossa pari 1000mAh Joyetechin akkua, jos niissä ois parempi laatu.
    Noi Genen akut taitaa olla "piraatteja", eli pehmeellä napilla, ilman napin 5 klikkauksen lukitusta.
    Voisin ostaa ton temppuilevan akun sulta jos et tarvii sitä... Laita yv jos kiinnostaa.

     
     
  2. #842
    Höyryttelijä hopo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    55

    Vs: Ego-T

    No on tää ny perkele. Nyt se "rikkinäinen" akku pelaa sit eri atolla, vielä puoli tuntia sitte ei toiminu yhdelläkään ja kolmea testasin. Ei taida olla oikein soiva yhdistelmä noi Genen akut ja Joyetechin atot. :-\
    Huomenna sit tietty sippaa molemmat työpäivän aikana...
    BTW, tein muuten kaikille atoille Sibben ohjeistuksen mukaisen aton purkamisen ja kuivapolton, aikaa menee ko. operaation n. 3 minuuttia per ato.
    Oli kyl aika paskaset langat kaikissa, nyt lähtee niin maan perusteellisen makosat höyryt.

     
     
  3. #843
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ego-T

    Helvata...tilasin lisäpatruunoita ja suppilomallisia, mutta erilaisia on kuitenkin...pläääh. muuten laite kyllä hyvä..ja kyllä näillä toisillakin tankeilla pelittää, ei sen puoleen,vaikka rohiseekin kuin puusaunan kiuas.
    Ato hajosi tossa justiin viikon käytön jälkeen, mutta ei kun lisää tilaukseen suppilomallisia...kyl tää tästä...

     
     
  4. #844
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomppa Näytä viesti
    Helvata...tilasin lisäpatruunoita ja suppilomallisia, mutta erilaisia on kuitenkin...pläääh. muuten laite kyllä hyvä..ja kyllä näillä toisillakin tankeilla pelittää, ei sen puoleen,vaikka rohiseekin kuin puusaunan kiuas.
    Ato hajosi tossa justiin viikon käytön jälkeen, mutta ei kun lisää tilaukseen suppilomallisia...kyl tää tästä...
    Laitoin sulle YV:n. Tosin nyt viestin lähettämisen jälkeen huomasin/tajusin, että ilmeisesti tarvitsetkin a-tyypin tankkeja?

     
     
  5. #845
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    Kaveri tilas welholta ja se on kopio,ei kannata tilata.
    Kaveri kans tilas... Ei mitään ongelmaa... samate ku tuossa omassakaan sen jälkee ku akut vaihdoin
    Eli ympäripyöreesti.. Kukaan tiiä saako rahoilleen vastinetta
    Otetaan nyt itekkin osaa tähän, muutaman kuukauden ollut käytössä welholta ostettu ego-t startteri, kaikki alkuperäiset osat vielä tallella ja käytössä päivittäin, toimii loistavasti. Ei myöskään vuotoja/muuta kikkailua.
    Mutta mitä olen kuullut, niin aika paljon eroja laadussa. Arpapeliä siis. :P

     
     
  6. #846
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Ego-T

    Tänään sain käyttöön vihdoin ton ego tank version low resistance atolla, mä olin tän pari kuukautta höyrytelly ihan normi vanupatruunameiningillä eikä siinäkään ollu ees low resistance atoja vielä ollu kokeilussa... nyt on aivan mahtava fiilis, kyllä tossa vaan iso ero on ...jotenki tuntuu höyry paljon puhtaammalta ja maut tulee mukavammin esille, puhumattakaan runsaamman höyryn tuomasta lisänautinnosta ....niin se nälkä kasvaa syödessä, oon himoinnu jo tota Lavatubea tai epoweria... pitää kattella mut nautitaan nyt tästä ego tankista kumminki ensin vähän aikaa ennenku lisätilausta laittaa

     
     
  7. #847
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mezzi Näytä viesti
    Tänään sain käyttöön vihdoin ton ego tank version low resistance atolla, mä olin tän pari kuukautta höyrytelly ihan normi vanupatruunameiningillä eikä siinäkään ollu ees low resistance atoja vielä ollu kokeilussa... nyt on aivan mahtava fiilis, kyllä tossa vaan iso ero on ...jotenki tuntuu höyry paljon puhtaammalta ja maut tulee mukavammin esille, puhumattakaan runsaamman höyryn tuomasta lisänautinnosta ....niin se nälkä kasvaa syödessä, oon himoinnu jo tota Lavatubea tai epoweria... pitää kattella mut nautitaan nyt tästä ego tankista kumminki ensin vähän aikaa ennenku lisätilausta laittaa
    modeista ota sitte tuo lava

     
     
  8. #848
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ego-T

    Voisiko nuo egon kartio malliset eli A-tyypit olla laadukkampia B-tyypeihin, eli sylinterimäsiin nähden? Itse tilasin suomesta, ihan vaan omista syistäni. Ikänä ei ole vuotanut, eikä vikoja. Ovatko nuo ulkomalaaiset vaan shaissea kotimaasta ostettuihin nähden vai miten se menee?

     
     
  9. #849
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomppa Näytä viesti
    Voisiko nuo egon kartio malliset eli A-tyypit olla laadukkampia B-tyypeihin, eli sylinterimäsiin nähden? Itse tilasin suomesta, ihan vaan omista syistäni. Ikänä ei ole vuotanut, eikä vikoja. Ovatko nuo ulkomalaaiset vaan shaissea kotimaasta ostettuihin nähden vai miten se menee?
    Tuskimpa niitä Suomessa mitenkään jatkojalostetaan. Samaa kamaa, Suomessa laatua myy Elektrosavu.fi

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #850

    Vs: Ego-T

    Mulle tuli starttikitti eGo-T (1000 mAh, type A) tuolta elektrosavusta ja ei voi kuin kehua. Tulossa lisähärpäkkeitä kiinanmaalta (dualcoileja, vv-akku yms.), katotaan sitten miten niiden kanssa pelittää, mutta on mielestäni ihan huippuvekotin. Ei mitään vuotoja tms. vaan huippuhöyryt. Aiemmin vapotellut tuolla ego 510-T:llä joka välillä täräyttää palaneen käryä ja alussa pukkaili nestettä suuhun, tosin voi olla, että käyttäjäkin sössi jotain... 510-T:ssä eniten tökkii se, ettei akut kestä koko päivää.

    Molemmat näyttäs olevan alkuperäisiä Joyetech tuotteita ja tuo eGo-T on kyllä minun makuun.

     
     
  11. #851
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mezzi Näytä viesti
    Tänään sain käyttöön vihdoin ton ego tank version low resistance atolla, mä olin tän pari kuukautta höyrytelly ihan normi vanupatruunameiningillä eikä siinäkään ollu ees low resistance atoja vielä ollu kokeilussa... nyt on aivan mahtava fiilis, kyllä tossa vaan iso ero on ...jotenki tuntuu höyry paljon puhtaammalta ja maut tulee mukavammin esille, puhumattakaan runsaamman höyryn tuomasta lisänautinnosta ....niin se nälkä kasvaa syödessä, oon himoinnu jo tota Lavatubea tai epoweria... pitää kattella mut nautitaan nyt tästä ego tankista kumminki ensin vähän aikaa ennenku lisätilausta laittaa
    modeista ota sitte tuo lava
    Joo kiitti vinkistä, tohon Lavaan mä olin kallistunutkin että se laitetaan sitten vuoden vaihteessa tilaukseen

     
     
  12. #852
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    64

    Vs: Ego-T

    Tulipa nyt tilattua tuo egon 900mah akku ja pitää kysyä että miten tuon akun latauksen pitäisi luonnistua?
    Kun laitan akun laturiin kiinni niin akun ledi vilkkuu muutaman kerran ja jää sitten palamaan eikä sammu.
    Onko tämä ihan normaalia vai onko akussa/käyttäjässä vikaa?

     
     
  13. #853
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hardi Näytä viesti
    Tulipa nyt tilattua tuo egon 900mah akku ja pitää kysyä että miten tuon akun latauksen pitäisi luonnistua?
    Kun laitan akun laturiin kiinni niin akun ledi vilkkuu muutaman kerran ja jää sitten palamaan eikä sammu.
    Onko tämä ihan normaalia vai onko akussa/käyttäjässä vikaa?
    Tuo on normaalia, EDIT: ainakin eräs aito eGo-T vilkuttaa kolme kertaa ja jää palamaan latauksen ajaksi. Laturissa valon kuuluu muuttua vihreästä punaiseksi. Jos se ei muutu, ja akku kuitenkin on tyhjä, niin sitten on syytä huoleen. Jotkut laturit lyövät virtarajan päälle, johtuen liian tiukasta elektroniikan mitoituksesta. Jos tuollainen tilanne tulee vastaan, niin toisella laturilla latauksen aloitus kuitenkin voi onnistua, ja hetken kuluttua molemmat laturit toimivat. Eli varalaturi kannattaa hankkia, ellei sellaista jo ole, myös rikkoutumisen varalle.

    Edit: Vilkutuksella ja valon palamisella ei ole tarkoitus tyhjentävästi määritellä aitoutta. Moni vilkuttaa ja valo jää palamaan, mutta välttämättä kaikki eivät toimi noin. Omista USB läpivientiakuista yksikään ei jätä valoa päälle. Jos valo jää päälle, se ei haittaa, oli aito tai ei.

     
     
  14. #854
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    64

    Vs: Ego-T

    Selvä homma. Kiitokset overflow vastauksesta

     
     
  15. #855
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Ego-T

    Hmm. Omassa aidossa(? peleonilta tilattu) eGo-T-akussa ei kyllä se ledi pala ladattaessa!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  16. #856
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    Hmm. Omassa aidossa(? peleonilta tilattu) eGo-T-akussa ei kyllä se ledi pala ladattaessa!
    Jep, kirjoitin huonosti . Muokkasin vastaustani, koska esim. USB akku ei pidä valoa päällä.

     
     
  17. #857
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego-T

    Tänään otin ensimmäistä kertaa LR atomisaattorin käyttöön. Höyryttely eGo-T:llä siirtyi uudelle tasolle Tilasin yhden LR aton kokeeksi ja piti laittaa heti muutama ato lisää tilaukseen.

     
     
  18. #858
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Tänään otin ensimmäistä kertaa LR atomisaattorin käyttöön. Höyryttely eGo-T:llä siirtyi uudelle tasolle Tilasin yhden LR aton kokeeksi ja piti laittaa heti muutama ato lisää tilaukseen.
    Just nappasin ekan LR aton paketista, latasin key lime pie:ta sisään ja annoin imeytyä pari minuuttia. Höyryä kyllä tulee, mutta se maku... Muovinen, vähän hitaasti kypsyvän tiskirätin aromi. Mitää ideoita mistä tää johtuu?

     
     
  19. #859
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Pese atomisaattori kuumalla vedellä. Kuivaa ravistelemalla. Tiputa 4 tippaa litkua atomisaattoriin. Laita täysi tankki paikalleen. Imaise 3 kertaa painamatta nappia. Ota ensihöyryt.

     
     
  20. #860
    Höyryttelijä hopo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    55

    Vs: Ego-T

    Joyetechin pass-through 1000mAh akku ja Joeytechin LR-atot tuli tänään. Ei muuta kuin tulille.
    Latasin tankkiin Libertyn RY4:sta, imaisin muutaman kerran ilman virtoja ja kuplista huomasi että lientä meni vastukselle asti.
    Maku oli sanoin kuvaamattoman kamala. Maistui todella palaneelle. Hyi saakeli.
    Koitin pestä aton, ja kastelin langan vielä liemellä, ei auta. Törkeä palaneen maku.
    Uusi pesu ja kuivaus, mentholia kehiin, avot. Toimii. Ei maistu yhtään palaneelle. Ja mentholi maistuu paljon raikkaammalta kuin normiatolla.
    Toiseen LR-atoon laitoin Libertyn XO mansikkaa, ihan jees. Ei niin iso ero normiatoon verrattuna, mutta ok.
    Ihme juttu että RY4 paloi karrelle. :-\

    Miten toi passthrough-akku toimii? Jos laite on usbin päässä, lataako se myös silloin, vai onko piuha pelkkää höyryttelyä varten?

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •