Sivu 82 / 91 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272787980818283848586 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,621 - 1,640 / 1810

Aihe: PC jumissa? LAITTEET vinossa? *TUKI-KETJU*

  1. #1621
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Onko Firefox käytössä?? Tuntuu olevan yleinen vaiva.. Kokeile Chromea...
    Minusta chrome on vieläkin tulikettua raskaampi. Tämmöiset on ainakin omat tuntemukset ja muistin käytön tarkistaminen monesti vahvistaa asiaa.

     
     
  2. #1622
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitän kovasti!!! Koitetaan.

     
     
  3. #1623
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kiitän kovasti!!! Koitetaan.
    Eipä mitään, toivottavasti auttaa ja korjaa tuon vian.

     
     
  4. #1624
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    En saa tuota viitos kohtaa toimimaan. Siihen asti meni hyvin. Väittää että elementtiä ei löydy? Herjaa sanaa bcdedit tässä kohtaa? P.S. En osannut tyhjentää listaa josta Silveri mainitsi kohdassa neljä. Täsmennän vielä että neloskohta meni läpii ja tekstiä alkoi juoksemaan. P.S.S. Oikeastaan siis kolmoskohta meni läpi jos tarkkoja ollaan ja silloin alkoi tekstiä juoksemaan

     
     
  5. #1625
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

     
     
  6. #1626
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    firefox ja windows 10 pro on mun ohjelma. Mulla oli ennen vista mutta kaverille vein koneen yli kaksi vuotta sitten ja hän asensi tähän tämän windows 10 pro version. Otti hintaa vain 50€. Onkohan hän asentanut tähän jonkun huonon windows kympin taikka jotain..? Kun ei päivitykset toimi? Mutta tämä vika ollut nyt siis vaan puolisen vuotta. Odottelen vielä Silverin vastausta... Katsotaan...

     
     
  7. #1627
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    sulla välilyönti liikaa tossa /-merkin jälkeen siksi ei tunnista komentoa tuolla rivillä missä oot saanut kirjoitettua tän:
    bcdedit /deletevalue {badmemory} badmemorylist

    kirjoita merkilleen oikein niin luulis menevän läpi

     
     
  8. #1628
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    sulla välilyönti liikaa tossa /-merkin jälkeen siksi ei tunnista komentoa tuolla rivillä missä oot saanut kirjoitettua tän:
    bcdedit /deletevalue {badmemory} badmemorylist

    kirjoita merkilleen oikein niin luulis menevän läpi
    Sulla on kait tuossa esimerkissä joka kohdassa välilyönnit? Tuleeko muualle välilyöntejä kuitenkin? Mä yritän vielä... Vai johtuuko lihavoidusta tekstistä että näyttää sulla olevan välilyönnit joka välissä?

     
     
  9. #1629
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Vistassahan on loppunut päivitystuki joskus tämän vuoden huhtikuussa jos nyt oikein muistan. Suurin syöpähän windows koneissa on itse windows. Vaikka sen asentaa kuinka oikein niin se osaa kyllä vetää itsensä jumiin. Win XP aikoina olin tottunut asentamaan puhtaan vuoden välein. Sen jälkeen ne on toimineet paremmin. Toki ajoittaisia korjauksia joutunut tekemään ym. Mulla tässä läppärissä mitä enimmäkseen käytän on win 8.1 ja tässäkin tökki windows päivitykset pitkän aikaa kunnes sain ne toimimaan. Mulla ongelmana oli vaan, että kone saattoi hakea päivityksiä vaikka 24h ja ei lopettanut etsintää ollenkaan. Kytkin lopulta pois päältä kokonaan ja kun jaksoin niin tutkin tarkemmin. Nyt tuossa joku aika sitten jaksoin kikkailla ja sain ne viimeisimmät 2-3kk päivitykset sisään.

     
     
  10. #1630
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Sulla on kait tuossa esimerkissä joka kohdassa välilyönnit? Tuleeko muualle välilyöntejä kuitenkin? Mä yritän vielä... Vai johtuuko lihavoidusta tekstistä että näyttää sulla olevan välilyönnit joka välissä?
    Sähän pystyt täällä sivulla maalaamaan ton mun tekstin niin näät paremmin missä välilyönti ja missä ei, mutta kuitenkin näin:
    bcdedit_/deletevalue_{badmemory}_badmemorylist
    noi _ kohdat missä välilyönti

     
     
  11. #1631
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Nii ja kun kerran sulla samalla koneella toi ongelma kuin millä oot tällä sivulla niin tuonne pystyy "liittämäänki" kopioidun viestin/tekstisarjan. Hiiren oikealla tuolla ja liitä.

     
     
  12. #1632
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Koitin taas kahta eri tyyliä mutta ei mene putkeen... IMG_1507.jpg

     
     
  13. #1633
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jess! Nyt se sanoo että toiminto suoritettiin! Nytten suljen ohjelmat ensin ja sitten koneen? Ja laitan myöskin rastin tuohon komentoketju- tauluun vai? Että siis suljen sen ennen koneen sammuttamista? Ettei nyt enää vaan mee mitään pieleen... Niin kysyn

     
     
  14. #1634
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Joo katoinkin kuvasta et olit onnistunut silti kirjoittamaan sen kummallakin kerralla väärin Juu vaan rastia ylhäältä ja konetta kiinni. Ilmotteppa sitten mitä sanoo käynnistäessä uudestaan.

     
     
  15. #1635
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Vistassahan on loppunut päivitystuki joskus tämän vuoden huhtikuussa jos nyt oikein muistan. Suurin syöpähän windows koneissa on itse windows. Vaikka sen asentaa kuinka oikein niin se osaa kyllä vetää itsensä jumiin. Win XP aikoina olin tottunut asentamaan puhtaan vuoden välein. Sen jälkeen ne on toimineet paremmin. Toki ajoittaisia korjauksia joutunut tekemään ym. Mulla tässä läppärissä mitä enimmäkseen käytän on win 8.1 ja tässäkin tökki windows päivitykset pitkän aikaa kunnes sain ne toimimaan. Mulla ongelmana oli vaan, että kone saattoi hakea päivityksiä vaikka 24h ja ei lopettanut etsintää ollenkaan. Kytkin lopulta pois päältä kokonaan ja kun jaksoin niin tutkin tarkemmin. Nyt tuossa joku aika sitten jaksoin kikkailla ja sain ne viimeisimmät 2-3kk päivitykset sisään.
    Mä en oo mistään löytänyt tästä windows 10 pro:sta sitä että sais päivitykset pois päältä??? Vaan jos tämä nyt sinun avustuksella hyväksyy nuo päivitykset niin sitten ei ole hätää koska ilmeisesti tämä kone tarvitsee päivityksiä tällä hetkellä.

     
     
  16. #1636
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Win10:stä poistettu päivitysten asetusten muuttuminen. Se vituttaa. Itsekin haluaisin määrittää ne kuten mulla yleensä eli "lataa päivitykset, mutta anna valita mitkä asennetaan ja milloin". Joutuisi leikkimään "rekisterin kanssa ja silloinkin ne on joko päällä/pois". Ja vielä on päivitykset toiminut tossa pöytäkoneessa joka töllöttimen kyljessä kiinni.

     
     
  17. #1637
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Hmm. Joko sillä bennyllä hajos kone kokonaan tai sitten se alkoi asenteleen niitä päivityksiä urakalla koneeseen ja siinä kestää...

     
     
  18. #1638
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Silveri Näytä viesti
    Hmm. Joko sillä bennyllä hajos kone kokonaan tai sitten se alkoi asenteleen niitä päivityksiä urakalla koneeseen ja siinä kestää...
    Itsehän neuvoit benjiä vain sulkemaan koneen..

     
     
  19. #1639
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Itsehän neuvoit benjiä vain sulkemaan koneen..
    Nojoo niin tuli tehtyä, mutta kirjoitinhan mä kuitenkin, että tulee sitten ilmoittamaan mitä se kone sanoo käynnistyessään. Et kaippa se on sen päällekin laittanut jälleen. Tai sitten se tulee toisella koneella (kirjastosta) yms puhelimella lukemaan, että saa sen jo käynnistää.

     
     
  20. #1640
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ei huolta. Mulla on tämä läppäri silti jos tuo pöytäkone simahtaa lopullisest Tällä hetkellä pöytäkone sanoo että: Working updates 32%. On siis todellakin hidasta. Mutta jos tuo pöytäkone tulee kuntoon Silverin ohjeilla niin taatusti jotenkin palkitsen Silverille nämä neuvot! Jos ei tuu kuntoon niin kiitän vaan kovasti yrityksestä Ilmoittelen sitten että miltä näyttää... Joskus yöllä

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •