Sivu 56 / 91 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 1810

Aihe: PC jumissa? LAITTEET vinossa? *TUKI-KETJU*

  1. #1101
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Tuo ikkuna tulee sieltä mistä aktivoit avaimen, eli syötät sen? Ja jos ei hyväksy niin tulee pomppaa? Mulla vaan sanoo että ei valid avain. Ja on vain ok nappula. Ei tuollaista ikkunaa tule mistään
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  2. #1102
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos se sanoo heti että avain ei ole valid niin ne on myyny sulle jonku kusetusavaimen. Lataa nyt vielä tämä softa ja kato mitä se sanoo siitä keystä: The Ultimate PID Checker

     
     
  3. #1103
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Joo, kiitos. Täytyy ladata kunhan kotiin pääsen. Tuli siis meilillä tuo KEY ja oli kuva ihan tarrasta. Siinä lukee Windows 7 pro OA OEM software. Ihan ainakin näyttää validilta tarralta
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  4. #1104
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Voihan se olla että olet typottanut jonkun kirjaimen, tuskin ne tarroja lähtee väärentämään... Mutta katso nyt ensin mitä tuo pid checker sanoo

     
     
  5. #1105
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    En ole voinu typottaa noin 30 kertaa putkeen😁. Palailen illemmalla vielä piinaamaan jos tarvetta
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  6. #1106
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Oletkos nyt ihan varma että tuo avain sopii sinun mediaasi. Kielinä listattu saksa/englanti/ranska/espanja/italia kun sinulla on suomeksi. Ja kun kyseessä on Professional versio niin ei sinulla voi myöskään olla englannin kielinen Wintoosa suomen kielisenä, Pro kun ei tue language päkkejä (Ultimate ja Enterprise tukee).
    Lisäksi, ostit OEM lisenssin. Jos olet asentanut Retail levyltä Wintoosan niin et voi aktivoida sitä OEM avaimella.
    Eli taisi mennä uudelleen asentamiseksi. Oppirahoja..

    Imagea esim tuolta
    https://www.microsoft.com/fi-fi/soft...nload/windows7
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  7. #1107
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mistä lähtien seiskan avaimet on ollu sidottuja kieleen? Ei ainakaan mun kohdalle ole koskaan semmoista avainta sattunut, ei retail eikä OEM.

    Enkä ole siitäkään kuullut että OEM ja retail vaatisivat eri imagen, kyllä mä oon samalla aina asentanut.

    Tontzan tapauksessa avaimessa oli vaan jotain häikkää kun PID checker sanoi invalid eikä tuo Lagittajan linkittämä sivukaan sitä avainta hyväksy.
    Viimeksi muokannut ktdd; 08.11.15 kello 21:16.

     
     
  8. #1108
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Noniin poijaat, soittelen kohta tuonne mikkisoftalle ja selvitän. Kunhan ensin saan kahvia kitusiin ja kielen vetreäksi...
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  9. #1109
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Hahahaaa, ei tunne mikkisoftan omakaan järjestelmä tuota avainta. Eivät tiedä miksi?!?...

    Nyt ilmeisesti tekevät mulle sitten uuden avaimen koska avaimessa jotain häikkää.

    Ihmetteli supportti äijä itsekkin koska lähetin sille kuvan siitä tarrasta jonka ktdd:llekkin laitoin.

    Nyt ollaan jännän äärellä

    EDIT: Tuo lagittajan linkkaama sivu ei tunnista OEM avaimia. Näin techin mukaan.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  10. #1110
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei muuta kun ostopaikkaankin valitusta, sitten sulla on kaksi avainta

     
     
  11. #1111
    Kuka tekee mitään jollain mikkitoosa-avaimilla

     
     
  12. #1112
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Windowsin warettamisella joutuu helvettiin ja Linuxilla ei pitkälle työ-/pelikäytössä pötkitä.

     
     
  13. #1113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Kuka tekee mitään jollain mikkitoosa-avaimilla
    Tietokoneen omistaja joka käyttää winukkaa

     
     
  14. #1114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Windowsin warettamisella joutuu helvettiin ja Linuxilla ei pitkälle työ-/pelikäytössä pötkitä.
    Mihin tietoon/osaamisen tuo ignorantti kommentti perustuu?

     
     
  15. #1115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Tietokoneen omistaja joka käyttää winukkaa
    Ahaa, joku käsi siis

     
     
  16. #1116
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Mihin tietoon/osaamisen tuo ignorantti kommentti perustuu?
    Siihen että olen käyttänyt Linuxia vuodesta 1996 mutta Adoben softat ei vieläkään sillä toimi. Peleistäkin toimii vain murto-osa, Wine on ihan hanurista.

    Linux on edelleen kuningas serverikäytössä mutta työpöytäkäytössä Windowsin voittanutta ei ole.

     
     
  17. #1117
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Siihen että olen käyttänyt Linuxia vuodesta 1996 mutta Adoben softat ei vieläkään sillä toimi. Peleistäkin toimii vain murto-osa, Wine on ihan hanurista.

    Linux on edelleen kuningas serverikäytössä mutta työpöytäkäytössä Windowsin voittanutta ei ole.
    Ei vittu mitä paskaa

    Itse käyttänyt vuodesta 2000 pelkästään Linuxia, suorittanut tekniikan insinööritutkinnon kokonaisuudessaan sillä, asentanut töissä silloin kun mahdollista Linuxin itselleni, toiminut valokuvaajan ammattimaisesti käyttämättä mitään atopen softia (GIMP + Darktable), kaveri, joka ei ymmärrä mitään tietokoneista, suoritti korkeakoulututkinnon Linuxilla, minä vain asensin sille sen, ei mitään ongelmia ollut. Peleistä: Steamissä on 1600 peliä Linuksille, WInellä toimii varmaan toinen mokoma, konsoliemulaattoreilla taas pari tuhatta tai jotain lisää, pelejä on niin vitusti, että en kerkeä edes kokeilla niitä kaikkia Joo, ja ei tosiaankaan kiinnosta mikään päfä

    Aina kun olen duunissa joutunut käyttää mikkitoosaa, niin kyllä on vituttanut, pelkkä koneen käynnistyminen kestää ikuisuuden mikkisoftan roaming profilien nikotellessa eri verkkolevyjä Tee siinä sitten jotain pikana sen paskasoftan hikotellessa Pitäisi aina olla jotain superrautaa koneessa, että kaikki toimisi jouhevasti Semmone hikiläskiploatti

     
     
  18. #1118
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eli jos Linux on sulle mainio niin sen pitäisi olla kaikille mainio? Se on hienoa jos se toimii sun tarpeita varten, mutta edelleenkään se maailma ei pyöri sun navan ympärillä

     
     
  19. #1119
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eli jos Linux on sulle mainio niin sen pitäisi olla kaikille mainio? Se on hienoa jos se toimii sun tarpeita varten, mutta edelleenkään se maailma ei pyöri sun navan ympärillä
    Ei kun se oli niin, että sun mielestä Linuxilla ei voi pelata ja atopen softat ei toimi Linuksilla Minä kumosin väitteesi Atopen softatkin kuulemma toimii, jos osaa asentaa ne, mutta mihin vittuun niitä tarvitsee? Joku medianomi kyllä tarvitsee, mikä osaa käyttää 0,5 prosenttia phötöshöpin ominaisuuksista ja uskoo vakaasti tarvitsevansa ätöpen, mutta minkä ei olisi koskaan pitänyt edes mennä opiskelemaan tietotekniikkaa kun valmiudet osaamiseen ovat vain aavistuksen perusmummoa paremmat

     
     
  20. #1120
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Missä välissä mä olen puhunut Photoshopista? Ei kaikki ole "valokuvaajia" kuten sinä, mä tarvin työkäytössä Illustratoria ja InDesignia ja koska ne ovat tällä alalla standardeja, mitään Linux-autistien klooneja ei voi käyttää.

    Fallout 4 muuten ilmestyy huomenna, mitenkäs se sillä Linuxilla pyörii? Ai niin...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •