Sivu 49 / 91 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1810

Aihe: PC jumissa? LAITTEET vinossa? *TUKI-KETJU*

  1. #961
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Melkein alusta asti Windows 10:n Insider Previewiä ajaneena voin sanoa, että kannattaa ehdottomasti varata oma versio kun sen kerran ilmaiseksi saa ja päivittää sitten 29.7. kun se julkaistaan.
    Joko se sitten samalla muuttuu vuosimaksuiseksi?

     
     
  2. #962
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Mulla kanssa kummatkin koneet tota w10 tyrkytti. Läppäriin pistin jo ilmoittautumisen. Pöytäkoneeseen en viel siin on seiska ja mä niin tykkään siitä.

    Mutta asiaa. Nyt tarttis mielipiteen, että mihin mielellään alle 200€ maksavaan näyttikseen mun kannattais toi radeon 4870X2 päivittää.Virrankulutuksella ei hirveest väliä eikä sinäänsä lämmön tuotollakaan. Kotelo jossa kortti istuu on cooler masterin cosmos s jossa on kohtuu hyvä ilmankierto. Tietysti mitä pienemmällä pästään kaikissa niin sitä parempi.

     
     
  3. #963
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    36
    Onko jollain tietoa miten käy asennetuille ohjelmille, jos kun päivittää Win7 -> 10?

     
     
  4. #964
    Nyt tarttis mielipiteen, että mihin mielellään alle 200€ maksavaan näyttikseen mun kannattais toi radeon 4870X2
    Murosta kattelisin käytettyä MSI gtx680 Lightningii.

     
     
  5. #965
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Mulla kanssa kummatkin koneet tota w10 tyrkytti. Läppäriin pistin jo ilmoittautumisen. Pöytäkoneeseen en viel siin on seiska ja mä niin tykkään siitä.

    Mutta asiaa. Nyt tarttis mielipiteen, että mihin mielellään alle 200€ maksavaan näyttikseen mun kannattais toi radeon 4870X2 päivittää.Virrankulutuksella ei hirveest väliä eikä sinäänsä lämmön tuotollakaan. Kotelo jossa kortti istuu on cooler masterin cosmos s jossa on kohtuu hyvä ilmankierto. Tietysti mitä pienemmällä pästään kaikissa niin sitä parempi.
    Tuosta, löytyy HDMI:kin vielä.

    Gigabyte GeForce GTX 750 TI , 2GB GDDR5, DVI/HDMI/Dual-Link - Jimms.fi
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #966
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Joko se sitten samalla muuttuu vuosimaksuiseksi?
    Ei tästä ole tulossa vuosimaksullista, se oli joku huhu vaan joskus.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Luuta Näytä viesti
    Onko jollain tietoa miten käy asennetuille ohjelmille, jos kun päivittää Win7 -> 10?
    Jos asennat kympin seiskan päälle, asennetuille ohjelmille ei käy mitenkään. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon se, että kaikki ohjelmat eivät välttämättä toimi kympissä vaikka ne eivät koneelta poistukaan.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Mulla kanssa kummatkin koneet tota w10 tyrkytti. Läppäriin pistin jo ilmoittautumisen. Pöytäkoneeseen en viel siin on seiska ja mä niin tykkään siitä.

    Mutta asiaa. Nyt tarttis mielipiteen, että mihin mielellään alle 200€ maksavaan näyttikseen mun kannattais toi radeon 4870X2 päivittää.Virrankulutuksella ei hirveest väliä eikä sinäänsä lämmön tuotollakaan. Kotelo jossa kortti istuu on cooler masterin cosmos s jossa on kohtuu hyvä ilmankierto. Tietysti mitä pienemmällä pästään kaikissa niin sitä parempi.
    Pelaatko pelejä?

     
     
  7. #967
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    36
    Kiitos vastauksesta! Sitä juuri ajoin takaa, että löytyykö kokemusta miten Win7ssa toimivat softat toimivat kympissä? Esim. Photarin Lightroom? Ei mulla mitään dossi -softaa ole käytössä, joten suhteellisen tuoreista ohjelmista on kyse.

     
     
  8. #968
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kaikki Adoben softat kyllä toimii, vähintäänkin CS6 ja CC. Se taitaa mennä silleen että jos softa toimii Windows 8:ssa niin se toimii myös 10:ssä.

     
     
  9. #969
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Mä en jassa kännyllä quotettaa. Delirium: Tota 750ti:tä oon kattonu joo.
    KTDD: Jonkusen verran joo tulee pelailtua viimeisimpänä tuo Project Cars. Lähinnä just pelien takia oon miettiny et uudempi tarttis hommata kun toi ei oo dx11 näyttis ja kaikki ei tee enää dx9/10 yhteensopivia.

     
     
  10. #970
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Entäs GTX 960? Menis parikymppiä budjetin yli mutta ois kyllä jo huomattavasti fiksumpi hankinta kuin 750Ti.

    Mini-malli on vieläpä pienikokoinen ja tässä saat tuon Arkham Knightin kaupanpäälle jonka voit vaikka myydä mulle sillä parillakympillä Asus GTX 960 Mini OC, 2Gb GDDR5, PCI-E 3.0 + Batman Arkham Knight - Jimms.fi

     
     
  11. #971
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Eipä tolla koolla niin väliä ole. Kyllä siel kopassa tilaa on. 😃

     
     
  12. #972
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Eipä tolla koolla niin väliä ole. Kyllä siel kopassa tilaa on. 
    Käsitin tuon sun viestin niin että näyttis pitää olla kooltaan pieni

    Normikokoinen GTX960 on aavistuksen miniä nopeampi mutta maksaa parikymppiä enemmän. Gigabyte GeForce GTX 960 Windforce 3, 2GB GDDR5, DVI/HDMI/3xDP + Batman Arkham Knight - Jimms.fi
    Jostain muualta saattaa toki saada Jimmsiä halvemmalla...

    Tai sitten vaan hommaat käytetyn.

     
     
  13. #973
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    GTX 960:aa itsekin äänestäisin. Kun kerta Project Carsia pelaat niin tuossapa vertailu miten eri kortit jaksaa High asetuksilla
    Wyniki kart graficznych – 1920 × 1080 High (z przeciwnikami) :: PCLab.pl
    750 Ti on vähän turhan hidas, varsinkin jos alkaa satamaan.
    Noista 960 korteista itse suosittelisin Asuksen Strixiä. Asus/MSI/EVGA/Gigabyte kortit jotka TechPowerUP on testannut ovat äänettömiä idlessä ja kuormassa kaikki yhtä hiljaisia mutta Strixi niistä viilein.
    Systemastoresta 243,90 kusteineen. http://www.systemastore.fi/product_i...ucts_id=125816
    Tai jos vaihtoehtoisesti haluat säästää parikymppiä niin reichelt.de puljusta 218,35 kusteineen. http://www.reichelt.de/PCI-Express-G...=ASUS+90YV07N0
    Viimeksi muokannut lagittaja; 03.06.15 kello 11:45.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  14. #974
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    36
    Jees. Tattis vielä! Kai sitä sitten voi koittaa. Kasista ei tosiaan ole kokemuksia eikä tulekaan. Seiskasta olen tykännyt, ei sinänsä tekisi mieli vaihtaa...

     
     
  15. #975
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lagittaja: Pitää ihan piruttain kattoo framet mitä toi nykynen antaa sateella. Muistaakseni high on nytten asetuksista päällä.

     
     
  16. #976
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Noin suurinpiirtein (TechPowerUPin relative performance graafeja tuijottamalla) se 4870x2 vastaa HD 7850:aa. Tämä siis vakiokelloilla.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  17. #977
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Jebalis.

    Mutsi tarttee kanssa koneen, niin sai lähetettyä oikein tarjouspyyntöjä.

    MiniPC äireelle
    toi Dellin 27" ISP
    2x Samsung Evo SSD 250gb lättyjä
    Asus Geforce GTX 970 STRIX OC

    Ja vähän vesijäähykamaa. Saas nähdä vastaillaanko
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #978
    Noniin ehtihän se Asuksen Xonar DG puolisen vuotta toimimaan ennen kuin nähtävästi laukesi. Tässä on vaan sellainen pieni ongelma, etten voi olla 100% varma onko tuo rikki vai ei. Asennus oli aikanaan yksi saatanan taistelu, kun ilmoitteli "Can't find device". Samaa se taas herjailee. En siis aio lähettää 30€ korttia verkkokauppaan takuuseen, koska saattaa tulla 50€ laskun kera ilmoitus, että toimii mainiosti.

    Oliskohan seuraavana sitten se kuulokevahvariDAChommeli. Onko ne kaikki siellä kahdensadan pintaan vai voiko halvemmallakin saada järkevää? Emon äänikortti siis toimii muuten, mutta analogisesta ulostulosta puuttuu se kiinnitysrinkula eli tuo on vähän sovittelua ja tipahtaa helposti pois kolostaan.

    E: Firestone Audio FIREYE DA näyttäisi kivalta vempulalta ja näköjään ottaa usbista. Usbilla vaan kai joku snadi delay, mutten ole varma haittaako.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 20.06.15 kello 20:28.

     
     
  19. #979
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sulla on varmasti emolevyssä semmoinen liitin, mihin saat esim. etupaneeliin audioliitännät. Oisko semmoinen ratkaisu mistään kotoisin?

     
     
  20. #980
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Sulla on varmasti emolevyssä semmoinen liitin, mihin saat esim. etupaneeliin audioliitännät. Oisko semmoinen ratkaisu mistään kotoisin?
    Pitäisi vaivautua selvittämään missä se liitin ja johdot on. Muutenkin sitten pyörii kuulokejohto jaloissa eikä yllä kunnolla tuonne Netflixin katselupaikkaan. Hieman myös innostuin tähän äänenlaadun hakemiseen, koska ainakin uskottelen itselleni tuon Xonarin olleen aavistuksen laadukkaampi kuin emon rimpula. Saattaa tosin olla placebo.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •