Sivu 91 / 91 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41818788899091
Tulokset 1,801 - 1,805 / 1805

Aihe: PC jumissa? LAITTEET vinossa? *TUKI-KETJU*

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    8 on ihan eri käyttöliittymällä kuin 10. Kymppi muistuttaa enemmän seiskaa kuin kasia, lukuunottamatta käynnistysvalikkoa ja asetukset -teletappikäyttöliittymää.
    Kannattaa tuo tsekata. Jos haluaa enempi muokata seiskan näköiseksi, niin ainahan on classic start, löytyy näppärästi niniteltä, ja saa samalla asennettua muutkin kilkkeet kerralla ja ilman mainossontaa. https://ninite.com/
    Liite 33898
    Tuo pitää kyllä asentaa heti, siis jos joskus kaivan ton Win koneen kaapista taas käyttöön
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

Höyrypää

Sijainti
    Menolippu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuo pitää kyllä asentaa heti, siis jos joskus kaivan ton Win koneen kaapista taas käyttöön
    Ei kai se ole välttämätöntä käyttää windowsia, jos muullakin pärjää. Itse olisin luopunut siitä jo aikaa sitten, mutta on paljon ohjelmia joita tulee käytettyä päivittäin, joita ei saa toimimaan linuxissa.

Tokihan sitä voi yrittää winen avulla, mutta se on enempi pelkkää testailua, josko jonkun tietyn ohjelman kaikki ominaisuudet toimisivat niin kuin windowsissa.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Ei kai se ole välttämätöntä käyttää windowsia, jos muullakin pärjää. Itse olisin luopunut siitä jo aikaa sitten, mutta on paljon ohjelmia joita tulee käytettyä päivittäin, joita ei saa toimimaan linuxissa.

Tokihan sitä voi yrittää winen avulla, mutta se on enempi pelkkää testailua, josko jonkun tietyn ohjelman kaikki ominaisuudet toimisivat niin kuin windowsissa.
    Kun olin vielä töissä, niin mulla oli Linuxin Virtual boxiin asennettu Win7, sillä sai pyöriteltyä Windowsin Cad-ohjelmia ihan siedettävästi, jos oli tarve. Nyt ei ole enää sillekään tarvetta
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

Höyrypää

Sijainti
    Menolippu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kun olin vielä töissä, niin mulla oli Linuxin Virtual boxiin asennettu Win7, sillä sai pyöriteltyä Windowsin Cad-ohjelmia ihan siedettävästi, jos oli tarve. Nyt ei ole enää sillekään tarvetta
    Pitänee varmaankin testata tuota, jahka tämän wintoosan saa hierottua enempi käytettävään kuosiin.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Emäntä kasas itselleen koneen ensimmäistä kertaa;

mITX ja kotelo toi omat haasteensa, kun ei kaapelinhallintaa ole käytännössä ollenkaan mietitty tuossa, mutta kuten yleensä; ulkonäkö ratkaisi.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •