Sivu 31 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21272829303132333435 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 728

Aihe: Joyetech eVic

  1. #601
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Saitko fiksattua kasaan?

     
     
  2. #602
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja noutti Näytä viesti
    Saitko fiksattua kasaan?
    Juu kärsinyt laitos toi vähä on (menee varmaa mittarikäyttöön)

     
     
  3. #603
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Saako tähän mistään 18500 putkia?

     
     
  4. #604
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomi.id4 Näytä viesti
    Saako tähän mistään 18500 putkia?
    Teleputkia ainakin saa

    (haes nimellä eVic Telescopic SS Body Upgrade set bOd by Leo)

     
     
  5. #605
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #606
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    75
    Hmm, mitenhän ton MVR:n sais pelittää linuxissa? Sain kyl winen avulla ohjelman käynnistymään mut ei tunnista mun evicciä.

     
     
  7. #607
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Aika pirun tyytyväinen oon ollut tähän.

    Pari ihmetyksen asiaa on ollut akkukesto, en mä millään järjettömillä tehoilla vapota, keskimäärin 6W noin about.
    Silti, kun oon ladannut akun USB liittimen kautta täyteen, jo parin puffin jälkeen 100% on tippunut 90%iin ja siitä 80....

    Tuon jälkeen näyttäisi kestävän jonkun aikaa "järkevällä" tasolla, mutta sitten saattaa ihan yhtäkkiä tippua 50%:ista suoraan kymmenen prossan molemmin puolin.

    Akkunahan on Panasonicin 3600mAh, vakioakkua en oo ees testannut.
    Miten teillä nuo akut kestää? Frendi väitti että kestää 3,5 päivää, mulla ei oo kuin parhaimmillaan 1,5 päivää parhaimmillaan...

    Aiheetonta huolestumista, vai onko tossa jotain vikaa?

    Pääasiallinen setuppi ollut Evic+ProTank II tai Evod 2,5 ohmin atopäillä.

    -Timo

     
     
  8. #608
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jambo Näytä viesti
    Hmm, mitenhän ton MVR:n sais pelittää linuxissa? Sain kyl winen avulla ohjelman käynnistymään mut ei tunnista mun evicciä.
    Mulla ei aina windowsissakaan tunnista evicciä.
    Mutta yleensä reboot auttanut tuohon. Ei taida olla virallista linuxtukea, winekin käsitykseni mukaan osaa ajaa vain osan Windows puolesta täysin.

    -Timo

     
     
  9. #609
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrFrost Näytä viesti
    Pari ihmetyksen asiaa on ollut akkukesto, en mä millään järjettömillä tehoilla vapota, keskimäärin 6W noin about.
    -Timo
    Ei se kontrollipää vaikuta akunkestoon. Jos se vaikuttaisi, niin silloinhan sen pitäisi muuttaa akussa olevaa energiaa lämmöksi, ja tulisi varmaan melko kuumaksi jos noin ison akun imisi puolta nopeammin tyhjäksi. Itsellä on Samsungin 3600mah akku ja kestää juuri tuon kolmisen päivää. 900mah akulla pärjään aamusta iltaan, en ihan koko päivää. Suosittelen siis, että hankit uuden akun.

     
     
  10. #610
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Se kontrollipää imee sähköä koko ajan, jos ei laitetta sammuta niin se tyhjentää akkua pikkuhiljaa.
    Joku sitä testaskin niin se kai tarkistaa akkua vähän väliä ja sitä kautta virtaa menee.

     
     
  11. #611
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Tarkistakaa että sinne kontrollipäähän on laitettu oikeat milliamppeerit. Tässä mulla on 18500-akulle kasattu duunikäyttöön tarkoitettu yhdistelmä. Putki n. 30€, Kick-jatko n. 25€, Kick2 n. 45€, Gepetto n. 15€ ja Mecha n. 90€. Sen verran tuosta Mechasta, että sen jännitehävikit on ainakin mulla Gussin luokkaa = ihan perseestä. Tuo kakkoskikki tosin tekee tästä yhdistelmästä tosi mukavan ja ihan tehokkaankin laitteen. Toista ylhäältä tulittavaa laitetta en ole vielä nähnytkään. Se on vähän outoa koska nää edut on aivan ilmeiset. Voi pitää huoletta pöydällä tai tuossa kaulanauhassa ilman pelkoa että tulittaa tai vuotaa. Mechan nappi on tosi sulavakäyttöinen. Sitä voi helposti painaa mistä kohtaa vain yhdellä sormella ja aina tulittaa.


     
     
  12. #612
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Onko kellään tullut ongelmia päivityksessä?

    Yritin päivittää 1.4 versioon mutta yhteys ilmeisesti katkesi jostain syystä ja nyt saan kyllä yhdistettyä koneeseen kun kuuluu ääni mutta yrittäessä päivittää tulee "equipment coding mode connection fail".

    Reset code joka laitetaan HEX-kansioon ei toimi.

    Laitteessa siis kaikki pimeänä, ei lataa eikä näytössä ole mitään eloa.

     
     
  13. #613
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrFrost Näytä viesti

    Pari ihmetyksen asiaa on ollut akkukesto, en mä millään järjettömillä tehoilla vapota, keskimäärin 6W noin about.
    Silti, kun oon ladannut akun USB liittimen kautta täyteen, jo parin puffin jälkeen 100% on tippunut 90%iin ja siitä 80....

    Tuon jälkeen näyttäisi kestävän jonkun aikaa "järkevällä" tasolla, mutta sitten saattaa ihan yhtäkkiä tippua 50%:ista suoraan kymmenen prossan molemmin puolin.

    Aiheetonta huolestumista, vai onko tossa jotain vikaa?
    Jos sen lataa sillä usbilla niin se tekee tuota, pitää käyttää kunnon laturia että pelittää normaalisti.

     
     
  14. #614
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    urjala(EESTI)
    Viestit
    76
    Apua koristerengas juutu kiini .ongo konstea kuis sais auki ilman rikkomatta

     
     
  15. #615
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Hyvinge
    Viestit
    8
    Mulla on toiminu ihan asiallisesti jo ensimmäisestä myyntiversiosta asti ja päivitykset on rullannut ulos ihan normaalisti.

    Kokeiles tätä:

    1. Remove your eVic Head from the battery
    2. Press and hold the button for 15 to 30 seconds to totally kill all the session
    3. Replace back the eVic Head to the battery
    4. Press and hold the button while plugging in the USB(this will put your eVic into download mode)
    5. When the MVR recognises your eVic, Reflash the firmware.
    6. Make sure you are using a good USB cable(like mine come with the eVic are faulty and I'm using my Sony Smartphone USB cable all this while)

    Ja jos tuo ei auta, niin saattaa olla että joudut tilaamaan uuden ctrl - headin ----->
    JoyeTech eVic Control Head Tuolta ​45,99e + postit...

     
     
  16. #616
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    28
    Oiva peli, mutta nyt alkanut tulemaan kontaktivikaa. Ensin aika satunnaisesti, mutta tänään lopettanut yhteistyön käytännössä kokonaan. Akkunapaa koitettu rykiä alas sekä protankista että MT3s:stä, samaten eVicin napaa nitkuteltu ylös. Sitten hyvin varovainen kiertäminen paikalleen ja saattaa yhden höyryt antaa, kunnes taas "No atomized found"
    Pitääkö tohon ny ruveta jotain välikappaleita laittamaan vai ryhdyttävä takuun puitteissa vaatimaan kokonaan uutta control headia (Bargainvapourilta)?

     
     
  17. #617
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Joo, kunnon laturia on pääasiassa tullut käytettyä.

    Nyt vaan alkanut turhan usein herjaamaan atomizer Not foundia.... Vaikka tuoreet atopäät kiinni... Liekö alkamassa hajoamaan koko verme?

    Ja totta, huomannut tuon, että sleep tilakin kuluttaa akkua.

    Löyty muuten pirun hyvä vyöpidike:
    Snigel Design Expandable Baton Holder, musta - Varusteleka.fi

    Vielä kun JV-kortilla saa työkaluista 10% alennukset. ProTank II ja Evodin kanssa istuu tuohon, kuin nenä päähän.

    -Timo

     
     
  18. #618
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Make79 Näytä viesti
    Oiva peli, mutta nyt alkanut tulemaan kontaktivikaa. Ensin aika satunnaisesti, mutta tänään lopettanut yhteistyön käytännössä kokonaan. Akkunapaa koitettu rykiä alas sekä protankista että MT3s:stä, samaten eVicin napaa nitkuteltu ylös. Sitten hyvin varovainen kiertäminen paikalleen ja saattaa yhden höyryt antaa, kunnes taas "No atomized found"
    Mä veikkaan et pitäs avata se yläosa ja vilkaista piuhat.... Sama ongelma siis itselläkin....

    *ituttaa itseäkin, pitäisi kai olla yhteydessä e-smoke irelandiin....

    -Timo

     
     
  19. #619
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    laittakaa 510-510 liitin siihen päähän niin ei kulu evicin oma plussa

     
     
  20. #620
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10
    Olisko porukalla tietoa mistä sais hankittua teleskooppiputkea esim. bod tai kir fanis tai joku muu soiva peli? Tuossa mitä kerennyt selaileen niin ei ole vielä tullut vastaan paikkaa missä olis saatavilla, aina näyttäs olevan loppu/ei saatavilla. Vois olla ratkasu työkäyttöön kun tuntuu olevan vähän väliä kahdessa osassa taskunpohjalla tuon 18650 akun kanssa ja se jos joku nostattaa verenpaineita kunnei ole kolvia aina matkassa. Lyhyt putki löytyy jo, mutta ei akut meinaa piisata, siksi teleskooppi

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •