Sivu 15 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 728

Aihe: Joyetech eVic

  1. #281
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357

    Vs: Joyetech eVic

    Myös Lava V1 teki ihan samaa, kaipa tuo pulssiin liittyy jotenkin..

     
     
  2. #282
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Joyetech eVic

    Peleonilta saa lyhyempiä akkuputkia.

    http://www.peleon.pl/category.php?id_category=288


     
     
  3. #283
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Tais provarikin tehdä samaa... Normipäivä.
    Ei ainakaan minun provari ole tehnyt tuollaista! :O

     
     
  4. #284

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Mikä on Joyetechin aitoustesti? :O
    Raaputettava sarjanumero, joka tarkistetaan Joyetechin sivuilla. Tulossa pikkuhiljaa jokaiseen Joykkari tuotteeseen.

     
     
  5. #285
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Peleonilta saa lyhyempiä akkuputkia.

    http://www.peleon.pl/category.php?id_category=288
    Ja tilaukseen yksi musta heti! Ei tartte venailla millon Kir Faniksen putket tulee ja mihin hintaan ja saa 18350 akut minilavan jälkeenkin johonkin käyttöön

     
     
  6. #286
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    Perhana ku kerkesin pistää jo peleonille tilauksen :/

     
     
  7. #287

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke
    Näitä myös meillä ja iltasella saldoille ja verkkokauppaan
    Et tainnutkaan laittaa niitä vielä verkkokauppaan, tai sit en vaan löytänyt niitä sivuilta...
    Paljonkos tulee hintaa?

     
     
  8. #288
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    helinä vähän helpotti kun kiristelin tuota akkuputkeen.. Kokemuksia.. Hieman tehottoman tuntuinen isommilla volteilla, uudesta vastuksesta tulikin vain 1.5 ohminen ja.. Ei tällä kyllä oikein saa käryä aikaiseksi, no ei kai tarvitsekaan, mutta yleensä parhaimman höyryttelytehon olen löytänyt vääntämällä ensin niin että saan käryä ja siitä sitten hieman alaspäin niin ettei käryä.. Eiköhän tähän totu.. ainakaan ei ole ollut misfirejä kuten vanhassa. Nyt on vanha pc läppärikin kaivettu esiin ja päivitetty 1.1

    Ainiin ja ainakin jos joyetechin aitoustestiin on luottamista niin.. aito joyetech tuote..
    Pistä watti säädöille, itselläni ainakin 2.4ohminen kangerin t3 clearo pistää kärähtäneen makua 10 watilla.. (+-8w aika optimaalinen)

    1.1 firmwaressa onkin tuo muutettu ettei laite mene yli 11w säädöissä enään..

    En tiedä onko mulla joku sunnuntai kappale (taas mun tuuria) koska tuo vekotin ei kyllä käynnisty aina 5 napin painamisella (kuten ohje vihkosessa on) vaan tarvitsee enempi painalluksia tai sitten teen sen vain liian hitaasti..
    Äsken kun rupesin suurentaa watteja 7w -- 7.4w ja painoin tulitus nappia niin vekotin iski näyttöön power low! ja sulki virrat...
    ajattelin ettei voi pitää paikkansa koska akku on lähes täysi (kuten onkin.. 98%).
    Käynnistin vekottimen uudestaan ja nyt taas toimii normaalisti..

    Tuo valikoissa pomppiminen kyllä vähän ärsyttää, olisi kivaa jos tulisi joku päivitys, missä olisi joku asetusvalikko tuolle vakio näytölle että mitä siinä näkyy..
    Itse en kaipaa mitään puff counteria pätkääkään, vaan olisi kiva että siinä näkyisi aton vastus sen tilalla.
    Kaikinpuolin muutoin, olen kyllä ihan täysin tyytyväinen tähän hankitaan.
    Ee voe valittaa ku halavalla suai.
    Ja halvalla saa vain p*skaa, eikö niin?
    Ei vaan, en tätä p*skana pidä mutten kyllä ensi hankinnaksi kenellekkään suosittelisi kun tuo valikko pomppiminen on kyllä aikas..

    Genuine checkistä sen verran että raaputin ensin pinnan jotenkin huonosti ja x3 tuli ettei ole aito tuote kun syötin numeroa joyetechin sivuille..
    Pienen säikähdyksen jälkeen muistaen mainitsemani häikät itselläni, puhdistin vähän paremmin sitä raaputuspintaa ja ihan genuine tämä on.


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  9. #289

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Tuo valikoissa pomppiminen kyllä vähän ärsyttää, olisi kivaa jos tulisi joku päivitys, missä olisi joku asetusvalikko tuolle vakio näytölle että mitä siinä näkyy..
    Itse en kaipaa mitään puff counteria pätkääkään, vaan olisi kiva että siinä näkyisi aton vastus sen tilalla.
    V2.0 (beta) on tuo ominaisuus O0

     
     
  10. #290
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    V2.0 (beta) on tuo ominaisuus O0
    Hieno homma.
    Ei tuo puff counter sinänsä ole huono juttu kun on tuo softa Windowsille mistä voi sitten katsella tilastoja
    että kuinka paljon on minäkin päivänä höyrytellyt, ja varsinkin jos haluaa vähentää höyryttelyään..
    Mutta tuohon perus näyttöön en sitä kaipaa.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  11. #291
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    Joo, mä katoin kans, että 2.0 näytti tuovan aika mukavan lisän, kun voi vaihtaa puff counterien tilalle vaikka kellon ja voltit jos käyttää watteja, kuten videossa..

    Aitoustesti meni itellä kans vituralleen useamman kerran aluksi, kun se on aika huonolaatunen arpa Mutta sieltä sitten sain kuin sainkin numerot selkeästi esiin ja mobiili versio antaa syöttää pidemmän sarjan välilyönteineen, tietokoneella kun kävin sivulla, piti välilyönnit jättää pois.. Ja toimi.

    Watit on käytössä ja ei kärähdä vaikka pistän kaikki peliin.. Kayfuni nokassa ja 1.5 ohminen..

    Minäkin kävin ihmettelemässä esmokella enkä putkia löytänyt, no ehdin jo tilauksen laittaa toisaalle muutenkin, mutta mielenkiinnosta, tilailin sitten vähän clearoja.. Onkos ne kangerin mt3;t hyviä?

    Oletkos aivan varma, että kone ei ole mennyt nukkumaan? Mä olen laittanut et näyttö sammuttaa itsensä 30sek. ja kone.. Olikohan nyt 30 vai 60min.. Ja silloin kun tuo aika on mennyt, mun pitää klikata ensin se 5 kertaa jolloin tulee menu, josta valitsen Power On (päällimmäisenä).. Eli periaatteessa 6 klikkausta.. Sitten menee hetki ja homma lähtee pelittämään..

    Mullakin akku näytti että virtaa piisaa ja yht'äkkiä LOW! Laitoin trustfire vai ultrafire vai mikä lie laturi onkaan ja 8 tunnin päästä totesin, että saa riittää.. Melkein täynnä oli ja yöksi laitoin uudelleen latautumaan ihan täyteen.. Aikaisempia kokemuksia vain 18350 akuista ja tän lataaminen kesti törkeän kauan..

     
     
  12. #292
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Minäkin kävin ihmettelemässä esmokella enkä putkia löytänyt, no ehdin jo tilauksen laittaa toisaalle muutenkin, mutta mielenkiinnosta, tilailin sitten vähän clearoja.. Onkos ne kangerin mt3;t hyviä?

    Mullakin akku näytti että virtaa piisaa ja yht'äkkiä LOW! Laitoin trustfire vai ultrafire vai mikä lie laturi onkaan ja 8 tunnin päästä totesin, että saa riittää.. Melkein täynnä oli ja yöksi laitoin uudelleen latautumaan ihan täyteen.. Aikaisempia kokemuksia vain 18350 akuista ja tän lataaminen kesti törkeän kauan..
    On tuo Kangerin T3 ainakin minun mielestäni paras clearo (bottom coil), ja clearoja olen testannut ainakin 10 erilaista.
    Voitti Busardon Clearomizer Shootout testin: http://www.youtube.com/watch?v=w8DbWniBdpQ
    Bottom Coil clearossa on se hyvä puoli ettei sitä tankkia tarvitse ruveta kääntelemään kuten joissain visionin clearoissa (ce4) että pysyy langat kosteana,kun ne on tuossa tankin pohjalla.

    Hmm... minulla oli mukana tullut Samsunging 18650 akku n. 50% täynnä ja noin 2h++ se latasi verkkovirrassa sen täyteen..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  13. #293
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Joyetech eVic

    Onko missään mitään arviota siitä milloin tuo 2.0 firmis olisi saatavilla?

    Versiota 1.1 olen mittaillut jonkin verran, ja sen hakkuri näyttää toimivan hieman tehokkaammin kuin versiossa 1.0. Perusteellinen mittaus sisältäen höyrytyksen aikaisen tehoprofiilin dokumentoinnin eri kuormilla ottaa sen verran aikaa, että jos 2.0 on kovin lähellä julkaisua, niin ehkä laajemmat mittaukset kannattaisi tehdä sillä.

     
     
  14. #294

    Joyetech eVic

    Täs olis nää Kirfaniksen tuotokset tähän pötköön




     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    Upea teleskooppi. Rahaa menee hitosti Olisikohan kayfuni kuitenkin tullut edukkaammaksi
    Vaan onhan se edukkaammaksi laitteeksi aika komea tolla teleskoopilla.. Eri asia sitten, että onko se tuon jälkeen enää niin edukas

    2.0 uudistus, jolla saa esim. näkymään voltit wattisäädöllä siellä kulmassa kuulostaa loistavalta. Nyt kun on volttisäätöön tottunut niin watit tuntuu ihan heprealta ja ja..
    No näin vanha kun jo on ja on jo kokenut markka-euro säädön niin ei enää ole helppoa mennä voltit-watti puolelle

     
     
  16. #296
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Uijui.. toi teleskooppi on PAKKO HANKINTA.

    Onkos muilla ollut eVic:n kanssa sellaista, tässä kun rupesin tarkistelemaan noitten omien setuppieni ohmi arvoja..
    niin Visionin CE5 CC clearo antaa eri ohmi lukemia kun irroittelen sitä ja laitan takaisin evic:n...
    ei ole nesteitä sisällä kun se on juuri aiemmin käynyt kylvyssä puhdistautumassa..
    täysin kuiva on 100% kun seisoskeli pari päivää kuivumassa..
    Tulee 1.1 / 1.3 / 1.4 / 1.9 / 2.3 / 2.4 / 2.5 / 2.6 / 3.3 ..
    Ja sen pitäisi olla tuo 2.6 jos nyt ihan oikein muistan..
    mikähän noin hurjat heittelyt aiheuttaa SAMASSA clearossa?
    Toivottavasti johtuu siitä että olen tehnyt siihen huonon setupin, eikä tuosta laitteesta... :P

    edit: siitäpä juuri se kyllä varmastikkin johtuu, huonosti tehty setup. meneepi purkuun jahka kerkiän..

    Tuon teleskoopin kun joskus saisi niin olen kyllä (vielä) enemmän kuin tyytyväinen tähän vekottimeen.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  17. #297
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4

    Vs: Joyetech eVic

    Näemmä Joyetech on vaihtanut uuden softaversion numeron 2.0 - 1.2 (status "Tulossa pian"):
    Joyetech Downloads - eVic Firmware
    "Multi-languages, auto/manual model, atomizer resistance memory, VV/VW editable timeline pulsation"

    Oma masiina saapunee alkuviikosta, saa nähdä kerkeävätkö pukkaamaan uuden softan siihen mennessä.

    SiB77:lle kiitokset jälleen loistavasta revikasta (YouTube).
    Joye eVic | Joye eGo Twist 1000

     
     
  18. #298

    Joyetech eVic

    SiamModsin tuubit ja topcap Pinkmulelle



     
     
  19. #299
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Joyetech eVic

    Ihquu
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #300
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    On kyllä kätevä tuo "My Vapor Record" ohjelma tälle eVicille...
    Kiva katsella tilastoja millä volteilla ja mitä ohmia on käytelty eniten, ja kuinka paljon höyrytelty.
    Kyseinen ohjelma muuten toimii myös "portablena" elikä ei vaadi asennusta toimiakseen...
    Eli kun ensimmäisen kerran asennat sen, yksinkertaisesti ota kopio sen asennus kansiosta, ja kopioi
    se vaikka usb-muistitikulle, sitten voit poistaa sen asennuksen (laittaa ihan turhaan itsensä käynnistymään
    windowsin yhteydessä...)
    kannattaa sitten pitää se sen "HEX" kansio tyhjänä sen jälkeen kun päivityksen on suorittanut,
    niin ei vahingossa päivittele rommia jos se on jo päivitetty kun sitä aina välillä vahingossa klikkaa... :P

    Joku sanoi että kaikki tilastot katoaisivat kun päivittää firmwaren?
    (Niinpä katoaakin... puffsit.. hitto.. muut kyllä jää..)
    Kannattaa ottaa niistä tiedostoista kopiot. (koko DAT kansio)

    Kun ohjelman "sulkee" se jää silti pyörimään taustalle prosesseihin, ainakin Windows 7 64-bittisessä..
    Ohjelman hakemistossa oleva "close.exe" sulkee sen lopullisesti sieltä taustalta pyörimästä.

    Sen ohjelman kyllä pitäisi sulkeutua itse heti eikä jäädälle taustalle roikkumaan kun käyttäjä klikkaa EXIT,
    sehän sen tarkoitus onkin, tai sitten ei?
    Toisin sanoen jos se on bugi, softan koodi sulkee sen väärällä tavalla.
    Tai sitten sulkemiseen on käytetty vääriä komentoja.
    Katson möyhemmin tuota debuggerilla josko se olisi nopeasti korjattavissa, sillä
    itseäni tuo ainakin häiritsee että se jää sinne prosesseihin roikkumaan..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •