Sivu 14 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 728

Aihe: Joyetech eVic

  1. #261
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    pistin tilaukseen bargainvapourista.. jälkikäteen huomasin että se on copycat listalla mainittujen puljujen joukossa joyetechin sivuilla, että saas sitten nähdä tuleeko klooni.. No voi sekin olla ihan soiva peli..

    Saksasta tulee RST osat highend smokelta..
    copycat?
    jos mulle tulee joku klooni mikä on myyty mulle joyetech:n evic:nä ni nostan kyllä metakan.
    ensi viikolla selviää..

    edit: ei lue copycat, vaan unauthorized bargainvapour:n kohdalla..
    mitenkähän ne sitten "luvattomia" evicejä myyvät, liekö sama asia.

    ..ja tajusin juuri että tilasin omani esmoke irelandilta (halvempi) enkä bargainilta.
    no hyvä niin, ei ole ainakaan joyetechin mustalla listalla se pulju.

    <<<--- me huokaisee helpotuksesta.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  2. #262

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    edit: ei lue copycat, vaan unauthorized bargainvapour:n kohdalla..
    mitenkähän ne sitten "luvattomia" evicejä myyvät, liekö sama asia.
    Luvaton myyjä ei ole maksanut isoja lisenssimaksuja, myy muiden valmistajien tuotteita (saman kategorian) liikaa, ei omista kivijalkaa.
    ^ Jossain nuo vaatimukset joskus oli.. Ei nyt kuolemaksikaan löydy uusilta sivuilta.

    Kiinasta nyt aina löytyy joku trokari joka niitä laitteita kyllä lähettää ketä vaan niistä maksaa.
    Ei eSmoke:kaan ole Joyen sivulla luvallisten yhteistyökumppanien sivulla, mutta ei myöskään 'luvattomien' listalla.
    Ja käsittääkseni ON yksi virallisista kauppiaista.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #263

    Joyetech eVic

    Elektrosavu on Suomessa virallinen

     
     
  4. #264
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Kas, nyt kun katsoin tuota bargainvapourin sivua..
    ovat laskeneet evic:n hinnan -- 64,99e ..
    tuo on kyllä jo oikeasti halpa, jos vain on aito eikä mikään "klooni".

    @Jake: jos et saa heiltä joyetechiä vaan pelkäämäsi kloonin, yritä purkaa kauppa koska joyetech evic:nä ne kyllä sitä aivan
    selvästi sivuillansa kauppaavat.

    toisaalta,on niitä tuotemerkki logoja ennenkin väärennetty.. :P


    ja kannattaa tosiaan olla tarkka mistä näitä hommailee..
    tälläkin sivustolla ainakin yksi (kinkki) sivusto aktiivisesti mainostaa tuotteitaan,ja se on listattu pira kopioiden kauppaajaksi
    joyetech:n sivuilla...
    en viitsi suoraan nimeä mainita mutta eipä ole vaikea huomata listalta...

    http://www.joyetech.com/about/copycat.php

    (tai ehkä joyetech on vetänyt idän ajalle herneet nenään siitä että siellä mainostetaan twist kloonia parempana kuin joyen oma..)

    edit:
    sain ns. sisäpiiri tietoa tuostakin asiasta ja tolle listalle joutuu jos myy joyetechin tuotteita alle suositushintojen/kilpailijoiden vastaavia ns. klooni tuotteita esim ego-akut..
    eli se että tolla listalla on lafkan nimi ei tarkoita välttämättä sitä etteikö ne myisi aitoja joyetech tuotteita.
    ja tämä tieto tuli luotettavasta lähteestä.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  5. #265
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    No, jos toimii kuten pitää ja päivitys menee ni menköön, kamalan hankala lähettää tavaraa takaisin ulkomaille, ja olla myös varma, että saa rahansa takaisin, yleensä olen pyrkinyt suosimaan Suomalaista, useastakin syystä; päällimmäisenä mainittakoon ehkä nopein mahdollinen toimitus ja toisena se, että jos jotain kysyttävää ilmenee (harvemmin ilmenee, mutta silti pidän ajatuksesta)- on mukavampi ja helpompi toimia suomalaisen kanssa, kiireellisessä asiassa osaan liikkeistä varmasti voi myös soittaa. Pari suomi suosikkia on päässyt syntymään, mutta en nyt viitsi tässä mainostaa.. No tilasin tuolta lähinnä edullisen
    hinnan sokaisemana ja hyvää ja halpaa harvemmin on- mutta katsotaan. Kyseessä siis ennakkohinta, toimitukset taisi olla tuolta 18.1 alkaen, jos nyt oikein muistan, että nouseehan niillä se hinta tuosta sitten..

    Ostin suomalaisesta liikkeestä edellisen modini, jolla olen pärjännyt tähän saakka, kyseessä on mini Lavatube, versio 1.5, eli se välimalli, joka ei ollut sen originaalin lavatube valmistajan tekele.. Täysin tyytyväinen olen ollut laitteeseen ja tälläkin hetkellä se on käytössäni, joskin.. Laite alkaa olla loppu. Laite on pudonnut töissä tarpeeksi usein, joka näkyy jo putkesta ihan ulkoisesti ja on siinä jo vauriota sisälläkin, aina kun koitan tulittaa, olen jo tottunut kuuntelemaan kuuluuko pihinää, lyö nimittäin todella usein huti.. Ja täysistäkin akuista tulee melko usein "akku vähissä" näytön vilkutus.. Kärsivällisyydellä tämä kyllä pelaa, mutta riittävän huonosti, että on aika hankkia jotain muuta. Atoksi on jäänyt nyt Svoemeston Kayfun3, eikä muita ole tullut käytettyä useampaan kuukauteen ja olin jo itselleni luvannut, että kun tulee svoelta uusi putki, ostan sen heti.. Mitä muuta sitä kaipaisi, kun siinä on se natiivi liitäntäkin.. No on se vaan varmasti törkykallis, ja koska lie tulee, kun päivittäin tulee rampattua svoen kaupassa haikailemassa uutta putkea. Täältä ja muista arvosteluista voisin sanoa sen, että svoen putki olisi taatusti parempi, kuin tämä evicci.. Ihan vaan jo tehojensa puolesta.. Mutta mä en ole jaksanut kovin usein tehdä omia atoja vaan oon tilaillut niitä svoemestolta valmiina, 2.0-2.2 ohmiset 3 saparoiset vastukset on tuntunut parhailta.. Omiakin tehtaillut, mutta nuo on minusta parempia.. Voltit on usein tässä laitteessa ollut 3.7-4.5 riippuen vastuslankaan kerääntyneestä karstan määrästä.. Mun volttimittari on yleismittari ja sitä on hankala ruuvata tuohon väliin, joten todellisista tehoista en tiedä, mutta ainakin teoriassa käytän niitä ohmeja mitkä on evicille optimaaliset ja tehoaluekin evicissä näyttäisi riittävän, siis kun 5 voltilla aina tulee ja ihan kamalaa käryä ihan mistä vain; ainakin omasta mielestäni.. Hieman heikko suoritus käsittääkseni tämä evic, mutta jos tähän nykyiseen vertaa, niin pitäisi olla varsin kilpailukykyinen..

    Nyt olisi myös tarkoitus saada nuo putoamiset vähentymään ettei kaikki värkit hajoa ennen aikojaan- oon yrittänyt ebaystä kattella sopivaa taskulampulle tarkoitettua vyökoteloa nepparilla tai vastaavalla mielessä sopiva koko evic+kayfun yhdistelmälle, mutta toistaiseksi ei ole kyllä löytynyt. Oli sitten povarissa tai reisitaskussa, ihme ettei ole enemmän hajonnut, aina kolisee tai lentelee jonnekin prkl..

    Olen mac käyttäjä, joten höyrytieteelliset tutkimukset eivät analysointi pistorasiasta kiinnosta. On mulla yksi vanha pc kone, ibm;n yli 10v vanha läppäri jossa xp, sillä saan päivitettyä, mutta datapistokkeen käyttö taitaa mulla olla siinä. Täällä on kovasti höyrytty myös Jantyn Mid;istä.. Kävin vähän tutkimassa asiaa ja tulin lopulta siihen tulokseen, että kyseinen laite ei ole minua varten, en nyt tiedä onko Eviccikään, selvinnee aikanaan, mutta mid;issä ei ole lainkaan näyttöä vaan vain rgb ledi/ledejä, jotka kertovat laitteen tilan, sekä joystick jolla laitetta pääsee säätämään. Laitteessa on 4 profiilia, nämä profiilit sisältävät hurjasti enemmänkin, mutta yksinkertaistetaan nyt näin, että profiilissa olisi tietyt voltit/watit, eli voisin esim. tehdä itselleni 3,8v, 4.0v, 4.3v ja 4.5v säädöt, jotta saisin jokseenkin tuon haluamani skaalan, ja nämä tulisi ohjelmoida laitteeseen ensin tietokoneella (ja taas, vain pc ohjelmisto ainakin tähän mennessä).. Juu ei, unohdetaan koko juttu, peruskäyttö kaikkine säätöinen on minun tapauksessani oltava tehtävissä itse laitteella.. Raha jonka olin valmis sijoittamaan akkuputkeen sai minut kiinnostumaan kahdesta eri laitteesta, tästä Evicistä ja ilmeisesti paremmasta laitteesta Vamo, mutta tämä Evic vain vaikutti mielenkiintoisemmalta.. Kokeillaan.

     
     
  6. #266
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Raha jonka olin valmis sijoittamaan akkuputkeen sai minut kiinnostumaan kahdesta eri laitteesta, tästä Evicistä ja ilmeisesti paremmasta laitteesta Vamo, mutta tämä Evic vain vaikutti mielenkiintoisemmalta.. Kokeillaan.
    Itseäni tämä rupesi välittömästi kiinnostamaan tuon "ohjelmisto päivitys" mahdollisuuden takia.
    jo ensimmäinen päivitys kuulostaa hyvältä, en tiedä onko ennenkuin saan itse laitteen hyppysiini.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  7. #267
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Itseäni tämä rupesi välittömästi kiinnostamaan tuon "ohjelmisto päivitys" mahdollisuuden takia.
    jo ensimmäinen päivitys kuulostaa hyvältä, en tiedä onko ennenkuin saan itse laitteen hyppysiini.
    Minua ei tuo päivitys kiinnosta, koska rauta sen softan takana on ilmeisesti heppoista. Ihan sama miten ne sitä puff-laskuria päivittää, kun ei siitä saa kunnon höyryjä ulos. Pelkkää markkinamiesten hypetystä moiset.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    Olen hieman samoilla linjoilla Jarifin kanssa. Päivitysmahdollisuus on tosiaan melkoisen turha ominaisuus, paitsi jos:
    - tuote laitetaan myyntiin kesken eräisenä..
    - tuotteen käyttöliittymässä on virhe (lue syy 1)

    Mitään varmuutta ei ole siitä miten paljon laitetta voi muokata tuolla firmwaren muutoksella, mutta olen 90% varma, että firmwaren avulla ei voi esim. lisätä tehoja laitteeseen, todennäköisesti laitteessa on
    jonkinlainen ic-piiri, jonka avulla jännite/watit säätyvät, ic-piiri, tyyliin arduino, joka ohjaa näyttöä ja vastaa painikkeiden toiminnoista. Tämä jälkimmäinen piiri on se, jonka firmware on päivitettävissä. Onhan tästä toki etua, jos joku kehittäjistä saa äkillisen innovaation paremmasta käyttöliittymästä, paremmalla käyttöliittymällä tarkoitan näytöllä esitettävän datan esitystapaa ja sitä miten ohjaus painikkeilla tapahtuu. Tämä 1.1 päivityshän on juurikin klassinen esitys tälläisestä.

    Ja tämä päivitys systeemi on osa markkinointi strategiaa. Sanotaan, että uusi Windows olisi tulossa markkinoille, monella on pelko, että vanhaa versiota ei nyt kannata ostaa, kun sitä ei varmaan kohta enää päivitetä, näin kun laitetaan tuote toimivana - mutta hieman heikkona esityksenä markkinoille; ja heti pykätään tarjolle päivitys.. Luodaan mielikuva siitä, että asiakkaasta välitetään ja että yritystä kiinnostaa kehittää tätä tuotetta. Uudet päivitykset eivät (toistaiseksi) maksa mitään joten totuus on, että yritystä ei kiinnosta, paitsi oman imagonsa ylläpitämisen verran. Floppi tuote vaikuttaa negatiivisesti yrityksen menestykseen. Tietenkin.. On olemassa toinen vaihtoehto. Sanotaan, että he vaikka päättivät kehittää tämän Jantyn Midin kilpailijaksi, tavallaanhan se ei sitä ole, koska Midissä on huomattavasti tehokkaampi ulostulo käsittääkseni, mutta ehkä Joyetechillä tultiin siihen tulokseen, että diagnostiikkadata on juuri se kiinnostava ominaisuus Midissä- ja oli kiire saada tuote markkinoille ENNEN jantyä, joten pistetään pihalle kesken ja päivitetään kun saadaan tuloksia..

    No se siitä, kaikki tämä on vain spekulointia..

    Se mikä tässä minua kiinnosti, oli lähinnä se, että minun kokemukseni rajoittuvat toistaiseksi VV laitteisiin, tässä olisi nyt käsittääkseni VW-laite.. Ja toinen asia on se, että käyttöliittymä miellytti minua, olen joskus miettinyt Provarin hankintaa.. Tämä mainitsemani Semovar.. Siinä on jotain samaa, nimittäin yhden näppäimen käyttöliittymä, ja se.. Ei vain ole minun juttuni. Ajan työkseni pyöräkuormaajaa ja kerkiän silloin tällöin pillistäni höyryt imaista ja tehot pitää silloin olla kyllä kohillaan ilman, että tarvitsee klikata nappulaa tuhatta kertaa.. Tuollainen rulla vaikuttaa mielenkiintoiselta, niinkään en ole kiinnostunut puff-laskurista, ominaisuuksiinsa nähden olen ollut täysin tyytyväinen lavatuben käyttöliittymään. No mitä provarin käyttäjien juttuja olen lukenut ja provarin arvosteluita olen katsonut, moni on tullut siihen tulokseen, että yhden napin käyttöliittymä on paras, että jos sellaisen hankkisi, niin ehkä olisin samaa mieltä.. Mutta mennään nyt omalla intuitiolla kuitenkin vielä ja tällä hetkellä vaistoni sanoo, että tämä voisi olla hyvä

    Joyetech tekee hyviä keskiverto tuotteita, 510 tankit ynnä muut.. Eivät ole sieltä parhaasta päästä, varsinkaan jos verrokkina on esim. suosimani kayfun, mutta eipä ole hintakaan ihan sama.. Ja heidän akut.. Potkua ei ole mitenkään älyttömästi, mutta ihan toimivia vehkeitä on ollut. Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, akku putkelle tarpeeni tuntuisi tulevan katetuksi keskiverto tuotteella.

     
     
  9. #269
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Joyetech eVic

    eVic saapui tännekkin ja tässä ensimmäisiä juttuja mitä tuli mieleen 10min jälkeen:

    1. voi paska ku on laaduttoman olonen putki, kierteet narisee/rahisee yms yms.
    2. voi paska ku on laaduttoman olonen putki, kierteet narisee/rahisee yms yms.
    3. voi paska ku on laaduttoman olonen putki, kierteet narisee/rahisee yms yms.
    4. näprääjänä voi elämä ku voi sähköröökilläkin voi pelata matopeliä
    5. tää suoranaisesti huutaa rst-osia
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    no kuulostaa siltä että rst osat oli sitten hyvä idea pistää tilaukseen

     
     
  11. #271

    Vs: Joyetech eVic


     
     
  12. #272
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Joyetech eVic

    Jaahas-
    Myös minulle evicci saapui ja-- onneks on rst ost tulossa, ei meinannut saada kasattua tuota. Hei.. Kuuluuko tän "rullan" helistä tälleen ku tätä vispaa? Aika hyvin oli ruutia vanhaan verrattuna, ohmit 1.5 ja tehoja sai tiputtaa 4.2v-3.9v.. Versio 1.0 - heti päivittämään mut satuin joutuu sairaalaan ni jää illemmaksi..

     
     
  13. #273

    Vs: Joyetech eVic

    Kuuluu helistä.

     
     
  14. #274
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Joyetech eVic

    helinä vähän helpotti kun kiristelin tuota akkuputkeen.. Kokemuksia.. Hieman tehottoman tuntuinen isommilla volteilla, uudesta vastuksesta tulikin vain 1.5 ohminen ja.. Ei tällä kyllä oikein saa käryä aikaiseksi, no ei kai tarvitsekaan, mutta yleensä parhaimman höyryttelytehon olen löytänyt vääntämällä ensin niin että saan käryä ja siitä sitten hieman alaspäin niin ettei käryä.. Eiköhän tähän totu.. ainakaan ei ole ollut misfirejä kuten vanhassa. Nyt on vanha pc läppärikin kaivettu esiin ja päivitetty 1.1

    Ainiin ja ainakin jos joyetechin aitoustestiin on luottamista niin.. aito joyetech tuote..

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146

    Vs: Joyetech eVic

    nyt on evic höyryillä ja laite tuntuu aika hyvältä käteen ja painoa tuolla on sopivasti. Höyryntuotto bogeilla ihan sairaan hyvä ja bananasplittikin alkoi maistua jo joltakin. Kaavailin ostavani vielä toisenkin kesäksi jollei jotain mullistavaa tapahdu! Tykkään!

     
     
  16. #276
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318

    Vs: Joyetech eVic

    Jep, painoa sopivasti... rosteriputkella ja nautiluksella varustettuna 260g
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Piikkiö
    Viestit
    113

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Percehöyry Näytä viesti
    Tätä odotellessa.

     
     
  18. #278
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Ainiin ja ainakin jos joyetechin aitoustestiin on luottamista niin.. aito joyetech tuote..
    Mikä on Joyetechin aitoustesti? :O
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146

    Vs: Joyetech eVic

    okei nyt tuli päivän wtf momentti: istun autossa ja höyryttelen evicillä. Aina kun vedän höyryä niin radio alkaa suhisemaan eli ilmeisesti toi vici häiritsee radioaaltojen kulkua : D miten tämä voi olla mahdollista?

     
     
  20. #280
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Joyetech eVic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja noutti Näytä viesti
    okei nyt tuli päivän wtf momentti: istun autossa ja höyryttelen evicillä. Aina kun vedän höyryä niin radio alkaa suhisemaan eli ilmeisesti toi vici häiritsee radioaaltojen kulkua : D miten tämä voi olla mahdollista?
    Tais provarikin tehdä samaa... Normipäivä.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •