Sivu 9 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 449

Aihe: Yleinen hintakeskustelu

  1. #161
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Sinä kun tunnut luulevasi tietävän toleransseista ja laaduista, niin voitko huvittaa minua kertomalla miten ne käytännössä parantaa höyryttely kokemustasi?
    Ja se sun Darwin on edelleen ihan yhtä arvokas kuin mikä tahansa taskulampun runko.
    Ensinnäkin. Laatu ja toleranssit vaikuttaa sekä mekaanisen laitteen käytettävyyteen että sen elinikään, molemmat asioita jotka metallialan työntekijän pitäs tietää.

    Toiseksi. Minulla ei ole Darwinia, kuitenkin tiedän millainen elektroniikka sen saa toimimaan. Sinulla piti olla perustelu miksi tuo elektroniikka on verrattavissa patterikotelon ominaisuuksiin, et ole vielä tuota väitettäsi perustellut millään tavoin.

    Kolmanneksi. Miksi sinulla on Lava? Jos kaikki mitä olet täällä höyrynnyt (pun intended) pitää paikkansa niin höyryttimissähän ei ole eroja ja sinulla pitäisi olla halvin 510 pötkö taikka vastaava käytössäsi.

    Lopuksi. Arvasin heti alussa ettei sinulla ole mitään kokemusta yhdestäkään näistä parjaamistasi laatu modeista joten kaikki argumenttisi ovat melko perusteettomia. Lisäksi argumenttisi hintojen muodostumisesta perustuvat oletukseen että firmoilla on koneet jne jotka suoltaa modeja ulos ilmaiseksi mikä sekin on aika utopistinen ajatus tässä yhteydessä. Esim Super-T joka on yksi isoimmista laatu modien valmistajista, ostaa kaikki koneistus palvelunsa. Mutta, en usko että logiikka taikka perustelut sammuttaa intohimoa joka sisälläsi on aiheeseen syntynyt joten turha tätä keskustelua on sen enempiä jatkaa. Sanoit aiemmin että tyhmyys on se joka sinut saa raivostumaan, voi olla että pään seinään lyöminen asioissa joista ei pakosti tiedä tarpeeksi voi saada meuhkaamisen vaikuttamaan juuri tuolta tyhmyydeltä, kannattaa miettiä miten keskusteluihin suhtautuu ja milloin voi myöntää tietävänsä asiasta vähemmän kuin olettaa... Ei muuta kuin hyvää viikonloppua ja kannattaa ihan oikeasti kokeilla esim Darwinia, voi yllättyä melkoisesti.

     
     
  2. #162
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    HHP on herättänyt mulle huippuluokan liikeidean, millä ympäri eurooppaa, myös suomessa tehdään rahaa: Myy tuotetta mikä kestää 2-4kk ja myy sen jälkeen uusi!
    Vois pistää noihin kiukaihinkin parasta ennen päivän?

     
     
  3. #163
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    HHP on herättänyt mulle huippuluokan liikeidean, millä ympäri eurooppaa, myös suomessa tehdään rahaa: Myy tuotetta mikä kestää 2-4kk ja myy sen jälkeen uusi!
    miksi kiinalaiset eivät ole tätä vielä keksineet ??
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #164

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    HHP on herättänyt mulle huippuluokan liikeidean, millä ympäri eurooppaa, myös suomessa tehdään rahaa: Myy tuotetta mikä kestää 2-4kk ja myy sen jälkeen uusi!
    Naulan kantaan! Ota markan boxmodit ja takaan, että et enää joudu protesti listalle!


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  5. #165
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Tehkääs joku näistä jutuista semmonen kollaasi

     
     
  6. #166
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    HHP on herättänyt mulle huippuluokan liikeidean, millä ympäri eurooppaa, myös suomessa tehdään rahaa: Myy tuotetta mikä kestää 2-4kk ja myy sen jälkeen uusi!
    Älä nyt ääneen huuda, Kiinalaiset tulee ja vielä kopioivat tuonkin idean
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  7. #167
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Vois pistää noihin kiukaihinkin parasta ennen päivän?
    Älyttömän nopeasti kuluvat tiivisteet/tiivisteet, jotka "hajoavat" kun karto laitetaan sisään ja kun vaihdetaan karto niin Kiuas kuseekin sen jälkeen näpeille

     
     
  8. #168
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää
    TLR:
    OlettakoteHulluja?
    Luulis noilla lyhenteillä että herra sentään hallitsee yhdyssanat ja luulis myös että yli kahden vuoden höyryttelykokemuksella olis esittää parempia faktoja arvokkaistakin laitteista - vaikka itse lavalla pärjäätkin.

    En moiti toki lavaa, mutta meitä on niin moneen junaan ja jos ultimateharrastajat eivät ole sun kanssa samassa junassa, niin ei ne siihen hyppää vaikka kuinka idiootiksi haukkuisit.

    Poltit varmaan aikanaan sätkiä virsikirjan lehtiin käärittynä, kun samat nikkikset tuli tyydytettyä halvalla? Kuka vitun idiootti maksaa mallusta, kun bonus tykittää samalla tavalla.

     
     
  9. #169
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Kuka vitun idiootti maksaa mallusta, kun bonus tykittää samalla tavalla.
    +1
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #170

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    http://www.youtube.com/watch?v=CfatXfgba3k

    Jotenkin tää kappale on vaan mukavaa kuunneltavaa tätä ketjua lukiessa. kappale yhtä laadukas
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  11. #171
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Naulan kantaan! Ota markan boxmodit ja takaan, että et enää joudu protesti listalle!
    missä tämmösiä mätäpäitä syntyy? pitäis vispata takaisin spermaks ja olla nussimatta

     
     
  12. #172

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Ensinnäkin. Laatu ja toleranssit vaikuttaa sekä mekaanisen laitteen käytettävyyteen että sen elinikään, molemmat asioita jotka metallialan työntekijän pitäs tietää.

    Toiseksi. Minulla ei ole Darwinia, kuitenkin tiedän millainen elektroniikka sen saa toimimaan. Sinulla piti olla perustelu miksi tuo elektroniikka on verrattavissa patterikotelon ominaisuuksiin, et ole vielä tuota väitettäsi perustellut millään tavoin.

    Kolmanneksi. Miksi sinulla on Lava? Jos kaikki mitä olet täällä höyrynnyt (pun intended) pitää paikkansa niin höyryttimissähän ei ole eroja ja sinulla pitäisi olla halvin 510 pötkö taikka vastaava käytössäsi.

    Lopuksi. Arvasin heti alussa ettei sinulla ole mitään kokemusta yhdestäkään näistä parjaamistasi laatu modeista joten kaikki argumenttisi ovat melko perusteettomia. Lisäksi argumenttisi hintojen muodostumisesta perustuvat oletukseen että firmoilla on koneet jne jotka suoltaa modeja ulos ilmaiseksi mikä sekin on aika utopistinen ajatus tässä yhteydessä. Esim Super-T joka on yksi isoimmista laatu modien valmistajista, ostaa kaikki koneistus palvelunsa. Mutta, en usko että logiikka taikka perustelut sammuttaa intohimoa joka sisälläsi on aiheeseen syntynyt joten turha tätä keskustelua on sen enempiä jatkaa. Sanoit aiemmin että tyhmyys on se joka sinut saa raivostumaan, voi olla että pään seinään lyöminen asioissa joista ei pakosti tiedä tarpeeksi voi saada meuhkaamisen vaikuttamaan juuri tuolta tyhmyydeltä, kannattaa miettiä miten keskusteluihin suhtautuu ja milloin voi myöntää tietävänsä asiasta vähemmän kuin olettaa... Ei muuta kuin hyvää viikonloppua ja kannattaa ihan oikeasti kokeilla esim Darwinia, voi yllättyä melkoisesti.
    1. ahhh nice try. Mutta sie et edelleenkään käsitä minkälaiseen rääkkiin tuo teräs on suunniteltu, joten se on lähinnä teräksen haaskausta.
    2.Olen pahoillani, mutta sattuneesta syystä olen estynyt kertomaan mitä se sisältää.
    3.Lava on toimiva vv mod
    4. tl;dr


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  13. #173
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    1. ahhh nice try. Mutta sie et edelleenkään käsitä minkälaiseen rääkkiin tuo teräs on suunniteltu, joten se on lähinnä teräksen haaskausta.
    2.Olen pahoillani, mutta sattuneesta syystä olen estynyt kertomaan mitä se sisältää.
    3.Lava on toimiva vv mod
    4. tl;dr
    1. Olen työskennellyt tuon teräksen kanssa vuodesta 1996.
    2. Estynyt? vaiko tiedoton?
    3. niin ja kuitenkaan ei logiikkasi mukainen. Reippaasti vaan 510 automaattiakku huuleen kun suahan ei kukaan huijaa taskulampuillaan
    4. höpsispöpsis

     
     
  14. #174
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Teet omasta mielestäni itsestäsi täysin pellen kirjoitellen kommenteja, joihin et vaivaudu edes antamaan perusteluja

     
     
  15. #175

    Vs: Re: Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Luulis noilla lyhenteillä että herra sentään hallitsee yhdyssanat ja luulis myös että yli kahden vuoden höyryttelykokemuksella olis esittää parempia faktoja arvokkaistakin laitteista - vaikka itse lavalla pärjäätkin.

    En moiti toki lavaa, mutta meitä on niin moneen junaan ja jos ultimateharrastajat eivät ole sun kanssa samassa junassa, niin ei ne siihen hyppää vaikka kuinka idiootiksi haukkuisit.

    Poltit varmaan aikanaan sätkiä virsikirjan lehtiin käärittynä, kun samat nikkikset tuli tyydytettyä halvalla? Kuka vitun idiootti maksaa mallusta, kun bonus tykittää samalla tavalla.
    Yleensä foorumeilla käy näin. Kun ei enää olee mitään sanottavaa, eikä comebackia turvaudutaan siihen, että aletaan etsiin kirjoitusvirheitä.
    Luuseri


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  16. #176

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    missä tämmösiä mätäpäitä syntyy? pitäis vispata takaisin spermaks ja olla nussimatta
    Illan paras! HHP sauce.

     
     
  17. #177

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    missä tämmösiä mätäpäitä syntyy? pitäis vispata takaisin spermaks ja olla nussimatta
    Torniossa olen jos haluat koettaa kuntoas.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  18. #178

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Nyt ne nettimunat takas housuihin

     
     
  19. #179
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Yleinen hintakeskustelu kun on aiheena. Paljonko joku maksaa Logitech G15 (siniset ledit) -näppiksestä höystettynä Jack Daniel'sillä? ???

    Toimii yhä aivan loistavasti. BTW.

     
     
  20. #180
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Yleinen hintakeskustelu

    Oot kyllä paras trolli aikoihin, vaikka olenkin ystävällinen ja kävin tänään ruokkimassa jopa sorsia, niin sinua en jaksa enää enempää ruokkia. Sorry!

    Hyviä höyryjä ja mukava nähdä että olet tehnyt sievoisen säästön, kun oot malttanut pysyä toimivissa peruslaitteissa.

    Tässähän oli siis vaan kyse peruskäyttäjän ja harrastajan välisestä erosta. Molemmille on ONNEKSI tarjontaa myös laitepuolella ja harmi jos olet siitä pahoittanut mielesi niin suuresti, että rekisteröidyit tänne ja tulit ilmoittamaan miten muut ovat väärässä ja sinä oikeassa.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •