Sivu 21 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 449

Aihe: Yleinen hintakeskustelu

  1. #401
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    tuossa on sinulle hyvä sivu.

    http://www.vaporwall.com/

    sieltä sitten kreikkalaisten palsta ja mene sinne itkemään mitenkä ne kaikki pitää
    kieltää kun nekin tekee saman tempun kun olantakaa vääntää.

    provosoituuvat vielä helpommin kuin ihmiset täällä

     
     
  2. #402
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    tuossa on sinulle hyvä sivu.

    http://www.vaporwall.com/

    sieltä sitten kreikkalaisten palsta ja mene sinne itkemään mitenkä ne kaikki pitää
    kieltää kun nekin tekee saman tempun kun olantakaa vääntää.

    provosoituuvat vielä helpommin kuin ihmiset täällä
    Tai sitten tuossa: http://keskustelu.suomi24.fi/
    Faktat tai muut mielipiteet kiinnostaa porukkaa yhtä vähän kuin teikäläistä ja argumentoinnin sekä kirjoitusvirheiden tasokin on just teikäläisen luokkaa.

     
     
  3. #403

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  4. #404
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ^Onko tämä keskustelu sulta jotenkin pois? Muutenkaan en ymmärrä kyseistä kuvaa, koska aivan samalla tavalla keskusteluja ja väittelyjä käydään ilman nettiäkin..?

     
     
  5. #405

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Onko tämä keskustelu sulta jotenkin pois? Muutenkaan en ymmärrä kyseistä kuvaa, koska aivan samalla tavalla keskusteluja ja väittelyjä käydään ilman nettiäkin..?
    Pysy ny henkseleissäs, ei mun takia kannata paitaa repiä päältä..
    Kunhan nyt annoin oman ajatukseni tuohon että itsekin puhut keskustelusta ja väittelystä, mikä onkin OK mun mielestä, mutta tämä:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tai sitten tuossa: http://keskustelu.suomi24.fi/
    Faktat tai muut mielipiteet kiinnostaa porukkaa yhtä vähän kuin teikäläistä ja argumentoinnin sekä kirjoitusvirheiden tasokin on just teikäläisen luokkaa.

    turhanpäiväinen provoaminen henkilön kanssa joka jo yhtä sotaa oli sytyttämässä, on mielestäni täysin turhaa.
    Mutta jokainen tyylillään.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  6. #406
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Pysy ny henkseleissäs, ei mun takia kannata paitaa repiä päältä..
    Kunhan nyt annoin oman ajatukseni tuohon että itsekin puhut keskustelusta ja väittelystä, mikä onkin OK mun mielestä, mutta tämä:
    Ei mulla ole henkseleitä.
    Juurihan tuolla kuvalla kerroit, että netissä väittely on vammasta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    turhanpäiväinen provoaminen henkilön kanssa joka jo yhtä sotaa oli sytyttämässä, on mielestäni täysin turhaa.
    Mutta jokainen tyylillään.
    Tuo aiempi kommenttini oli lähinnä humoristinen jatko 6devil9:n ehdotukselle, mutta ilmeisesti huumoriaspekti ei tekstistäni välittynyt? :-\

    Edit. Niin siis tarkennuksena; itseäni lähinnä ihmetyttää tuon kyseisen (tai vastaavan) kuvan linkkailu netin keskustelufoorumeilla, joissa käsittääkseni keskustelu (ja siitä aina välillä sikiävä väittelykin) on se ydinjuttu.

     
     
  7. #407
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Eli perinteinen "Se oli huumoria/sarkasmia" jos postaus ei oikein auennut?
    KGO & Twist

     
     
  8. #408
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ^No, ajattelin tuon nauravan hymiön kertovan, että en ehkä aivan vakavissani ollut, mutta eipä näyttänyt sekään auttavan.. Ehkä mä vaan oon hiljaa..

     
     
  9. #409
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Kyllä mä ainakin olen jo huolissani Suomen tilasta ja siitä, että tuota amerikan mallia pyritään kaikin keinoin myös tuomaan tänne; "Ihmisen ei pitäisi tarvita omaa ajattelukykyä normaalissa päivittäisessä elämisessä."

    Hyvin esimerkiksi höyryttelyyn sopiva esimerkkejä löytyy, mutta yleisesti ihminen ei saa enää itse päättää omasta terveydestään vaan sitä ohjaillaan "oikeaan" suuntaan kieltolakien avulla.

    Kyllä ihminen oppii hyvinkin äkkiä olemaan ajattelematta, jos siihen annetaan mahdollisuus, ihmiset kuitenkin pyrkivät tekemään asiat mahdollisimman helpoksi.

     
     
  10. #410
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ^Tuota juuri itsekin hain takaa, mutta esmoke sai ehkä tuotua asian esiin paremmin.

    Ei kyllä taida enää liittyä hintakeskusteluun millään tavalla (taaskaan) nämä höpinät. :P

     
     
  11. #411

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Tuota juuri itsekin hain takaa, mutta esmoke sai ehkä tuotua asian esiin paremmin.

    Ei kyllä taida enää liittyä hintakeskusteluun millään tavalla (taaskaan) nämä höpinät. :P
    Tämä on muutenkin väärin nimetty spin off lanka, joten ei sillä niin väliä


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  12. #412

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Kyllä mä ainakin olen jo huolissani Suomen tilasta ja siitä, että tuota amerikan mallia pyritään kaikin keinoin myös tuomaan tänne; "Ihmisen ei pitäisi tarvita omaa ajattelukykyä normaalissa päivittäisessä elämisessä."

    Hyvin esimerkiksi höyryttelyyn sopiva esimerkkejä löytyy, mutta yleisesti ihminen ei saa enää itse päättää omasta terveydestään vaan sitä ohjaillaan "oikeaan" suuntaan kieltolakien avulla.

    Kyllä ihminen oppii hyvinkin äkkiä olemaan ajattelematta, jos siihen annetaan mahdollisuus, ihmiset kuitenkin pyrkivät tekemään asiat mahdollisimman helpoksi.
    Sinä kauppiaana olet luonnollisesti enemmänkin peloissasi kuin huolissasi siitä, että joutuisit ottamaan 100% vastuun myymästäsi tavarasta. Tässä tapauksessa vastuu kuitenkin on kaiketi valmistajalla, joten relax.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  13. #413
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Puhtaasti speksien ja nettikommenttien perusteella Vamo taitaa olla atm se tykein vekotin hinta/laatusuhteeltaan.
    KGO & Twist

     
     
  14. #414

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Tääkin vamo tilas Vamon :P Mitä hintakeskusteluun tulee niin ainakin atoissa olen huomannut ettei halvalla hyvää saa. Patteriputkista en osaa sanoa kuin pelkkiä kiinan torvia ostellu. Ehkä olis kannattanu suosiolla provari hommata alussa mutta nyt on monta kokemusta ja putkea rikkaampi. Halvemmaks se provari tmv olis pitkässä juoksussa tullut.

    Gusi on Paskaa

     
     
  15. #415
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Sinä kauppiaana olet luonnollisesti enemmänkin peloissasi kuin huolissasi siitä, että joutuisit ottamaan 100% vastuun myymästäsi tavarasta. Tässä tapauksessa vastuu kuitenkin on kaiketi valmistajalla, joten relax.
    Minulla maahantuojana on jo vastuu tuotteista, joten en nyt tarkoittanut tätä. Puhuin ylipäätänsä näistä Rva Räsäsen ajamista lakiuudistuksista.

    PS. Olet kyllä todella taitava provosoimaan kirjoituksillasi ^-^ En tiedä teetkö sen tarkoituksella vai onko se vain tyylisi, mutta kyllä sait minulla karvat pystyyn samantien

     
     
  16. #416
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Mulla tulee hhp:stä mieleen Asterix ja Obelix sarjakuvan riidankylväjä.

    Toisille kaikki on vaan niin vaikeaa ja sitten sitä omaa pahaa oloa ja alemmuuden tunnetta pitää päästä jonnekin purkamaan.
    Harmi kun täällä ei ole ignore ominaisuutta.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #417
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Kyllä on


     
     
  18. #418
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    ^Älkääs nyt..ostinko sipsit,popkornit turhaan ..vai katsotaanko tuntematon rauhassa sipsin murut sylissä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  19. #419
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kyllä on

    Nyt heti kerrot miten?? Kokeilin etsiä ja en keksinyt tuollaista toimintoa mistään.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  20. #420
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen hintakeskustelu

    Nice. Silmät ja korvat kiinni pahalta maailmalta, emmehän hyväksy kyseenalaistamista?

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •