Sivu 9 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #161
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Jos tämä saa guntterilta jossain vaiheessa thumbs up, sekä saadaan Kick mahdollisuus ja kirkas (lasi)tankki, niin tämä on hankinnassa heti.

    Mulla on tällä hetkellä toi Somnium vain kotikäytössä genesiksen ollessa hankala kuljetettava. Ulkona viipottaessa on ProVari + ViVi Nova. Tuo jälkimmäinen ei oikein ole ideaali tässä vaiheessa harrastusta, joten jos saadaan kickattava Silika-hybridi Suomesta, se olisi just Passeli(tm).

    Mielenkiinnolla odottelen kehityksen tuloksia.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #162

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joukkis Näytä viesti
    kyllä itellä käytössä penelope ja ei oo vielä jäätynyt huulet kiinni, 3 muovista mingitippiä olen saanut tänä talvena poikki... onkos tuo akkuputki lyöty lukkoon jo millainen tulee? telescooppi vois olla kiva jos toimiva!
    Ei tule teleskooppia, ihan perusvarmat suorat torvet vaan

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Jos tämä saa guntterilta jossain vaiheessa thumbs up, sekä saadaan Kick mahdollisuus ja kirkas (lasi)tankki, niin tämä on hankinnassa heti.
    Lasitankkia tähän ei valitettavasti saa kierteiden takia, mutta pitää jotain laadukasta työstökelpoista muovia (?polykarbonaattia?) metsästää. Tiedä sitten miten tuo nesteitä kestää mutta ei ainakaan tiputuksesta hajoa.

     
     
  3. #163
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Ei tule teleskooppia, ihan perusvarmat suorat torvet vaan

    Lasitankkia tähän ei valitettavasti saa kierteiden takia, mutta pitää jotain laadukasta työstökelpoista muovia (?polykarbonaattia?) metsästää. Tiedä sitten miten tuo nesteitä kestää mutta ei ainakaan tiputuksesta hajoa.
    Joo kyllähän se muovitankkikin menee, ei noita tankintappajanesteitä ole vielä omalle makunystyrälle sattunut. Salmiakki ei iske, ja muita en ole myöskään tavannut. Mutta Kick on ehdoton, en halua putkipommeja enkä tehdä setuppeja niin hyvin että ne toimisi akun ollessa täysi taikka puolityhjä (en tajua miten kukaan pystyy nauttimaan volteista mitä akusta nyt vain sattuu tulemaan...)
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #164
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    (en tajua miten kukaan pystyy nauttimaan volteista mitä akusta nyt vain sattuu tulemaan...)
    Tekee vain sopivaohmisen coilin. Omien makumieltymysten, nesteen ja laitteen/setupin wickkauksen mukaan. Esimerkiks Ody ja somnium pelittää täällä ihan pirun hyvin pelkillä akkujännitteillä. Watit jossain 10-15, enpä oo jaksanu tarkempaan laskeskella.

    Kick tietysti helpottaa, mutta samalla myös rajoittaa. :-\

     
     
  5. #165
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Tekee vain sopivaohmisen coilin. Omien makumieltymysten, nesteen ja laitteen/setupin wickkauksen mukaan. Esimerkiks Ody ja somnium pelittää täällä ihan pirun hyvin pelkillä akkujännitteillä. Watit jossain 10-15, enpä oo jaksanu tarkempaan laskeskella.

    Kick tietysti helpottaa, mutta samalla myös rajoittaa. :-\
    Niin mutta akun jännitehän laskee kuin lehmän häntä siinä höyrytellessä. 4.2V-3.4V tai jotain. Täytyyhän sen tuntua höyryissä...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #166

    Re: Uusi silica-hybridi

    Itsellekkin kick on kyllä oikeastaan pakollinen. Koskaan en esimerkiksi ole penelopeen saanut setuppia johon olisin ollut 3.7 voltilla tyytyväinen. Tai sitten kiinnostaa pelkkä ato, taas muisti höttöilee että tuliko tuohon 510 mahdollisuus. :P komia on kyllä pakettina, ei pääse yli eikä ympäri.

     
     
  7. #167
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Re: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Itsellekkin kick on kyllä oikeastaan pakollinen. Koskaan en esimerkiksi ole penelopeen saanut setuppia johon olisin ollut 3.7 voltilla tyytyväinen. Tai sitten kiinnostaa pelkkä ato, taas muisti höttöilee että tuliko tuohon 510 mahdollisuus. :P komia on kyllä pakettina, ei pääse yli eikä ympäri.
    Ei taida tulla 510-liitosta, hybridi kun on niin on yksi paketti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #168

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Niin mutta akun jännitehän laskee kuin lehmän häntä siinä höyrytellessä. 4.2V-3.4V tai jotain. Täytyyhän sen tuntua höyryissä...
    Itsekkin olin samalla linjalla aikaisemmin.. Mutta aloin sitten vääntämään 1.1-1.3ohm settejä ja nesteensyöttöä säätämällä ei koskaan tullut kuivaa hittiä / kun alkaa potku loppumaan niin uusi akku sisään.

    Pene siirtyi kyllä Porvariin - uskaltaa tovin tehdä rapeampiakin harjoitussetuppeja.
    Kun taas Ody on hyvin palvellut piiiitkään GG:ssä ilman lisäapuja.

    Kiinnostuneena seurataan mitä pommia sieltä tulee..
    Tippa jäi hankkimati :/ Ehkä sen jonkun poistolaarista laatikkoa koristamaan hankin vielä (kyllä noi suomitankit ainakin tulee hankittua). Somniumi saattaa jäädä jossain vaiheessa ostoskoriin - Diablo on hiukan niin ja näin (en ole vieläkään täysin myyty messeille/hybridille). Mutta silica ja kartot kyllä uppoaa
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #169
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Uusi silica-hybridi

    ^jees, kyllä akkujännitteelläkin voi pelata. Tilanne on se, että täydellä akulla tulee jumalattomat höyryt, ja tyhjemmällä vain hyvät. Höyryjen muuttuessa kohtalaisiksi(3.5V) akku vaihtoon. No problen to me.

    Whatever floats your boat? Mä pärjään tällä, kick tosin tulossa myös, kaikkee pitää olla

     
     
  10. #170

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Whatever floats your boat? Mä pärjään tällä, kick tosin tulossa myös, kaikkee pitää olla
    Pitää saada joku kiva putki tolle potkurille jossain välissä.. Jotenkin orpona laatikossa juminnut jo tovin jos toisenkin.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #171
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Pitää saada joku kiva putki tolle potkurille jossain välissä.. Jotenkin orpona laatikossa juminnut jo tovin jos toisenkin.
    Niin paljon kun se tähän ketjuun enää kuuluukaan, minulla se menee GGTS + Ody kaveriksi

     
     
  12. #172

    Vs: Re: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei taida tulla 510-liitosta, hybridi kun on niin on yksi paketti.
    Mitäs se hybridi tässä sähkötupakka maailmassa täsmälleenottaen tarkoittaa? Itse kun olen siviilielämässä kokenut sen tarkoittavan jotain mikä soveltuu ja tai sopeutuu vaihteleviin juttuihin.

    Entiedä entiedä.. kuvan perusteella vaikuttaisi vaan siltä että navat ovat sen verran kaukana toisistaan että 1 ohmin kieppeillä jäisi ilmaan huilumaan jokukin hukkamillimetri kanthaalia. Tai sitten pitää ostaa paksumpaa kuin 0.2:sta :P Tosin eipä minulla noin matalaohmisista setupeista ole kokemustakaan, ja muutenkin vain neljästä eri korjattavasta, eli kyllähän se on uskottava se mitä gurut väittää. Noh, jäänpä odottelemaan seuraavaa versiota ja siitä jonkinsortin testiarviota.

     
     
  13. #173

    Vs: Re: Uusi silica-hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Mitäs se hybridi tässä sähkötupakka maailmassa täsmälleenottaen tarkoittaa?
    Putki ja ato tehty vain toisiaan varten ilman 510 tai muutakaan liitintä välissä.

    On kyllä mielenkiintonen projekti, seurataan.

     
     
  14. #174
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Uusi silica-hybridi

    Kyl tätä kannattaa oikeesti odottaa ja laittaa lanka seurantaan. Eka proto on jo kovan luokan laite aihioksi ja veljon11 ei montaa kompromissia tietääkseni lopputuotteeseen halua..

    Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tehdään vielä toinen protoerä, joka on vähän suurempi ja siihen tulee varmaan jo monta muutosta, jolloin sarjatuotantolaite saadaan ulos (toivottavasti) pienillä hienosäädöillä.

     
     
  15. #175

    Vs: Uusi silica-hybridi

    tää tai sit kf provarille, dääm tough choice... ???
    "Greed, for lack of a better word, is good."

     
     
  16. #176
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Uusi silica-hybridi

    jos esmokelta tulee somnium-hybridi, ja veljolta liikenee tälläinen myyntiin - niin hyvin pitkälti voi tehdä nykyisistä kamoista soman paketin ja viedä vaikka kirpputorille

     
     
  17. #177

    Re: Uusi silica-hybridi

    Aika lupaavalta vaikuttaa. Mahdollisimman pienen laitteen kun saisit ulos niin olisin todella tyytyväinen. Ei mitään ylimääräsiä teleskooppeja tai elektroniikkaa viemään turhaa tilaa. Samanlainen systeemi putkessa kun caravelassa eli ei siis mitään kasaan menevää hotspringiä. Ainakaan niin, et menee ihan helposta kasaan, et voi niitä matalaohmisia setuppeja huoletta väsäillä. Tankin ei mun mielestä tarvii olla mikään mega iso. Esim. ton kokonen kun penelopessa on riittää vallan mainiosti. Voi pienempikin olla viel jonkun verran.

    Täyttäminen olis hyvä olla mahdollisimman helppoa. Ton takia ehkä se säädettävä nesteensyöttö vois olla kova sana, et sais sen kiinni täytön ajaks ettei rupee puskemaan nesteitä ulos.

    Tossa nyt muutama ajatus/toive multa. Mä voin ilmottautua vapaaehtoseks beta testaajaks jos noita toinen protoerä tulee niin, et riittää muutamalle ihmiselle Noitten silicoitten kanssa tulee nyt kuitenkin pääasiassa pelattua ja melkeen noita kaikkia silica wickillisiä tankkiatoja tullu käytettyä enemmän tai vähemmän.

     
     
  18. #178
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi silica-hybridi

    Jalin kanssa vahvasti samoilla linjoilla (paitsi ehkä tuon tankin koon kanssa, mutta jos on nestetason tarkistus ja helppo täyttö, niin kyllä sitä pulloakin mukana kantaa ) ja myös betatestaajaksi ilmoittaudun virallisesti tässä kiitos näin.

     
     
  19. #179

    Re: Uusi silica-hybridi

    Hyviä huomioita, säädettävä syöttö taitaa tulla seuraavaan malliin. Nestetilavuus on tuossa jotain 5ml luokkaa mutta tulee vähän pienenemään tuon nesteensyötön takia.
    Päätyhattuun tulee m3 sormiruuvi josta pääsee paine pois ja voi myös tankata sitäkin kautta.

    Tässä vaiheessa alkaisi olemaan jo tärkeimmät muutokset selvillä, paitsi pohjanappi vielä koittaa taistella vastaan :/

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: Uusi silica-hybridi

    minä voin tulla täydellisenä nyyppänä ja pari viikkoa näitten kanssa väkertäneenä kertomaan teille eksperteille mikä noissa mättää

    (saanko minä sen kirkkovenepohjacäpin?)

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •