Sivu 253 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 153203243249250251252253254255256257263 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,041 - 5,060 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #5041
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Utelenpa hieman, tuntuu että 50/50 juissi on liian lirua omille taidoille tehdä misteriin pakka, oiskohan 60 tai 70 pinnanen vg parempi satsi, tuntuu liruttelevan satunnaisesti.

    Ite käytin 70 pinnasta vg-litkua ja silti lirutteli silloin tällöin. Tuntui ainakin että vuoti setupilla kuin setupilla joissain tilanteissa hiukan

     
     
  2. #5042
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla ei inaweran 50/50 vpg litkulla ollu ongelmia, nyt kun 50/50 nalleen oon lirauttanu 30% lubrin vg:tä niin ei meinaa wikata niin hyvin muovitankilla.

     
     
  3. #5043
    Tankkauksen jälkeiseen varovaiseen nestesyötön availuun kun tottunut, ei muita vuotoja. Koputtaa puuta.

     
     
  4. #5044
    Kyllä ne pumpuloidut hybridit itselläkin välillä tuppas vuotamaan. Useimmiten tankin loppupuolella, kun oli kuumaksi päässyt ketjuvapottelulla. Sitten pikkuhiljaa taisin muuttaa jotain siinä pumpulin määrässä tai jossain muussa, koska yhtäkkiä ei enää vuotanutkaan. Meshitetty Mister pääsi myöskin lirauttamaan tuossa pe-la kaljoittelussa nestettä ulos. Juurikin tankin loppupuolella ja kuumana ollessaan. Selittynee ihan sillä, ettei ole optimaalista kohtaa nestesyötölle vielä löytynyt.

    Nesteissä uskoakseni aina ollut vähintään 50 VG ja korkeintaan ~5% vettä.

    E: Ja juu tuossa vuotaneessa mesh-misterissä oli noin 70VG 0 vesi nestettä sisällä. Taitaa VG muuttaa olomuotoaan PG:tä enemmän lämpötilan mukaan. Tai siis PG on aina lirua, mutta VG on joko jäykkää tai lirua eli vois kuvitella olevan vähän hankalampi?

     
     
  5. #5045
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Voisiko joku tehä ohjeet youtubeen misteriin u-wick mesh setupin tekoon. Olisin kiitollinen

     
     
  6. #5046
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SadPanda Näytä viesti
    Voisiko joku tehä ohjeet youtubeen misteriin u-wick mesh setupin tekoon. Olisin kiitollinen

     
     
  7. #5047
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Oho, sorruin ja hommasin Mister V ykkösen

     
     
  8. #5048
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SadPanda Näytä viesti
    Voisiko joku tehä ohjeet youtubeen misteriin u-wick mesh setupin tekoon. Olisin kiitollinen
    Tämän avulla itse touhuilin, ei ole video, mutta aika hyvä ohje kuitenkin. MISTer meshwick ? HöyryWiki Ehkä meshin pala saa olla sentin lyhyempi, tai voihan sen katkaista sitten lopuksi. Coilin pyörittelin n 2mm:n meisselin ympärille, ja sit ujutin meshin läpi kun ohjeen mukaan ei onnistunut.

     
     
  9. #5049
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Utelenpa hieman, tuntuu että 50/50 juissi on liian lirua omille taidoille tehdä misteriin pakka, oiskohan 60 tai 70 pinnanen vg parempi satsi, tuntuu liruttelevan satunnaisesti.
    Mun nesteet on yleensä 65PG 35VG ja Misterit (hybrid ja ato) täytän aina vehjettä kääntelemättä, painetta vähän imuputken juuresta tasaten. Mä en koskaan saa noita mitenkään vuotamaan - joskus saattaa iskeä vähän kuivaa. Ja mä olen kaikkea muuta kuin mestarikäämittelijä.

     
     
  10. #5050
    Mikä kokonen toi mister 510 on? Vastaako se siis hybridin atoa lyhyemmällä vai pitkällä tankkiputkella ja imuputkella?

     
     
  11. #5051
    Mister 510 on pituudeltaan noin 3-4mm lyhyempi kuin hybridin ato lyhyessä modessa. Tuolla 510-liittimellä tulee sitten vähän alle sentti lisää pituutta tietty.

     
     
  12. #5052
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mister 510 on pituudeltaan noin 3-4mm lyhyempi kuin hybridin ato lyhyessä modessa. Tuolla 510-liittimellä tulee sitten vähän alle sentti lisää pituutta tietty.
    Hyvä niin. Eli just sopiva. Aattelin jos ton toisen hybridin myis pois ja ostais sen tilalle 510 aton

     
     
  13. #5053
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Nyt onnistu vihdoinkin edes jonkinlainen setuppi misteriin meshistä. 20 watilla ei tosin jaksa wikata, eli tuottanee ongelmia täydellä akulla, ohmeja on 0.6.

    E: eipä tää nyt oikeen vielä vakuuta tää setuppi, oli meinaan ilmestyny hotspottia.

    EE: Ei toimi, mesh u-wick johtaa taistelua vieläkin 100-0 20Watilla dry hit suoraan keuhkoon heti aamusta. Err.
    Viimeksi muokannut Kprs; 06.08.14 kello 11:47.

     
     
  14. #5054
    Käyttääkös väki siis hybridiä noilla nännittömillä akuilla miten? Jää melko karu rako nappiin magneetilla, mutta tuskin nyt kummemmin haitannee. Ellei sitten pääse kierteisiin asti jotain taskunöyhtää. Toisaalta vois kattoa jos jostain löytyis ohkasempia nännejä kuin nämä lähes parimilliset.

     
     
  15. #5055
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Mustasaari
    Viestit
    84
    Sonyt ainakin sopii suoraan, saman pituinen kun AW.

     
     
  16. #5056
    Ei ota Tensait kontaktia eikä silmämääräisesti taida ottaa VTC vitosetkaan. E: Eikä tosiaan ota.

     
     
  17. #5057
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Juu noita magneetteja kannattaa hommata millistä ylöspäin eri kokoja. Toki millisiäkin voinee pitää useampia pötkössä. Itellä 1&3mm niin niillä jo sovittaa melki akun kuin akun. Lähinnä kyllä tarvinnu kloonivirityksissä.

     
     
  18. #5058
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Itsellä herra syö vtc4 ja vtc5 flättejä ilman mitään säätämistä

     
     
  19. #5059
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Mustasaari
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Itsellä herra syö vtc4 ja vtc5 flättejä ilman mitään säätämistä
    Sama juttu.

     
     
  20. #5060
    Taitaa aika kovat heitot siis olla akuissa, koska omissa on lähinnä upoksissa tuo plus puoli. Sen takia mä vähän noita flättejä uskalsin ostaakin, koska olin melko varmasti lukenut ihmisten niitä käyttävän Misterissä. Sanoisinko VMP.

    E: Jaa VTC5:t alkoi jostain syystä ottamaan kontaktia. Tensai 18500 tosin ei, koska liian syvällä. Tiedä voiskohan näille tehdä jotain.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 06.08.14 kello 19:45.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •