Sivu 243 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 143193233239240241242243244245246247253 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,841 - 4,860 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #4841
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No miksei. Joskus tein pommi tipistä itse sellasen misterille talvea ajatellen mutta eipä sille pahemmin käyttöö oo ollu, on aika rumakin. Mahdollisimman ohut kelpais.

    IMG_2014070511632.jpg

     
     
  2. #4842
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ahaa, laitas kuvaa kun joskus avaat laitteen
    Semmonen viritys. Ei oo tainnu vuotaa tällä uudella kiinnityksellä kertaakaan. Otin toisen siis malliksi paikaltaan.

    IMG_2014070543636.jpg

    E: Pumpulin kanssa.

    IMG_2014070540618.jpg

     
     
  3. #4843
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Meshi vois toimii kans tuol nestekanavassa, pittääki kokkeilla kuha tankin imailee tyhjäks et rokkaako

     
     
  4. #4844
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Mä en edes ymmärrä että miten saatte Misterin vuotamaan? Itellä ei vuoda pumpulilla eikä meshillä ja pumpuli setupin kans pistän pikkasen bumbelssia tonne kanavaan en paljoa mutta vähäsen haiventa. Mutta mikäs siinä kun keskii jotain uutta tämänkin aton kanssa

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  5. #4845
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Meshrullan pätkät mullakin joskus oli kanavissa.

    Ei se vuoda jos pumpulia on riittävästi kanavissa mutta sitten kun vetää kuivaimuja sormi ilmareijän päällä niin pumpulit nousee urista pois jos on vain pikkupätkät siellä. Tai kammion seinät vie säädettäessä mennessään... Pharmacare käytössä.

    Toisen topicin innoittamana kokeilen nyt taas pumpulia missä on pidemmät kuidut, tuntuis ainakin kaiffareissa wickaavan paremmin kuin pharmacare. Mutta siitä lisää sitten toisaalla...
    On myös jäykempää tämä kuin pharma joten saattaisi pysyä paremmin urissa

     
     
  6. #4846
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Kertokaas fiksummat miten saan noin 0.8Ohm dual microcoilin setupin .32 kanthalilla. Ei oo tullut kusipäissään ostettua tota mittaria ni oon ihan kuutamolla, kun en tota dualcoilia vieläkään oikein hallitse Ite veikkaisin 2mm ruuvarin ympärille 7-8 kieppiä per coili. Mutta kun en oo varma

     
     
  7. #4847
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hatusta voisin heittää että just noin. Mulla on dualina 6 kieppiä 2mm ruuvarin ympärille ja tulee 0.5ohm.

     
     
  8. #4848
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Okei, yritetään sillä onhan tää vähän arpomista kun ei oo sitä ohmimittaria mutta onneks joku kanssahöyryttelijä voi aina jeesata kun itellä loppuu järki...

     
     
  9. #4849
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Setuppi valmis: 7kieppiä .32 kanthalia 2mm ruuvarin ympärille (dual microcoil) + pumpulit erittäin kevyesti aseteltuna hännät nesteurien puolivälissä. Pöhisee niin perkeleesti ja parani juuri vielä entisestään tuo Health Potion. Suosittelen

     
     
  10. #4850
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Ja nyt päivän tolla dual mikrolla imaillut niin... Pakko sanoa, että tulee omaa makuun liian lämpöset höyryt. Singleen siirtyminen huomenna muuten ollut erittäin toimiva setuppi tämä. HP edelleen jaksaa yllättää nesteenä kuten joku mainitsi, niin ei taida tuo dualcoil olla kaikkien juttu, vaikka en mitää 10sek poskareita otakaan

     
     
  11. #4851
    Mitkä 18650 flat top akut pelaa mister 510 kanssa? Sonyt ilmeisesti lukemani perusteella ainaki.Entä samsung 25r?

     
     
  12. #4852
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Itsekin siirryin kokeilemaan naamapeikon tyylillä, toimii.

     
     
  13. #4853
    Mulla on toinen, kaposempi pää urassa ja toinen pää ihan vapaasti deckillä. Deckillä oleva pää on selkeesti suurempi ja mie vaan kieputan sen siihen paikallaan. Kokeilujen tuloksena näyttäs että on paras tapa mulle.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  14. #4854
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ainakin samsungit ja lg:n 2500mah (eli sama ku efestin purple) toimii.
    Ei mulla ainakaan Samsungin 20R:t toiminu ilman nännimagneettia...

     
     
  15. #4855
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Todiin, tänään tuli ostettua misterin 510 ato. Loistava peli, ei voi muuta sanoa näin päivän testien perusteella.

    itse tein ton setupin niin että iskin nuo bumbulit koko nesteuran matkalta tonne alas asti, nestesyöttö ~puolillaan niin ei puske kuivaa ketjutellessakaan, eikä kurlaa.

     
     
  16. #4856
    Nonnii, nyt riitti...

    Nyt saa Mister 510 huilia siihen asti kunnes Lesen & kumppaneitten "sleeve" saapuu tänne. Jos ei sillä tuota metallitipin "makua" saa pois, niin sitten kirpparilla tavataan.

     
     
  17. #4857
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Nyt saa Mister 510 huilia siihen asti kunnes Lesen & kumppaneitten "sleeve" saapuu tänne. Jos ei sillä tuota metallitipin "makua" saa pois, niin sitten kirpparilla tavataan.
    Joko se tai sitten lopetetaan se tipin nuoleskelu. Vaan olet kuitenkin kunnolla rassanut osat, erityisesti imuputken sisäpuolen? Sieltä on joka MISTerissä irronnut topsilla mielenkiintosta mönjää. Tuskin vaikuttaa positiivisella tavalla makuun taikka terveellisyyteen.

     
     
  18. #4858
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Joko se tai sitten lopetetaan se tipin nuoleskelu. Vaan olet kuitenkin kunnolla rassanut osat, erityisesti imuputken sisäpuolen? Sieltä on joka MISTerissä irronnut topsilla mielenkiintosta mönjää. Tuskin vaikuttaa positiivisella tavalla makuun taikka terveellisyyteen.
    Juu ei ole kyse siitä, onko tippi puhdas vai ei...

    En vaan tykkää metallisesta tipistä. Jos tässä olisi alunperin ollut mahdollisuus laittaa haluamansa 510 tipin, niin tämähän olisi täydellinen laite. Nyt propsit putoaa ja rankasti sen takia, että täytyy tuprutella metallisella tipillä.

    Että jos ja kun sekä odotellaan kuinka käy... jospa tämä muuttuu mun makuun soivaksi peliksi tuon sleeven myötä

     
     
  19. #4859
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    On nämäkin näköjään makuasioita, kun itse en vois kuvitellakaan muovista tippiä. tää misterin "tippi" on omaan makuun erittäinkin hyvä. Toivotaan ettei mee hyvä ato sulla hukkaan pelkän tipin takia!

     
     
  20. #4860
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Voiko tähän tehä barrel shotgun coilia? tai mitä coilejä tähä yleensäki voi tehä. Ei löydy oikee youtubesta videoita. linkittäkää kiitos jos tiedossa.. ?

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •