Sivu 242 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142192232238239240241242243244245246252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,821 - 4,840 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #4821
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Huomenna on uusi päivä! se on ainoa lohduttava tieto

     
     
  2. #4822
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lampinen Näytä viesti
    Voin tuntea sun tuskan, väänsin äsken mesh u-wickkiä ja tällänen tuli: Liite 16090
    Ihan hyvännäkönen ekaks tekeleeks, mutta en saanut tota toimimaan perkele millään...
    kiepit hehku tasasesti ja kaikki oli viimesen päälle, nesteiden lisäyksen jälkeen maistuu vaan ja ainoastaan
    se vitun palanut meshi joka on sitten kamala maku. Taisteluiden jälkeen luovutin ja oli jo niin kova nikotiinin tarve kun tunnin tota paskaa väänsin niin sitten tuttu ja turvallinen pumpulisetuppi sisään, ja kas. Onnistuin kusipäissäni laittamaa tota pumpuliakin ihan tarpeeksi niin ei maistu taas "pelkkä" pumpuli. Näitä hyviä päiviä tän harrastuksen parissa.....
    Sulla on meshpötkö liian ilmassa, se pitäis saada liki ilmareikää, nyt kun sulla kanttalit on posteissa niin osa kanthalista on ilmassa periaatteessa.
    Aika ihanteellista olis että pötkön alareuna olis postien alapuolella, siihenku laittaa kanthalit niin ne pysyy messissä kiinni ja siitä suoraan posteihin, oliko liian sekava teksti?

    Toinen mikä käy usein on et kiepit eivaan pure meshiin kiinni ja alapuolelta varsinkin saattaa olla vähän irti.

     
     
  3. #4823
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Sulla on meshpötkö liian ilmassa, se pitäis saada liki ilmareikää, nyt kun sulla kanttalit on posteissa niin osa kanthalista on ilmassa periaatteessa.
    Aika ihanteellista olis että pötkön alareuna olis postien alapuolella, siihenku laittaa kanthalit niin ne pysyy messissä kiinni ja siitä suoraan posteihin, oliko liian sekava teksti?

    Toinen mikä käy usein on et kiepit eivaan pure meshiin kiinni ja alapuolelta varsinkin saattaa olla vähän irti.
    Juurikin näin eli siihen sormiruuvien keskelle meshi tai miten ton nyt selittäis

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  4. #4824
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    En ole kyllä itsekään juurikaan huomannut eroa rakentelussa sillä onko #200 tai #500 meshiä, kunhan on tarpeeksi pienet micronit eikä mitään peltimeshiä. Paksu mesh ei myöskään äkkiseltään mietittynä wickaa yhtä hyvin, koska sitä ei saa tarpeeksi pitkää luiskaa käärittyä.

    Lieköhän sillä #numerolla sitten merkitystä wickaukseen, tiedä häntä. Hyvin jaksaa viissatanen kuljettaa tollaseen ~0.7 ohmiseen ainakin vielä.
    Piti vissiin tämäkin päivä nähdä vielä, että ollaan jostain asiasta samaa mieltä. Tuo meshin # luvun merkitys siihen toimivan setupin tekoon on täyttä legendaa ja kovassa tuntuu olevan uskomuksena. Tärkeämpää on todellakin se, että meshi on 25 micronin meshiä eli sellaista silkkistä tavaraa ja sitä saa käärittyä oikeasti melko pitkän suikaleen kun vaan alkaa käärimään. Noilla peltimesheillä taas ei ole paljoa muuta käyttöä, kuin kontaktien putsaus.


    Itse ainakin olen vääntänyt toimivan setupin 50w tehoille misteriin sekä 200# ja 400# mesheistä ilman ongelmia edes paksuimmilla litkuilla.

     
     
  5. #4825
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Sulla on meshpötkö liian ilmassa, se pitäis saada liki ilmareikää, nyt kun sulla kanttalit on posteissa niin osa kanthalista on ilmassa periaatteessa.
    Aika ihanteellista olis että pötkön alareuna olis postien alapuolella, siihenku laittaa kanthalit niin ne pysyy messissä kiinni ja siitä suoraan posteihin, oliko liian sekava teksti?

    Toinen mikä käy usein on et kiepit eivaan pure meshiin kiinni ja alapuolelta varsinkin saattaa olla vähän irti.
    ahaa! pitänee siis kokeilla uudestaan, kärsivällisyyttä toi kyllä tarvitsee! Huomasin kyllä ton että osa kanthalista on ns ilmassa ja että ei ilmeisesti ihan täydellisesti ollut meshissä kiinni tuo kanthal jokapuolelta, mutta en hermostuneena keksinyt näinkin yksinkertaista syytä On se hyvä, että meitä on muitakin niin ei tarvi ihan yksin näitä ihmetellä! KIITOS

     
     
  6. #4826
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Piti vissiin tämäkin päivä nähdä vielä, että ollaan jostain asiasta samaa mieltä. Tuo meshin # luvun merkitys siihen toimivan setupin tekoon on täyttä legendaa ja kovassa tuntuu olevan uskomuksena. Tärkeämpää on todellakin se, että meshi on 25 micronin meshiä eli sellaista silkkistä tavaraa ja sitä saa käärittyä oikeasti melko pitkän suikaleen kun vaan alkaa käärimään. Noilla peltimesheillä taas ei ole paljoa muuta käyttöä, kuin kontaktien putsaus.


    Itse ainakin olen vääntänyt toimivan setupin 50w tehoille misteriin sekä 200# ja 400# mesheistä ilman ongelmia edes paksuimmilla litkuilla.
    Tämä todettu todeksi, tuo meshin taiteilu u-muotoon oli tehdessä helpoin osuus, käyttäen meshcompanyn #400 meshiä, joka oli juurikin tuollaista silkkistä.

     
     
  7. #4827
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Ei vaan tänään onnistunut tuo u-wick, pääsin jo höyryämis vaiheeseen, mutta palanutta. Nyt pumpulimicrot sisällä eikä tämäkään ole niin hyvä kuin se joka oli ennen mesh virityksiä.. no huomenna uusiks.

     
     
  8. #4828
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Ei vaan tänään onnistunut tuo u-wick, pääsin jo höyryämis vaiheeseen, mutta palanutta. Nyt pumpulimicrot sisällä eikä tämäkään ole niin hyvä kuin se joka oli ennen mesh virityksiä.. no huomenna uusiks.
    Päätit sitten käyttää perjantai-iltas PILKULLEEN samalla tavalla kun minä oli just hyvä pumpuli setuppi sisässä kun oli pakko vaan ruveta kokeilemaan, ja kun ei saatana onnistunut niin pumpulisetuppi uusiks ja vituiksi meni sekin huomiseen

     
     
  9. #4829
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Illan patostelut, missä meni metsään jos meni, oi suuret ja viisaammat
    Minä mistään mitään tiedä, mutta; mun silmiin microcoilissa ei mitään vikaa.

    Pumpuli taas mun mielestä liian "pitkä", eli riittää kun pumpulia on noin puoleen väliin ns. nesteurassa--> nyt ne menee urien pohjalle asti eli liian pitkälle. Samoin olen huomannut, ettei pumpulia tartte kastella "läpimäräksi" heti alkuun - mieluummin tiputtaa pumpuliin nestettä vähemmän ja pumpuli sitten imee itseensä aika nopeasti sen sopivan määrän - näin toimien ainakin itse välttynyt siltä "villasukka efektiltä".

    Viisaammat ja kokeneemmat neuvokoot paremmin, tämä oli vaan mun mielipide

    E. Eli pumpulin pituudesta molemmilta puolilta rapiat 2 cm pois, riittää kun pumpuli menee coililta suoraan puoleen väliin uria. Ei mun mielestä tartte tuohon dekille kasata "pumpulivarastoa", pumpuli imee suoraan sen nesteen sieltä urista...?

     
     
  10. #4830
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Itse en ole laittanut uriin yhtään pumpulia, vaan siihen dekille niin, että se pumpuli lepää siinä aivan nesteuran edessä.

     
     
  11. #4831
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Piti vissiin tämäkin päivä nähdä vielä, että ollaan jostain asiasta samaa mieltä.
    Pidetään kuitenkin huoli, ettei tavaksi muodostu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Illan patostelut, missä meni metsään jos meni, oi suuret ja viisaammat
    Pieleen meni ainakin se, ettei ole dualcoil. On siinä melko runsaasti kyllä pumpulia kuvan perusteella. Itsehän laitan suht vähän ja survon ohuet hännät uriin ruuvarilla/ruiskulla. Ei kummemmin ole vielä kuivana käynyt:
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 05.07.14 kello 03:01.

     
     
  12. #4832
    Just tätä Naamapeikon kuvan kaltaista viritystä yritin sanalliseen muotoon tavailla...

     
     
  13. #4833
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Taisi löytyä syy Kiiltävä imuputki on väljäntuntuinen vrt logolla oleva "karheampi, liekö falskas...

    Rupesin jo miettimään että osaanko minä ollenkaan, katellaan yön yli ja tarkastellaan aamusella tilanne.

    Tekis taas kerran mieli laittaa lyijykynät sieraimiin ja lyödä pää pöytään...

    Pikkasen on reilummin kuin kuvassa,mutta tutkitaan.
    Mulla kun on muutama misteri niin jokasessa ollu aina vähän eroja, just joku imuputki väljempi ja joku tiukampi. Oon huomannu et se väljempi wikkaa huomattavasti paremmin, et jos tulee wikkausongelmia niin vaihtaa imuputkea

     
     
  14. #4834
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Mul ainaki oma imuputki menee nii jumiin ku on täyttäny misterin et tarvii melkei pihit et saa auki.. Vaik kui koittaa olevinaa hennosti laittaa kiinni ku alkaa topcäppii aukoo. Ideoit mitä teen väärin/sais helpotettuu tota?

     
     
  15. #4835
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    En tiedä mikä sen sitten junttaa niin kovaan, tapahtuu toisinaan itelläkin. Yleensä paperilla kuivaan topcapin ympäristön ja se tulee niin kosteaksi että saa hyvän otteen jolla imuputki aukeaa.

     
     
  16. #4836
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Avatkaa sitä imuputkee pikkasen ennenku top cap on kiertyny kokonaan kiinni nii helpottuu.

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  17. #4837
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Just enneko ruuvaatte top cäpin vikan kiekan,ni avatkaa syöttöä ihan minimaalisesti. Ei jää jumiin..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  18. #4838
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Tänks, pitää kokkeilla ku tankkaa/vaihtaa litkut

     
     
  19. #4839
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Mulla on vieläkin käytössä paksusta kanthalista tehdyt "piikit" jotka pitää vähän pumpulia paikallaan deckillä. Alapäästä kierretty niin että pysyy urien pohjassa kiinni.
    Ei tarvi paljoa nestesyöttöä avata että wickaa. Kyl helpottais kun olis ilmaputki hieman enemmän koholla deckistä...

     
     
  20. #4840
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    117
    Nyt kun siitä oli tuolla aikaisemmin puhetta, niin kysyisin että onko teillä misterin käyttäjillä halukkuutta ostaa tippiin "sleevetippi"? Eli siihen tulee vähän sellainen huppumainen ontto tippi joka vain laitetaan alkuperäisen päälle. Sitä voidaan myös muotoilla ja tehdä niistä eri paksuisia, estää myös varsin hyvin huulten palamisen. Ei viitsi isoja määriä tehdä ennen kuin tietää millaista kysyntää on

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •