Sivu 222 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 122172212218219220221222223224225226232272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,421 - 4,440 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #4421
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Sitä nappia kyllä kannattaa muutenkin ajoittain putsailla.. On vähän sellaista mallia että viikon-parin käytön jälkeen siellä alkaa olla jotain oravia ja muumeja suurinpiirtein välissä.
    Sanoisin oikeastaan että henkkoht ainut valituksen aihe koko modista on tuo nappi ja se, miten hiton helposti se menee tukkoon kaikesta paskasta. Onneksi on aika pieni vaiva putsata kuitenkin.
    Joo Kyl se aika usein tulee huuhdeltua vedellä ja silloin tällöin koko laite pesuriin.. Napin kuitenkin huutasee parissa minsassa kuumassa vedessä, et ei nyt paha.

     
     
  2. #4422
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    8
    Mulla nappi pääsee pesuun pari kertaa viikossa, ollaan töissä tehtaassa, jossa jauhetaan viljasta jauhoja
    ja pussitetaan, tehtaan nimeä en tähän viitti laittaa, mutta vehnäjauhot tappaa tuon misterin napin tosi kätevästi ja
    nopeasti
    Setupin saa kanssa kuivapolttaa parin päivän välein, kun alkaa maistumaan palaneelta pizzapohjalta

     
     
  3. #4423
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Onko muuten mitään halpaa kloonia josta saisi napin kähvellettyä misteriin?

     
     
  4. #4424
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Laivakloonin putki+nappi sopii, pelkkä nappi jättää akkutilan vääräksi. Toki noista klooneista varmaksi mene sanomaan onko kaikki samoilla mitoilla. Muita en ole saanut suoraan ruuvattua.

     
     
  5. #4425
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Onko muuten mitään halpaa kloonia josta saisi napin kähvellettyä misteriin?
    Mä oon käyttäny jm22 kloonin nappia tässä, on tosi hyvä ja ottaa pituutta pois sentin ainaki.
    Yks pieni juju siinä vaan on, joutuu heittää magneetin akun plussaan että saa kontaktin, kun se nappi on sen verran lyhyempi. Siinäkään en oo huomannu droppia yhtään enempää vaikka onki se magneetti tuolla.

     
     
  6. #4426
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Nyt on edellisen misterin omistuksesta jo niin kauan niin ostin herran takaisin. Mites olikaan, kestääkö misterin muovitankit jugo diabloa?

     
     
  7. #4427
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Nyt on edellisen misterin omistuksesta jo niin kauan niin ostin herran takaisin. Mites olikaan, kestääkö misterin muovitankit jugo diabloa?
    Yleisesti ottaen ei. Toki oon kuullu joillakin kestäneen mutta en suosittele kuitenkaan kokeilemaan muuta kuin omalla vastuulla
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  8. #4428
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Yleisesti ottaen ei. Toki oon kuullu joillakin kestäneen mutta en suosittele kuitenkaan kokeilemaan muuta kuin omalla vastuulla
    Joo pitää sitten jättää kokeilematta tottunut vaan kaiffarin muovitankkiin joka tuntuu olevan Jugon kestävä

     
     
  9. #4429
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Nyt otin misterin uudestaan kokeiluun pitkän tauon jälkeen ja voi jumalauta, onneksi otin. Microcoilin tein 0,4 kanthalilla ja pumpulit dekin päälle jättäen aivan uskomattomat usvat puskee ohmeja tällä hetkellä 0,9

    Pitääkin alkaa metsästämään tähän noita uuden mallisia muovitankkeja

    Kyllä kannatti ottaa uudelleen. Aiemmin räpelsin pumpulin niihin uriin, ja tuppasi olemaan vuotoherkkä. Nyt kun pumpulia reilusti dekin päällä niin ei tunnu vuotavan

     
     
  10. #4430
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Kyllä kannatti ottaa uudelleen. Aiemmin räpelsin pumpulin niihin uriin, ja tuppasi olemaan vuotoherkkä. Nyt kun pumpulia reilusti dekin päällä niin ei tunnu vuotavan
    Mulla on kummassakin Misterissä nämä dualmicrocoilpumpulit nyt vissiin lähemmäs pari kuukautta kai ollut ja kokeillut pumpulia eri tavoilla. Jäi päälle uriin laittaminen ja hitusen niiden päiden ohentaminen, jos tarvis. Lähinnä siis, että jättää paineelle tilaa poistua täytön yhteydessä. Muutenhan ne lähtee urista liikkeelle heti kättelyssä, kun syöttöä avaa. Pari kertaa kurkkinut tippa tosta ilmarööristä ulos ja lähinnä kai siinä vaiheessa, kun on vartin ketjuvapottanut tenupäissään putkeen. Pääsi juissi kuumettumaan turhan juoksevaksi.

    Eipä tietenkään sillä, ettäkö deckin päällä olevassa pumpulissa vikaa olisi. Itellä vaan tuntui vuotavan. Todennäkösesti parempi mitä isompi sisähalkaisija coilissa eli reilummat pumpulit, itellä pikkuneulan ympärille.

     
     
  11. #4431
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mulla on kummassakin Misterissä nämä dualmicrocoilpumpulit nyt vissiin lähemmäs pari kuukautta kai ollut ja kokeillut pumpulia eri tavoilla. Jäi päälle uriin laittaminen ja hitusen niiden päiden ohentaminen, jos tarvis. Lähinnä siis, että jättää paineelle tilaa poistua täytön yhteydessä. Muutenhan ne lähtee urista liikkeelle heti kättelyssä, kun syöttöä avaa. Pari kertaa kurkkinut tippa tosta ilmarööristä ulos ja lähinnä kai siinä vaiheessa, kun on vartin ketjuvapottanut tenupäissään putkeen. Pääsi juissi kuumettumaan turhan juoksevaksi.

    Eipä tietenkään sillä, ettäkö deckin päällä olevassa pumpulissa vikaa olisi. Itellä vaan tuntui vuotavan. Todennäkösesti parempi mitä isompi sisähalkaisija coilissa eli reilummat pumpulit, itellä pikkuneulan ympärille.
    Joo toi on totta, että pikkuneulalla tuskin saa tarpeeksi pumpulia dekille. Itellä käytössä 2mm poranterä josta tulee pumpulia sen verran paljon läpi että käytännössä postien välin saa kokonaan pumpulilla peittoon

     
     
  12. #4432
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mä ite 'levitän' pumpuliwickin päät siihen deckille niin, että ne suurelta osin blokkaa nesteenpääsyn ilmareiälle asti. Kun täytän tankin, avaan nestesyötön suunnilleen ensimmäiseen viivaan saakka tai ihan hitusen alle. Sitä mukaa kun tankki tyhjenee (ja akku) niin pikkuisen avaan myöhemmin nestesyöttöä lisää jos on tarvis.

    Aivan loistava pelihän tämä on dual microlla ja pumpulilla. Maku ja kurkkutuntuma todella hyvä. Harmi ettei tullu kaiffariin kokeiltua dual coilia, olisiko pelittänyt yhtä hyvin kuin tässä. Onhan tuo mini tuossa, mutta se jytisee häkellyttävän hyvin 1 ohmin single coilillakin etten ole jaksanut siihen dualia vääntää.

     
     
  13. #4433
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Mä teen 1.2mm neulan ympärille. Nyt on 12/11 kieppiset dualcoilit 0.3 langasta. 0.32 ois ehkä vielä parempi. Laitan pumpulia tuuheasti, ja niin että jää pitkähköt narut, mitkä minäkin laitan blokkaamaan nesteen pääsyn ilmareiälle.
    Hyvin pöhisee pinkmulen 100% vg:llä. Tuskin wickais jos ois pumpulia urissa

     
     
  14. #4434
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    31
    Voi kun sitä on ollut tyhmä. Miksi en aikaisemmin tehnyt punpulista setuppia. Mahtava kampe.
    Apteekin pumpulia ja .32 kanthalia sen 7 kierrosta microcoilissa. Tupsut urissa ja pienet nestevarastot dekin päällä. Voi vedellä melkoisen pitkiä imutuksia ilman ongelmia. Ihan eri hommaa, kuin meshillä.
    Meshissä jotenkin koko ajan semmonen palanut/hotspot maku ja jatkuvaa setupin korjailua. Näinhän sen pitikin mennä!

     
     
  15. #4435
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748

    MISTer -hybridi

    Nyt sain misterin hetkittäisen kurlaamisen ja silloin-tällöin-vuotamisen kuriin kun laitoin pumpulilla pikkukiepin vielä atopesän ympärille, ja sitten imuputki kiinni. Sen jälkeen ei ole kertaakaan vuotanut/kurlannut . Nyt saa imeä vaikka kuinka paljon, niin ei kuivaakaan puske, kun kerää mukavasti nestettä varastoon ikäänkuin dripperi


     
     
  16. #4436
    Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    ~ Lahti ~
    Viestit
    108
    Onkos tuosta misterin dripperiputkesta minkäänlaista kokemusta/mielipidettä miten toimii?

     
     
  17. #4437
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mulla tuo olis, mutta en oo jaksanu testata kun Misteri on mun mielestä dripperi-käyttöön turhan piukkaimuinen. Olen kyllä harkinnu että lyhentäs dripperiputken imuosaa, jolloin se olis pikemminkin hattu kiinteellä tipillä ja porais 2.0 tai 2.5mm reiät kylkeen. Tulis ilmavirta sivuilta ja coilin alapuolelta.

     
     
  18. #4438
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tänään hautasin mun 3-4kk palvelleen mesh setupin, kyllä tällä microcoil pumpulli toimii oikein kiitettävästi. Nykyään kun on liian kärsimätön meshiä värkkäämään.

     
     
  19. #4439
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    31
    Onkohan tulossa joskus misterille dripperi muunnosta? Pienillä muunnoksilla tuosta alkuperäisestä luulisi saava aika hyvän paketin. Mulle riittäisi pelkkä autokin aluksi, mutta hybridiä kaipaisin. Se nyt vaan on viimeistellympi ja lujemman oloinen.

     
     
  20. #4440
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Axw32 Näytä viesti
    Mulle riittäisi pelkkä autokin aluksi
    Aika kevyet vaatimukset.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •