Sivu 203 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 103153193199200201202203204205206207213253 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,041 - 4,060 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #4041
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Ei tuu makua. Ja vuotaa ja en tiä ei vaan sovi mulle ja nyt törmäsin tohon diablo oneen

     
     
  2. #4042
    En sitten tiedä miten paljon helpompi laite se Diablo one on.

     
     
  3. #4043
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    En sitten tiedä miten paljon helpompi laite se Diablo one on.
    En ole väittänytkään että olisi helpompi

     
     
  4. #4044
    Jos misterissä on setuppi ja nestesyöttö kohdillaan ja täytetty oikein niin tätä on melkeimpä mahdoton saada vuotamaan. Tää voi pyöriä taskussa vaikka mitenpäin ja silti pysyy mehut kannussa. Ite omistan myös diablo hybridin ja mahtava laite sek7n mutta noi gennyt täytyy melkeimpä säilyttää aina pystyssä ettei rupea vuotamaan, tämän takia diablo on pysynyt pelkkänä kotimodina misterin hommaamisen jälkeen.

    Maun puute korjaantuu sillä että löytää sopivan setupin ko. laitteeseen. Kannattaa myös kokeilla eri materiaaleja wickiksi, pumpuli ja mesh toimii omasta mielestä paremmin kuin silica.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  5. #4045
    Nyt on kyllä sanottava että jos minä, anti-midas mitä teknisiin härpäkkeisiin tulee, saan misterin toimimaan kivuttomasti niin saa muutkin!

    Kyllä, siihen meni muutama hetki, koska alotin ihan alusta (ei aiempaa RBA-kokemusta) enkä ole mikään tekniikan ihmelapsi (kts. edellä). Silicalla mennään ja lujaa, lomalla meinaan kokeilla jo jotain muutakin.
    Tuon yksinkertasempaa ja takuuvarmempaa vekotinta ei voi olla. Heti kun se saa skulaamaan ja luottaa omiin taitoihinsa.
    Saa sen joskus vuotamaankin, mutta sillon siihen on joku oikee syy; esim. kierteissä töhnää, ilmanpaine (mm. pendolinoissa, lentokoneessa).

    Sen verran loistava vekotin, että se yksi ja ainoa varahöyrystin siirtyi kaappiin "pahan päivän" varalle.
    Tsemppiä!

    Ps. Ei siis kettuilua, vaan enemmänkin kannustusviesti, rakkaat forkkalaiset.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  6. #4046
    Jahas, on aika kaivella pumpulit esille koska saunaan ei vielä pääse ja ruoka on uunissa.

    Nauroin itekseni, kun kaikki urokset käy kaivelemassa poranteriä että saa oikean koon, mie kipitin neulepuikkojen luo ja nappasin sieltä 2.5 metallipuikon. (On mullakin poranteriä, mutta hankalammassa paikassa.) Ja kanthalin tohotin punasella hello kitty-tarroitetulla toholla.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #4047
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Saiskohan jostain tohon nappiin uuden messinkiruuvin? Oma on vähän kärsiny, ja aattelin jos uuden jostain sais osua tjsp

     
     
  8. #4048
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Miten se nyt on ottanu osumaa?
    Luulis olevan vika paikka osa mikä hajoaa, ellei sit hio sitä olemattomiin

     
     
  9. #4049
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Laita yv veljonille vaan.

     
     
  10. #4050
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Miten se nyt on ottanu osumaa?
    Luulis olevan vika paikka osa mikä hajoaa, ellei sit hio sitä olemattomiin
    Täytäähän toi nappi purkaa ja putsata VÄHINTÄÄN kerran viikossa. Saattaa purkaessa ottaa kipeetä.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  11. #4051
    Pitääkö pumpuriströ-- something olla se kieppipaketti ihan yhessä, se vähän leviää kun laitan ruuvit kohilleen?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  12. #4052
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Voit pihdeillä tms. korjata microcoilin kun oot saanu sen paikalleen.

     
     
  13. #4053
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Voit pihdeillä tms. korjata microcoilin kun oot saanu sen paikalleen.
    Mutta se tuntuu toimivan. No, vähän paukkuu. Pitää kaivaa varmaan pinsetit esille..


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  14. #4054
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Lämpee paremmin kun on yhessä. En misteriä omista, mutta tämä pätee aika moneen atoon: tulitat laitteessa kiinni olevan microcoilin punaseksi, päästät tulitusnapin, ja nopeasti painat pinseteillä/pihdeillä coilin kasaan kun hehkuu vielä. Et tietenkään saa painaa tulitusnappia samaa aikaa kun kosket coilin molempiin päihin pinseteillä. Palaa coilin jalka poikki. Mutta tämä lienee monille aika selvää

     
     
  15. #4055
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapa Näytä viesti
    Lämpee paremmin kun on yhessä. En misteriä omista, mutta tämä pätee aika moneen atoon: tulitat laitteessa kiinni olevan microcoilin punaseksi, päästät tulitusnapin, ja nopeasti painat pinseteillä/pihdeillä coilin kasaan kun hehkuu vielä. Et tietenkään saa painaa tulitusnappia samaa aikaa kun kosket coilin molempiin päihin pinseteillä. Palaa coilin jalka poikki. Mutta tämä lienee monille aika selvää
    Tämä selvä! Juu, ja mulle ei oo mikään itsestäänselvää, joten kaikki vinkit on tervetulleita.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #4056
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No ei se mikään pakko ole yhdessä olla, yleensä vain micro ja pumpuli kulkevat käsi kädessä.
    Samanlaista höttöä se puuvillakin on, tosin sillä erolla, että paisuu kostuessaan.
    KGO & Twist

     
     
  17. #4057
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Totta. Mulla on pakkomielle vaan aina painaa kasaan. Mutta jos ongelmana oli räkimininen, niin ainakin teoriassa resistanssi laskee kun painaa kasaan --> suurempi teho -->auttaa räkimiseen.

     
     
  18. #4058
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Käykös nää http://www.akkula.fi/Sony-US18650VTC4 misteriin?

     
     
  19. #4059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Käykös nää Sony US18650VTC4F - Akkulasta! misteriin?
    Villi veikkaus ettei käy kun ovat nännittömiä.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  20. #4060
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Käykös nää http://www.akkula.fi/Sony-US18650VTC4 misteriin?
    Käy ainakin mulla

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •