Sivu 197 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 97147187193194195196197198199200201207247 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,921 - 3,940 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3921
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Apuva! Missä pirussa se kuva sarja oli tuosta U-wickin teosta? Tämä foorumi on kyllä muuten hyvä, mutta sekainen kun emännän vaatekaappi tuo haku on perseestä tai sitten en vaan osaa käyttää!
    http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/...tml#post295477

     
     
  2. #3922
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Tuo UKK on kyllä kätsy, sais olla jokasen laitteen ekalle sivulle kerätty tollaset pääpointit laitteesta.

    Eniveis, eilen oli lepposa srtupöinti päivä ja Misteri pääsi ihan kunnolliseen etikka pesuun ja sen jälkeen fairyllä jos jotain sattu jäämään.
    Uus srtupöiä on perus 4kieppiä .32 ja meshinä se sama 200, mitä se sitte olis, kai me siellä alle euron ollaan just. Makua tulee ja höyryäkin pirun hyvin, ei vieläkään olla ehkä ihan RSST tasossa, toisaalta taas maku on paljon miellyttävämpi, pehmeämpi ja selkeämpi ja höyryäkään ei tule missään nimessä liian vähän.

    Lahjotin kaverille yhden mekaanisen että saa pöydälle vähän tilaa ja sain vastalahjaksi pikkusen pullon Shire Malttia, pakko sanoa ettei ole Shire maistunut koskaan näin hyvälle, kaikki vivahteet mahtavasti balanssissa eikä sellasta pistävää makua ole lainkaan ja makeus josta diggaan on vielä enemmän esillä. Kaikenkaikkiaan suunnaton muutos verrattuna ekaan srtupöiaan, seuraava toimii toivottavasti sitten vielä vähän paremmin.

     
     
  3. #3923
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Juu, nyt se sitten kävi. Vielä reissussa ja juuri napsahti kanthali poikki, polttaen samalla koko halvatun meshipötkön poikki misteristä. Pelonsekaisin tuntein tein sitten microcoilin, pumpulitöpö sisälle ja menoksi.. Kyllähän tämä nyt välttää toistaiseksi, makua piisaa mutta höyry aika minimaalinen vaikka samanlainen coili meshillä sylkee ihan kunnon kumpupilviä jo. No, eiköhän tällä sinne huomiselle pärjätä että saan kotoa meshit käyttöön.. Jos on suvainneet saapua.

    näemmä aiemmat pimpulipumpulikokeilut ja negatiiviset kokemukset johtui käytetyn pumpulin laadusta tjsp, tällä rainbown pumpulilla kyllä lähti laakista suhisemaan ilman mitään kammottavia sivumakuja. Onneksi on pumpulia mukana, ei tarvinnut sentään analogisiin sortua

     
     
  4. #3924
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DinD Näytä viesti
    Tuo UKK on kyllä kätsy, sais olla jokasen laitteen ekalle sivulle kerätty tollaset pääpointit laitteesta.
    Joo Kyllä! Mutta pitäisi olla lukittu aihe, tuonkin piti olla! Mutta heti siellä eräät olivat Spämmässä hyvää ideaa?! Joka helpottaisi kaikkien foorumin käyttöä. Outoa toimintaa

     
     
  5. #3925
    Hah, arkillinen meshiä menny tohon misteriin enkä vieläkään oo saanu pelaamaan u-wickiä. Toi mesh mitä oon käyttäny on #400 ja se tuppaa aina menemään ryttyyn jostain. Laitoin tilaukseen #200 meshiä jos vaikka sillä onnistuis.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #3926
    Olkaa nyt jo hiljaa siitä srtupöiasta. Ei pysty mitään järkevää kirjoittamaan, kun vaan naurattaa tuo.

     
     
  7. #3927
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Mites tuo pumpuli misteriin microcoililla ois aseteltava? Päät vaan tonne uriinko? Ja that's it? Niinkus mesh ja silicakin?

     
     
  8. #3928
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Olkaa nyt jo hiljaa siitä srtupöiasta. Ei pysty mitään järkevää kirjoittamaan, kun vaan naurattaa tuo.
    Mistähän olen jäänyt paitsi kun tuo sana vaan yhtäkkiä ilmesty tänne joka paikkaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #3929

     
     
  10. #3930
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    sama vitun strupiöäi mikälie ihan saatanasta kokosana

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  11. #3931
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Mistähän olen jäänyt paitsi kun tuo sana vaan yhtäkkiä ilmesty tänne joka paikkaan
    Mä oon tässä meinannu kysyä ihan samaa...
    Spoileri!



     
     
  12. #3932
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kato aloittelijoiden osastolta..

     
     
  13. #3933
    Rupes hiljalleen valottumaan taas tämäkin aivopieru kun luki tota ketjua jonka zkys oli ystävällisesti linkannut
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #3934
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    pikku simassa kirjoitusvirhe? lumipalloefekti

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  15. #3935
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Juujuu

     
     
  16. #3936
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    pikku simassa kirjoitusvirhe? lumipalloefekti
    No noita lumipalloefektejähän täällä ei ole ennen ollutkaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  17. #3937
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Mites tuo pumpuli misteriin microcoililla ois aseteltava? Päät vaan tonne uriinko? Ja that's it? Niinkus mesh ja silicakin?
    Jos ei ihan VG:tä ole nesteet niin voi toimia kun laitat ihan vähän sinne uriin. Helposti vaan irtoavat sieltä ja sitten tulee tulvii.
    Aluksi tein niin että jätin pitkät hännät ja muotoilin ne vaan nestekanavien päälle. Nykyään on meshrullat kanavissa ja pumpuli meshin päässä, hyvin pysyy paikoillaan ja wickaa.

     
     
  18. #3938
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Jos ei ihan VG:tä ole nesteet niin voi toimia kun laitat ihan vähän sinne uriin. Helposti vaan irtoavat sieltä ja sitten tulee tulvii.
    Aluksi tein niin että jätin pitkät hännät ja muotoilin ne vaan nestekanavien päälle. Nykyään on meshrullat kanavissa ja pumpuli meshin päässä, hyvin pysyy paikoillaan ja wickaa.
    Kiitos

     
     
  19. #3939
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    138
    Hitsi kun mua kiinnostaisi hankkia toinen Misteri. Raha tilanne on vaan näin joulun alla toista mieltä. Ei ole mun eteen vielä tullut samanlaista laitosta johon tekee todella helposti setupin (pumpuli, silica ja mesh) näillä meikäläisen "vamma-sormilla". Olen kyllä kaikkiin vehkeisiin saanut setupit tehdyksi, mutta tähän Herraan on vaan niin paljon helpompi tehdä...

     
     
  20. #3940
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Osta käytettynä, niin minäki oon tehny.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •