Sivu 195 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 95145185191192193194195196197198199205245 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,881 - 3,900 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3881
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tarkkaa hommaa, niinku hyttysten naiminen; milli pielessä niin on silmässä.

    /end OT

     
     
  2. #3882
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Niille joilla meinaa sylkeä liemiä meshin kanssa ilmarööristä tai hotspotit riivaa:

    Tehkää se setuppi sille tasolle, että kanthalit alakautta tulevat suoraan oikeille paikoille. Ei niin että joutuvat kirraamaan alas tai ylöspäin. Tällöin kiuas tulee hyvälle korkeudelle eikä ainakaan itsellä ole koskaan vuotanut. Samoin pulssittelu on helpompaa, kun kanthalissa ei ole ylimääräistä jännitystä. Ihan perusasia, mutta helpottaa ainakin ensimmäisiä setuppeja tehdessä, kun muistaa laittaa paketin kerrasta oikealle paikalle. Eli perusasiat ensiksi kuntoon ja sitten räpeltämään.

     
     
  3. #3883
    Pakkohan se on ite testata... muovitankki vastaan jugo diablo, saas nähä mitä käy.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  4. #3884
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Huonosti.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #3885
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Huonosti.
    No itseasiassa tunnissa ei tankille käyny mitään, en viitti yöks jättää sitä tohon joten laitoin metallitankin takasin, tartten aamupaskalle ehjän modin Ehkä se vaatii enempi aikaa että hajoaa.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #3886
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    No itseasiassa tunnissa ei tankille käyny mitään, en viitti yöks jättää sitä tohon joten laitoin metallitankin takasin, tartten aamupaskalle ehjän modin Ehkä se vaatii enempi aikaa että hajoaa.
    Joo, ei ne aina heti mee säpäleiksi. Mutta omalla kohdalla noudatan ohjetta että varmuus on paras. Ja miten aamupaska edes onnistuu ilman modia?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #3887
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Joo, ei ne aina heti mee säpäleiksi. Mutta omalla kohdalla noudatan ohjetta että varmuus on paras. Ja miten aamupaska edes onnistuu ilman modia?
    Aku Ankka!

     
     
  8. #3888
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Pitäähän se jollakin irrottaa, pelkkä kahvi just isn't gonna cut it.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #3889
    Joskus riitti pelkkä aku ankka, nykyään höyryhärveli ja tapatalk.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  10. #3890
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vallan mielenkiintonen aihe, mutta OT, siispä ->http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...-paskalla.html
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #3891
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Ihana on ollu mun Mister, en vaan joko pidä microcoilista tai en vaan o ikinä osannu tehä just priimaa. Eli srtupöiaa pitää vielä hioa, mennään nyt tällä viikonloppu. Maku on vähän kateissa, jotenkin tosi pliisu, maku on mut ihan ku blandattu. Höyrykin on semi kateissa mutta toivon että saan nää kuntoon. On tää ihan eri setupoida ku gennyt mut eiköhän tän helposti kesytä.

     
     
  12. #3892
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DinD Näytä viesti
    Ihana on ollu mun Mister, en vaan joko pidä microcoilista tai en vaan o ikinä osannu tehä just priimaa. Eli srtupöiaa pitää vielä hioa, mennään nyt tällä viikonloppu. Maku on vähän kateissa, jotenkin tosi pliisu, maku on mut ihan ku blandattu. Höyrykin on semi kateissa mutta toivon että saan nää kuntoon. On tää ihan eri setupoida ku gennyt mut eiköhän tän helposti kesytä.
    Kyllä mulla microcoil-srtupöia antaa hyvät höyryt ja maut, pumpulilla siis ajelen atm. Mitä kanthalia käytät ja monta kiekkaa? Ootko ohmeja mittaillu?
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  13. #3893
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    .32 7/8 kiekkaa n.1,5mm ruuvari ja 200 meshi. Pikanen srtupöia ku kuumotti saada ekat höyryt Seuraava saa olla perus 3/4, josko sitte

     
     
  14. #3894
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mä ainakin oon tullu siihen tulokseet että microcoili tankissa ei oikein toimi alle 1,2ohmin (mekaanisella), ei vaan riitä wickausteho. Misterissa on ja pysyy mesh srtupö 3/4 kieppiä .25 lankaa

     
     
  15. #3895
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mä ainakin oon tullu siihen tulokseet että microcoili tankissa ei oikein toimi alle 1,2ohmin (mekaanisella), ei vaan riitä wickausteho. Misterissa on ja pysyy mesh srtupö 3/4 kieppiä .25 lankaa
    Kyllä mulla wickaa, nestesyöttöä tarvitsee aukaista alle kierros Ohmeja srtupöiassa on 0,7-0,8ohm.

    EDIT: tosiaan wickimateriaalina #200 mesh
    Viimeksi muokannut tobv; 14.12.13 kello 17:26.

     
     
  16. #3896
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Mesh srtupöia vaan sisään ja ohmeja 0.5, tulee hyvät höyryt. Tosin kaikki nesteet ei vaan kestä noita tehoja enää.

     
     
  17. #3897
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Ite vahvssti meshin kannattaja, silica ei sovi lainkaan mut punpuli toimi yksin ihan ok esim rsstssä. Kuitenkin monikäyttösyys yksi iso syy miksi en ostanut vaikka Diabloa. Eiköhä näit srtupöit tu tehtyä useampiakin tässä, ihan vaan huvin vuoksi

     
     
  18. #3898
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobv Näytä viesti
    Kyllä mulla wickaa, nestesyöttöä tarvitsee aukaista alle kierros Ohmeja srtupöiassa on 0,7-0,8ohm.

    EDIT: tosiaan wickimateriaalina #200 mesh
    Niin mäkin tarkoitin että pumpulilla ei toimi ainakaan mulla microcoilit(tankissa, drippereissä toimii kyllä 0,5ohm ainakin) alle tuon 1,2ohm meshillä en oo viel micro srtupöä kokeillut.

     
     
  19. #3899

     
     
  20. #3900
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Huomenna vois srtupöijailla uuden setupin

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •