Sivu 185 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 85135175181182183184185186187188189195235 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,681 - 3,700 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3681
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Niin siis mietin, että pitäskö laittaa vielä lisää kieppejä että varmasti wickais kunnolla? 4/5?
    No laita nyt ihmeessä, ei tuo kokeilu paljoa maksa. Kyllähän se lanka käy kuumempana vähemmillä kiepeillä ja herkemmin saa silican makua.

     
     
  2. #3682
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    No laita nyt ihmeessä, ei tuo kokeilu paljoa maksa. Kyllähän se lanka käy kuumempana vähemmillä kiepeillä ja herkemmin saa silican makua.
    Seuraavaan taatusti laitan. Ja koitan tuon silican tohottamisen. Nyt oon vaan niin onnellinen kun setuppi toimii. (Peiton alla höyryttelen )


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  3. #3683
    Microcoil+pumpuli kokeilu suoritettu ja tiputtelin coilin vielä varmuuden vuoksi aivan reiän viereen. Olipahan kyllä helppo askartelu kun vielä väärinpäin ja nurinpäin laitto coilin paikoilleen, ettei lähe purkautumaan. Toimiva setuppi, mutta eiköhän seuraavana taas meshiä. Hyvä kyllä tietää, että tän saa toimimaan vaikka millä virityksellä.

    Johonkin myös hukkuu taas sen verran virtaa matkalla, että pitää täyspesu suorittaa.

     
     
  4. #3684
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    tiputtelin coilin vielä varmuuden vuoksi aivan reiän viereen.
    Mikäs se vaikutus piti ollakaan? Mitä lähempänä coili on ilmareikää, sitä enemmän makua vai toisinpäin? Muistan lukeneeni tästä jotain, mut en kirveelläkään muista mistä/mitä. Sopivaa asiasanaa ei tule mieleen millä hakis aiheesta.

     
     
  5. #3685
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos oikein muistan niin et mitä lähempänä coili on ilmareikää -> enemmän makua ja vähemmän throathittiä

     
     
  6. #3686
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mitä lähempänä vastus on ilmareikää, sitä enemmän höyrystyneeseen nesteeseen sekoittuu ilmaa. Mitä enemmän ilmaa suhteessa höyrystettyyn nesteeseen, sen isommat höyrypilvet ja laimeampi maku.



    Misterissä on tosin niin pieni höyrystymiskammio, ettei höyryyn voi sekoittua "liikaa" ilmaa.

     
     
  7. #3687
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Paljokohan tuota kammiota uskaltaa avata kun viäki tuntuu puskevan hintsun verran palaneen silican makua mukaan.. Toki en tiedä onko ihan optimaalisin setuppi 3mm silica, 0.25kanthalia 4kieppiä = n. 1.5 ohmia.. Toki ehkä tohotin liian vähän tota silicaa tai sit 0.9m neula oli liian paksu kun käärin kanthalin sen ja silica-pätkän ympärille..
    Kammio kohta toisen viivan kohdas auki
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  8. #3688
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Toi 3mm silica on mun mielestä liian paksua 2mm wick röörii meneehän se sinne kasaan mutta on niin piukassa ettei sinne paljon mahdu juissit virtaamaan.

     
     
  9. #3689
    Kokemuksella voisin suositella yllä olevaa vaihtoehtoa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  10. #3690
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Juu 2mm tai 2,5mm silicaa, coilin kohdalle tuplat niin hyvä tulee

     
     
  11. #3691
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Näinpä 2mm silicaa suosittelisin. Tai sitten vkloppuna otat sen dreamin viereen, misterin aukia ja alat kokeilemaan mesh u-wickin vääntöä

     
     
  12. #3692
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Toi nestesyötön avaus on ihan arpapeli, ts. setupista kiinni. Esim mulla on kummassakin nyt samanlaiset vaijerisetupit, toisessa joutuu avaamaan reilu puoleenväliin nesteensyötön ja toisessa riittää että näkyy eka viiva just ja just, sillonki meinaa kurlasta välillä.
    Toisaalta edellisellä setupilla joutu avaamaan röörit kokonaan että jakso wikata.

     
     
  13. #3693
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Kiitoksia vastauksista Joo toi 2mm ja coilien kohdalle tuplat oli sellainen mitä olisin kokeillut mut löyty vain 3mm hienosyistä niin heitin sit sitä Eipä taida tähän hätään saada 2mm mut josko sitä huomenna puffilasta tilaukseen. Toi .25 kanthaal on varmaan ihan ok vai pitäiskö paksumpaa ja matalaohmisempaa..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  14. #3694
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei se mitenkään pakollista ole, mulla ainakin .25 käytössä kaikkialla muualla paitsi microcoileissa. Voit kokeilla 3/4 kieppiä niin tulee vähän pienemmän ohmit, semmoinen mulla on meshin kanssa ja pelaa kun meidän sauna, ei kuumat höyryt mutta silti lämpöset ja toimii joka kerta

     
     
  15. #3695
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Laita 3 mm, coilin kohdalle tuplat ja älä laita silicaa ihan uran loppuun asti, eli leikkaa 2 milliä alimittaseks. Tollasella setillä ei itte tarvinnu montaa kiekkaa syöttöä avata.

     
     
  16. #3696
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Toi nestesyötön avaus on ihan arpapeli, ts. setupista kiinni. Esim mulla on kummassakin nyt samanlaiset vaijerisetupit, toisessa joutuu avaamaan reilu puoleenväliin nesteensyötön ja toisessa riittää että näkyy eka viiva just ja just, sillonki meinaa kurlasta välillä.
    Toisaalta edellisellä setupilla joutu avaamaan röörit kokonaan että jakso wikata.
    Joo mä huomasin muuten saman, edellisellä messisetupilla tuhisi hyvin vaikka kuinka pienellään oli syöttö ja nyt uudella joutaa kyllä avata ihan reilusti että jaksaa wickata.
    Viimeksi muokannut thoros; 28.11.13 kello 09:22.

     
     
  17. #3697
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Kiitoksia vastauksista Joo toi 2mm ja coilien kohdalle tuplat oli sellainen mitä olisin kokeillut mut löyty vain 3mm hienosyistä niin heitin sit sitä Eipä taida tähän hätään saada 2mm mut josko sitä huomenna puffilasta tilaukseen. Toi .25 kanthaal on varmaan ihan ok vai pitäiskö paksumpaa ja matalaohmisempaa..
    Leikkaa puolet pois niistä päistä mitkä menee uriin, siis langat ohuemmaksi.

     
     
  18. #3698
    Semmosta miniminitankkia tekis mieli


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #3699
    Olin tänään töissä ilman varalaitetta. Hyvin me pärjättiin pikkuherran kanssa, farkkujen taskuun hän mahtuu oikein näppärästi.
    Onko joku kikka, millä saa lisättyä tankkiin kamaa niin ettei ruiki ilmareiästä? Vai oonko vaan niin onneton tapaus


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  20. #3700
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Olin tänään töissä ilman varalaitetta. Hyvin me pärjättiin pikkuherran kanssa, farkkujen taskuun hän mahtuu oikein näppärästi.
    Onko joku kikka, millä saa lisättyä tankkiin kamaa niin ettei ruiki ilmareiästä? Vai oonko vaan niin onneton tapaus
    Nestesyöttö kiinni ja pidät imuputkesta kiinni kun avaat korkin.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •