Sivu 184 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84134174180181182183184185186187188194234284 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,661 - 3,680 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3661
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Jep. Kuvittelenko vai onko postit myös eri näköiset... Toki taisivat ehkä olla protoja jonka lähikuvia näin.
    Mut on tää v3 vaan aika mahti toveri Sain jopa ekan setupin (silican) toimimaan vaikka tuntuukin, että voin voin vielä kehittyä tuosta ekasta. Oli pientä säätöä saada punottu hienosyinen pysymään kasassa mutta kun ei ollut muutakaan tähän hätään. Mut ei huono kun tähän asti tehny vain nano microcoileja kaksi kappaletta protankkiin Sanoisin, että "helmiä sialle"-sanonta sopisi tähän hyvin mutta jostain sitä on aloitettava
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  2. #3662
    Eilen sain Misterin hyppysiin ja illalla elämäni eka U-wick meshistä, #200sta verkkoo käytin ja päälle 3/4 keppiä 0.25sta. Kohtuullisesti tohottelin pötköö ensin, niin hyppyvirrat oli hoidettu melko nopsaan.

    Terävä oli Jugo Dssä eilen maku ja mukavan lämpösät & sankat usvat irtos.

    Mutta hommasin tämän töitä varten ja tänään saa näyttää Herra kyntensä pikkupakkasilla ulkohommissa, ja ettei liian helpolla uusmiäs pääse lotasin aamulla tankin täyteen HoLin Chivalryä, joka on gennyjen kans karstottanu tankillisen aikana vastuksen täysin tukkoon :-)

    Jos tää päivä menee kunnialla iltaan saa uus duunikaveri vakipaikan samontein.
    2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?

     
     
  3. #3663
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Pistäppä tänne sit infoo et kuinka pelas pakkasilla. Oon oikeestaan jo päättäny tän hommaavani mut muutama juttu mietityttää. Kuinka pelaa pakkasilla ja onko helppo vaikuttaa setupilla että onko lämpimät vai viileät höyryt. Ite tykkään enemmän viileistä höyryistä. Ja sit yks pieni miinus on et tähän ei saa omaa driptippii? Ei oikei noi metalliset tipit oo tuntunu kivoilta.

     
     
  4. #3664
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Pistäppä tänne sit infoo et kuinka pelas pakkasilla. Oon oikeestaan jo päättäny tän hommaavani mut muutama juttu mietityttää. Kuinka pelaa pakkasilla ja onko helppo vaikuttaa setupilla että onko lämpimät vai viileät höyryt. Ite tykkään enemmän viileistä höyryistä. Ja sit yks pieni miinus on et tähän ei saa omaa driptippii? Ei oikei noi metalliset tipit oo tuntunu kivoilta.
    Kyllä toi wickaaminen hidastuu selkeesti näillä pakkasilla jo, vaikka käytössä atm. esmokeirelandin litkut jotka muistaakseni on 80/20. Muuten loistovehjes. Toki sit jos povarissa pitää niin pysyy vähän lämpösempänä, housun taskussa jos on säilyttänyt niin parin imun jälkeen kuivaa. Pitäis vissiin kokeilla josko tuo pumpuli toimisi pakkaskeleillä paremmin.

    e: tämä siis ihan meshillä ja SS tankilla.

     
     
  5. #3665
    Lauhtuu lauhtuu ja kohta varmaan nollissa, mutta mitään havaittavaa muutosta ei aamusta ole tapahtunu. Neste liikkunu yhtä hyvin sisätiloista tähän pisteeseen vaikka välillä seisotin putkea taivasalla pari tuntia ja nestesyöttö on ollu vain hitusen auki kokoajan. Povarissa ja syötön jättämän pelivaran kans en uskos normikelien aiheuttavan ongelmia.

    Tän litkun suhteista en tiiä, mut olettaisin VG-painotteiseksi kun vaikuttaa vähän jähmeämmältä.

    Tippiä tähän ei saa, mut kai tuohon vois jostain jytymmästä porata kortsun nokkaan?
    2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?

     
     
  6. #3666
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Niin joo, täällä jyväskylän suunnalla on tuota ~-2c ollu jo pari päivää.

     
     
  7. #3667
    Aamusella oli siis jotain vähä vajaa -10 et eihän nää pakkasia vielä ole, mut jotain suuntaa.
    Viimeksi muokannut JMantyla; 26.11.13 kello 11:58.
    2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?

     
     
  8. #3668
    Kah, Tapatalk veti hyvin..
    2 x Mister V3/G-Tube .. Gister?

     
     
  9. #3669
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    U-wick meshillä, 3/4 kieppiä 0,3mm kanthalia ja nyt on heittämällä mun lempilaitos. Näin ensitunnelmat toiselta setupilta, kattoo alkaako vittuilemaan vielä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #3670
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    U-wick meshillä, 3/4 kieppiä 0,3mm kanthalia ja nyt on heittämällä mun lempilaitos. Näin ensitunnelmat toiselta setupilta, kattoo alkaako vittuilemaan vielä.
    Odota vaan, sen kauniin kerran kun ajattelet huvin vuoksi rakentaa uuden setupin niin voin taata että kaikki menee päin helvettiä.

     
     
  11. #3671
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Odota vaan, sen kauniin kerran kun ajattelet huvin vuoksi rakentaa uuden setupin niin voin taata että kaikki menee päin helvettiä.
    Joo, kanthalit piti vetää kahesti jo tähän kun ensimmäisellä kerralla jäi sellainen puolen kilometrin väli meshille vaikka miten yritti venkslata..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #3672
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    No on melki helpoin setup sanoisin parin millin silicalla. Puoleentoista ohmiin vastuslankaa niin kerkiää wickkaamaan hyvin. Vaikka pari silicaa pyöräyttää yhteen kiertämällä vastuslankaa ympäri joku suoristettu papericlemmari tukena kun vastusta pyörittää. Vastus posteille kiinni ja silican päät pudottaa uriin.
    2mm silica, 3/4 kieppiä (tein perkuta väärään suuntaan vääräkätisenä, mutta epäilen vahvasti ettei tässä kohassa haittaa), klemmaria en löytäny joten otin ompeluneulan. Luultavasti oon aiemmin kuristanu silican aivan hengiltä ilman neulaa.
    En tiiä ollaanko nyt puolessatoista ohmissa, mutta toimii ainakin. 2mm silica oli tosi kiltti ja vielä kanthalinkin tohotin kun olin niin reipas. PÖHISEE \m/

    Ompun maku ei oo sama kuin SVDssä, pitää varmaan ainakin puottaa niksoja tai övereillä mennään, hups.
    Söin viinerin onnistumisen kunniaksi. F*** the diet.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #3673
    Niin siis mietin, että pitäskö laittaa vielä lisää kieppejä että varmasti wickais kunnolla? 4/5?
    {kiitos pupujussit, tiedän että kyselen tyhmiä ja teistä on ollu ihan todella paljon apua, pus}


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  14. #3674
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllä kai se jaksaa wickata, jos meinaa tökkiä niin nestesyöttöä auki.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #3675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllä kai se jaksaa wickata, jos meinaa tökkiä niin nestesyöttöä auki.
    Kyllä se wickaa. Mietin vaan tuota ei-niin-omppumaista makua. Mutta ei se tapetulle villasukalle maistu.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #3676
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Silica vaatii sisäänajoa, että se maku paranee. (:

    Edit. Ja vähänkin herkempi makuaisti kyllä saattaa löytää silicasta sen "ominaismaun" setupin loppuun asti.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #3677
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Jos ei ole tohoa millä tohottaa silica, kannattaa kuivapoltella oikein kunnolla ennen kuin laittaa nesteet tankkiin.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  18. #3678
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Jos ei ole tohoa millä tohottaa silica, kannattaa kuivapoltella oikein kunnolla ennen kuin laittaa nesteet tankkiin.
    On mulla, mutta eikö se mee ihan mustaksi.. ?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #3679
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei silika toholla mustaksi muutu, kannattaa tohotella niin vähenee ne sivu maut

     
     
  20. #3680
    No, tämä on seuraavana kokeilussa sitten. Kanthalin tohotin kyllä. Ja sen varmaan vois tohottaa kanthalin kanssakin.. Hmm.

    Ehkä menen nyt sitten tällä tämän hetken koska Murphyn setuppilaki sanoo, että toimivaa ei kannata vaihtaa. Eikä tuo sivumaku ole paha, ja hälvenee koko ajan. Hyvä niin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •