Sivu 183 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 83133173179180181182183184185186187193233283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,641 - 3,660 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3641
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ei mulla ainakaan oo makuun vaikuttanu voi tietysti olla jos hiileksi asti oot tohotellu
    eikse tohotus oo tolla isolla polttimella sillon tehty oikein kun setuppi on kauttaaltaan musta, vähä hiilen näkönen paketti?
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
  2. #3642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Anteeksi jo kun esitän tyhmän kysymyksen enkä löydä haulla vastausta. Mutta niin, kertoisitteko tietämättömälle mitä eroa noilla eri versioilla on keskenään?
    Kiinnostais hommata mister mut kun ei tiedä mitä käytännön eroa noilla on.. Taatusti kysymys on esitetty aiemmin mut en löytäny pikaisella etsimisellä...
    Isot pojat kerto että v3 pn pienempi ilmareikä. Voi olla tosin että muistan väärin?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  3. #3643
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Nainen kysyy neuvoa
    Mä en neuvo, tuu käymään mun plookis, tulee neuvoa vasemmalta ja oikeelta samantien
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #3644
    Tulen ihan kohta. Tilannepäivitys: ongelmakohta luultavasti tajuttu. Liian vähän tohoa kanthalille. Nyt päästään jos pulssitteluun vaan kun akut simahti, niin että jatkuu huomenna.
    Kyllä kannatti syödä jätskiä!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  5. #3645
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    meshi ei toiminu, laitoin pumpulin, sormi palo, tuli liikaa kieppejä. höyryissä lievä palavan ihmislihan sivumaku.

     
     
  6. #3646
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    meshi ei toiminu, laitoin pumpulin, sormi palo, tuli liikaa kieppejä. höyryissä lievä palavan ihmislihan sivumaku.
    Mikä oli meshissä vika. I feel your pain.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #3647
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Onnistuuko mesh setupin teko ilman tohoo? Perus stendari löytyy, mut tohoo ei vielä oo :/

     
     
  8. #3648
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Onnistuuko mesh setupin teko ilman tohoo? Perus stendari löytyy, mut tohoo ei vielä oo :/
    Onnistuu. Jos välttämättä haluaa niin voi tehdä nk.kynttiläpolton, tai sitten ihan vaan raa'asti pulssittelee setupin kuosiin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #3649
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mikä oli meshissä vika. I feel your pain.
    yleisimmät ongelmat on et plussan juuresta kanhtal hohkaa punasena tai kiepit jää coilin keskeltä löysäks ja irti meshist ja päistä liian kireel

     
     
  10. #3650
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cronic Näytä viesti
    Onnistuuko mesh setupin teko ilman tohoo? Perus stendari löytyy, mut tohoo ei vielä oo :/
    Lisäksi micro coili onnistuu huomattavasti normaalia coilia helpommin josei omista tohoa. Molemmat onnistuu mutta micro on se "helpompi" tapa koska pulssittelu sujuu huomattavasti nopeammin.

     
     
  11. #3651
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Aloittelijalle käy myös erittäin helposti se, että on varma että lanka koskee joka kohdasta meshiä mutta siltikin se on jostain kohti ilmassa. Kannattaa varsinkin alkuun katsoa todella todella tarkasti että lanka ei ole ilmassa mistään kohti.

     
     
  12. #3652
    I don't follow. Vielä rautalangasta tahi ratapölkystä! Eli, jos kanthal on kiinni meshissä kunnolla (kieppini ovat täydelliswt, uskokaa pois), niin jäähän sinne väkisinkin posteihin vähän ilmassa olevaan kanthalia, koska se meshpötkö ei saa koskea posteja. Vai mitenkä?
    Kumpi niistä muuten on plussa?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #3653
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Postien tyhjä väli pitää minimoida, misterissä wick taivutetaan posteja päin.

     
     
  14. #3654
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Vähän reilu tunnin tappelu meshinkanssa. Tuloksena palovamma sormessa (note to everyone: LAITTAKAA SE NÄPPÄINLUKKO KIINNI KUN SÄÄDÄTTE SETUPPIA) ja toimiva mesh+microcoili Aissaatana et maistuu!

     
     
  15. #3655
    Aattelin että jos se silica sittenkin. Maistuu tapetulle villasukalle. Ei.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #3656
    Jaahans, synkkä monologi jatkuu. Tilasin 2mm silicaa. Ja akkuja. Täältä noustaan o/


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  17. #3657
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    No on melki helpoin setup sanoisin parin millin silicalla. Puoleentoista ohmiin vastuslankaa niin kerkiää wickkaamaan hyvin. Vaikka pari silicaa pyöräyttää yhteen kiertämällä vastuslankaa ympäri joku suoristettu papericlemmari tukena kun vastusta pyörittää. Vastus posteille kiinni ja silican päät pudottaa uriin.

     
     
  18. #3658
    Toi klemmarijuttu pitää koittaa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #3659
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    A PBusardo Review - The Mister Silica Hybrid - YouTube

    26min kohdalta. Tuossa kolme silicaa mistä yksi menee uriin molemmat päät. Samoin voi tehdä kahdesta että molemmista toinen pää uriin ja toinen jää keskelle (pää heti kun coili loppuu). Eli olen ny vaan ite pinninä käyttäny klemmaria.

     
     
  20. #3660
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Mäntsälä
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Anteeksi jo kun esitän tyhmän kysymyksen enkä löydä haulla vastausta. Mutta niin, kertoisitteko tietämättömälle mitä eroa noilla eri versioilla on keskenään?
    Kiinnostais hommata mister mut kun ei tiedä mitä käytännön eroa noilla on.. Taatusti kysymys on esitetty aiemmin mut en löytäny pikaisella etsimisellä...
    V3 1,5mm ilmareikä kun taas V1 ja V2 on 1,8mm. Olikohan se kakkos versiosta eteenpäin kiintee - posti ja wickki urien pohja on porattu vähän alemmaksi. Myös V3:sessa ei oo noita karhennuksia/pyöllyksiä. Kaikki toimii mainiosti ei sen nii väliä minkä version ostaa
    MISTer 18350,18490 & 18650 + pmma takkiputki, The BOLT, Kamry K101 + RSST, Fasttech hybrid, SMOK Telescope,Lava 4.0, 2x LavaTube/Thundervolt, Mini Lava V2(lambo), Poorvari, E-Power 18650(mekaaninen kytkin), SD keyring, EGO VV 900 PT(osina), EGO-TC akku 900mAh PT EX: Peleon 18650 ja 2x EGO-T 650

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •