Sivu 180 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,581 - 3,600 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3581
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Itse oon jo pidemmän aikaa tohottanu ns. Valmiin setupin eikä ole tarvinnu kuin harvoin pulsittaa.

    Kertauksena konstit jos joku ei halua kahlata ketjuja läpi.

    1. Kieputtaa neulan ympärille mesh patukan
    2. Vääntä mieluisan määrän kanthalia ympärille
    3. Neula pois
    4. Vääntää setupin misterin imupukeen U muotoon.
    5. Tohottaa meshin ja kanthalin niin että langat käy kauttaaltaan punasena
    6. Setuppi paikoilleen ja tarvittaessa hienosäätää kanthalia ettei ole ilmassa mistään.
    7. Pulssittelu( lähes aina tarpeeton kun langat hehkuu heti niinku pitää.

    Omasta mielestä helpoin tapa mutta nää on ihan tottumis juttuja.

    PS. Tietty oon kanthalin ja meshin ihan kevyesti tohottanu ihan ensimmäisenä, jotta pysyvät setupoinnissa paremmin muodossaan.

     
     
  2. #3582
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    ^Mulla oli muuten juuri noin käyny kun oli pari GGTS:llä raiskattua akkua, miinusnapa niin lytyssä ettei ottanu misterillä kontaktia.
    Mulla kaikis 3 panan akussa näkkyy semmone hevoskenkä painauma miinus navassa, liekkö aika vaihtaa akut?

     
     
  3. #3583
    Nyt se on kotona. Pikkuherra.
    image.jpg


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  4. #3584
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Pitänee vissii kiillotella alu tankki putki kiiltäväks ni kehtaa ulkoiluttaa silläkin sitä ei oo mitää huonoo sanottavaa vehkeestä, toimii kun pitääkin kuha setupit saa kuosiin

     
     
  5. #3585
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Nyt se on kotona. Pikkuherra.
    image.jpg
    Onks tää nyt naapurista.
    Pikkironkeloija


     
     
  6. #3586
    Ei oo naapurista tämäkään. Mies ei pyörtynyt, kun kysyi (ja vastasin) hinnasta. Yllätyin ja meinasin itse pyörtyä.
    Nyt rakkaat forumkumppanit, otetaan vastaan ehdotuksia - 3 mm silica ja oiskohan 0.25 kanthal. Montako kieppiä laitetaan?
    Tai montako ite laittasit?
    Toka setupinpoikanen menossa, eka oli niin äkänen että ois parta kärventyny ja tää toka toimii lyhyillä imuilla ja sitten siihen tulee sivumaku - eli joku on reippaasti persiillään. Hotspotti jossain?

    Jos nyt otan tän silican ensin ja katellaan sitten vasta meshit ja microcoilit. (Olen toki yllytyshullu.)


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #3587
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    3mm silika on vähän liian paksua kun ne urat on 2mm, voi ihan sen takia puskea niin herkästi kuivaa. Sivumaku on vaan silican ominaisuus se laimenee kyllä siitä vähäsen ajan kanssa (puoli-2 tankkia) 2mm silica coilin kohdalta kaksinkerroin ja siihen 3/4 tai 4/5 kieppiätota .25 lankaa

     
     
  8. #3588
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Käytän 2 mm silicaa ja 3/4 kieppiä kierrettynä niin että vastus jää alas. Tohotan silican ensin. 2/3 kieppiäkin toimii, riippuu nesteestä.

    Laita pari tippaa vastukseen ja kokeile tuleeko hotspotteja ja sitten vasta kierrä imuputki paikalleen.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  9. #3589
    Itseasiassa ne silicat meni sinne ihan nätisti. Tässä nyt en tietenkään 2 millin silicaksi muutu, mutta käsityöihmisenä taatusti pystyn ohentamaan tuota. Eli sitä voisin koittaa.
    Tohottanut en, mutta pulssittelin kyllä, eikä ollut hotspotteja. Harjotukset siis jatkuu!

    Olen kyllä todella onnellinen. Erittäin. Tää on kyllä just se, mistä oon unelmoinu. Minun käteen sopiva, tykkään tuosta painavuudesta ja ulkonäöstä ja napista ja ..


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  10. #3590
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    3mm silika on vähän liian paksua kun ne urat on 2mm, voi ihan sen takia puskea niin herkästi kuivaa. Sivumaku on vaan silican ominaisuus se laimenee kyllä siitä vähäsen ajan kanssa (puoli-2 tankkia) 2mm silica coilin kohdalta kaksinkerroin ja siihen 3/4 tai 4/5 kieppiätota .25 lankaa
    Ainiin, miksi kaksinkerroin? Mulla ei nyt oo


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  11. #3591
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Pysyy se silica paremmin märkänä eikä tuu sitä "kuivaa" niin herkästi
    E. Ja ota 1 hapsu pois siitä silicasta niin tulee ohkasempaa ja wickaa paremmin

     
     
  12. #3592
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    No periaatteessa kuljettaa nestettä enemmän. Eli siis 2 pätkää yhden sijasta niin, että ovat vastuksen kohdalta päällekkäin. Vastus kääritään siis kahden langan ympärille mutta sivuille menee edelleen vain yksi lanka kumpaankin suuntaan.

    Tai no, tiedä siitä kuljetuksesta, mutta kestää ottaa pidempiäkin imuja ilman että kuivuu, kun on tuplalangat coililla.

    e. hitsi kun on nopeeta auttajaa täällä.

     
     
  13. #3593
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Sopivan tohottaminen poistaa sivumaun.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  14. #3594
    Ootte kyllä nopeita, voi että. Kiitos. Aion kysellä tyhmiä vastaisuudessakin.
    Nyt toimii, vähän rätisee, mutta maku on jo tasottunu, varmaan johtuu tuosta puolen tankin säännöstä; varmaan riittää jos ne heläyttää syliin
    Aika hienosti oon kaikkia mokia saanu jo nyt tehtyä (kuten juuri ton "onkohan siellä vielä nestett.. Hups") mutta akun oon joka kerta muistanu laittaa oikein päin. (AW, juujuu)

    Tykkään tosi paljon siitä, että voin purkaa osiks koko tötterön. Ihan vaan huvikseen jos ei muuta. Muotoilu on kyllä todella skandinaavinen, eleetön, rouhea. Myös puhdistaminen on helppoa, ja kierteet ja kaikki on kyllä vimosen päälle.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  15. #3595
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Mulla kaikis 3 panan akussa näkkyy semmone hevoskenkä painauma miinus navassa, liekkö aika vaihtaa akut?
    Ei. Ne on ihan tehtaalta sellaset.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  16. #3596
    Miten silicalla voi olla hotspotteja

     
     
  17. #3597
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Ei oikein voi, ainakaan sanan perinteisessä merkityksessä. Siksi on luojan lykky ettei niitä ole kenellekään silicalla tullutkaan.

     
     
  18. #3598
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ne on niitä legendaarisia dry hittejä Coili käy kuivana
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #3599
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Sopivan tohottaminen poistaa sivumaun.
    Ja käsien pesu! Silicaa ka pumpulia räplätessä aina puhtoset kourat tai tuleepi kuvottava sivumaku.

     
     
  20. #3600
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ellei sitten ole tykästynyt omien intiimialueidensa makuun, mistäs sitä tietää mikä keikuttaa kunkin venettä.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •