Sivu 150 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50100140146147148149150151152153154160200250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,981 - 3,000 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #2981
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Huh. Säikähdin, että mun kohta 2,5 kk vanha vaijerisetuppi sano sopimuksensa irti, kun ei höyryä tullut. Huoli oli onneksi ennenaikaista. Oli vaan joku roska mennyt lukitusrinkulan väliin ja nappi ei ylettänyt tulittamaan.

     
     
  2. #2982
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Piti ihan pitkästä aikaa testata silicalla tätä kun porukka valittaa. Yritin tehdä huonosti wickkaavan setupin, .25 lankaa, 3mm silicaa -> ohminen setup. Toista tankkia tänään vedän ja ei mitään ongelmaa edes näin Yleensä tehny sen .20 langalla ja 2mm silicalla -> 1,4 ohmia.

    ps. ei hölsky akut enää uudella jousella

     
     
  3. #2983
    Ei nyt varmaan ole jäänyt epäselväksi kenellekkään, mutta on tämä kyllä hurja laitos.

    Vähän alle ohminen mesh-setup onnistui eilen parin tunnin räpläyksellä vaikkei moista ole ennen tullut tehtyä. Kolme kanthalia palo poikki ennen kuin ymmärsin näyttää tohoa setupille suosiolla. Tämä setup ei kyllä missään nimessä ole lähelläkään täydellistä, mutta toimii! Pientä wickausongelmaa meinas olla, mutta nekin korjaantu näköjään metallitankilla.

    Seuraavana tilaukseen #200 meshiä ja paksua kanthalia, että sais microcoilin osumaan johonkin ohmin hujakoille.

    Kiitos veljon.

     
     
  4. #2984
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Piti ihan haistella misteriä lähempää, se haisee hieman metallille. Samanlaista makua tulee höyryihin.
    Nyt toimii silica setuppi hyvin, jaksaa wikkaa ja höyryä tulee, ainut vaan et toi metallin maku tulee läpi ja pahasti.
    Jos olisi kromi tms pinnoite niin uskoisin että ei olisi tota ongelmaa.

    Mun maku/hajuaisti on erittäin tarkka tommosista jutuista, saman jutun oon huomannu aikaisemmin Rsst ja chybrid kuristuksissa. Niissä tulee täysin samaa makua kun nyt miettii asiaa tarkemmin, sen takia en pysty käyttämään niitä ollenkaan.

    Itseasiassa tähän kaikki ongelmat on kiteytynyt, rosterin haju/maku pääsee läpi.

     
     
  5. #2985
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Mitäs nyt sitten teit eritavalla että alko wickaus toimimaan?

     
     
  6. #2986
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Hioin imuputkea

     
     
  7. #2987
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Haisee hotspotille Maistuu/haisee metallille
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #2988
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Nyt löyty se laite mitä Larma ei osaa setupoida

     
     
  9. #2989
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Haisee hotspotille Maistuu/haisee metallille
    Yön liotin vedessä, kuurasin harjalla joka kolon ja kuivasin, silti haistan sen jokasesta rosteriosasta.
    Ja silicalla ei paljo hotspotteja tuu


    e: AMPR ei löytyny vieläkään
    e2: topkäppi ja nappi ainoat osat mistä ei sitä hajua tule
    Viimeksi muokannut larma; 02.10.13 kello 20:54.

     
     
  10. #2990
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Olen larman edesottamuksia seurannut irkistä, ja täytyy kyllä ihmetellä tuota sun Misterin toimimattomuutta. Juuri hemmetin hyvä sekä kirkas maku sai mut (jälleen kerran) ostamaan Misterin, vaikka hieman (erittäin) tylsänä putkena sitä pidänkin. U-wick onnistuu melkeimpä aina kertalaakista, ja nestesyötöllä voi niin helposti paikata puutteellisia setupointiskillejä. Ainoa oikeastaan mitä tohon metallin makuun keksisin, olis kunnon muilutus UÄ-pesurissa? Omassa Misterissä aikanaan oli imuputkessa niin julmetun tiukassa leikkausöljyä, että joutu ajaa 4-5 topsia läpi ennen kuin viimesen mukana ei tullut enää jämiä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #2991
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä en usko tohon uä pesurin voimaan. Oon menny jo vähän neuroottisuuden puolelle ehkä ku oon tota pessy. Mitään muuta atoa en oo ku huuhdellu hanan alla ja se on riittäny. Tässä on hoonattu joka ikinen kolo liian moneen kertaan.

    Ei tässä auta muu ku levittää kädet ilmaan ja antaa herran jatkaa matkaa.
    Ehkä otan uusintamatsin jossain vaiheessa vaikka ykkösversion kanssa.
    Sehän ei tainnu olla umpikamasta työstetty vai miten se meni, ehkä sillä on vaikutusta, ehkä ei.

     
     
  12. #2992
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Pistä tiskikoneeseen.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #2993
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Mä en usko tohon uä pesurin voimaan. Oon menny jo vähän neuroottisuuden puolelle ehkä ku oon tota pessy. Mitään muuta atoa en oo ku huuhdellu hanan alla ja se on riittäny. Tässä on hoonattu joka ikinen kolo liian moneen kertaan.

    Ei tässä auta muu ku levittää kädet ilmaan ja antaa herran jatkaa matkaa.
    Ehkä otan uusintamatsin jossain vaiheessa vaikka ykkösversion kanssa.
    Sehän ei tainnu olla umpikamasta työstetty vai miten se meni, ehkä sillä on vaikutusta, ehkä ei.
    Pirtuun likoamaan yöksi imuputki. Saa nähä huomaako ite. Joskus meshi setupista ja nichrome (tms) vastuslangasta iskenyt metallin makua. Tai vastaavaa. Vedellä eikä heikoilla pesuaineilla varmaan maut lähe.

     
     
  14. #2994
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Kylläpä tuli v2 misteriin taas muutama watti lisää löylyä kun kävi kaikki kierteet teräsharjalla ja kontaktit 2000 hiomapaprulla läpi.

     
     
  15. #2995
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Mitäs tässä pitäis droppi olla kun kaikki putsaa?

    Jotenkin ei vaan iske höyry tarpeeksi kun vertaa muihin laitteisiin.
    ~0.3 ollut droppi n. 1,2 ohmin setupilla.

    Kierteet voisi kans kyllä putsata teräsharjalla teräsvillan sijaan vielä.

     
     
  16. #2996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti

    Jotenkin ei vaan iske höyry tarpeeksi kun vertaa muihin laitteisiin.
    ~0.3 ollut droppi n. 1,2 ohmin setupilla.
    Sormiruuvit. Niitten kanssa tarkkana, kanthal jää helposti huonosti paikoilleen eikä virta meinaa kulkea. Koita kiristää pihdeillä pikkasen lopuksi, ja mielellään lanka vielä mutterin alle niin että on puolisen kierrosta siellä välissä. Tätä pitää aina epäillä, monet kerrat ihmetellyt itsekin ja aina on ollut tuossa tai likaisessa pohjanapissa vika

     
     
  17. #2997
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Yksi virhe, mikä tuli tehtyä, vähensi makua huomattavasti: Kääräisin kanttaalin silican päälle väärään suuntaan, jolloin paketti jäi ihan liian kauas ilmareiästä. Ihmettelin, onko akku ihan finaalissa mutta sittten tajusin. Tein uuden ja hyvin pöhisee taas.

    Sellainenkin moka on tuttu, jotta nappia kootessa ei huomaa kiristää pientä messinkiruuvia kunnolla. Sitten lukitusrengasta avatessa pyörii muutkin osat ja siitä tulee murhetta. Minä saksen kärjen tökkään aina reikään ja sillä pidän vastaan kun tulitusnappia kiristän.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  18. #2998
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Meshimiehille semmonen juttu, että jos teette pulssittelemalla, niin antakaa jäähtyä välissä. Varsinkin V1 MISTerin omistajat. Suattaapi muuten delrin ottaa lämmöstä itseensä ja alkaa vuotaa lientä plussanavalle. Peekkihän kestää paremmin jo.
    Larman ongelma kuulostaa ikävältä. Imuputkessa voi toki olla sitä kuonaa aika paljon ja mahdollisesti suht tiukassakin. Itse olen valoa vasten tähystellyt omaa imuputkeani ja jotain höttöä siellä näytti olevan. Tops-puikon ja talouspaperin kombolla sain suurimmat töhnät pois. Pieni pulloharja tmv. rassi pitäisi hankkia tuon tiskaamiseen. Toivottavasti saisit metallin maun pois ja pääsisit nauttimaan höyryistä.

     
     
  19. #2999
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tommosella ripsiharjalla tms useaan otteeseen imuputken pessy, topsin vedin eilen siitä läpi ja jälkiä siihen ei tullut.

    Tohon rosterin makuun vielä. Aga-t kuristettu hattu tuotti melkeinpä samaa makua vaikka sen useasti pesin.
    Normaalilla käpillä ei totakaan ongelmaa ollut.

     
     
  20. #3000
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Purettu nappi on kätevä pestä hammasharjalla ja -tahnalla. Tahnassa on hiukan hiovaa ainetta, putsaa hyvin. Itse käytän sähköhammasharjaa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •