Sivu 107 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,121 - 2,140 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #2121
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285

    MISTer -hybridi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Nyt alkaa misterin omistajia olemaan sen verran reilusti että alan vaatimaan u-wick videota joltakulta! Menee meinaan hermot! Puffilta tilattu pari läpyskää lisää meshiä ja kela kanthalia.
    Täältä kanssa ääni u-wick videolle. Alkaa oppirahat loppumaan kun menee meshit, kanthalit ja hermot roskikseen vaan. Normi meshiwickin kanssa ei mitään ongelmia, mutta tuossa u-wickissä hotspotteja tulee kuin sieniä sateella vaikka kuin tohottelee ja päälle vielä pulssittelee. Nätisti saa kaikki langat hehkumaan mutta kun imuputken pistää kiinni ni taas hehkuu putkessa hotspotti...

    Muutaman tunnin jaksaa aina äheltää, mutta sitten palattava silicaan joka toimii aina laakista. Ongelmana taas siinä on, ettei tunnu oikein wickaavan...

     
     
  2. #2122
    Tule apuun Jalippo!

     
     
  3. #2123
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Uusi putki ja uudet akut, meinasi näiden yhteensopivuus päästä yllättämään työmaalla... Samsung inr18650 20R akku, ei nänniä, ei kontaktia. Varmaan ois kannattanu kotoa lähtiessä kokeilla No, eipä mitään. Herätellään sisäinen ihmemies. Kaapista löyty vanhat Kossin nappikuulokkeet, niistähän löytyi purkamalla sopivan pieni korokemagneetti. Ja taas höyry nousee

     
     
  4. #2124
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outokainen Näytä viesti
    Täältä kanssa ääni u-wick videolle. Alkaa oppirahat loppumaan kun menee meshit, kanthalit ja hermot roskikseen vaan. Normi meshiwickin kanssa ei mitään ongelmia, mutta tuossa u-wickissä hotspotteja tulee kuin sieniä sateella vaikka kuin tohottelee ja päälle vielä pulssittelee. Nätisti saa kaikki langat hehkumaan mutta kun imuputken pistää kiinni ni taas hehkuu putkessa hotspotti...

    Muutaman tunnin jaksaa aina äheltää, mutta sitten palattava silicaan joka toimii aina laakista. Ongelmana taas siinä on, ettei tunnu oikein wickaavan...
    Wickin päät ei ole kunnolla siellä kolossaan. Ne kunnolla sinne ja sitten ato kuivana imuputki kiinni, imuputki auki, pulssittelee hotspotit pois, ja tämän toistoja sen verran että hotspotit häipyy.

     
     
  5. #2125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    PMMA-tankki kesti peruskäyttöä 2vko.
    Johtuiko jostain tietystä nesteestä vai kiristelitkö liian tiukkaan?

    Itteeni vähän pelottaa mitä noi kirkkaan tankin kierteet tykkää pidemmän päälle tosta metalliin hankaamisesta. Hitto ekaa kertaa käsissä vähän kalliimpi laite niin eihän tätä uskalla edes käyttää Ei ollu varaa enää tilauksen kylkeen laittaa mitää varaosia

     
     
  6. #2126
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Oon vetäny tankkiystävällisiä nesteitä vaan. Tosin oli mulla ajatuskin käyttää tuota kirkasta vaan sen aikaa et opin paljonko nestettä menee.
    Normitankilla akun vaihdon yhteydessä voi tankata (18490). Se riittää ja näillä mennään.

     
     
  7. #2127
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Wickin päät ei ole kunnolla siellä kolossaan. Ne kunnolla sinne ja sitten ato kuivana imuputki kiinni, imuputki auki, pulssittelee hotspotit pois, ja tämän toistoja sen verran että hotspotit häipyy.
    Ihan pohjassa asti nuo wickin päät on, syvennyksiä ei ole kun on ekasta erästä. Vaikka imuputken juurta sapluunana käytän tohotellessa niin ilmeisesti tuo imuputken avaus ja sulku saa meshin elämään sen verran, että hotspotti aina johonkin hyppää...

    Noh kohta alkaa loma niin sitten on aikaa väännellä taas päivät pitkät

     
     
  8. #2128
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Juuri tein uuden u-wickin ihan testauksen vuoksi (#200 meshillä ja ribbonilla). Itse kierrän imuputken paikalleen ja otan pois ennen pulsittelua. Jostain syystä jos ei näin tee, niin hotspotit palaavat kun sen kiertää ekaa kertaa kiinni. Kai se imuputken laitto liikuttaa sen verran kanthalia. Alle 10 setuppia tosin vasta tehnyt, mutta ainakin viimeiset viisi ovat olleet toimivia. Tämä viimeisin vähän liiankin toimiva :P

     
     
  9. #2129
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Pitääpä koittaa runkutella tuota imuputkea tosiaan ennen pulssittelua kun seuraavan kerran koittaa tuota uwickiä.

     
     
  10. #2130
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Tai liian löysällä kanthal jos kovin herkästi pääsee liikkumaan.

     
     
  11. #2131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Kyllä siinä jokunen tunti meni, mutta nyt on meshiä molemmissa Mistereissä. Aloin tuossa nyt vasta tajuamaan tuon idean. Suosiolla vaan näköjään tehtävä niin tiukkaa ja pientä tukkia, kuin vain mahdollista valmiiksi kevyesti tohotellusta mehsistä. Sitten vaan kiepit normisti ympärille ja taivuttelemaan pakettia paikoilleen. Seuraavaan tilaukseen laiteltava kyllä jotain karkeempaa verkkoa, kun tuo 500 ei taida ihan tässä hommassa olla ykkövalinta

     
     
  12. #2132
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Teettekö coilin suoraan pötköön ja sitten taivutus uulle, vai käännättekö coilin jo valmiiksi u-muotoon taivutettuun meshiin? Tarviin ilmeisesti aika yksityiskohtaista selostusta koska tää ei vaan ota onnistuakseen.

     
     
  13. #2133
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Laitan leathermanin pihtien väliin sen U-muotoon ja tohotan. Pysyy sen jälkeen muodossaan ja sitten coili.

     
     
  14. #2134
    Itse ainakin väännän ja sovitan meshin ensin malliinsa ja sitten coili paikalleen. Huomannut itsellä että siitä tulee hiukan kiero kun tarvii saada mahdollisimman läheltä tolppia kulkemaan ettei coili kulje ilmassa meshille.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #2135
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Itse pidän wickin päistä sormilla kii ja tohotan vaan sen kieppiosan. Odottaa muutaman sekunnin että jäähtyy ja sitten loput.
    Ei oo vielä sormet palanut
    Sitten kanthalit ympäri ja mallailee paikalleen. Melko nopea ja helppo ku tajuaa idean. Ei itsekään aluksi meinannut tajuta että miten se kannattaa tehdä.

     
     
  16. #2136
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Mulla tuntuis jäävän aina se u tohottaessa liian jyrkäksi. Varmaan siinä tulee pahimmat hotspotit kun joutuu taittamaan tiukemmin uriin sen. Menee taittaessa kaiketi lanka sen verran tiukaksi meshiä vasten. Tiedä häntä.

    E: En myöskään tajua miten vitun pienestä palasta se mesh oon käärittävä että sen saa mahtumaan uriin. Parhaimmillaan reilu sentin levyisestä käärinyt ja silti en saa sitä uppoamaan nätisti uriin.

     
     
  17. #2137
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pimpami Näytä viesti
    Tule apuun Jalippo!
    Jos tuossa ens viikolla olis joku sopiva vapaailta, niin SiB77 lupas jo hoitaa kuvaukset/editoinnit kun yritän räpeltää U-wickkiä meshistä.
    Eihän ikinä mikään mene itsellä niinkuin elokuvissa, mutta jos se jotain auttaa, niin yritetään väsätä jonkin sortin video aiheesta.

     
     
  18. #2138
    Toi on vähän huono kun sitä setuppia ei tarvii vaihtaa kauheen usein Mulla oli eka setuppi 2 kuukautta ja sen jälkeen oli taas vähän räpeltämistä sen kanssa. Kyl sen sinne joka kerta silti on saanu.

     
     
  19. #2139
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Sama, mulla oli kans 2 kuukautta ja myin toisen misterin Onn1lle... jätin pyynnöstä paikalleen ja se palvelee vieläkin täysissä voimissa!

     
     
  20. #2140
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulla eka setup täyttää ihan just kuukauden. Kerran oon vaihtanu langan et sain vastusta alemmas. 0.8x0.1 langalla mennään ja ohmit 0.6 luokkaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •