Sivu 48 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38444546474849505152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1084

Aihe: ego2.pl - UUSI KETJU TULOSSA KAUPPIAAN TOIMESTA

  1. #941
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trautman Näytä viesti
    Olisiko antaa vinkkiä, että minkälaisia makuaineita tuolta tilaisi?
    Tuut huomaamaan että höyrynesteiden makuasiat on vielä makuasiampia kuin moni muu. Suosituksia on turhauttava kysyä kun osa sanoo yhden olevan suurinta herkkua ja toista se oksetti ja lensi heti viemäriin.

    Mä tilaan Ego2:lta nykyään lähinnä Flavor-X -tiivareita. Tähän mennessä kaikki olleet erinomaisia, ja hinta ihan levottoman halpa. Kaktus, kaakao, kahvi, kaneli, tupakka, kaikki genrensä parhaimmistoa. Minttu on aika kiukkunen, mutta oikein käytettynä toimii hyvin.

    Inawera on toinen jolta uskallan aika rohkeasti kokeilla uusia makuja:
    http://ego2.pl/en/liquidy-plyny/19-e...l-premium.html
    http://ego2.pl/en/liquidy-plyny/214-...no-milano.html

    Ilmeisesti noi sun linkkaamat ja nämäkin on Inaweraa, tai sitten yhdessä tuotegatekoriassa on useilta valmistajilta:
    http://ego2.pl/en/liquidy-plyny/20-e-aromat-10ml.html

    Flavour Art kans ok, mutta hajontaa on enemmän.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    perfumer's apprenticen aromit olivat todellinen pettymys mulle, ainoa höyryteltävä menthol..
    Niinpä. Mulla on TPA:sta pääosin oikein hyviä kokemuksia. Esim. Coconut on paras kookos mitä olen löytänyt. Pecan, Hazelnut, Double Chocolate ja Hickory Smoke on oikein hyviä, Apple Green myös ihan ok. Root Beer ja Black Tea tosin oli huteja.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  2. #942
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Kyllä nuo tpa:t pesi fx:n mennen tullen, parhaita mitä oon ite ostanu.
    Juu.. mun mielestäni noissa flavor x:n aromeissa on jotenkin maut kateissa, laimeita vaikka omenaakin iskenyt 20% suhteella..
    mutta vika varmastikkin itsessäni, kaikkihan me haistamme ja maistamme eri tavalla..
    toisen mielestä voi olla pashkaa,ja toisen taas parasta mitä on ikinä höyrytellyt.

     
     
  3. #943
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Monika ruoskinu taas poikia, tuli sopivan vauhdikkaasti roinat perille.
    21.7 myöhään illalla tilattu, 22.7 käsitelty ja postitettu ja nyt olisi noudettavissa.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  4. #944
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Ei paljoo auta kyllä Monikan ruoskimiset Itellan poikiin, 2 päivää nyt kestänyt jo Helsinki-Vantaa väli. Olisi kyllä mukava saada pohjanesteet, niin pääsisi kokkailemaan (Kyynel silmässä pitää höyrytellä n. puoli vuotta sitten ostettua Hangsenin 12mg Pina Coladaa a.k.a tinneriä).


     
     
  5. #945
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Mä tilaan Ego2:lta nykyään lähinnä Flavor-X -tiivareita. Tähän mennessä kaikki olleet erinomaisia, ja hinta ihan levottoman halpa. Kaktus, kaakao, kahvi, kaneli, tupakka, kaikki genrensä parhaimmistoa.
    Mäkin tykkään FlavorX:stä. Hintaan nähden tosi hyviä. Mun suosikkeja on banaani sekä kahvi ja kaakao, tosin noi jälkimmäiset tuottaa karstaa paljon setuppiin enkä siksi ole niitä viime aikoina käyttänyt. Joutuu putsailemaan ja kuivapolttamaan koko ajan.

    Mulla sekoituksissa FlavorX-tiivisteen määräksi on vakiintunut noin 13%. Etylmaltolia 1% tai alle. Nikotiinia viime aikoina 15-16mg/l.

    Yleisesti ottaen erilaiset marja- ja hedelmämaut tuntuu maistuvan mulle parhaiten.

    Ja todellakin nämä makuasiat on henkilökohtaisia. Ei oikein voi tehdä muuta kuin vaan itse kokeilla.

     
     
  6. #946
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Tuli tilattua täältä kokeeksi tuota uutta inaweran virginia pohjaa...
    täytyy kyllä sanoa että on mielestäni erinomaista tupakka makujen sekoitteluun..
    sekoitin tuota ja inaweran vaaleaa virginiaa, ja on mielestäni kyllä tosi hyvää, parempaa kuin normi vpg:n tai vpg plussaan sekoitettuna.
    virginia pohjassa on 4% jotain virginia aromia, tiedä sitten vaikka olisikin juuri samaa vaaleaa virginiaa (kyllä,inaweralla on kahta virginiaa,toinen on tosi
    tummaa nestettä).
    laitoin 3% inan virginia aromia sekaan.
    kannattaa kokeilla.

     
     
  7. #947
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Joo, hyvin toimii toimitus...eilen tuli ekaa kertaa kotiovelle asti vaikka en mielestäni valinnut mitään toimitustapaa...ups kyseessä? 22.7. tilattu

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  8. #948
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mPetri Näytä viesti
    Joo, hyvin toimii toimitus...eilen tuli ekaa kertaa kotiovelle asti vaikka en mielestäni valinnut mitään toimitustapaa...ups kyseessä? 22.7. tilattu
    Halvin toimitus on ups

     
     
  9. #949
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paerny Näytä viesti
    Halvin toimitus on ups
    Aha..enpä katsonut toimitustapaa sen tarkemmin - kaikki viisi edellistä tilausta on mennyt postiin.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  10. #950
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Ei tuo UPS kyllä halvin mahollinen ole. Ite oon tykästyny noihin TPA:n tiivareihin, (hedelmät) muita ei ole tullu tilattua vähään aikaan.

     
     
  11. #951
    Olisiko peräti niin että riippuu paketin koosta ja/tai painosta että kumpi toimitustapa tulee halvemmaksi? Voin olla kyllä täysin hakoteilläkin...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  12. #952
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Ei tuo UPS kyllä halvin mahollinen ole. Ite oon tykästyny noihin TPA:n tiivareihin, (hedelmät) muita ei ole tullu tilattua vähään aikaan.
    Itellä ollut blackcurrant/RY4(tai Caramel Candy) yhdistelmä ADV:nä jonkin aikaa. Ihan pelkkä blackcurrant on ehdottomasti omia suosikeita.

     
     
  13. #953

     
     
  14. #954

     
     
  15. #955
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    The what now?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #956
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    niih.. ei sitä aton tiukkaa imua ainakaan driptipillä löysemmäksi tehdä.

     
     
  17. #957
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Drippailuun varsinkin tuo afc tippi auttaa aika paljon. Itellä käytössä vastaava tippi lasicäpin kanssa, josta ei uskalla cäpin omia reikiä porata suuremmiksi

     
     
  18. #958
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Eli? Vedät ilmaa sivusta höyryn joukkoon? Ei pilvet ainakaan suurene eikä maku parane.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #959
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Eli? Vedät ilmaa sivusta höyryn joukkoon? Ei pilvet ainakaan suurene eikä maku parane.

    Kyllä ne pilvet tietenkin suurenee kun ilmaa menee enemmän sekaan. Maku Tottakai kärsii, ihan niinkuin isommilla ilmarei'illä muutenkin

     
     
  20. #960
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Öö lisäilma tulee kuitenkin tipin juuresta eikä coilin kautta. Okei
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •